تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۹۱۴۶۳

پشت پرده ائتلاف «فریاد» و محمد بهرامی

۱۴۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛حسین مدرس

وقتی نتیجه نهایی انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج را بر تیتر یک سایت کبنا نیوز به نام پیروزی «بهرامی ها» مطالعه کردم تصورم بر این بود؛ با توجه به سابقه اصیل و مشخص اصلاح طلبی انجمن اسلامی، بالاخره مهندس بهرامی برای اولین بار گام به راه گفتمان اصلاحات نهاده است تا زین پس سابقه پر وزن و مشخص اصولگرایی خویش را که روزی در دامن اصولگرایی رشد یافت و به لطف مرحوم حاج مفتح پیشانی اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد، کرسی شهرداری را به دست گرفت را از خود دور سازد و با اقدامی دیر هنگام که نشان از پذیرش اشتباهات گذشته سیاسی خود بوده است، این بار گام به راه اصلاحات نهد تا که شاید بتوان از این به بعد او را به نام اصلاح طلب خطاب کنیم تا رنگ اصولگرایی بر قامتش نقش نبندد.bahrami

اما وقتی به لیست و نام اعضاء حاضر در ائتلاف «فریاد» که گویی با پشتیبانی آقای «بهرامی» که شناسنامه سیاسی او از اصولگرای دیروز و اصلاح طلب امروز به پیروزی رسیده بود را نگریستم؛ چنان پیشینه سیاسی اکثریت افراد پیروز در انتخابات طوری بود که تصورم بر این بود نکند ائتلاف «فریاد» برای انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان «مستقل» یا تشکیل جنبش عدالت خواهی دانشجویی که هر دو گفتمان و دیدگاه اصولگرایی دارند نام نویسی کرده اند و اینک غریو شادی سر می دهند؛ چرا که آنچه حقیقت داشت با فهم و مشی انجمن اسلامی اصلاحات سنخیتی ندارد.

وقتی به نام افراد پیروز و سر لیست ائتلاف «فریاد» که با پشتیبانی آقای «بهرامی» به پیروزی رسیده اند نگاه میکنم و با واقعیت اصلاح طلبی تطبیق می دهم؛ آنچه نمایان می شود حاکی از پوچ گرایی و توهم اصلاح طلبیست!

چگونه میتوان «فریاد» را بر عَلم انجمن اسلامی اصلاح طلب برافراشت و اعضاء آن را اصلاح طلب شمرد وقتی نفر اول ائتلاف، آقای «م. ب»، گذشته سیاسی اش فریاد سر می دهد که ایشان مشاور جوان فرماندار دنا در دولت اصولگرایی بوده اند، همان دولتی که جوانان اصلاح طلب را از عرصه اجتماعی و مشارکت سیاسی حذف نمود!

این چه وجه اصلاح طلبیست که سر لیست ائتلاف مهندس بهرامی اصولگرای دیروز و اصلاح طلب امروز، شخصی به اسم آقای «م. ب» می شود که از افتخارات اصلاح طلبی! او این است که خود را نماینده ویژه نماینده سابق بویراحمد و دنا بر صندوق رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۰ می داند و آن را از ستاره های قابل افتخار گفتمان سیاسی اش می شمارد؛

«م. ب»،نماینده ویژه وکیل الدوله ای بود که مدیران گذشته اش در دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دانشجویان را به خاطر قلم و نگاه اصلاح طلبی به فلک تعلیق و به سیلی اخراج و به چوب ستاره داری بستند!

اینک این پرسش در افکار عمومی و جامعه دانشگاهی مطرح است که پیوند بهرامی با جوانان اصولگرا و نیروهای سیاسی نماینده سابق بویراحمد و دنا جز این است که بهرامی خود را متعلق به جبهه اصولگرایی می داند؟

مهندس بهرامی


این چه پیوند اصلاح طلبی با اصولگرایست که اینک «م. ب» جبهه پایداری، رخت پوشیده و جامه انجمن اسلامی اصلاح طلب را بر تن می کند که علاو بر آنکه بر قامتش گشاد است و تا دیروز نیز مسئول ستاد و سیاهی لشکر ستاد دکتر جلیلی نماینده ویژه جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ هم بوده است، اینک با تابلوی اصلاح طلبی سعی در فریب افکار عمومی دارد تا اینچنین القاء کند: آری! ما نیز هم چون مهندس بهرامی که هر دو حامی و لیدر ستار هدایت خواه بوده ایم که روزی او رئیس ستاد مالی دکتر و من رئیس ستاد جوانان استاد بوده ایم اینک با تغییر فصل زمستان به تغییر فصل سیاسی تن می دهیم و خود را اصلاح طلب مینامیم چرا که این مردم ذهن فراموشکاری دارند و ما میتوانیم از مردم سالاری استفاده کرده و به مردم سواری روی آوریم.

این چه شور و شوق اصلاح طلبی بر انجمن اسلامی بی نام و نشان دانشگاه آزاد است که آقای «م. ب» که تا دیروز مسئول ستاد آقای بزرگواری در انتخابات کهگیلویه بود و به استقبال دکتر جلیلی تا مصلی یاسوج آمد اینک با شناسنامه المثنی خود چنان از این جعل سند سیاسی-تاریخی خویش سرمست است که گویی از یاد برده است که نماینده محبوب او بارها به اصلاح طلبان استان چون سید باقر موسوی که مرد درد آشنا و خوش نام و پناهگاه اصلاح طلبان استان بوده است توهین و تهمت زده است.

با توهین و تحقیر یاران ائتلافتان در حق سید باقر موسوی چه تصوراتی در ذهن داشته اید؟

خیال کرده اید با نبودن سید باقر موسوی، مردی که هیچگونه محکومیت مالی و فساد اقتصادی در کارنامه خود ندارد و به سلامت سیاسی، اخلاقی و اقتصادی در جامعه شهره است می توان او را به پستوی خانه سپرد و خود را جایگزین این خورشید تابناک اصلاحات نمود؟

شهردار اسبق!

این چه ائتلافیست که فریاد حمایت از شما سر می دهند اما فریاد های دیروز نمایندگان همین جوانان در مجلس چه در گذشته و چه در حال، در توهین و تهمت به رهبر اصلاحات ایران سید محمد خاتمی همچنان شنیده می شود؟

وجه شباهت و هماهنگی شما با این ضد اصلاح طلبان در چیست؟

این چه انجمن سیاسیست که اکثریت قریب به اتفاق آن را ترویج دهندگان اندیشه جبهه پایداری تشکیل میدهند که بارها و بارها مریدان آنها در استان به تحقیر و تهمت مردان رشید و فادار اصلاحات چون سید ضیاء الدین رضا توفیقی، قاسم یزدانی، سید رضا عسکری و دیگر مردان نیک نام اصلاحات پرداختند و این توهین ها را تکلیف الهی و از افتخار خود می شماردند!

دلیل سکوت و رضایت شما از این تخریب ها به چه خاطر است؟

آیا جز این است که سکوت شما از رضایتمندی بر این توهین و تهمت هاست؟

آیا بهتر نیست موضع خود را مشخص کنید؟

که البته راهی جز این ندارید که یا با سکوت خود توهین به سران اصلاحات استان را همچون گذشته تائید کنید یا با تبری جستن از این ائتلاف «فریاد» ولی خاموش، حقیقت را هویدا کنید!

 اصولگرا!

این چه پیوند پشت پرده و نا شفافیست که شما در ظاهر ادعای اصلاح طلبی و همراهی با گفتمان اصلاح طلبی دارید اما در پشت پرده قدرت با اصولگرایان و نیروهای هم قطار دیروز اصولگرایی پیمان اخوت می بندید و برای پیروزیشان حمایت همه جانبه می کنید تا فریاد کم رنگ آنان را برای سیلی زدن به سیمای اصلاح طلبان مظلوم استان را رستاتر کنید؟

چه رازی پشت این ائتلاف است که نیروی پیروز شما هم ردیف نام مراد علی پیوند فرماندار اصولگرای جبهه پایداری آقای هدایت خواه بوده است؟

چه پیمانی پشت این قفس فریاد است که گزینه های مطلوب شما کارنامه اصولگرایشان از شما نیز پر وزن تر است؟

چه اهداف تاریک و پنهانی بر این پرده بی نشان فریاد وجود دارد که به اسم اصلاح طلبی ، دام اصولگرایی پهن نموده اید تا این بار فریاد رسای و نجیب اصلاح طلبی را به اسم فریاد انجمن اسلامی که تحت نفوذ شماست را در نطفه خفه کنید و زمزمه اصولگرایی را که شما در آن متولد شده اید و رشد یافته اید را در بستر اصلاح طلبی ارتقاء دهید؟

 آقای بهرامی

گویی ائتلاف فریادتان از شدت بی فریادی گفتمان اصولگرئیتان از یاد برده است که وکیل الدوله های دیروزتان بارها با نفسی آمیخته با غرور فریاد زدند اصلاحات مرده است و اصلاح طلبی به زباله دان تاریخ پیوسته است!

