تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۰۶۸۹۱
با حضور مسئولان

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در گچساران افتتاح شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با حضور امام جمعه گچساران، فرماندار شهرستان جعمی از مدیران ادارات ، نهادها ، سازمان ها و شرکت ها و کارخانجات شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزارشد.
به گزارش کبنا نیوز: فرماندار گچساران در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: بیشتر خدمات انجام شده در زمینه های مختلف در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان اجرا شده است.
علی خوان پایه افزود: با وجود توطئه های مختلف، تحریم و فشار اقتصادی انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت است و این فتنه ها تاکنون نتوانسته مانع راه نظام انقلاب اسلامی ایران شود.
وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که دشمن سر راه نظام اسلامی قرار داده، خدمات و دستاوردهای شکل گرفته در این 40 سال قابل تقدیر است.
خوان پایه همچنین به نقش همراهی مردم در پیروزی های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است.
وی عنوان کرد: خدمات ارائه شده در حوزه‌های مختلف در چهل ساله گذشته بر کسی پوشیده نیست و اطلاع رسانی این خدمات به مردم ضروری است.
در ادامه مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب نیز در این آیین از عوامل برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا 22 بهمن در مصلی دوگنبدان برپاست.
مسلم کرمی گفت: در این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملکرد خود را در قالب پاورپوینت، کلیپ، تبلیغات محیطی، بصری و عکس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه صبح ها از ساعت هشت تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1