تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۴۰۰۳۷۸
با حضور مسوولان برگزار شد

برگزاری انتخابات استانی مجامع کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

۱
کبنا ؛دومین دوره انتخابات استانی مجامع دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه در محل هتل آزادی یاسوج برگزار شد.
سید امان‌الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه، اظهار کرد: 25 نفر از دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در دومین دوره انتخابات استانی مجامع دبیران شرکت کردند.

جهانبین افزود: در این انتخابات کانون‌های دبیران دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شوند که بر این اساس در انتخابات دبیران کانون‌های دانشجویی سه نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر نیز به عنوان علی‌البدل مجمع دانشجویی استان انتخاب می‌شوند.
وی اضافه کرد: همچنین در این انتخابات 5 نفر به عنوان اعضای اصلی کانون‌های جوانان در مجمع استان و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب می‌شوند.

وی گفت: در این آئین آقای گنج کریمی معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و آقای دکتر حبیبی رئیس اسبق سازمان جوانان کشور حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تعامل کانون‌های دانشجویی و جوانان امیدوارم در راستای اقدامات بشر دوستانه بیش از پیش گام برداریم.

مهدی جمشیدی معاون سازمان جوانان هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 5 کانون در شاخه‌های دانشجویی، آزاد، طلاب، عشایر و روستایی که زیر مجموعه حوزه معاونت جوانان فعالیت می‌کنند، داریم که این 5 کانون به عنوان بازوان هلال احمر در عضوگیری اعضای زیر 29 سال نقش آفرینی می‌کنند.
جمشیدی تصریح کرد: هنگام سوانح و حوادث طبیعی و غیرطبیعی از این کانون‌ها جهت امدادرسانی استفاده می‌کنیم.

وی بیان کرد: همچنین اعضای این کانون‌ها را در چارچوب‌های مدیریتی و مسوولیت‌پذیری و تصمیم‌گیری قرار می‌دهیم تا از ایده‌ها و خلاقیت‌های آنان بهره ببریم.
معاون سازمان جوانان هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی به برخی از فعالیت‌های این سازمان زد و گفت که ما همچنین در هنگام اوقات فراغت از وجود اعضای کانون‌های دانشجویی و جوانان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه نیز استفاده می‌کنیم.

در پایان این مراسم از شرکت کنندگان تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
چطور است که در تمام برنامه ها فقط از این چند نفر. استفاده میشود ایا غیر از این هست که اقای. به خاطر دیگر . فقط از انها استفاده میکند چطور در کرمانشاه هم فقط همین ها بودند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1