تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۸۳۷۷۸

تحلیل انتخابات بویراحمد و دنا

۱۷۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محمد موسوی*

فضای سیاسی حوزه بویراحمد به سمت رقابت بزرگ انتخابات مجلس دهم در حال شکل‌گیری است، اگر چه این فضا هنوز در حالتی از ابهام قرار دارد و تکلیف دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب در این حوزه مشخص نیست، اما اطلاعات و منابع از تکاپو مدعیان کاندیداتوری این دو طیف سیاسی در حوزه بویراحمد خبر می‌دهند.
۱-boyerahmad
اصولگرایان بویراحمد که هنوز از آمدن و نیامدن ستار هدایت‌خواه مطمئن نیستند، فعلاً انسجامی ندارند و تکلیف این گروه سیاسی برای حضور در انتخابات دهم  مشخص نیست، همین مسئله باعث شده تا از این طیف افرادی همچون خلیفه خلقی‌پور و ایروان مسعودی‌اصل مطرح شوند و از طرفی کسانی همانند حبیب‌اله پیشوا نیز حرکت‌های در این زمینه انجام دهند و نام برخی دیگر نیز در محافل سیاسی بیان می‌شود که شانس خیلی ضعیف در خصوص آنها وجود دارد.
انتخابات دهم برای اصولگرایان روزهای سختی را در پی دارد، استراتژی نشست جبهه اصولگرایان در تهران، پیروزی و تصاحب صندلی‌های سبز مجلس در انتخابات دهم عنوان شد، تصمیم آنها بدون شک بر حوزه بویراحمد تأثیر خواهد گذاشت و ستار هدایت خواه بر اساس تصمیم دوستانش در مرکز وارد صحنه انتخابات بویراحمد می‌شود و آن وقت همه اصولگرایان موتلفه و پایداری و کاندیداهای احتمالی اصولگرا پشت سر او قرار خواهند گرفت. اختلاف اصولگرایان بویراحمد در انتخابات نهم موجب شد تا تماماً ستار هدایت‌خواه را همراهی نکنند و احتمالی که این اختلاف ادامه پیدا کند، وجود دارد.

۲-
اصلاح طلبان بویراحمد؛ همانند سایر اصلاح‌طلبان، فضای سیاسی کشور را به نفع خود می‌دانند و چشم به صندلی مجلس دوخته‌اند، آنها رضایت نسبی از نماینده فعلی بویراحمد و نگرانی‌های هم از سهم مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد دارند و برای حضور در انتخابات دهم بدون دستور کار نیستند.
در بین اصلاح‌طلبان بویراحمد نام علی مندنی‌پور، سید باقر موسوی و خداداد غریب‌پور برای انتخابات آینده مجلس مورد بحث است عبور آنها از فیلتر شورای نگهبان موضوعی است که حتی کاندیداهای اصلاح‌طلب بویراحمد در مورد آن نظر دارند. بر اساس اطلاعات، هنوز اصلاح طلبان بویراحمد به جمع بندی نهایی بر روی یک گزینه نهایی نرسیده‌اند.
همچنین این اطلاعات، از نشست سید باقر موسوی و علی مندنی‌پور در تهران خبر می‌دهند این دو در صورت تأئید یا رد یکی از سوی شورای نگهبان به صحنه خواهند آمد و مورد حمایت همدیگر قرار می‌گیرند و اصلاح‌طلبان بویراحمد با آنها همراه می‌شوند.
اصلاح‌طلبان بویراحمد در صورت رد صلاحیت‌ها گزینه‌های اصلی‌شان از افرادی همچون غلام‌رضا پناه دبیرحزب کارگزاران در کهگیلویه و بویراحمد که این روزها ارتباطی خوب با کارگزاران دارد، حمایت می‌کنند، نام افرادی دیگر در محافل برده می‌شود که آنها این شانس را برای جذب اعتماد مردم ندارند و اصلاح‌طلبان به هیچ‌وجه بر روی آنها هزینه نخواهند کرد.
اما آن چیزی که وجود دارد اصلاح‌طلبان بویراحمد با رهبری سید باقر موسوی پا به صحنه انتخابات می‌گذارند و شانس پیروزی آنها در مقابل اصولگریان بیشتر است.
بر اساس شنیده‌ها، اصلاح‌طلبان نشست‌های پیرامون انتخابات بویراحمد بزودی در یاسوج و تهران برای هماهنگی و اتحاد بیشتر برگزار خواهند کرد.