حال چگونه می شود که بهرامی و ائتلاف اکثریت اصولگرای فریادش، امروز داعیه عزیز تر از مادر برای اصلاح طلبانی شده اید و با نام پاک و مقدس انجمن اسلامی که یادگار اصلاحطلبان زجر کشیده است برای خود هویت تاریخی خریداری می کنند و گذشته سیاسی خود را که در ذهن مردم بایگانی شده است را به دست آتش جهل و غضب می سپارند تا در این میدان که خود سردمداران ناجوانمرد آنید حکومت کنید تا که شاید بر این انجمن اسلامی مظلوم و تنها برای چند صباحی فاتحه خوانده شود که گر مردان رشید اصلاح طلب بر این انجمن نیستند، اصلاح طلبان جا خوش کنند تا شاید بر این ورطه بی احساس، هویت بسازند.

و در آخر،

هرچه تلاش میکنید که گفتمان اصولگرایی را از خود دور سازید و به گفتمان سیاسی و اصلاح طلبی رو بیاروید تا که شاید خلعت مقدس اصلاح طلبی را که هم بر قامتتان سنگینی میکند، زینده خویش سازید اما واقعیت امروز گفتمان فریادتان، فریاد سر داد که بهرامی نمیتواند علاقه ، عشق و ارادت خود را به گفتمان اصولگرایی، جبهه پایداری و دوست محبوب و هم قطارش نماینده سابق بویراحمد و دنا را کتمان کند. که البته باید از مهندس بهرامی بدین جهت که ناخواسته و بر خلاف میل باطنی خویش این صداقت سیاسی را یکبار دیگر برای ما اصلاح طلبان مشخص نمود وفاداری خویش را به اصولگرایان و جبهه پایداری ثابت کرد سپاس گزاری کنیم.

 راستی جناب مهندس!

آزادی بیان از اصول اصیل اصلاح طلبان حقیقیست؛ اینک جامعه  با شکوه اصلاحطلبی استان کهگیلویه و بویراحمد منتظر پاسخ شفاف شما خواهند بود؛ اگرچه نمیدانیم آیا شما به اصول آزادی بیان و قلم و توان شنیدن حرف منتقدین و مخالفین خود پایبند هستید یا نه؟

که البته آینده قضاوت خواهد کرد!
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
United Kingdom
بنازم واژه واژه این مقاله زیبا، قوی،مستند و شفاف را که آب پاکی را بر سیمای ما اصلاح طلبان ریخت تا واقعیت پشت پرده بهرامی و نزدیکی او به جبهه پایداری و هم ستاری او در سیاست با ستار هدایت خواه را بیش از پیش بدانیم.
جناب مدرس قلمت همه ما را بیدار کرد و این نقشه.. را رسوا کرد.
.
.پیوندتان با جبهه پایداری خجسته و میمون باد
یه حس خوب
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
همش حس میکنم این مطلب را طرفدار زارع نوشته اند نه اصلاح طلبان...

یواش تر داداش، همین روزا باید پیاده شید
سوزش
Iran, Islamic Republic of
معلوم یه جایتون بد جوری سوخته هااااا
خوب دیگه باختید انتخابات انجمن رو برادر من. این دیگه عصابنیت و دعوا نداره
دانشگاه ازاد خامی فریاد
United Kingdom
وای بر ما؛ لعنت بر ما که به اسم اصلاح طلبی اینچنین ما رو... دادن و گفتند تیم فریاد تیم اصلاحات است.
افسوس میخورم اقای بهرامی هم برای خودم...رو خوردم و از فریاد که منتسب به شما بود حمایت کردیم.
نمیدانستیم رای به فریاد رای به جبهه پایداریست.
و چه توهین و تهمت های که به ائتلاف اصلاح طلب جوانه زدیم.
خدایا ما رو ببخش.
واقعا از ۵۰ رای که برای ائتلاف فریاد جمع کردم شرمنده ام و از همه دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه ازاد یاسوج عذر خواهی میکنم
داورخواه- فعال اصولگرا
United Kingdom
فکر نکنید با این حرفها مهندس بهرامی عزیز رو تخریب میکنید. اتفاقا ما اصولگرایان به داشتن چنین شخصیت با اصول و وفادار به اندیشه های جبهه اصولگرایی و پایداری هم افتخار میکنید و هم به دوستی و فعالیت مهندس بهرامی در ستاد دکتر هدایتخواه فخر می فروشیم و خوشحالیم که اتحاد دکتر هدایت خواه و مهندس بهرامی خواب رو بر اصلاح طلبان ..اشفته کرده
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من دیه هیچی برام نمیاد بگم. تمام حقایق چند سال گذشته تو این مطلب هست ایا حسینی باش یا حسنی نه اینکه ..
ارمان دانشجویی
Iran, Islamic Republic of
همه ما به اشکار میدانیم که این مقاله سرشار از عوام فریبی و شخصیت شکنی مرد بزرگ دکتر بهرامی است، درود بر دکتر بهرامی
بلهزار
United Kingdom
په ککا تو که ایطور ابرومونه بردی؛ ایسو با چه رویی بگیم اصلاح طلبیم؟ په ته ایری به نیر اول ستاد هدایت خواه اتلاف ایکنی اوسو ایگی مو اصلاح طلبم؟ به قران ابرمو ره که هیچ د نیتریم بگیم اصلاح طلبیم
عباسی از مارگون
United Kingdom
ما که ازمنابع موسق شنیدم دکتر ..می گزینه نهایی .توی استان هست و حتی اقای ..به خاطر مهندس بهرامی مسولیت معاون پارلمانی بسیج رو برای تبلیغ برای مهندس نپذیرفته تا بتونه ازادانه ایشون رو راهی بهارستان کنه
فریاد!!!
United Kingdom
بهرامی اصلا اصلاح طلب نیست وتوهم نگارنده الکی چوب دیگران رابه سینه نزن وایشان مخالف اصلاحات است ودرادوار گذشته مخالفتش با اصلاحات راثابت کرده نیاز به توضیح ندارد
جان فدای سید باقر موسوی
United Kingdom
کسی که به سید باقر موسوی توهین کنه یعنی به کل بویراحمد و دنا توهین کرده و دشمن سید باقر یعنی دشمن کل اصلاحات استان
.. غیر از من انتخابات نشونت نییم
خواب زده
United Kingdom
بهرامی اصلاحاتی است ؟ بی مزه ترین شوخی بود که تا ب حال شنیدم ، بهرامی هرگز جایگاهی در بین اصلاح طلبان نداره بخاطر کارهای گذشتش ، درود بر سید باقر موسوی
جوانه
Iran, Islamic Republic of
درود
حقایق را به خوبی بیان کردید
مورلند سیتی
United Kingdom
من اصلاح طلب ها رو خوب میشناسم .
بهرامی اصلاح طلب نیست . زارع اصلاح طلب نیست . همانطور که رو حانی اصلاح طلب نیست .

