تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۴۰۵۰۱۸
فعالیت‌های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان‌های محروم ادامه دارد؛

۲۸ پروژه عمرانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست ( + تصاویر)

۰
کبنا ؛مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل، تعمیر و شاداب سازی ۲۸ پروژه عمرانی در مدارس دهستان‌های تحت پوشش خبر داد.
سید مسعود پرهیزگاری گفت: در سال تحصیلی جدید با مشارکت دستگاههای دولتی و خیرین، تعمیر و شاداب سازی تعداد ۲۸ مدرسه مناطق محروم روستایی وارد فاز عملیاتی شده که تا کنون برخی پروژه‌ها به اتمام رسیده و برخی نیز در حال اجراست.
پرهیزگاری افزود: این پروژه‌ها در دهستان‌های زیلایی، چین، دیشموک، ممبی و جاورده که داری ضریب محرومیت ۸ می‌باشد در حال اجراست.
وی تصریح کرد: بیش از ده کانکس نیز تا کنون با مشارکت خیرین در روستاهایی که فاقد فضای آموزشی استاندارد هستند جانمایی و نصب شده است.
پرهیزگاری خاطر نشان کرد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح در قالب ۵ کارگروه تعلیم و تربیت، فرهنگی، زیرساخت و عمران، اقتصاد و اشتغال و سلامت در دهستان‌های هدف فعالیت دارد که در هر حوزه تحولاتی در راستای توانمند سازی دهستان‌های مذکور و کمک به پیشرفت و آبادانی آنها انجام گردیده است.
 جانشین فرمانده سپاه فتح درقرارگاه پیشرفت و آبادانی در همین راستا گفت: قرارگاه پیشرفت بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری و با هدف توانمند سازی روستاها و همچنین جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی شکل گرفته که در عرصه تعلیم و تربیت با مجموعه فعالیت‌های جهادی و مشارکت آموزش و پرورش به ایجاد عدالت آموزشی با توزیع فرصت‌های برابر منتهی می‌شود.
وی در ادامه افزود: پویایی اقتصاد مقاومتی و تربیت سرمایه‌های انسانی با رویکرد تقویت مهارت آموزی متناسب با ظرفیت‌های روستایی در هدف گذاری این قرارگاه گنجانده شده است.
وی ضمن تقدیر از دستگاههای اجرایی و خیرین گفت: مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین بازگشایی مدارس زیلایی در چهارم مهر ماه با تاکید به ایجاد فرصت‌های آموزشی از این فعالیت‌ها خبر داده بود که اکنون تکمیل عملیات اجرایی آن اعلام می‌شود.
وی در پایان افزود: ۳۸ روستا از مجموعه روستاهای اقماری این دهستان‌ها فاقد فضای آموزشی استاندارد بوده که رفع این مشکل در دستور کار قرارگاه پیشرفت با هم افزایی آموزش و پرورش، سازمان نوسازی و خیرین نیز قرار گرفته است.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی از توجه دستگاههای دولتی و خیرین به جهت اهتمام به تحقق فرامین رهبری در توانمند سازی روستاها قدردانی ویژه نموده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Romania
باز هم سپاه دستشان درد نکند وزارت آموزش وپرورش بودجه را صرف هزینه های سند ۲۰۳۰ کنند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1