از طرفی برخی اصلاح‌طلبان مرهون غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا هستند، آنها با حمایت زارعی توانستند خود را در بدنه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد جای دهند، زارعی با دفاع از نیروهای اصلاح طلب در کابینه روحانی تا حدودی در راستای رضایت اصلاح‌طلبان قدم برداشته است، در صورت رد صلاحیت گزینه‌های اصلاح‌طلب، آنها امکان اینکه یکبار دیگر پشت‌سر نماینده فعلی بویراحمد قرار بگیرند، هست.

از سویی محمد بهرامی رئیس ستاد تبلیغاتی عارف در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، در دوره نهم مجلس تمام قد اصلاح‌طلبان او را همراهی نکردند این روزها ارتباطی مستمری با مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا برقرار کرده بیش از سایر گزینه‌های اصلاح‌طلب تلاش می‌کند.
او بعد از انتخابات نهم ارتباطش را با قشرهای مختلف مردم حفظ کرد. در این بین آیا محمد بهرامی می‌تواند نظر همه سران اصلاح‌طلب بویراحمد را به خود جلب کند و خود را به عنوان کاندیدای بلافصل آنها معرفی نماید؟ و یا اینکه او مثل حاج زارع هم باید با اصلاح‌طلبان و هم با اصولگرایان رقابت کند. در این خصوص منتظر آینده و تصمیمات ویژه اصلاح طلبان هستیم.
۳-
غلام‌محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد که این روزها با انتقاداتی روبرو است در انتخابات نهم با همراهی اصلاح‌طلبان، اصولگرایانی که از هدایت‌خواه بریدند و با تکیه بر ویژگی مردمی‌اش در طول هشت سال توانست از سد هدایت‌خواه گذر کند.
همانطوری که گفته شد، اختلاف اصوگرایان بویراحمد در انتخابات نهم عاملی شد تا چهره‌های همانند محمد رحیم دهراب‌پور، محمد قاسم عنبری، شیرعلی خرامین و جبهه ایستادگی محسن رضایی و سایر اصولگرایان در مقابل اصولگرایان حامی هدایت‌خواه صف‌آرایی کنند و در نتیجه با تصمیم مردم هدایت‌خواه کنار گذاشته شود، رأی نیارودن او در انتخابات نهم نه فقط باورش برای هوادارانش سخت بود بلکه تهران‌نشیان مجلس هم متعجب شدند.

بعدها اظهار کردند هدایت‌خواه چوب عملکرد و رفتار برخی اطرافیان و مدیرانش را خورد، مدیرانی همچون آقای الف که با عملکردش شش هزار رأی دانشجویان را از سبد آن استاد بیرون کشید و استانداری که نگاهش به موضوعات متفاوت بود، موجب شد، تا کام مردم از داشتن استاندار بومی تلخ شود.
نماینده فعلی بویراحمد و دنا در انتخابات دهم کاری بسیار دشوار دارد، تعدادی از نیروهای اصولگرای نزدیک به او همانند شیرعلی خرامین، محمدرحیم دهراب و دیگر اصولگرایانی که با او همراه بودند را ناراضی نگه داشته است، از طرفی نیروهای اصلاح‌طلبان را تاحدودی راضی کرده و در این میان نارضایتی از او در دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب نیز وجود دارد. البته در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بخت با او یار نبود.
آیا زارعی در همراه کردن اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در انتخابات دهم موفق است؟
او پیگیرترین و مردمی‌ترین نماینده بویراحمد و دنا است. وی ارتباطش را با مردم قطع نکرده بلکه مرتب با آنها در مناطق مختلف دیدار دارد و همه خصلت مردمی بودن زارعی را تائید می‌کنند.
زارعی در جذب اعتبارات از محل ماده ۱۸۰ و ملی بر اساس آمارهای رسمی موفق‌ بود، بطوریکه پروژه‌های مهم دو شهرستان بویراحمد و دنا با توجه به شرایط اعتباری کشور فعال هستند، نارضایتی از حاج زارع بیشتر در عدم چینش نیروهای منتسب به او در بدنه مدیریتی است که این موضوع به تغییر فضای سیاسی کشور برمی‌گردد، البته در راضی نگه داشتن نیروهای روزهای تنگ و سختش هم کوتاهی کرده است.
زارعی در صندوق انتخابات نهم از رأی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برخوردار بود؟ آیا این روند ادامه پیدا می‌کند؟ کمی گفتنش مشکل است، او اصلاح‌طلبان را مدیون خود کرده است، اصلاح‌طلبانی که اگر به جای غلام‌محمد زارعی یک اصلاح‌طلب نماینده بویراحمد و دنا بود، نمی‌توانست تأئیدیه آنها را از جاهای مختلف بگیرد، از طرفی برخی اصولگرایان شرایط فضای سیاسی کشور را درک نکردند و از او توقعاتی دارند.
ادامه دارد....


