تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۰۶۲۴۲
در سفر مدیرکل بهزیستی به کهگیلویه انجام گرفت

افتتاح مرکز مشاوره دهدشت / افشارمهر: برگزاری کارگاه‌های آموزشی اجتماع محور در سطح استان (+تصاویر)

۰
کبنا ؛صبح امروز (سه‌شنبه 18 دی‌ماه)، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به صورت سر زده از اورژانس اجتماعی بهزیستی دهدشت، کارگاه‌های آموزشی و اجتماع محور در 4 روستای آسیب پذیر کهگیلویه بازدید کرد، در آئین افتتاحیه مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی «نیروانا» در دهدشت حضور یافت، همچنین نشست هم اندیشی با پرسنل بهزیستی کهگیلویه جهت افزایش کیفیت خدمات رسانی و برنامه‌های اجتماع محور با حضور «افشار مهر» برگزار شد.
آیت الله افشار مهر در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی اجتماع محور جهت پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی در مدارس 4 روستای آسیب پذیر کهگیلویه برگزار شد و این کارگاه‌ها ادامه دار خواهد بود.
افشار مهر راه اندازی مراکز مشاوره و ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های زندگی، مشاوره‌های قبل از ازدواج، حین و بعد از ازدواج و...را برای شهرستان ضروری دانست و عنوان کرد: امروز مرکز مشاوره «نیروانا» جهت ارائه انواع خدمات روانشخانتی زیر نظر بهزیستی افتتاح شد.
وی در ادامه گفت: نشست‌های هم اندیشی با پرسنل بهزیستی کهگیلویه جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز برگزار شد.
افشانده رئیس بهزیستی کهگیلویه نیز در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره «نیروانا» و ارائه خدمات روانشناختی زیر نظر بهزیستی بیان کرد: به زودی کلینیک مشاوره نیز در دهدشت راه اندازی می‌شود.
جهانگیر افشانده عنوان کرد: وقتی مجوز برای مرکز یا کلینیک مشاوره‌ای صادر می‌شود، کلیه گزینش‌ها در خصوص توانایی مشاوران و مسئول مرکز مشاوره، به عمل می‌آید و در ادامه نظارت کافی از طرف حوزه توسعه پیشگیری بر مراکز نیز صورت می‌گیرد.
وی افزود: برای افراد بی بضاعت که توان پرداخت هزینه مشاور خود را ندارند، یاری برگ صادر می‌شود.
سید باقر حسینی معاون مدیرکل نیز اظهار کرد: ضرورت راه اندازی مراکز مشاوره در این شهرستان به شدت احساس می‌شود و کاهش آسیب‌های اجتماعی، هماهنگی بین سازمان بهزیستی و بهزیستی شهرستان و این مراکز را می‌طلبد.
حسینی طلاق را یکی از آسیب های اجتماعی و ناشی از انتخاب نادرست دانست که ریشه بسیاری از آسیب‌های دیگر است و عنوان کرد: مشاوره قبل از ازدواج اجباری می‌شود و تفاهم نامه به کلیه دفاتر ثبت ازدواج ارسال می‌شود که باید جوانان در این دوره‌های مشاوره‌ای پیش از ازدواج حتماً شرکت کنند.
 خانم دادوند مسئول و مشاور مرکز «نیروانا» دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی است که مدرس دانشگاه پیام نور چرام و دهدشت است و در گفت‌وگو با کبنا ارائه کلیه خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای از آسیب‌های اجتماعی، بزهکاری نوجوانان، مشکلات خانوادگی، طلاق و مشاوره قبل حین و بعد از ازدواج، مشاوره تحصیلی در این مرکز خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هیچ گونه جلسه ای با کارمندان برگزار نکرد همی اولش .
رسولی
Iran, Islamic Republic of
تشکر از تلاش دوستان ولی چرا. را رعایت نکرده حداقل با یه پوشش مناسب تری ظاهر میشد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1