دلم میسوزد از باغی که می سوزد .
دانشگاه ازاد
United Kingdom
مهندس حالا بیا درستش کن- بارها به شما گفتم به صورت علنی و اشکار از اطلاف فریاد حمایت نکن. چون این اطلاف اکثریتش اصولگرا شناسنامه دار هستن توی فضای عمومی وجهه بدی واسه شما درست میشه . تلاشی رو که ۳ ساله داریم انجام میدم که شما هیچ نسبتی با اقای هدایت خواه ندارید رو دوباره توی ذهن مردم زنده میکنه اما مگه به مشاوره های ما گوش میدی. اخر .. با این مشاوره ها اگه تمام دستاورد های مون رو خراب نکرد. حالا با کدوم منطق براعت بجوریم از این نوشته که بخدا ما اصلاح طلبیم و اصولگرا نیستیم.
شهرداری
United Kingdom
جناب بهرامی اصلا اصلاح طلب نیست. همه میدانن ایشون در ستاد آقای هدایتخواه بود و عملکرد و انتصابات ایشون در زمان شهرداری اصلاح طلب بودنشو کاملا رد میکنه/ خدا رو شکر این مقاله یک بار دیگه حقیقت رو نشون داد
پناهی از بویراحمد سفلی
United Kingdom
اقای بهرامی این گوی و این میدان!
چه چیزی رو اکنون باور کنیم؟ اصلاح طلب بودن شما را یا .. این نوشته تاریخی را که تا ابد در ذهن مردم بیدار استان نقش خواهد بست!
این نوشته و این قلم برای همیشه شما را به یک .سیاسی تبدیل کرد.
دانشجو اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای ع. ی. مشخص است که این مطلب رو شما نوشته اید.
خواهشن لطف کنید معرفی کنید این آقای ق. ی. کیه ؟؟؟؟؟ اصلا پر کدوم درخته ؟؟؟؟
که شما بعنوان دومین فرد اصلاحات معرفیش کردی؟؟؟
ق. ی. رو تا حالا هیشکی حتی اسمشو هم نشنیده .
روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که این بیانیه فقط جخهت تخریب بوده و از ترس دکتر بهرامی آنچنان می تزسید که دست به هر کاری میزنید ولی دکتر یک سیاستمدار حرفه ای ایست او با این خبرهای چرت شما تخریب نخواهد شد.
انقدر گردن کلفت تر از شماها اومدن که دکتر بهرامی رو از پای در بیارن ولی نتونستن چون بهرامی فقط با صداقت و تدبیر و منش سیاسی خود رفتار می کند. و هیچ کس نمی تواند حریف غول بزرگ سیاسی استانمان بشود
پناهی از بویراحمد سفلی
United Kingdom
کی جرعت داره به این سوال جواب بده؟
به خدا من موندنم چه جوابی باید به این بدم:
________________________
آیا حقیقت جز این است که بهرامی خود را متعلق به جبهه پایداری و قائم مقام پشت پرده هوایتخواه می داند؟
_______________________
یه دهاتی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مدرس زمان حال فعلیه افراده تو از چی مینالی از باخت ولی مرد باش و بجنگ نه اینکه تخریب کنی مشخصه که فرد ضعیفی هستی تخریب کار افراد ضعیف و ناتوانه چون دستشون به جایی نمیرسه و پیش هیچ طیفی جا نداره مشخصه که ساپورت شده
پدرام
United States
دلم میسوزه
فقط به خاطر اینکه کارایی که بهرامی تو یاسوج کرد
تا سال ها تکرار نمیشه
مردم به جای اینکه عملکرد فرد رو ببینن به فکر فریاد و جوانه هستند متاسفم
جوان
United Kingdom
برای مردم بویراحمد و دنا ثابت شده که سید باقر موسوی ضعیف ترین نماینده است ودکتر بهرامی با عملکرد قوی که از خود در شهرداری بر جای گذاشته محبوب ملت شده است. به طوری که اصلاح طلبان و هواداران... سید باقر موسوی دست به تخریب بهرامی برده اند.
مگر اصولگرا بودن جرم است؟
مگر حامی جبهه پایداری بودن گناه است؟
بهرامی دوست دارد اصولگرا باشد به ... اصلاح طلب چه ارتباطی داره؟
در جواب مورلند سیتی
Iran, Islamic Republic of
اینکه زارع اصلاح طلب نیست کاملا واضحه چون رئیس دفتر آقای ولایتی و احمدی نژاد و سران اصولگرا بوده است .
ولی مشخصه که تازه وارد عرصه سیاست شدی . ویک چیزی شنیدی ولی نمیدونی چی بوده .
تمام اصلاح طلبانی که تا الان در صحنه حضور داشتنه اند دکتر بهرامی را حمایت کردند. و در اواخر هم مستندات مشخصه که آقای دکتر بهرامی رئیس دفتر آقای دکتر عارف بود در یاسوج .
یکمی اطلاعات سیلسی خودت رو بیشتر کن اخوی
تفسیر و میزان و عدالت
United Kingdom
این جمله رو باید با آب طلا نوشت و بر سر در شهر و عدالت خانه های کشور نصب کرد:
خیال کرده اید با حذف سید باقر موسوی، مردی که هیچگونه محکومیت مالی و فساد اقتصادی در کارنامه خود ندارد و به سلامت سیاسی، اخلاقی و اقتصادی در جامعه شهره است می توان او را به پستوی خانه سپرد و...این خورشید تابناک اصلاحات نمود؟

آخ که این جمله خیلی حرف توش داره
همای
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای برخی از دوستان که وقتی به ناکجا باد میرسن دیگه نه ... و نه هیچ چیز دیگر برایشان مهم نیست و فقط میخواهند دیگران رو تخریب کنند.
آقای بهرامی روز به روز دارند با این تخریب ها محبوب تر میشن
زنده باد دکتر بهرامی
بهارستان
United Kingdom
الان بهترین زمان ممکن برای اتلاف اصولگرایان بویراحمد و دنا بر روی مهندس بهرامی است. این مقاله نشان داد که اصلاح طلبان شمیر رو از رو برای مهندس بهرامی بستن. پس بهتره اقای هدایت خواه اقای چراغ زاده اقای خلقی پور اقای دانشی کمر همت ببندد و تمام قد از اقای مهندس بهرامی حمایت کنند تا نشان دهیم چگونه با بهرامی حجوان و اصولگرا قامت اصلاحات رو خواهیم شکاند.
تازه ما حمایت جبهه پایداری و اصولگرایان سنتی و اقای باهنر رو هم پشت مهندس بهرامی هم خواهیم داشت
یه دهاتی
Iran, Islamic Republic of
اقای مدرس زمان حال فعلی افراده تو که نمیتونی بجنگی تخریب نکن مشخصه از جایی ساپورت شدی وگر نه تخریب کار افراد ضعیفه وسلام.
دنا
Iran, Islamic Republic of
والا هر چه فکر میکنم لازم نیست یه همچین چیزایی نوشته شه.البته اگه واسه انتخابات بعدی باشه که اغایون اصلا تو رقابت نیستن(م.ب)رو میگم
مازیار
United Kingdom
آخه به شما چه ؟
بهرامی دوست داشت دلش خواست بره به هدایت خواه رای بده. مگه باید به شما جواب بده.
بهرامی دلش خواست با حمایت اصولگرایان بره شهردار بشه. بی لیاقتی شما اصلاح طلب ها رو که نباید بهرامی خوش فکر بده!
بهرامی عشقش کشید که ریس ستاد مالی هدایت خواه باشه چون نشون میده بهرامی ادم پاک دستی هست به شما اصلاح طلبای که بزرگواری بهتون میگه ... چه ارتباطی داره.
فدایی دکتر و مهندس
United Kingdom
تا کور بشید و از دوستی بهرامی و هدایت خواه بمیرید
لوداب
Iran, Islamic Republic of
اگر دکتر بهرامی اصلاح طلب نیست پس سید محمد خاتمی هم اصلاح طلب نیست فراموش نکنید دکتر بهرامی از ایندگان مجلس خواهد بود این خط این هم نشان
ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
برادر تا جایی که من میدانم جناب اقای ب. عضو ستاد عارف بودند ودر ثانی متعجبم که شما تنها زوم بر ایشان کرده اید و من نمی دانم در این لیست جناب آقای داریوش ارجمند با ان سابقه را نادیده میگیرید ایا شما شخصیت سیاسی واصلاحطلبی شیرزنی چون خانم اذرشب با سابقه درخشان رانادیده میگرید یادتان رفته که جناب آقای محمد محمودی بارها دانشگاه را به چالش کشیدند یادمان نرفته که در برشور های تبلیغاتی ائتلاف فریاد جناب آقای محمودی سرلیست بودندبله نگارنده محترم اگر شما شخصیت وجودی جناب اقای بهنام زارعی و علوی و مهرداد پردل آشنایی داشتید نمی گفتید که ائتلاف فریاد اصولگرایی است نگارنده محترم بهتر است جنابعالی رزومه وسابقه اصلاح طلبی هردو را بررسی کنید کدام یک از دو ائتلاف اصلاح طلبترند یادمان نرفته برخی از اعضای ائتلاف جوانه اعضای ستاد دانشجویی دکتر ولایتی بودند نگارنده محترم قیامتی هم وجود دارد
اریایی
Iran, Islamic Republic of
این مطلب بیش تر بر لحن و ادبیات ا. ی. است وفکر نکنم مدرس وجود خارجی داشته باشد از کینه ا. ی. به مهندس بهرامی شکی نیست
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
به قول ب.. عضو ائتلاف .. خرج انتخابات انجمن اسلامی کرد
ایل من بخارای من
Iran, Islamic Republic of
سید باقر موسوی جهان آباد شخصیتی نیست که گول..ی از این قبیل همانند این مقاله رابخورد سید باقر خیلی زیرک تر از این حرف ها است در ضمن چرا به سابقه درخشان آقایان محمودی .ارجمند.بهنام زارعی .علوی .مهرداد پردل.وخانم اذرشب اشاره ای نشده و نیز سابقه درخشان آقای ب... را زیر سوال برده اید
کامران
United States
شکست خوردن چقدر تلخ است.زارعی شکست خورده و این همه داد وفریاد راه انداخته است.
زارعی تسلیت تسلیت
ارین
Iran, Islamic Republic of
این متن فق و فقط برای تخریب و ..هیچ جوانمردی مثل بهرامی به درد استان نمیخوره.ایشون چ اصولگرا باشه چ اصلاح طلب با غیرت تر از همه... استانه.چو
شاپور
Iran, Islamic Republic of
اقایون چرا اینهمه شلوغش میکنید ... این کار همیشگی شماست که وقتی کم میارین دیگران رو . می کنید
دکتر بهرامی یکی از سران اصلاح طلبان است و این موضوع رو همه میدانند پس با خبرهای ... هیچ کاری را از پیش نمی برید
و با این کارتون دارید دکتر بهرامی رو محبوب تر میکنید
جهت اطلاع
حاکم
Iran, Islamic Republic of
آقای... یکم ظرفیت باخت را داشته باشید لطفا.
این تازه اولاشه بزار روز ۷ اسفند چه بلاهایی .. سرتون بیاد.
با اصلاح طلبان قدری همچون دکتر بهرامی در افتادی ور افتادی
تسلیت .. سلیییییییییییییییییت
فریاد
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاح ظلبان اصلا .. را قبول نداریم که میگید ...>>>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برین جمع کنید کاسه کوزه هاتون رو
سامر
Iran, Islamic Republic of
اقای ..تاوان این بیانه رو پس خواهی داد
همه با هم یک صدا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی قهرمان میشه ****** خدا میدونه که حقشه

