تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۱۰۱۳۷
با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

نماز عید فطر در دوگنبدان

۰
کبنا ؛ نماز عید سعید فطر گچساران با حضور گسترده مردم در مجموعه ورزشی پدخندق این شهر به امامت حجت الاسلام حجازی اقامه شد.
حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی خطیب نماز عید سعید فطر دوگنبدان صبح امروز(چهارشنبه 15 خردادماه 98) در خطبه‌های نماز باشکوه عید سعید فطر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر حضرت امام راحل،گفت: باید توجه کرد که اگر همین یک فراز سخنان مقام معظم رهبری را هم مردم و هم مسئولان به درستی عمل کنند قطعا مشکلات حل خواهد شد و دشمن هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی افزود: عصر روز گذشته رهبری نکات مهمی فرمودند و وضعیت فلک زده و بدبخت دولت آمریکا را بیان کردند و این نکته که در جهان مطرح است که  ترامپ رئیس جمهور آمریکا چندان حال خوشی هم ندارد و تعادل و ثبات رفتاری ندارد.
حجازی با بیان اینکه روز گذشته روز عزا بود و امروز هم به جهت قیام ۱۵خرداد هم به نوعی روز عزاست، گفت: این روز را به همه نمازگزاران تسلیت عرض می‌‌کنم.
 وی در ادامه عنوان کرد: گاهی اوقات گفته می شود که باید در مقابل دشمن کوتاه آمد که مقام معظم رهبری بیان نمودند که حضرت امام (ره) در مقابله با ظلم و استکبار چگونه مقابله کردند.
امام جمعه گچساران گفت: قبل از انقلاب حکومت طاغوت بر سر کار بود و حکومت رژیم منحوس پهلوی با ظلم، فسق و جنایت همراه بود، آن هم با همراهی دنیا و حضرت امام راحل تنها با توکل بر خداوند مقاومت و ایستادگی کردند.
حجازی با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد شخصیت امام راحل بیان کرد:  یکی از خصوصیات امام مقاومت و ایستادگی بود و آنچه که امام را در هیات یک مکتب، اندیشه و طریق نجات مطرح کرد مقاومت بود و حضرت امام دوران مبارزه محکم و بدون ذر‌ه‌ای عقب‌نشینی ایستاد.
حجازی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب امام(ره) اصل مقاومت و ایستادگی را از دست نداد و باز هم ذره‌ای عقب نشینی نکردند و محکم در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و تهدید، تطمیع و فریب به هیچ وجه در امام راحل اثر نمی‌گذاشت.
امام جمعه گچساران  با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: ما این راه را با اقتدار ادامه خواهیم داد و باید هوشیار و با بصیرت راه انقلاب را ادامه بدهیم.
 وی با بیان اینکه دشمن نمی توانست دستگاه محاسباتی امام بزرگوار را که متکی به بینات دین مبین اسلام بود دچار اختلال کند افزود: امام هیچ وقت دچار اختلال نشد.
حجازی افزود: اگر تمام دنیا حیله، نیرنگ، تهدید و ظلم بشود باز هم این مملکت قرص و قوی روی پای خودش خواهد ایستاد و آن هم به برکت وجود ولایت فقیه، بنابراین حواسمان جمع باشد که راه را گم نکنیم.
حجازی در ادامه  خاطرنشان کرد: مقدار فطریه اعلام شده است که مبلغ هر نفر ۶ هزار تومان است، مبلغ کفاره غیرعمد روزی ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و کفاره عمد هر روز یکصد و ۵۰ هزار تومان است.






انتهای پیام/
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1