*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

چویل تامر
Iran, Islamic Republic of
برای مردم بویراحمدو دنا ثابت شده که زارعی ضعیف ترین نماینده است ودکتر بهرامی نسبت به بقیه از شانس بیشتری برخوردار است
بر
Iran, Islamic Republic of
تو فقط خواستی طرفداری از زارع کنی
بویر
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا پناه چه کاره است هیچ اصلاح طلبی او را حمایت نمی کند
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مهندس پناه در حزب کار گزاران استان .بوده دنیا ومهندس غریب پور
ارزشی
Iran, Islamic Republic of
پناه حامی .است ورد صلاحیت می شه در ضمن خیلی از اصلاحاتیها او و حزبش را قبول ندارند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
برادر امروز عصر آگاهی ودانایی می باشد اطلاعات افراد را کامل منتشر نمایید۱- اولا: آقای موسو ی که بویراحمدی نیست ایشان اصالتا هل روستای خفر می باشدو ساکن بویراحمد۲- آیا تامرادیها با ۱۰۰صد هزار رای کامل در بویراحمد ودنا توان وظرفیت نمایذگی مجلس واستعداد معرفی یک فرد در قواره مجلس را ندارد۳-یعنی ایلی با این بسترهای جمعیتی -قومی واقتصادی واجتماعی و تاثیر گذاری مهم ..........باید فقط دیگران را انتخاب نماید؟/!!
بویراحمد2
Iran, Islamic Republic of
فقط سید باقر موسوی.
ساورز
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی میتونه این شهرستان و استان را نجات بده
علی
Iran, Islamic Republic of
دیدار غریب پور و تاجگردون ؟!؟!؟!؟! سید باقر تحویل بگیر
دانشجوي دانشگاه شيراز
Iran, Islamic Republic of
ما که ازمنابع مرثق شنیدم دکتر وکیلی گزینه اصلی اصلاح طلبان است
حسين
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی صداقت دارد بنازمش
سرتیله ماری
Iran, Islamic Republic of
حاله ای از ابهام درست است نه حالتی از ابهام. اصلاح بفرمایید لطفا.
مهیار
Iran, Islamic Republic of
حاله ای از ابهام درست است نه حالتی از ابهام. اصلاح بفرمایید لطفا....
علی
Iran, Islamic Republic of
جون خوت زارع من کیسه وش نیکنه
امیری
Iran, Islamic Republic of
سلام می خواستی بگوی زارع چون دو سر چوب را دارد موفق می شود .از تحلیل شما این برداشت شده است . اصلاحات پدر استان را از گور در آورده است .همه اش حر ف و جنجال ؟!
شاهد
Iran, Islamic Republic of
مردم از چهره های تکراری وفرصت طلب ومنفعت طلبی که فقط به منافع خود می اندیشند خسته شده اند بعضی بیخودی بزرگ شده اند ملاک باید ایمان وتقوا باشد نه زد وبند های کور سیاسی قحط الرجال هم نیست شایستگان گم نامی هستند که خیلی از این اقایان سرند
خرزو
Iran, Islamic Republic of
با توجه به به تامل زارعی با مردم و مردمداری ایشان ، وجودش بیشتر از هر فرد دیگری می تواند آرامش را در جامعه سیاست زده بویراحمد حاکم کند.
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط جوان توانمند دکتر مسعودی اصل.