به لطف یزدان و اصلاح طلبان *** بهرامی قهرمان میشه

یا علی مدد
غلام
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخ
چه بیانیه ..
فکر کنم وقتی داشتی مینوشتیش از ... استفاده کرده بودی .
خخخخخخخخخخخخخخخ
آقای ع. بازی بدی رو شروع کردی
اولاد س
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف جوانه مشخصه بدجوری حالتون گرفته شده
اشکال نداره خب هرکی عرضه داشته باشه می بره
وقتی آقای... رو دیدین سلام منو هم بهشون برسونید
و از طرف من تسلیت بهشون بگید
تسلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییت عرض می نمایم ..
آسمان
Iran, Islamic Republic of
همچنان ائتلاف فریاد داره محبوب و محبوب تر میشه و ائتلاف جوانه این محبوبیت را بیشتر کرد با این بیانیه ای که از قلم آقای ع.. نوشته شده است
تسلیت میگم به اصولگرایان
..میگم به حاج زارعی نماینده بویراحمدو دنا
تسلیت میگم به همه محدود فکران جامعه.
و زنده باد حامیان پایتخت طبیعت ایران زمین
و درود بر دکتر بهرامی پدر پایتخت طبیعت ایران زمین
فلاهی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر بهرامی در زمان مدیریت خود تندیس پر شکوه آریوبرزن را همچون زری طلا در شهر یاسوج مستقر کرد . و هیچ ارگانی نتوانست مانع این کار دکتر بهرامی شود چرا که دکتر در کارش ثابت قدم است .
و هیچ ترسی از دیگران ندارد .
یک اصلاح طلب جسور فقط می تواند این کار را انجام دهد
به این می گویند یک فرد اصلاح طلب و نترس .
نه دیگران که با یک غرش کلا بهم میریزند و سرگردان می شوند
زنده باد مرد دیار آریو یرزن . اصلاح طلب قدر کشورمان . پدر پایتخت طبیعت ایران زمین.
دروووووووووووووووووووووووووووووووود
گرجیان
Iran, Islamic Republic of
آقای ... تسلیت عرض میکنم خدمت شما دوست عزیز . ولی این کاری که کردید کار درستی نیست. .. کردن هیچ فایده ای ندارد .
شما با اینهمه هزینه هایی که کردید برای ائتلاف جوانه به کجا رسیدید؟؟
در آخر با شکست مواجه شدید.
پس دیگر با هزینه کردن هیچ پیشرفتی نخواهید کرد بلکه ضرر هم خواهد کرد.
امید است به جمع اصلاح طلبان بپیوندید تا شاید آنها شما رو در آغوش گرم خود پذیرا شوند.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
چه متن مسخره ای؟خخخخخخخخخخخخخخخخ
آقای ع.. تو دانشگاه حتما می بینمت
مواظب خودت باش برادر محترم
از طرف ایل بزرگ تامرادی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای .. . کردن تا به کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دکتر بهرامی همیشه موفق میشه چرا که دکتر بهرامی فق با صداقت پیش میره
مثل... نیست که به همه قول داداین و به هیچ کدوم از قولهایتان عمل نکردید و فقط شعار دادین . ودر آخر هم یکی از وابستگان نزدیکتان. که اسمشو نمی برم به مردم گفتند: هیچ کس از ما انتظاری نداشته باشه چرا که ما رایمان را با... گرفتیم.
یا زهرااااااا
mohammad
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
دوست عزیز حسین مدرسی و اقای بلهزار،خواب زده، اصلاحات و داورخواه ک همش ی نفری و اتفاقا تابلو هم هست. از کجا سوختی؟ واقعا این اخر کار کجات درد اومده؟واقعا ظرفیت ی شکست کوچولو رو هم نداشتی؟شما ک مطلب نوشتین مردم استان و شهرمون رو چی فرض کردی؟خیال میکنی حرفات جالبه؟یا خیال میکنی یهوووویی الکی اومدی تو میدون جا برات هست! ن برادرم این رااهی ک تو میروی ب ترکستان است..... ی ضرب المثل معروف میگه( ی پاپاسی تو جیبش نیست میخاد شمس العماره رو بخره) چطوری میخای وجهه دکتر بهرامی رو خراب کنی؟ با چ پشتوانه ای؟با چ امیدی؟ای شیطوووون حتما پولت زیاده.
این مطلب شمارو هر کسی بخونه خندش می گیره. همه میدونن ک بهرامی ب واسطه عملکردی ب یادماندنی و پشتوانه مردمی محبوب استان و خصوصا شهر یاسوج شده. شما با یک متن ...ک هدفی جز .. و شیطنت سیاسی ب منظور مخدوش کردن این چهره سرشناس مردمی نمیتوانید شان و شعور هم استانیهای خود را زیر سوال ببرید. این یک . ب شعور مردم محسوب میشود. مطمئنا شما بازنده اصلی در همه صحنه ها خواهید بود.
من اله توفیق
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آقای ز.... یک بار هم مثل یک مرد بیا جلو تو میدان و بجنگ ولی مثل ..نکن.
دکتر بهرامی رو خودت بهتر میشناسی؟؟؟؟؟ ایشون خیییلی قدرتر از اون چیزیه که شما فکرشو میکنید.
بیا تو میدان و دست از این ... کردن بردارید .
البته این شگرد شما اصولگرایان است.
چراکه اصلاح طلبان مرد عمل هستند
و اصولگرایان فقط... میدهند.
درود بر دکتر بهرامی اصلاح طلب شهرمان
بهرامی دوست داریم
کردلاغری
Iran, Islamic Republic of
زارعی ککا بسکه نقاب زیم و من شهر گشتیم تا یکی نشناسمو ده مردیم بگو یا خدا انصرافیته بنویس و مجلس بزه ودر بیو ایریم تهران بی یک یکاریش ایکنیم توخو ن معلومه.... تورا بقران قسمت ایم صبا .. بنویس
یا زهرااااااااااااااااااااا
soltan
Iran, Islamic Republic of
والا من احساس میکنم ی ادم خیلی .. این متن رو نوشته. اخه ادم عاقل دیر جنبیدی. این همه گفتی اسمون ریسمون بافتی میخاستی بگی مثلا .. انداختم حالا حکومت کنم!هااا! بیخیاال همه میدونن تو ی جاییت .. شکست خوردی داداش
همت
Iran, Islamic Republic of
همه به پیشواز دکتر بهرامی خواهیم رفت مرد عمل و اصلاح طلب کشورمان . مردم بویراحمد از وجود چنین جوانمردی غافل نیستند و همه باهم شما رو حمایت خواهیم کرد .
درود خداوند بر شما باد
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
کرسی های ازاد اندیشی ، اصلاح طلبان ، جوانان ، دانشجویان و... همه دارند از این شایعاتی که آقای ..برای آقای بهرامی درست کرده میجنگند و برای همه مشخص شده که ... بیش نیست
آقای ... یکم یاد بگیرین از رسم مردانگی
درود بر مهندس بهرامی اصلاح طلب
تسلیت
Iran, Islamic Republic of
چه غمناک است شکست خوردن .
آقای زارع شکست و بعد شکست و پیروزی(بین بد و بدتر) و شکست فعلی را تسلیت عرض می نمایم.

