تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۲
کد مطلب : ۴۰۱۷۴۲
کبنا گزارش می‌دهد

جشن میلاد امام رضا(ع) در «الف» یاسوج با حضور مسوولان ارشد بویراحمد

۰
کبنا ؛شامگاه سه شنبه همزمان با میلاد امام رضا(ع)، جشن میلاد هشتیمن اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور فرماندار بویراحمد، معاون سیاسی فرماندار بویراحمد، رئیس شورای شهر یاسوج و جمعی از مسوولان و اقشار مختلف برگزار شد.
در این همایش که با حضور پررنگ مردم برگزار شد، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع)، با تشکر و قدردانی از مسوولان مجموعه شیرینی الف، اظهار کرد: ائمه اطهار ریسمان الهی هستند که بدون شک با گرفتن این ریسمان الهی و قدم برداشتن در مسیر آن امامان همام سعادت و خوشبختی را برای بشریت رقم خواهد زد.
کناری از مسوولان و دست‌اندرکاران مجموعه «الف» قدردانی کرد و گفت: برگزاری این جشن توسط مجموعه «الف» گامی بزرگ در راستای پاسداشت خاندان نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار است که امیدوارم اینگونه جشن‌ها با مشارکت بخش خصوصی همواره در سطح شهرستان و استان رونق پیدا کند.
هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این آئین از دست‌اندرکاران «الف» قدردانی کرد و گفت: همواره در تلاش هستیم تا برندهای معروف کشور در حوزه‌های مختلف غذایی، صنعتی و ... در شهر یاسوج نمایندگی احداث کنند و مردم از وجود آنان بهره‌های کافی و مناسبی را ببرند.
مجتبی جعفری مدیر مجموعه الف در حاشیه این مراسم از حضور مسوولان قدردانی کرد و گفت: شیرینی الف همواره در مناسب‌های مذهبی و اجتماعی پیش قدم خواهد بود.
وی گفت: محصولات این مجموعه از بهترین و باکیفیت‌ترین شیرینی‌های کشور محسوب می‌شود.
جعفری افزود: اعتماد مشتریان بزرگترین دستاورد مجموعه الف خواهد بود که بدون شک با ارائه بهترین خدمات و محصولات در این راستا گام برخواهیم داشت.
به گزارش کبنا، در جشن میلاد امام رضا(ع) که به همت مجموعه الف برگزار شد، برنامه‌های متنوعی از جمله پخش موسیقی، نمایش و مولودخوانی در وصف امام رضا(ع) با حضور هنرمندان و مداح برجسته استان به اجرا در آمد.
همچنین در این جشن «کیک نیم‌تنی» که با گنبد طلای حرم امام رضا (ع) تزئین شده بود، بین شرکت کنندگان توزیع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1