نادری
Iran, Islamic Republic of
بزرگمرد بویراحمد دکتر مسعودی
چپ و راس را ولش کن بچسپ به واقعیت
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان مهدی روشنفکر معاون سابق آموزش و پرورش استان را معرفی می کنند با توجه به مقبولیت که بین تمامی اصولگرایان و توده دارد و سفلی ۹۰ درصدی می‌شود ایشان پیروز انتخابات است
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد الان به یه فرد کاربلد و تحصیلکرده مثل دکتر مسعودی نیاز داره
استاددانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اگرمردم بویراحمدسوابق اجرایی ومسئولیتهای دکترمسعودی را در سطح کلان بررسی کنند قطع به یقین ایشان را انتخاب میکنند
علی
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی نیروای جوان و خستگی ناپذیر دوست دار خدمت به استان میباشد
آریا
Iran, Islamic Republic of
به عقیده ی من باید مجلس را به کسی بسپاریم که سالها در مجلس بوده و از خم و چم مجلس آگاهی دارد و آن کسی نیست جز دکتر مسعودی که سالها در مجلس بوده و از معانت مرکز پژوهشهای مجلس و دیگر پست های کلید گرفته تا روابط بالای با دیگر نمایندگان و مجلسی ها می تواند شهرستان های بویراحمد و دنا را نجات دهد
رضایی
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی نیروای تازه واردنیست ایشان سابقه ی چندین ساله درمرکز پزوهش های مجلس که ساختاروزیربنای کلی مجلس است دارند و باهمه ی قوانین مجلس اشنایی دارند
آریایی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد میداند و میتواند با شایستگانی امثال دکتر مسعودی مجلس را باید به رش برای آبادانی استان واداشت
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
همگان به این نتیجه رسیده اند که وقت انست که مجلس شناسان به مجلس راه یابند و فقط دکتر مسعودی است که میتواند ۴سال گذشته را جبران نماید و بویراحمد و دنا را آباد نماید
پریا
Iran, Islamic Republic of
تعهد تخصصص شایستگی مدیریت تشخیص بالا توانگر تصمیم عاقلانه شجاعت همه از خصوصیات دکترمسعودی میباشد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما شک نداریم که دکتر مسعودی است که می تواند با روابط قوی و بالا با مجلس از بن بست گذشته رهاییمان دهد و ما را امیدار به آینده بنماید
عادلی.م
Iran, Islamic Republic of
آب درکوزه وما تشنه لبان میگردیم
یاردر خانه وما گرد جهان میگردیم
مرد عمل وسیاست جوانمرد بزرگ بویراحمد دکتر مسعودی اصل
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
مردی از جنس مردان
دکتر مسعودی اصل
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای تحلیل گر برچه اساسی میفرمایید که بهرامی اصلاح طلب است... عوض کردن که کسی اصلاح طلب یا اصول گرا نمیشو به نظر بنده اقای بهرامی یک اصول گرای .هستند نه اصلاح طلب ثانیا ..اقای بهرامی همه چیز را مشخص کرده که ایشان چه گرایش سیاسی دارند .حالا میبینه منفعتش تو اصلاح طلبیه اومده چها نفر مثل حضرتعالی را وادار کرده که نو تحلیل هاتون بنویسد بهرامی اصلاح طلبه درصورتی که نیست
همت
Iran, Islamic Republic of
قضاوت درمورد آقای زارعی دیگر آسان ترین راه است.برجسته ترین عملکرد ایشان همان حضور در مراسمات است که البته نقطه مثبتی دررفتار اجتماعی ایشان است.در مورد اینکه مردم بویراحمد در ضعیف ترین دوره حضور نمایندشان در مجلس هستند را به عینه میتوان دید.باقر موسوی غریب پور مندنی پو ر که نمی توان هیچ تصوری برای حضور انها در انتخابات داشت.بهرامی همیشه یک کاندیدای میانه خواهد ماند وهیچ وقت روی مجلس را نخواهد دید. پیشوا که نمیدانم چرا خود را به زحمت می اندازد. هدایت خواه هم که نماینده مردم بویر احمد بود اما با مردم بیگانه. وآیا فضای موجود نیاز به یک تحول جدی ندارد یک نماینده با شرایطی مثل :جوانی و انگیزه حرفه ای-آشنا با مجلس -متخصص- متعهد-دارای مسئولیت های ملی-پاکدست-دلسوز جوانان-دارای دیدگاهی باز و..........حدس آن ساده است
علی
Iran, Islamic Republic of
مهندس غر یبپورامد
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
مهندس پناه امتحان خودش رو پس داده هر اصلا حاتی بیاد هستیم جز پناه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
مردجوان وکارامد همجون دکترمسعمدی باید وارد شود
حیدری
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترمسعودی که یک چهره ملی است می توان برای استان مفید باشد
حیدری
Iran, Islamic Republic of
یک کلام دکتر مسعودی
جهان
Iran, Islamic Republic of
قلب مردم مارگون به عشق مسعودی می تپد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
قطعا استاد عزیز جناب آقای دکتر مسعودی مناسبترین فرد هستند.
ناشناس 4
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان عزیز
هر کدام از این ده نفر به مجلس بروند هیچ فرقی برای مردم شهریاسوج نمیکنه
ده نفرشون یکی هم نمیشه ..........
جمع کنید این مسخره بازی ها رو ...............