از طرف حذب باد
فات..
Iran, Islamic Republic of
تنها فعالیت خوب آقای .. مراسم های ختم است.
بابا ول کن این مراسم هارو برو از حق مردم دفاع کن.
راستی یادت باشه که یک ..گردن کلفت کاملا هواسش به شما هست برای اون فرهنگ . که در بویراحمد برای انتخابات درست کردید.
دهراب
Iran, Islamic Republic of
خدایی به این سوال من جواب بدید؟
اصلا به نظر شما ما نماینده داشتیم تو این سه سال؟؟؟
جز .. هیچ چیزی ندیدیم.
... که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
*.بویراحمد رو ... کنی؟؟؟
*. نیروهای کلیدی یاسوج بومی نباشند؟
*. ۲درصد حق نفتمان رو دو دستی تقدیم دیگران کنی ؟؟؟
*. ۵۰ میلیارد بودجه استانمان رو فقط ۷ میلیاردشو بگیری؟برای شهر یاسوج؟
باز هم بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تخیلی
Iran, Islamic Republic of
چه خیالاتی برداشته نگارنده رو!!!
آقای ع. حتما باهم روبرو خواهیم شد ببینم بازهم از این بلبل زبونی ها میکنی؟
مرد باش پای حرفات هم بمون .
یاسوجی ها
Iran, Islamic Republic of
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟؟
همه میدانند که اگه یک اصلاح طلب واقعی تو شهر یاسوج پیدا بشه فقط دکتر بهرامی کبیر هستش
هومان
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی دیگه با چه زبونی به شما بگه که اصلاح طلبه ؟؟؟
شما دارید به کلیه اصلاح طلبان کشورمان همچون محمد خاتمی آیت الله هاشمی رفسنجانی .دکتر عارف . دکتر بهرامی تهمت میزنید؟؟
میخواین بگید این افراد اصلاح طلب نیستند؟؟؟
عملکرد بهرامی در طول دوران خدمتشان ثابت کرده که از اصلاح طلبان واقعی و حقیقی می باشد.
درود بر اصلاح طلب قدر کشورمان
تارزان
Iran, Islamic Republic of
دروغگویی وتهمت دنبال بهرامی نتیجه معکوس داره. فقط بهرامی را به قبولی نزدیکتر میکنه
درود بر بهرامی
سیسختی
Iran, Islamic Republic of
به خدا راست گفتی. نفر اول منتخب انجمن اسلامی دانشگاه آزاد رفیق شفیق پیوند و عضو فعال ستاد هدایتخواه و جلیلی بود که بعد از اومدن دولت جدید فورا ... کرد.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب م.ب یادت رفته رفتی پیش معاون سیاسی استاندار قبلی و گفتی استانداری شده حامی جوانان اصلاح طلب و بنده از این موضوع گلایه دارم. حتی حوزه امور اجتماعی رو هم محکوم کردی. اما بعد از اومدن دولت جدید فکر کردی به یه تغییرمکان از دنا به یاسوج همه سابقه ات را فراموش میکنن ولی کورخوندی
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
بهرامی فقط تشنه ...!
توشهرداری چه خیری داشت جز تبلیغات برا خودش
شهرداری رو ... کرده بود۰۰شهر شده بود مثل دهاتای اطراف شیراز
اون از تیم فوتبالش اونم از .. میلیونیش که فقط برا تبلیغ میاوردشون
ما کسی رو میخواییم که خادم باشه نه ..
سجاد
Iran, Islamic Republic of
درسته که میگن خودکرده را تدبیر نیست اما این همه بی تدبیری رو کجا باید جا داد اقای به. شما تا کی میخواین به این شاخه و اون شاخه بپرین اینجوری میخواستین وکیل مردم بشین با این همه کار وقت هم برای خدمت به‌‌ موکلین خود داشتی شما که هنوز با تلفبای‌سیاست اشنا نیستین برا چی پا توکفش بزگان میکنید
بسطامی
Iran, Islamic Republic of
من عضو جبهه پایداری بودم ولی ..کردم و اصلاحاتی شدم.
جمال
Iran, Islamic Republic of
یادم هست همین نفر .. انجمن اسلامی که زمانی ... فرماندار دنا بود فقط .. تو دست داشت تا به پشتیبانی فرماندارش پای جوانان اصلاح طلب رو ... نمیذاشتن یه جوون اصلاح طلبی حتی استخدامم بشه. بله اینه سوابق این اصولگرای دیروز و اصلاح طلب امروز
میهمان
Iran, Islamic Republic of
وقتی که اصلاح طلبی دور و ور بهرامی نباشد بایدم متوسل به اصولگراها باشد تا مثل خ..
لربویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگر اصلاح طلبان به راحتی این افراد رو بپذیرند باید دیگه فاتحه شان رو خوند. اینها دارن به شعور اصلاحات توهین میکنن که تا دیروز در جبهه دیگه بوده اند و حالا دارن خودشون رو .... واقعا متأسفم
ساورز
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی . بهرامی یک اصلاح طلب واقعی است و ما به ایشان افتخار می کنیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده این مطلب واقعا جای بسی. است که آقای .. گذشته خود را فراموش کند ایشون در دامن آقایانی چون مرحوم مفتح و هدایت خواه بزرگ شده ولی حالا دارد خود را به اصلاح طلبان می چسپاند آقای .. این کار شما ... می باشد شما که به همین راحتی گذشته خود را فراموش می کنید فردا روزی هم مردم استانت رو فراموش می کنی
اعظم پ
Iran, Islamic Republic of
عالی بود. برای انتخابم متاسفم ..
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت و مرحبا بر کلام زیبای مدرس.
لاجرا هر آنچه از دل برآید بر دل نشیند!
اصلاح طلبی به شعر سرایی و خالی بندی نیست بلکه به عمل گرایی و اخلاق مداری است.
بهرامی سرش را کرده زیر برفریا،فکر میکنه کسی اونو نمیبینه!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای .. دست از سر این جوونای پرشر و شور و باصداقت بردار.
اول قضیه انفصال از خدمتترو مشخص کن،بعد به فکر انتخابات باش.
سرآبتاوه
Iran, Islamic Republic of
برخی از اخبار حاکی از جریمه۳۰۰ملیون تومانی ... و انفصال از خدمت ۵ ساله ایشان می باشد.
همشهری یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
باور کنید کارهایی که بهرامی برای یاسوج کرده تا سالهای سال در ذهنها پاک نخواهد شد هیچ شهرداری قدرت و شهامت ایشان را نداره همه مسعولین استان اگر تونستند یه زیرگذر احداث کنن اگر تونستن یه تیم فوتبال قوی در خور شان استان بوجود بیارن ما دوست داریم بهرامی با زبان خودش بگه در صورت پیروزی در انتخابات یه تیم لیگ برتری برای جوانهای استان خرید کنه
دوست
Iran, Islamic Republic of
آغوش اصلاحات باز است. اقای ... به عنوان هوادار در صورت ابراز.. از عملکرد دیروز خود میتواند در صف اخر به تما شا بنشیند و ان هم به عنوان شنونده . اما این.. مسلکانی که امروز سکان انجمن اسلامی را بر عهده گرفته اند خوب میدانند که از کجا .. میشوند و نان که را میخورند. با شناختی که بنده از اقای. م.ی و د.ا دارم افرادی بدون اندیشه سیاسی که دنبال دکه رمالی به هر کوچه ای سر میزنند. ما شما را میشناسیم و با کارت اصلاحات بازی کردن برای شما .. سخت خطر ناک است. انجمن اسلامی در دانشگاه یاسوج نیز با همین مورد مواجه شده و سابقه جریان دانشجویی خوب میداند که امثال شما پروژه اصلاح طلبان... را چگونه پیگیری میکنید.
برادر
Iran, Islamic Republic of
آقای ب. دورآینده با اون شاهکار دوره ... قطعا ردمیشه چرا اینقدر سنگشو به سینه میزنید بعد از اینکه خبرهایی مبنی بر اینکه بهرامی .......کرده و.....شده ازهرکدام از نزدیکانش سوال میکنه از مهندس چه خبر میگه والله مدتی ایست خبری ازش نداریم این نشان از این است که طرفداراش فاتحه ایشون رو در مجلس خوندن
کمال
Iran, Islamic Republic of
فقط ترس از بهرامی
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
متن تخریبی خوبی بود .حالا از هر کس مواجب هم گرفته باشی کارت توی زمینه تخریب خوبه
وحید از مارگون
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر کاربران عزیز در جواب دوست عزیز دانشجوی اصلاحطلب باید گفت اقای ق.ی منظور... ایشان از نیروهای نامدار و شاخص اصلاحات استان هست نه فقط در بویراحمد .واما درمورد اقای مهندس بهرانی باید گفت ایشان هیچ دیدگاه و گرایشی نسبت به اصلاحات ندارد که بخواهد به نام اصلاحات به بهارستان برود اگر بدانم کبنا کامنت مرا میگذارد خیلی از حقایق را میگفتم بنازم اقایان هدایتخواه و علی محمد دانشی یا اقاین رضاتوفیقی و سید باقر موسوی را که روی اهداف و تفکر خودشان ایستادن و یا اصولگرا هستند یا اصلاحطلب خلاصه به جد دفاع از تفکر خود میکنند اما اقای دکتر بهرامی پیش اصولگراها می گوید اصولگرا هستم و پیش اصلاحطلبان می گوید اصلاحطلب اخر ما نفهمیدیم در جلسات که من شنیدم می گوید بنده اصولگرای اصلاحطلبم اخر ما که مانفهمیدیم ولی اگر بخواهیم به عمق مطلب سخنان و عملکرد اقای بهرامی بنگریم به جز اینکه از اصولگرایان حمایت کرده دیگر چیزی نبوده ، اصلاحات استان شناسنامه دارن اینجوری نیست هرکی اومد دم از اصلاحطلبی بزنه فکر بکنه اصلاحطلب . وباید درمورد انجمن اسلامی باید گفت از احساسات دانشجویان استفاده کردند و با نام اختلاف افکنی بین بویراحمد علیاو سفلی اختلاف انداختن و به قول خودشان گفتند بویراحمد بالا به زبان خودشان.... دارن سکان دارن میشن بیایید رائ بدهید و ب اقایان م.ب و اقای پ. رائ بدهید اما نگفتن شناسنامه این اقایان جلوه دار چه چیزیست و متاسفانه دانشجویان ورودی جدید یا کسانی که کاری به سیاست نداشتن را تحریک کردن و امدن رای دادن که چنین نتیجه را دربرداشت . اما درمورد اصولگرایان و باید گفت تنها برگ برندهتان اقای جنتی هست که چهرهای محبوبی چون اقایان مندنی پور و سید باقر موسوی و مهندس غریب پور را تائید نکند که حتی خود اقای هدایتخواه هم بیاید برنده انتخابات کسی نیست جز اصلاحات .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
لطفا جواب بده اقای بهرامی
فلاهی
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلب نبودند درست.
اونا که مورد حمایت زارع بودن اصلاح طلبن؟؟؟
اصلاح طلب کسی ه که سید باقر دستش ببره بالا
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اقای کبنا نیوز دوزاری
شما به عنوان یه رسانه با اوردن اسم خاتمی قانون عمومی مملکت نقض کردی
حیف که دیگه در استانه انتخابات نمی تونی قلم فروشی کنی
کامنت سفارشی بزاری و...
چوب خدا صدا نداره برادر
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
اقای مدرس اگر شما...سیاسی ذاشتید اول شهردار شدن اقای مهندس بهرامی را به مرحوم مفتح وصل نمیکردید چون افراد شورای سابق هر کدام در عرصه سیاست توان مند تر از اونی بودن که فکر کوچک شما قابل درک ان باشد پس تحلیل شما ابکی و خارج از شم سیاسی بوده امسال شما با این تفکر .. باعث شد اصلاحات با اون پشتوانه مردمی الان چنین جایگاهی در عرصه قدرت داشته باشد در ضمن برو پیش بزرگترا تا برات بگن اقای سید باقر موسوی..سیاسیش چه بوده و چرا از اصول گراها جدا شد
رضا
Iran, Islamic Republic of
اینها همه دارند مهندس بهرامی را تخریب می کنند و می خواهند سرپوش بذارند بر ... غلام محمد زلرع در مجلس. به هوش باشید دوستان
بدری
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چرا شکست اینقدر واستون سخته
چه بخواهید چه نخواهید دکتر بهرامی انتخابات اینده رو برده پس بی خود گلوی خودتون رو پاره نکنید
این توهین هایی که به دکتر شده چیزی از ارزشهای ایشون کم نکرده و نمیکنه
درود بر بهرامی اصلاحطلب
مشتی ماشااله.
Iran, Islamic Republic of
برادر من ظاهراُ خیلی سوختی از باخت خود و حاج زارع چرا از یک گروه چند نفره فقط یک نفرو نام بردی عزیز ؟ پس برو یه مقاله ای هم در خصوص اصلاح طلبی مهندس ارجمند از همون گروه هم بنویس ببینیم چقد مردی عزیز؟
مطهری
Iran, Islamic Republic of
با این پرونده درخشان بهرامی‌ هنوز این صحبتها رو که میبینم تعجب میکنم ولی اقای بهرامی تیم خوبی داری برای تخریب بزرگان این استان
بابایی
Iran, Islamic Republic of
این مطالبی که در بالا امده بیانگر این واقعیت است که شکست خورده ها تحمل پذیرش شکست را ندارند و قصد توجیه کردن خود را دارند اما ظاهر قضیه نشان از محبوبیت دکتر محمد بهرامی است و زنگ خطری است برای کسانی که عملکرد اجرایی ضعیفی داشته اند و باید بدانند که درک وفهم مردم عزیز ما فراتر از این تخریب هاست ودیگر جایگاهی در افکار عمومی ندارد
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای .. نهاصلاح طلبه نه اصولگرا فقظ منتظر فرصت و ببینه که چه گروهی در در راسه اون موقع خودش رو به اون طیف میچسبونه با این بلا تکلیفی نمیتونی خودت رو سیاستمدار بدونی
سيد
Iran, Islamic Republic of
سلام
نمیدونم منظور شما از این زور زدنها چیست؟
فقط همین را میدانم که محبوبیت جناب دکتر بهرامی روز به روز بین مردم بیشتر و بیشتر می شود
جناب دکتر بهرامی اصلاح طلب بود،هست و خواهد بود
همه هم دیدیم و شاهد بودیم که این جوان همیشه در صحنه ریس ستاد دکتر عارف در استان بودند
درود بر بهرامی با غیرت و با تدبیر
صادق
Iran, Islamic Republic of
واقعا" به درستی نوشته ای درود برشما.این برادر عزیز به لحاظ مدیریتی و توان اجرایی نسبت به سایرنمایندگان گذشته وحال اسنان درسطح ملی وحتی استانی بسیار ضعیف می باشد.
اميررضا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان گلم
بعضی از دوستان از ورود جناب دکتر بهرامی در عرصه سیاست میترسند و هر روز با یه بهانه دنبال تخریب دکتر بهرامی هستند
پس ورود جناب دکتر بهرامی به عرصه سیاست هم واجب هست و هم الزامیست
به امید پیروزی در انتخابات هفتم اسفند ماه سال نودوچهار
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر بهرامی اصلاح طلب است و اصلاح طلبی را در عمل به مردم نشان داده است... در واقع ایشان هم در عمل و هم در تعامل با مردم جزء محدود مدیرانی بود و هست و همیشه یار و یاور و دلسوز مردم بوده...
نباید واقعیت را انکار کنم ""جناب دکتر بهرامی یه سرمایه هست برای استان عزیزمان پس باید به خوبی از این سرمایه محافظت کنیم""
چویل تامر
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی یک اصلاح طلب واقعی است شما هم با این تخریب ها به جای نمی رسید
گیان
Iran, Islamic Republic of
اخ سی بنکو .. که تمام پ.. !!!
سجاد
Iran, Islamic Republic of
به نام آنکه خدا را گفت و شما توانستید در خصوص جناب مهندس بهرامی و تیمش نظر بدهید;نظر شما محترم است اما ما با. وارد نمی شویم(!) و همیشه با عمل نشان می دهیم که حق مردم را با ... نمیگیرند !
آمده ایم تا مطالبات بر زمین مانده ی خود را فریاد کنیم،همانطوری که در گذشته نشان داده ایم ، امروز هم میتوانیم
بدرود .
اصلاحات جوان !؟
همه
Iran, Islamic Republic of
عزیز پشت ائتردلاف شما چه کسی بود کسی که.. روانه بهارستان شد،کسی که ..کل ستاداحمدی ن;گژاد راپرداخت کرد،... که جهت همین انتخابات کردید راچه کسی پرداخت کرد
دوم خردادی
Iran, Islamic Republic of
نگارنده محترم اگر بهرامی از هدایتخواه حمایت کرد خوب زارعی اصولگرایی بود و نمک اصلاح طلبان را شکست و درثامی دکتر بهرمی در سال ۸۴ دبیر ستاد هاشمی رفسنجانی بودن و همینطور در انتخابات مجلس ۸۶همراه اصلاح طلبان بود ودر سال ۸۸همراه اصلاح طلبان بود و همینطور سال ۹۰اعلام کرد جوهره من اصلاح طلبی است ودر سال ۹۲ رییس ستاد عارف بود ودر سال ۹۳اعلام داشتند در صورت حضور سید باقر در انتخابات ۹۴به نفع ایشان کناره گیری می کنم و نگارنده محترم بدان که اختلاف افکنی بین مسلمین جایز نیست
بهلول
Iran, Islamic Republic of
تا انتخابات مجلس آینده چیزی نمانده پس اصلاحطلبان بگوش و بهوش باشند که برای هیچکس جز کاندیداهای اصلی در سه حوزه انتخابیه استان فعالیت نکنند . بشکند دست آن اصلاحطلبی که برای .. فعالیت کرد . بشکند دست آن اصلاحطلبی که برای هرکسی که وابسته به .. فعالیت کند .
آقای .. تا الآن برایم قابل احترام بودی ولی متاسفم برای خورم و همه ی کسانی که به شما اعتماد کردند.
آقایان اصلاحطلب بگوش باشید که اصولگرایان با.. به مجلس راه یافته اند و کسی که.. است ، قابل اعتماد نیست پس چهار چشم مواظب باشید تا در دام این ... نیفتید .
اصوگرایان از ابتدا یا با .. شورای نگهبان که نامزدهای اصلی اصلاحطلبان را ... میکردند به مجلس را پیدا میکردن و این برایشون کافی نبود و اکنون سنت .... را پیشه کردند و با... به مجلس میروند.
سخنی با نوروز کمایی حتما بخوانید
Iran, Islamic Republic of
گبنانیوز از صبح تا الان مرتب این خبر یدالله مرادی را را بروز رسانی میکند این به جز این است که این سایت به دنبال حاشیه سازی است

