تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۱۰۴۱۰
در نشست شورای اداری شهرستان گچساران مطرح شد؛

خوانپایه شهروندان را به مصرف بهینه انرژی توصیه کرد/غریب پور: مسئولان در صحبت کردن حرمت طرف مقابل را نگهدارند

۱
کبنا ؛
روز دوشنبه 27خردادماه شورای اداری شهرستان گچساران به ریاست علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران،با حضور مرتضی سجادپور معاون فرماندار، سرهنگ موسوی فرماندهی نیروی انتظامی، غریبپور رئیس دادگستری، حجت الاسلام ملکوتی ریاست اداره تبلیغات اسلامی، مسعودظفری شهردار گچساران و سایر مسئولان ادارات برگزار شد.
غریبپور رئیس دادگستری شهرستان گچساران در این نشست بیان داشت: خبرنگاران باعث پیشرفت و ارتقای ادارات می شوند و محرم ما هسند، اما یک بحث اختلاف میان ادارات است، یکی از هنرهای مدیریتی این است که این اختلافات به سطح جامعه کشیده نشود و ایجاد تشویش نکند.
غریب پور اظهار داشت: مسئولین در نحوه صحبت با یکدیگر به حقوق هم احترام بگذارند، و در نحوه صحبت خود حرمت طرف مقابل را نگهدارند و ضدیتی با اهداف انقلاب نداشته باشد.
وی ابراز داشت: طبق قانون و بر اساس ماده 43شورای حل اختلاف  دستگاه های دولتی وظیفه دارند نسبت به تامین نیروی انسانی و تامین مالی شورای حل اختلاف کمک کنند.
علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، به لزوم توجه بیشتر ستاد بحران اشاره کرده و گفت: از دستگاه های اجرایی ستاد بحران انتظار داریم همکاری و تعامل خوبی با هم داشته باشند.
خوانپایه ابراز داشت: در مسئله حمله ملخ به اراضی، اگر همکاری صورت نمی گرفت و جلوگیری نمی شد مشکلات زیادی را به وجود می آورد، در حال حاضر نیز دستگاه های اجرایی و جهادکشاورزی درگیر این مسئله هستند، که از این دستگاه ها تشکر می کنم.
وی بیان داشت: بخشی از آتش سوزی ها ناشی از اتفاقات طبیعی و گرمای هوا است، حدود 100هکتار آتش سوزی با اقدامات مناسب رفع و حل شد و از منابع طبیعی و محیط زیست تقدیر و تشکر می کنم.
خوانپایه به بحران انرژی و آب در فصل تابستان اشاره کرده و گفت: شهروندان عزیز در این فصل در زمینه مصرف انرژی بیشتر رعایت کنند، باید به گونه ای مصرف انرژی را مدیریت کنیم که مسائل و مشکلات پیش نیاید و  به علت مصرف بی رویه برق نیروگاه ها قطع نشود و شاهد قطعی سراسری نباشیم.
خوانپایه به طرح بازآفرینی شهری در منطقه محله سادات اشاره کرده و ادامه داد: از لحاظ مبلمان شهری، چنین مناطقی در شرایط نامناسبی قرار دارند و چنین طرح هایی منزلت شهری را بالا می برد و در مسائل اورژانسی نیز با مشکلات عدیده ای مواجه بوده اند که چنین طرح هایی در جهت تسهیل ترافیک شهری است.
فرماندار شهرستان گچساران ابراز داشت: در این طرح همه دستگاه های اجرایی تلاش و همکاری های زیادی صورت داده اند و نماینده شهرستان های گچساران و باشت نیز در این زمینه به تنهایی تلاش زیادی داشتند و این طرح را در منطقه بافت فرسوده بصورت پایلوت اجرا کرده اند.
خوانپایه ابراز داشت: زمانی می گفتند گچساران منهای نفت یعنی هیچ، ولی در حال حاضر گچساران دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که منوط به همکاری بیشتر است. مگر اشتغال چیست، اشتغال یعنی ارزش افزوده در املاک و اراضی مردم. زمانی زمین های اطراف گچساران، قبل از اینکه کشت آبی شود، قیمت پایینی داشت ولی الان قیمت املاکبه دلیل اهمیتی که شهر پیدا کرده، بالا رفته است. این به معنای رونق اقتصادی است، که پیش از این وجود نداشت.
فرماندار شهرستان گچساران در بحث تکریم ارباب رجوع و مبلمان ادارات اظهار داشت: کارمند و رئیس اداره در زمان اداری باید در محل کار خود حضور داشته باشد، وقتی رئیس رعایت نکند و در اتاق خود حضور نداشته باشدف کارمند نیز رعایت نخواهد کرد و آسیبش را مردم می بینند.
خوانپایه ابراز داشت: موضوع دیگر آراستگی و مبلمان ادارات است، برخی ادارات در آراستگی اداره خود باید فعالیت بیشتری صورت دهند و این موضوع در ایجاد نشاط اجتماعی تاثیرگذار است.
خوانپایه در انتها گفت: امسال انتخابات را در پیش داریم، ما به دنبال این هستیم که انتخابات بی حاشیه ای داشته باشیم و لازمه اش این است که متولیان امر رعایتهای لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب خوان پایه با این حرفا خودت رو خراب نکن اگه انتخاباتی نبود پس چی بوده با اون هم حرف غرور آمیز نماینده ت لطفا اول خودت و نماینده ت رعایت کنید .....
همایون
Iran, Islamic Republic of
کاش ما هم داشتیم تا آب کمتر مصرف می کردیم.
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1