رهامی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمدسفلی همث کنید بویراحمدعلیا هم همث میکند
خودجوش
Iran, Islamic Republic of
یه اصلاح طلب بیاد هر کی میخواد باشه
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
یکی از مهمترین مسائلی که این روزها ذهن اصلاح طلبان را به خود معطوف کرده، چگونگی عبور از رد صلاحیت شدن نیروهاست. این جریان که به خوبی می داند به واسطه سابقه گذشته خود، با رد صلاحیت گسترده از سوی نهادهای نظارت بر انتخابات مجلس مواجه می شود قصد دارد برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی از هر حوزه انتخابیه ۴ نفر از اصلاح طلبان را وارد میدان کند. به این صورت که ۲ نفر از آنها به صورت آشکار و دارای گرایش اصلاحات یا مشارکت و ۲ نفر دیگر به صورت پنهان و با چهره معتدل وارد فضای انتخابات می شوند و در صورت رد صلاحیت ۲ نفر آشکار، بر روی ۲ چهره معتدل خود سرمایه گذاری کنند. دربویراحد سید باقر مندنی پور وکیلی غریب پور و پناه
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی و مهندس غریب پور مناسبترین هستند.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
در بین تیرتاجیها اختلاف هست، محمدرحیم دهراب پور در انتخابات دهم از برادرش دکتر کیان دهراب پور حمایت میکند
محزکی
Iran, Islamic Republic of
برو بابا یکیشمن تربه وش نیکنن چون همش فرصت طلب هستند بویراحمد ده گول اینهارانیخرن فقط به کسی که صداقت داشته باشد نه اینهایی که نام برده ای کبناهم فقط بخاطر زارعی اینه زده
یزدانی. پ
Iran, Islamic Republic of
بیاید دراین انتخابات مثل انتخابات قبلی باپیروی از برخی مسائل تیروطایفه ای تیشه بر ریشه ی استانمان نزنیم و فرد اصلح جوان مقدر و دلسوز را انتخاب کنیم وان کسی نیست جز دکترمسعودی قطع به یقین اگرایشان انتخاب شوند با توجه به سابقه ی درخشانی که دارند وباتوجه به تجربه ی ایشان درمجلس استانمان را از مخمصه ای که۴سال است دران افتاده ایم نجات دهیم
سوخته دل
Iran, Islamic Republic of
کرسی مجلس دهم متعلق به هدایت خواه می باشد
منتقد
Iran, Islamic Republic of
باید این دور به خاطر شرایطی که هست، یک فرد با تجربه، توانمند، صاحب نفوذ رو انتخاب کرد و کاری به اصولگرا و اصلاح طلب نداشت، دکتر مسعودی، مهندس غریب پور، دکتر مندنی پور بهترین هستند.
امير
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر وکیلی قادر است اقتدار ازدست رفته بویر احمد رااحیاء کند
دنا
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنتهای حمایت از دکتر مسعودی رو یه نفر نوشته به زمانشون نگاه کنید همش تو یه فاصله زمانی پشت سر هم هست
احتمالا این یک رای رو حتما میاره
!!!
شایدم خودش نوشته!!!!!!!۱
خدا میدونه
ولی بیاین عاقل باشین و سیاست رو کنار بزارین
بیایین بزرگواریو زارع رو فقط جاشون رو عوض کنیم یکم بیشتر بخندیم
این نمایندگان حتی قادر به صحبت کردن هم نیستن
البته این مشکل کل کشور هست ولی استان ما پیاز داغشو خیلی خیلی زیاد میکنن
بابا زندگیتونو بکنید
پسر و پدر برادر و برادر خواهر و برادر و ........... با هم حرف نمیزنن بخاطر انتخابات
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
من اصلا با صحبتهای دنا موافق نیستم دنا لطفا دیدت باز تر باشه و کاردرستی نیست بخاطر عقاید خودت به دیگران تهمت بزنی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
درجواب دنابایدبگم حتی اگه یک نفرم نوشته باشه که چنین نیست ولی بازم اگه کمی درباره ی دکترمسعودی اطلاعات داشته باشی همش راست و درسته یکم واقع بین باش
شاکر
Iran, Islamic Republic of
تهدید لرهای مقیم استان فارس اینبار در کهگیلویه و بویراحمد کاندیدای مجلس می شود. دکتر افتخاری کسی که توانست در کمتر از ده روز باعث لرزش قلب و گام سایر کاندیداهای عشایر در فارس شود. حقوقدان و مهندسی که استعداد و توانایی اش را نمایندگان فعلی فارس درک کردن و علی رغم دعوت آنها مبنی بر همکاری دست رد به سینه آنها زد. ما ترک های قشقایی همانگونه که در فارس با ایشان بودیم اینک هم گام هستیم
یکی
Iran, Islamic Republic of
برا دکترمسعودی اسفنددود کنیم چشم حسوداااااااش داره کورمیشه باد نکنید جناب
ایل چارکت بویراحمدتامرادی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع نورچشمی
