تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۰۶۸۸۶
در دومین روز دهه فجر صورت گرفت

زنگ انقلاب در مدارس گچساران نواخته شد/ مدرسه ای که دیوار ندارد/ مسئولان اقدام کنند (+تصاویر)

۳
کبنا ؛همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب به یاد 12 بهمن سال 57 و گرامیداشت بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور امام جمعه گچساران، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه گچساران ، سرپرست اداره آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ادارات دردبیرستان دخترانه  نیایش گچساران نواخته شد.
امام جمعه گچساران در آیین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان نیایش گچساران گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روزی به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال در سایه حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران،انقلابی ایجاد کرد که هم اکنون به الگویی بی بدیل برای همه کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی بیان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان و ملت ایران اسلامی است.
وی افزود: زنگ انقلاب زنگ بیداری، هوشیاری، مقاومت، استکبارستیزی، عزت و سربلندی برای ملت ایران ودیگر ملت های آزاده و مسلمان است.
در ادامه سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: نرخ باسوادی هم اکنون در گچساران 86.3 است در حالی که قبل از انقلاب 47.29 بود.
محمد شهبازی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 40 باب نمازخانه مدارس، 60 باب کتابخانه، 2 باب کانون فرهنگی، 2 باب هنرستان تربیت بدنی و 14 فضای آموزشی در این شهرستان ساخته شد.
وی اظهار داشت: تقویت روحیه امید به آینده نظام، بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و آگاهی بخشیدن به دانش آموزان نسبت به انقلاب از اهداف اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در مدارس گچساران به شمار می رود.
گفتنی است: دیوار مدرسه دخترانه نیایش در پاییز امسال بر اثر بارندگی و همچنین در حین عملیات تخزیب مغازه ها توسط شهرداری بصورت کامل ریزش کرد که بعداز گذشت چندین ماه هنوز اقدامی در خصوص بازسازی و مرمت دیوار مدرسه صورت نگرفته است  بطوریکه دیوار محوطه مدرسه بوسیله گونی پلاستیکی  پوشش داده شده است که جا دارد مسئولان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
در این آیین مجتبی پیراهش هنرمند خوش صدای گچسارانی و از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان به هنرنمایی پرداخت.

گزارش: حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1