متاسفیم برای نوروز کمایی واقعا باید تاسف خورد بحال این سایت دقت کنید تا الان چند دفعه این خبر به پایین میره ولی شما دوباره بالا میارینش

بعد هم صحیح نیست خبر یک سایت محلی بنام آوای جنوب را شما کار میکنید و تیتر آن را تغییر میدهید
کارمند
United Kingdom
واقعا متاسفم برای ... که چنین آدمایی بجای آبرو داری دارن بیشتر آبروشو میبرن . واقعا متاسفم .
مارگون
Iran, Islamic Republic of
این متن رایکی ازاقایان اتلاف موردحمایت زارع .. نوشته اند اقای دکتر بهرامی کاملا اصلاحاتی می باشد بروید سوابق رای دادن دکتربهرامی رادرانتخابات قبلی نگاه کنید من اگر جای اقای دکتر بهرامی بودم بدترین .. رابهت میکنم جنابعالی ... که اومدی ای حرفها رامیزنی اقای دکتر بهرامی رئیس دفتر دکترعارف دراستان بود چطوری جنابعالی میگی دکتربهرامی اصولگراها هست بنده خدا یاسوح راهیچ شهری نمیشناختنش بهرامی یاسوج را نه به کشوربلکه به دنیا شناخت.جنابعالی ایحرفایی که زدی همشون روی غرضه اقای محترم دیگه توی اتلاف نبرده ای نمیخوادتهمت بزنی به یک شخص توانمندی مثل دکتربهرامی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینکه نوشته اید مرحوم مفتح اصول گرا بوده کاملا خلاف واقه هست.
ایشون یک اصلاح طلب بودند . ابتدا نیز از یاران اصلی اقای موسوی بودند که بخاطر مسئله فرمانداری از همدیگه جدا شدند .