ایل چارکت بویراحمدتامرادی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاجی زارع
الهام،الهی
Iran, Islamic Republic of
توی که کامنت گذاشتی کامنتهای دکتر مسعودی کار یه نفره، هر کی هستی حقت همون زارع هست که فقط واسه لیست حضور غیاب میره مجلس ک فقط صندلیش خالی نباشه عین بت میمونه، اما حق ما این نیست ما به یه مدیر و مدبر یه کاردانو کاربلد نیاز داریم یکی که بتونه از حقمون دفاع کنه مثل دکتر مسعودی ک سابقش درخشانه، ن یکی که با شنیدن اسمش مسخرمون کنن بگن نمایندتون مثل بت میمونه، دکتر مسعودیو بشناسو بعد خودت قضاوت کن مرد میخوای با دین و با ایمان دکتر مسعودی ، خدای تکی دکتر ،من که میگم یه کلام ختم کلام دکتر مسعودی و بس
بهادر
Iran, Islamic Republic of
بویراحمدسفلی یک کلام فقط دکتر مسعودی
لوداب
Iran, Islamic Republic of
بیاای فرذندغیورسفلی دکتر مسعودی بویداحمد سفلی اماده خروش است
آرش
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی جوان
الهام،الهی
Iran, Islamic Republic of
سلام
توی که کامنت گذاشتی که کامنتهای که واسه دکتر مسعودی هست کار خودشه ...شرمنده اما باید بهت بگم حقت همون زارع که صرفا واسه لیست حضور غیاب میره مجلس ، هیچ بخاری ازش بلند نمیشه کلا خنثی که میگن یعنی زارع، ولی ما دیگه نمیخوایم مورد تمسخر قرار بگیریم و بهمون بگن که نماینده بویراحمد و دنا بیش از ....نیست خدای خودت انصافتو بزار قاضی روت میشه؟؟؟؟ما به یه کار دان و کاربلد ،یه مدیر یه مدبر یه کسی که درد ما مردومو بفهمه از جنس خودمون باشه نیاز داریم تو لیستی هم ک دیدم سابقه همه رو دیدم اما خدایش به پای دکتر مسعودی نرسیدن سابقش درخشانه مرد با ایمان خدایش همه چی تمومه ...دکتر مسعودی خدا پشت و پناهت ... یه کلام ختم کلام دکتر مسعودی و بس
صادق
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر هدایتخواه که اگه بیاد ان شا الله برنده هست
مخالف نفاق
Iran, Islamic Republic of
من یک لودابی هستم
اگر دکتر مسعودی لوداب را بلده بیاد درخدمتش هستیم. اگر در خود روستاشون صد رای داشت حتما بیاد.
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی می تواند این شهرستان را از فقر و بدبختی بیرون بیارد
دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی: از عنایتی که انشالله تعالی در مجلس آتی شامل حال مردم بزرگ استان و شهرستانهای بویراحمد و دنا خواهد شد عکس و نام نیاوردید؟؟؟ منظورم مرد فکور، باهوش، صادق، متدین، ریزنقش، به روز، اصلاح طلب واقعی و شجاع "عنایت محمدپور" است
باور کنید اغراق نیست
اميررضا
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل ،مرد تعاملگر،نترس،دلسوز مردم مخصوصا جوانان فقط و فقط بهرامی
سيد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بنیانگذار پایتخت طبیعت و درود بر آریوبرزن زمان جناب بهرامی با تدبیر و مردمی
یکی
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم حسوداااااااا
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنتهای برای مسعودی کار یه نفره بابا مگه بویراحمد مرده به هر کسی رای بده
ضایع
Iran, Islamic Republic of
این برادر دکتر .چقدر ضایع بازی دراورده و کلی کامنت پشت سر هم به اسمهای مختلف فرستاده. مثل اینکه خیلی تازه واردی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بنده یک اصلاح طلب هستم، یکبار به اصرار یکی از دوستان با جناب آقای دکتر مسعودی ارتباط برقرار کردم انصافا مرد ارزشمند و بزرگی است و به ایشان می توان گفت تاجگردون بویراحمد گفت؛ پس از این دیدار به وجدانم قول دادم برای او هیچگاه منفی نگوییم
ژورنالیست
Iran, Islamic Republic of
خیله جالبه!یک نفر از ساعت ۱۰وبیست دقیقه تا ۱۰و پنجاه دقیقه نشسته و برای مسعودی کامنت گذاشته
خرزات
Iran, Islamic Republic of
آقای رهامی من که هرچه فکرکردم متوجه منظورت نشدم خودت یباردیگه کامنتت نگاه کن مطمینم خودت هم متوجه نیستی چی نوشتی.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هر کسی جز زارع و پناه
آخه اینا چی از سیاست یاد گرفته اند
یکیش فقط بدرد مراسمات غم (شادی هم نه فقط غم) میخوره
اون یکی هم کاملا احساساتی و بازیچه دست اطرافیانش...

اگه به سواد باشه و کار بلدی
دکتر مسعودی بهترین گزینه هست.

البته در صورتی که مردی چون دکتر ستار هدایت خواه پا به این عرصه نذاره...
