تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۴۱۴۲
به منظور تکریم خانواده های شهدا صورت گرفت؛

سرکشی سردار انصاری از خانواده شهدای باشت + تصاویر

۰
کبنا ؛به منظور تکریم خانواده های شهدای نیروی انتظامی، سردار انصاری فرمانده انتظامی استان در معیت مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان، رؤسای بازرسی و راهور و فرمانده انتظامی شهرستان باشت از خانواده های شهدای حریم امنیت در این شهرستان سرکشی و آنان را مورد تفقد قرار دادند.
فرمانده نیروی انتظامی استان، خانواده شهدا را ذخایر انقلاب دانست و گفت: در راستای تدابیر فرمانده کل نیروی انتظامی بنا براین است که حداقل یک بار در سال از خانواده های شهدا سرکشی و از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده های معظم قرار گیریم.
سردار انصاری در حاشیه این بازدیدها اعم برنامه های خود در سفر به شهرستان باشت را بازدید از مقرهای نیروی انتظامی شهرستان، سرکشی از خانواده معظم شهدا و همچنین بازدید از موکب حضرت زینب «س» اعلام کرد و از کلیه دست اندرکاران این موکب تقدیر به کمال نمود. 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رتبه مناسب امنیت شهرستان باشت در زمینه وقوع جرائم و نزاع های دسته جمعی، ابراز داشت: به تمن تلاش همکاران و پشتیبانی مقام محترم قضایی و بویژه ورود اصلاح گرانه و خیراندیشانه متنفذین محلی ، استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در زمینه پیشگری از وقوع نزاع های دسته جمعی را کسب نموده و به تبع آن شهرستان باشت نیز جزء بهترین ها در میان شهرستان های استان است.
انصاری مطرح شدن شهرستان باشت به عنوان شهر پاک را مایه افتخار دانست و ضمن تبریک به مردم این شهرستان، گفت: باشت در زمینه مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستان های موفق در استان است.
گفتنی است فرمانده نیروی انتظامی استان از خانواده شهیدان درخوش و شهید جوادی سرکشی کرد و نماز مغرب و عشا در منزل خانواده شهید جوادی اقامه گردید.
در پایان نیز توسط سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان لوح تقدیر به خانواده های شهدا اهدا شد.
-------------------------------
خبر: فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1