تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳
کد مطلب : ۴۰۲۷۲۰
با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد

معارفه رئیس جدید اداره امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، روز یکشنبه (11 شهریورماه 97) با حضور خاتونی عضو هیئت مدیره بانک ملی، رشدارده معاونت منابع انسانی، اصلان کریمی مدیریت امور شعب منطقه دو کشور و جمعی از مسوولان و مدیران ستادی مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن اجتماعات اداره امور شعب بانک ملی استان برگزار شد.
در این مراسم ابتدا حمداله امیری رئیس سابق اداره امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض خیر مقدم به حضار و میهمانان به ارائه گزارش عملکرد خود پردخت.
همچنین کریمی مدیریت امور شعب منطقه دو کشور ضمن قدردانی از امیری رئیس سابق بانک و تبریک به دانش‌آموز رئیس جدید اداره امور شعب بانک ملی، اظهار کرد: با تعصب و تعهد سازمانی، همدلی و همراهی با آقای دانش آموز رئیس جدید بانک و تدوین استراتژی‌های جدید در راستای اهداف عالیه بانک و برآورده نمودن انتظارات مدیران عالی همانند گذشته تلاش و کوشش نمایند وسعی کنند جایگاه اداره امور شعب استان را در سطح کشور ارتقاء دهند.
درادامه خاتونی عضو محترم ه‍یئت مدیره بانک ملی کشور انتخاب آقای دانش آموز را انتخابی از روی توانایی و شایستگی و نظر به مدیران بومی و فرزندان توانمند استان‌ها برشمرد و خواهان تلاش و کوشش بیشتر همکاران در راستای جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات معوق، افزایش سود و درآمد و کاهش هزینه‌ها، کمک به راه اندازی کسب و کارهای جدید و همچنین توجه ویژه به بحث دستگاه‌های کارتخوان و تسریع در امور مربوط به نصب و تحویل دستگاه‌های پوز شدند.
به گزارش کبنا، دانش آموز سرپرست جدید اداره امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از حسن توجه و اعتماد دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک با اشاره به وجود منابع انسانی شایسته و متعهد در اداره امورشعب استان آنها را سرمایه‌های اصلی و واقعی بانک برشمرد و ضمن ارایه برنامه‌های کاری خود از کلیه همکاران خواست با وحدت، همدلی و همراهی برای دست یابی به اهداف عالیه بانک و کسب رضایت مشتریان و مسوولان ارشد بانک تلاش کنند.
بنا بر این گزارش، در پایان حکم سرپرستی دانش آموزرئیس جدید اداره امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط عضو ه‍یئت مدیره بانک تحویل وی گردید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نجاتبخش چیتاب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای منصوردانش آموزانتخاب بجاوحقیقتاشایسته حضرتعالی را به عنوان مدیرامورشعب بانک ملی استان تبریک می گوییم وازخداوندمنان ارزوی توفیق روزافزون برای شماخواهانیم
ارسلان یعقوب ازاد
Iran, Islamic Republic of
تبریک به آقای دانش اموز ریاست محترم بانک ملی
ل.
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک و خیر مقدم خدمت جناب آقای دانش آموز مدیر جدید امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویر احمد انتظار ما از مدیرجدید این است که عنایتی بکنند ورئیس بانک ملی ..را عزل کنند چون. صحیح با ارباب رجوع را بلد نیستند و جای نگرانیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1