دنای اصیل
Iran, Islamic Republic of
دنای عزیز دیگه دوره ی کامنت گذاری اینجوری گذاشته، یک درصد هم در نظر بگیر که شاید در یک روز اداری همزمان مثلا ۳۰ نفر یک خبرو باز کنن و مثلا ۱۰ نفرش بخوان نظر بدن!!
بعدش هم گفتم ب اینکه که دیگه شما بیای پیام اینجوری بذاری کسی تضعیف نمیشه!!
با عینک منطق و انصاف که نگاه کنی خودت هم قبول داری که دکتر مسعودی از همه بهتره. مهندس غریب پور و سید باقر هم عالین.
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
چرا از محبوبیت دکتر مسعودی و مهندس غریب پور ترس برداشتن عده ای.
علی
United States
درود بر امیرکبیر بویراحمد و دنا
باعث افتخار مایی
علی اکبر
United States
تا حاج زارع هست هیشکی نمیذاره امثال بهرامی بیاد واسه نماینده مجلس

درود بر مرد خستگی ناپذیر
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
تا حاج زارع هست هیشکی نمیذاره امثال بهرامی بیاد واسه نماینده مجلس

درود بر مرد خستگی ناپذیر
غضب
Iran, Islamic Republic of
یعنی مردم ما اینقد بدبخت شده که هر کی از پشت رسیده میخاد نماینده بشه.

تا زارع هسه یکیش پاشو تو مجلس نمیذاره..... حالا اسفند ۹۴ میاد می بینیم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه حاج حبیب الله پیشوا هست که محبوبیت خاصی بین اصولگرایان وحتی اصلاح طلبان دارد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج حبیب الله پیشوا.مدیر-تواناومقتدر
برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج حبیب الله پیشوا
حالو
United States
هیچی بهرامی دکتر وابی . بنده اخدا ایخو سیش کلاس بنه . بهرامی دو کلام بلد نیست حرف بزنه... دکترررررررررررررررررررر... خیلی مسخره است..... بهرامی ...
کلانتر تو شهر نیست / غ
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه تو شهر نیست ...
کلانتر تو شهر نیست / غ
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه رفت
مینا.د
Iran, Islamic Republic of
سلام...
درود برقلم شیوایتان...
مامردمان ایل تیرتاجی حمایت خود را از اقای حاج زارع اعلام میکنیم..
و هرگز دشمنان تخریب چی به اهدافشان نخواهند رسید...
یکی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم واسه برخیا که اصلا تحلیل سیاسی بلدنیستن و میان اینجا حرف میزنن لودابی عزیز دکترمسعودی برایخیلیا ارزش داره و لودابیا که جای خودشونو دارن پس یه خورده غیرت و معرفت هم داشته باشیم بد نیست
یه لودابی
Iran, Islamic Republic of
درجواب لودابی عزیز باید بگم دکتر تاج سر ماهستن واین نشانه ی بی غیرتی و بی معرفتی شماست فقططططططط دکترمسعودی
Iran, Islamic Republic of
مگه بهرامی هم وجود داره، پاشو پاشو رسیدیم چقد میخوابی
ع
Iran, Islamic Republic of
مردم دگه به عادمهای که وقطی کارشان دراستان تمام شدن کوچ کردن تهران پشت سرشان نگانکردند رای نمیدنداقای ماندنی پورکجابوداقای غریب پورکجابوداقای پناکی هست اینهاکجابودنداین چندسال مردم بازی چه انهانمی شوندکم خوردند
Iran, Islamic Republic of
بهرامی نمیتونه خودش رو نجات بده
بهرامی برو لالا
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
قول شرف میدم نماینده دور بعد شهرستان بویراحمد ودنا دکتربهرامی است وبس
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
چرا یاداشت در مورد عنایت محمدپور را نزدید این رسالت عدالت و اطلاع رسانی است محمدپور پدیده اصلاح طلبی و پدیده اسفند ۹۴
زارعی
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی با این مقالات کاری را ازپیش نمی بری خیلی واضح است که فقط دکتر بهرامی برنده مجلس آینده می باشد
امیر
Iran, Islamic Republic of
برادر لودابی عزیزم .من نیز لودابی هستم از اول انقلاب تا الان فقط حرف و شعار توخالی دیگران را تحویل گرفتیم و به شعارهای آنان مانند لوداب سرنوشت ساز دل بستیم الان یک مدیر کل از لوداب در ساختار سیاسی جدید نداریم .وقت آن نرسیده که به خود بیاییم و اگر فرزند شایسته و کاردان لوداب (دکتر مسعودی )وارد عرصه انتخابات شدند تمام قد از او حمایت کنیم . مسعودی یکی از مدیران توانمند کشور است نباید انتظار داشته باشیم که همش در لوداب باشد. او فقر و محرومیت را با تمام وجود لمس کرده و تنها براساس شایستگی پیشرفت کرده نه از راه باند و جزب .