لطفا اطلاعات غلط ندهید .
صادق
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا همه نظرها رانمی گذاری.
مهجور
Iran, Islamic Republic of
اقای مدرس!!!!!!!!!! شما خودتان هم در ستاد دکتر هدایت خواه بودین؟؟؟؟؟؟
مگه شما هم دو رو هستین؟؟؟
من خودم اصولگرا هستم ولی علاقم به دکتر بهرامی خارج از موضوعات سیاسی و چپ و راسته.
من و نزدیکانم دکتر عزیز رو انتخاب کردیم حتی با وجود اصلاح طلب بودنش، چون عملکردشو دیدیم
شمس
Iran, Islamic Republic of
اقای مدرس! این نوشته شما تنها و تنها از روی غرض نوشته شده. مردم ما و تمام دست پینه بسته های بویراحمد و دنا دکتر بهرامی رو از ته دلشون دوست دارن. ایشون شاید تنها کسی بوده که تاحالا بهشون دروغ نگفته و فقط ازش کار و عمل و مردمداری دیدن
شهاب
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زارعی نماینده محترم بویراحمد و دنا، تسلیت ما رو هم پذیرا باشید.
آفرین بر مرد عمل و برنامه آقای دکتر بهرامی.
مطهری
Iran, Islamic Republic of
کبنا عزیز اشکال نداره همه میفهمن خیال نکن که خیلی زرنگی همه خبرات رو سر زدم و انتشار نظرات رو هم میبینم که چطور بروز رسانی میشه اقای مرادی حق داره بد نگفته
Netherlands
این طلب بودن چه لذتی داره که همه میخوان هرجور شده ازش آویزون بشند، والا بخدا پشیزی هم ارزش نداره، بهرامی میخواد هرجور که شده خودش رو اصلاح طلب معرفی کنه، یکی دیگه اصولگرا، بابا اول خودتان را اصلاح کنید
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
ای کسی که با نوشتن این مطلب فقط فقط به دنبال تخریب م.ب هستید...خدا را هم بشناسید اصلا تو به قیامت و آخرت اعتقاد داری..مگر دکتر بهرامی رئیس ستاد دکتر عارف نبودند..مگر همین م.ب در ستاد دانشجویی ایشان فعالیت نداشتند...برچه اساسی دست به تحریف تاریخ میزنید...خدا همه ما را عاقبت به خیر کند... الله اعلم
باوى(پاسخ به ايران زمين و بخاراى من ايل مت)
United States
درود.درخصوص سوابق و رزومه تشکیلاتى این افراد(اعضاى ائتلاف فریاد )اولا جاى شکى وجود نداوه که همه اونها سرسپردهء جناب مهندس م.ب هستن.شما که دم از سابقه و کارنامه اصلاح طلبى و تشکیلاتى مى زنید متاسفانه هنوز الفباى سجودى و رسالت اون چیست.ب. که افتخارش اینه مشاورجوان فرماندارى دنا در زمان احمدى نجات و عضو ستاد جلیلى بوده.پ. بنده خدا هم تاکنون در هیچ کجایى و هیچ برنامه اى حرف هم نزده که بگى چه فکرى دااره و تنها به صرف نسبت فامیلى با پ. شوراى شهر اسمشو بزرگ دارید مى کنید.م. هم که تا همین پارسال هیچ کاره بوده و عضو هیچ تشکیلات سیاسى اصلاح طلب نبود تا اینکه پارسال همشهرى و دوست صمیمیش آوردش توى انجمن ولى بعدا زیر پاى همون دوست خودشو خالى کرد و حق رفاقت را با .. ادا کرد.الان هم تمام افتخارش عضویت در باند ..ست که گوشش تودست ج. هم هیچ سابقه و رزومه ءسیاسى تشکیلاتى دانشجویى ندارن حتى سال۸۸ هم به سن راى دادن نرسیده بودن... هم بیشتر یه نیر ى اجرایى در واحد بانوان میتونه باشه که ایشونم تنها و تنها سابقهءعضویت عادى در انجمن داشته حدود ۱سال.که البته از بقیه افرادى مث .. خیلى بهتر و واقعا ازاین حیث که یه عضویت عادى در انجمن داره از اونا متمایز تره.میمونه .. که ایشون تنها عضو به دردبخور و باسابقه است که سابقهءکارسیاسى و تشکیلاتى داره و به اصلاح طلبى هم معروف بوده.هرچند که شنیده ها حاکى از عضویتش در باند و .. وجود داره..که بین اصلاحات و اصلاحطلبان اصیل هیچ جایگاهى نداره و معروفن به اصلاحطلبان بدلى و فصلى و حکومتىیاست و کارتشکیلاتى و قواعد اولیه اون را بلد نیستین.دوستان عزیز قسم حض

ت عباستونو باور کنیم یا دم خروستون را؟اولا سرلیست و ته لیست و میان لیست و خلاصه کل ائتلاف فریاد به صراحت خودشون اعلام کردن که نیروهاى بهرامى هستن و حتى .. از ایشون و ستادش گرفتن براى تبلیغات و خرید رإى.در شب و وز قبل از انتخابات و دو سه روز قبلش چند جلسه تبلیغى با حضور بهرامى و طرفدارانش و همین باند فریاد برگزار شده بود..تاسف بار تر و مسخره ترین ادعاى شما که بیشتر به یه جوک مبتذل شبیهه,ساختن سابقه و رزومهءجعلى و توخالى براى افرادى است که هنوز نمیدونن اصلاح طلبى چیه و اصولگرایى کدومه,کسانى که نمیدونن انجمن اسلامى اصلا یه و فلسفه و
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه موضاعاتی ک اقای مدرسی نوشتن جز ... مطلب دیگه ای نبوده. همه مردم اگاهن ک داره چی میشه. وقتی شکست رو حتمی میدونیین ی کم سر ب راه بشید. ن اینکه با .. بخایین وجهه کسی رو .. کنین
من اله توفیق
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر زارعی که این چنین لرزه بر اندام شما انداخته است......
.. در وجود شما بهرامی هاست... زارعی مرد اخلاقه .. بزرگتر از آن است که با شما مقایسه شود....
یا عبدالله حسین
Iran, Islamic Republic of
براداران عزیز در کبنانیوز نیوز روزی یکی از محبان عبدالله حسین و دلسوز مردم سکان نمایندگی رو میگره با شعار کیست مرا یاری کند می اید
خرزوخان
Iran, Islamic Republic of
من اصلاحاتی نیستم
ولی فرزم
دکتر بهرامی سال۵۷
آزاد
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ چه بوی سوزشی میاد
بابا باخته دیگه چرا گریه میکنید؟؟؟
هادی
Iran, Islamic Republic of
حامیان بهرامی، اصلاح‌طلب یا اصولگرا پیروز شدند و این حاکی از .اقبال نماینده فعلی است.
جمع ۱۰-۲۰ نفری کامنت گذاران نماینده محترم که ..! نیز هستند، راه به جایی نخواهند برد!!! تا می‌توانید . بزنید
...؛ ولی این مردم هستند که ۷ اسفند امسال انتخاب می‌کنند؛ ان‌شاءالله که . کاری نخواهد کرد.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو که با رای دادن به هدایت خواه رای خودتو حروم نکردی
و اگر هدایت خواه نیامد با جون برات جبران میکنیم
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
از... ورشکسته چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عارف.ب
Iran, Islamic Republic of
این اقای مدرس که میدونم از گروه بازنده هاست با اسم جعلی مدرس اومده ولی یکی نیست بگه برادر تو که طاقت باخت و نداری چرا اول ثبت نام کردی دوم تو چقد... اگه دانشجویان در تو یه نکته مفیدی میدیدن حتما بهت رای میدادن این افراد گروه فریاد حتما نکته مثبتی دارن که بهشون رای دادن اقای م.ب هم که با اقتدار رای اورد حقش بود واز اصلاحات خوبه و در دوران انتخابات ریاست جمهوری از فعالان ستاد دکتر عارف بود که تو فرمودی در ستاد دکتر جلیلی کار میکرد نه برادر اشتباه دیدی برای گروه فریاد ارزوی موفقیت دارم ولی در چهار چوب قانون و تو اقای مدرس دست از تخریب بردار برادر خوب نیست ودر اخر ارزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری دارم .
هما
Iran, Islamic Republic of
فقر فرهنگی در شهر ما بیداد میکند،قدرت تدبیر و فکر شماجناب دکتر بهرامی میتواند راه نجات ما باشد.به امید روزی که مردم این شهر بتوانند این همه جهل و نادانی را از خود بزدایند.من نه میخواهم اصول گرا باشم نه اصلاح طلب!!!
هما
Iran, Islamic Republic of
فقر فرهنگی در شهر ما بیدار میکند،جناب دکتر بهرامی فکر و تدبیر شما تنها راه نجات ماست. به امید روزی که مردم شهر ما بتوانند این همه جهل و نادانی را از خود بزدایند.من نه اصول گرایم نه اصلاح طلب!!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بسی جای تعجب است که م.ب.خودش رو از اعضای ستاد روحانی معرفی میکنه و شما اون رو از ستاد عارف معرفی می کنید

تناقضات پر معنای شما گویای همه چیز است..

