تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۴۰۵۳۲۷
پس از اظهارات علی کامرانی در مناظره دانشگاه آزاد دهدشت مطرح شد

کامرانی، مبتدی عالم سیاست

۱
کبنا ؛متن ارسالی: بعد از انتشار اظهارات علی کامرانی در مناظره دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت، یکی از مخاطبان متنی  زیرا را در پاسخ به آن نوشت.
در کوران انتخابات اسفند ۹۴ به یمن رد صلاحیت بزرگان اصلاح طلب و نبود چهره ای شاخص برای حضور در رقابتهای انتخاباتی به ناچار و صرفا بخاطر اینکه میدان خالی نباشد جناب کامرانی که تا پیش از این نامش به گوش احدی نرسیده بود و بدون از کوچکترین سابقه سیاسی در گمنامی تمام و در یک نشست که طیف اکثریت اصلاح طلبان مخالف معرفی آن بودند به عنوان نیروی جناح اصلاح طلب برای کارزار انتخاباتی انتخاب گردید تا برای اولین بار مردم نام او را بشنوند که تا همین اندازه و صرفا بر سر زبان افتادن نامش در بین مردم باید سجده شکر بجا آورد.
جناب کامرانی پس از رویارویی با عدم اقبال عمومی با سوار شدن بر مرکب غرور به بزرگان اصلاح طلب و اصول گرا تاخت تا برای همگان اثبات شود که او در عالم سیاست کارآمد نیست و نیاز به گذراندن یک دوره کامل آموزش در مبحث سیاسی و روابط اجتماعی دارد.
در واقع رفتارهای سیاسی جناب کامرانی اثبات کرد که عدم اقبال بزرگان اصلاح طلب و در سویی دیگر مردم بی جهت نبوده و در واقع باید گفت با تجربه ای که بزرگان عرصه سیاست داشتند بی جهت نبود که ایشان را شایسته کاندیداتوری نمی‌دانستند.
کامرانی خیلی زودتر از آنکه تصور می‌شد تاریخ مصرفش تمام شد تا واقعیت این شعر خواجه شیراز بر همگان عیان گردد که فرموده؛
**
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی
**
و قطعاً حرکتی که جناب کامرانی به آن مبتلا گشته انتهایش جزء حک شدن نام او در زمره شکست خوردگان تاریخ سیاست چیز دیگری نخواهد بود.
-----------------------------
محمد جمالی
نام شما

آدرس ايميل شما

این هم یک . است.ایشان فردی سیاسی وشجاع است
مسعود
Iran, Islamic Republic of
جناب نقاد
کلی گویی که هنر نیست جنابعالی مصداق های ادعاتون رو هم باید بیارید
Iran, Islamic Republic of
انتخاب کامرانی به عنوان کاندید اصلاح طلبان نقطه عطفی در تاریخ ک و ب بو
متین
Iran, Islamic Republic of
آقای جمالی بهرحال از جنابعالی بعنوان یک نیروی .جز این انتظاری نمیره، اما گاف بد ضداصلاحاتی دادی، چون این اظهارنظر شما ، نشان بارز.. و تمامیتخواهی است، و سدی در برابر چرخش مطلوب نخبگان سیاسی، قرار نیست تا ابد مردم یک حوزه قربانی این شوند
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اقای جمالی تا دیروز موافق ایشان بودی الان احتمالا چون به منافعت نرسیدی نظرت عوض شد. افت پیشرفت شهرستان کهگیلویه وجود. که در قالب ادای اصلاح طلبی ، منافع طلب مطلق هستید. شما به شدت قوم گرا هستید و ادای اصلاح طلبی در میارید. من نمی دانم چه صیغه ای است که اصلاح طلبان حوزه شما همه طرفدار موحد هستید. یا موحد اصلاح طلب است و ما نمی دونیم یا شما اصلاح طلب .
Iran, Islamic Republic of
کدوم بزرگ بزرگی ک نتونه کوچکی به خرج بده بزرگ نیست مبتدی اونی بوده ک حاضر به همراهی کسی ک خودشان درجلسه حضور داشتن و پذیرفتن ک درجلسه باشه نتونست حمایتی انجام بده چون طایفه گری و قوم گرایی را درمتن اهداف خودش قرار داد بشخصه درزمان رای گیر شاهد بودم ک این قوم گرایی صورت گرفت بلاخره نفر مورد تائید جلسه وقتی تایید شد باید همه جانبه حمایت صورت میگرفت نه فرارجناحی صورت میداد اقای منطقیان از روزی میترسید ک اقای کامرانی بعنوان کسی ک بعداز اقای تاجگردون موفق به تکرار حکومت اصلاحات انجام بده حمایت نکردن اگه افکار شما پولی و مالی هست پس چرا حرف از بینش سیاسی و اهداف سیاسی میزنید شما ک از جوانان میگید چرا همراهی منطقیان را قبل از ارا نگرفتید خواهشا حرفای بزنید ک درحد و شان جریان خطی باشه اینم در جواب شعری ک گفتید اگ واقعا بزرگی در حد این ضرب المثل باشه (گذشت از بزرگان است و بس )حتما به بزرگ بگین ک بزرگی تو برا توخونت باشه نه افکار سیاسی افراد دیگه
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1