تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۰۵۵۴۷
یکی از مدیر فروشگاه شیرینی الف خبر داد

یلدای خاطره‌انگیز با جدیدترین کیک‌ها و شیرینی‌های الف / قرعه‌کشی بزرگ به مناسب شب یلدا در یاسوج (+تصاویر و جزئیات)

۱
کبنا ؛مجموعه شیرینی الف یلدای زیبا و خاطره‌انگیزی را برای شهروندان یاسوجی رقم خواهد زد.
سیامک میرزایی از مدیران مجموعه شیرینی الف با تبریک شب یلدا، اظهار کرد: شب یلدا یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است که مردم ایران زمین در بلندترین شب سال در کنار هم آداب و سنن گذشتگانمان را گرامی می‌دارند.
وی تصریح کرد: مجموعه شیرینی الف که یکی از برندهای معروف کشور در بحث تولید انواع شیرینی و نان هست، تلاش کرده است که با تولید انواع شیرینی و نان در شکل‌های مختلف یلدای به یادمانی برای خانواده‌های ایرانی به ویژه مردم شریف یاسوج رقم بزند.
 این مدیر مجموعه شیرینی الف با بیان اینکه روغن پالم برای سلامت انسان‌های مضر است، می‌گوید: تمام کیک‌ها، خامه‌ها و شیرینی‌های مجموعه الف بدون روغن پالم و جوش شیرین تولید می‌شود.
میرزایی تاکید کرد: برای ما کیفیت، رضایت و سلامت مشتریان از هر مقوله‌ای مهمتر است و ما برای تولید محصولاتمان از بهترین اجناس درجه یک استفاده می‌کنیم.
وی افزود: مجموعه شیرینی الف، کیک‌ها و شیرینی‌های را مخصوص شب یلدا تولید کرده است تا در اوقات به یادماندنی این شب بزرگ در کنار مشتریان و خانواده‌های محترم آنان باشیم.
این مدیر مجموعه شیرینی الف می‌گوید: این مجموعه غذایی برنامه‌های متنوعی را برای شب یلدا در نظر گرفته است و مشتریان اگر از امروز برای خرید شیرینی و کیک‌های الف اقدام کنند، در قرعه کشی بزرگ شیرینی الف به مناسبت شب یلدا شرکت داده می‌شوند.
بنا بر این گزارش مشتریان و شهروندان یاسوجی می‌توانند با خرید محصولات شیرینی الف در قرعه کشی دو دستگاه موتورسیکلت شارژی و هدایای ارزنده‌ی دیگر شرکت کنند.
شعبه اول شیرینی الف به نشانی؛ کشاورزی، روبروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و شعبه دوم واقع در میدان راهنمایی فروشگاه زنجیره‌ای رفاه یاسوج می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1