باری..این شما و اینم نماینده پر ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه دکتر بهرامی اصلاح طلب نیست حتما آقای زارع و دهرابپور اصلاح طلبند مدرس جان با ی گل بار نمیشود یا سبقه سیاسی ایشان را نمیدانی یا غرض ورزی داری اعتراف کن شوخی کردی
پاسخ هما
Iran, Islamic Republic of
فقر فرهنگی رو ا من تعریف کن دکتر شما که خودشو داره به هر دری میزنه تا بتونه راه بجایی ببره دانشگاه ۱۲۰۰۰ دانشجو داره نفر اول با ۳۰۰ رای میره بالا ، و انتخاباتی که قرار بود تا عصر باشه یه دفه ای ساعت ۱۲ میان پایان رای گیری رو اعلام میکنند مشکوک نیست به قول شما دکترتون نتونست .. خودش رو حفظ کنه و تو نتایج دانشگاه ... شب قبل هم میاد با گروهی خاص جلسه میزاره این اون دکتر شماست در ضمن اول بزارین...بشه بعد بزارین مشکلاتش حل بشه بعد نظر بدین تو نظرات شما که همش که سه نفر بیشتر نیست اقای د. و اقای ک زیاد دست و پا نزنید. جونتون تایید نمیشه
عكاس
Iran, Islamic Republic of
عزیزان خداوکیلی به وجدانتان مراجعه کنید در زمان شهرداری بهرامی همه دیدیم چهره زیبای شهرمان را ما باید به فرزندان توانمند استان افتخار کنیم نه اینکه تخریب کنیم
عكاس
Iran, Islamic Republic of
عزیزان خداوکیلی به وجدانتان مراجعه و در مورد بهرامی قضاوت کنید ایشان در زمان شهرداری به ما ثابت کردند که انسانی توانمند و شایسته هستند بیایید این فرزندان شایسته استان را کمک کنیم
مهندس
Iran, Islamic Republic of
ای دوستان شما هرچه میخواهیبد بنویسید...
آقای بهرامی در عمل نشان دادند که اصلاح طلب هستند.
و همه مردم هم آگاهن که دکتر اصلاح طلبه.
این کامنت ها روهم قشر بافهم و باسواد جامعه میخوانند پس بدانید که هر کامنت دروغ یا نگارش دروغی بر علیه بهرامی او را فقط محبوب تر می کند . شما دارید در این راه سیاسی از ما حمایت می کنید.
زنده باد دشمنان ما
شما دارید موفقیت ما را به تکامل میرسانید.
درود بر دکتر محمد بهرامی اصلاح طلب قدر کشورمان
در جواب مهندس
Iran, Islamic Republic of
گر بهرامی از هدایتخواه حمایت کرد خوب زارعی اصولگرایی بود و نمک اصلاح طلبان را.. و درثانیه دکتر بهرمی در سال ۸۴ دبیر ستاد هاشمی رفسنجانی بودن و همینطور در انتخابات مجلس ۸۶همراه اصلاح طلبان بود ودر سال ۸۸همراه اصلاح طلبان بود و همینطور سال ۹۰اعلام کرد جوهره من اصلاح طلبی است ودر سال ۹۲ رییس ستاد عارف بود ودر سال ۹۳اعلام داشتند در صورت حضور سید باقر در انتخابات ۹۴به نفع ایشان کناره گیری می کنم و نگارنده محترم بدان که اختلاف افکنی بین مسلمین جایز نیست
خرامان
Iran, Islamic Republic of
.برای چنین برداشتهای سطحی و دور از منطق
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سلام براقای مدرس . بعد ازسیدباقرموسوی اصلاح طلب واقعی نداشتیم ولی امیدداریم چهره ای سیاسی ودرداشنای مردم واشنابه قوانین که زبان گویای مطالبات منطقه باشد به این عرصه پاخواهدگذاشت ودرمجلس خواهددرخشید
محسن
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک اصلاحاتی هرگز آقای بهرامی را اصلاحاتی نمیدانم وبس....
آقای بهرامی:گر خواهی یکدل و یک رنگ مانی، قالی از چند رنگ بودن زیر پا افتاده است!!!
omid sh
Iran, Islamic Republic of
دکترا بهرامی خودشونو تو شهرداری به ما مردم یاسوج ودنا ثابت کردن .....دکتر بهرامی واقعا حقش بیشتر از نمایندگی مجلس هست دوستان دکتر بهرامی واقعا عملگرا ودلسوز بودن وهمه جناح ها ایشان رو قبول دارن پس یکم مطالعه داشته باشین من مطمنم مردم خیلی اگاه هستن .........
درود بر اصلاحات درود بر دکتر محمد بهرامی
ع
Iran, Islamic Republic of
در جواب اون اقای که گفته اگه بهرامی اصلاح طلب نیست حتما زارع و دهرابپور اصلاح طلبند بگم که اتفاقا جناب اقای دهراب پور در روزگاران غربت اصلاحطلبان یار غار انان بود ،و همیشه از اصلاحطلبان معتدل و منطقی حمایت میکرد کما اینکه اصلاحطلبان نیز همیشه هوای دهراب پور را هم داشتند از جمله اقایان دوستی استاندار وقت ،سید باقر موسوی و خداداد غریبپور با ایشان دوست ودر ارتباط بودند و ناگفته نماند همین الان نیز جناب خادمی استاندر محترم ابا اقای دهراب پور ارتباط نزدیکی دارند ولی خوب اقتضا نمیگردد که مسایل بروز داده شود و میشه گفت دشمنی بخش عظیمی از اصولگرایان با اقای دهراب پور بخاطر همین ارتباطات بوده است و در دو دوره راهیابی دهراب پور به شورا با رای اصلاحطلبان بوده است ،ضمن اینکه اقای دهراب پور با همین اقای بهرامی نیز ارتباطت نزدیکی دارد ولی اقای زارع محتاج به دعا میباشد .
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
با سلام اقای مدرس شما از طرفداران اقای زارع هستید که یه سال مونده به انتخابات شروع به تخریب کردن دیگران کرده اید واین نشانه شکست شما خواهد بود اقای دکتر بهرامی اگر اصلاح طلب نبودن چرا درسال۹۲رئیس ستاد دکتر عارف میشد و این سابقه ی که شما میفرمایین جمعی از اصلاح طلبان بخاطر عملکرد یکی از اقایان اصلاحطلب تصمیم گرفتند به هدایتخواه رای بدن و در ضمن درست نبود نامی از مرحوم حاج مفتح برده شود واین از انسانیت به دور است که که کسی که درمیان نا نیست نامش برده شود.اقای زارع همان کسی .. ندارد و حتی معلوم نیست طرفدار کدوم حذب سیاسی است
omid sh
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد بهرامی عملگرا هستن تو شهرداری خودشونو ثابت کردن درود بر دکتر بهرامی
غروب بعضیها
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم رومون وابو درباره شوکله بنیم وسر ی بار ده بریم رای بیم. مرکز استان ب تاراج رفت
احسان
Iran, Islamic Republic of
آقای مدرس شهردارشدن بهرامی چه ربطی به مرحوم مفتح داردشهردارشدن بهرامی توسط آقای زریرشجاعی استارت زده دوهم اصراروپافشاری این نیروی واقعااصلاحاتی ععاشورای سوم باعث شهردارشدن ایشان شداصلامرحوم مفتح که عضوشورانبودوروی تنهایی که ازاعضای آن دورنفوذداشت هدایت امیری بودکه مخالف بهرامی بردرآمد می‌نویسید مدرس
علی ر
United States
اقای بهرامی یک اصلاح طلب واقعی است و این رو در انتخابات ۹۲ نشان داد زمانیکه رییس دفتر دکتر عارف بود
علی ر
United States
تاع هذغه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه ، آقای بهرامی هر جناحی باشد به حال ما نباید فرقی کند چونکه ایشون توانایی های خود را اثبات کرده و میتواند بویراحمد دا در این انزوای عمیق بیرون بیاورد ... شایسته سالار باشید ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1