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر پدر پایتخت طبیعت ایران
جناب موسوی بزرگترین اشتباه زندگیت را مرتکب شدی
این کلماتی که نوشتی فقط حرف بود و بس
دکتر بهرامی پیروز مجلس دهم خواهد بود
پس با این مقالات الکی خود را فریب ندهید
علی
Iran, Islamic Republic of
تو با این تحلیل مردم رو حالو فرض کردی فک کردی دانشگاه پادگانه؟؟؟؟؟؟« هدایت‌خواه چوب عملکرد و رفتار برخی اطرافیان و مدیرانش را خورد، مدیرانی همچون آقای الف که با عملکردش شش هزار رأی دانشجویان را از سبد آن استاد بیرون کشید»
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای اون دسته از افرادی که هنوز رو دارند بگن زارع
آخه زارع چه گلی بر سر شما زده ؟؟؟؟
جز بی آبرویی برای شهر ما چیزی بر جای نگذاشته
فقط دکتر بهرامی میتونه این ضعف مدیریتی در شهر ما را حل کند
شاپور
Iran, Islamic Republic of
وااااااااااااااااااای چه مقاله ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برو داداش هنوز خیییییلی باید بدویی تا شان سیاسی پیدا کنی برو باید خییییییییییییییییییییییییییییییلی بدوییی
سامر
Iran, Islamic Republic of
بهرامی فرد لایق پدر پایتخت طبیعت کسی که به اثبات رساند صداقت و مدیریت خود را به تمام دنیا اوست که می تواند ما را از این فلاکتی که بعضی ها ایجاد کردن نجات دهد
درود بر دکتر بهرامی فردی که حامی مردم بویراحمد و دنا می باشد
منتقد
United States
چه تحلیل و آبکی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع دیگر با این کارها خرابکاری هاتو نمی تونی جمع کنی شما دیگر جایی در مجلس ندارید . اینبار دکتربهرامی پیروز مجلیس خواهد بود .
زاگرس نشین
United States
به جای این ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارعی برو دیگه نه با پول نه با هیچ چیز دیگه ای نمیتونی اینبار هم به لطف دکتر بهرامی به مجلس راه پیدا کردی ولی دیگه از این خبرها نیست اینبار همه به دکتر بهرامی رای خواهند داد نامه های الکی که میدادی کلا اعتبارتو برده زیر ۰
ن-رفیعی
United States
?....
من
Iran, Islamic Republic of
برو داداش این تحلیل ها بدرد خودت میخوره.
زارع ....؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
دیگه خجالت میکشم بگم کی نماینده شهرمونه
شاهد
Iran, Islamic Republic of
من دراستان تبریز دکترا میخونم خیلی هم جوانم نه میگم اصلاح طلبم نه اصول گرا به هیچ نماینده ای هم خوشبختانه نیاز ندارم بلکه دنا وبویراحمد به نماینده نیاز داره.همه حرفاتون از سر تعصب بیجا وقوم گرایی وطایفه گرایی زده شده بیشترهم بخاطر عدم بکارگیری یااشتغال توسط نماینده فعلی هستین که ناراحتین درصورتی که همه جای کشور مشکل اشتغال برای فارغ تحصیلان هست حتی بدتر ازاستان خودمون خواهشا ازبه نتیجه نرسیدن کارای شخصی شخصیت کسی روزیرسوال نبرید.همه نمایندگان خوب شعارمیدن بخصو ص کسانی که حرف ازجوان گرایی ونجات استان میزنن. شک نکنید زارع ۴سال دیگر درمجلس بایدباشه چون بقیه کاندیداها بایددوسال روال مجلس رویادبگیرن بعد دو سال دنبال کارای لیدرهای اصلی خودشون برن که ۴سال به سررسیده باز عدم انجام کارمفید .اما آقای زارع درحال حاضر باتشکیلات مجلس ودولت آشناهستن وبرای دوره مجلس بعد برای دنا وبویراحمد بخصوص اشتغال جوانان مفید هستن.به امید داشتن استانی بدون فقر ومحرومیت. جوانان فارغ تحصیل شک نکنید زارع بره مجلس اشتغال به امید خدا ایجاد میشه.منم خودم وخانواده م شاغل هستیم وازکسی طرفداری نمیکنیم جزازصداقت وپاکی وراستگویی مردم داری فقط حضور درانتخابات ورای دادن اونم به زارع که بامجلس ودولت جدیدآشناهست.
ميري
Iran, Islamic Republic of
از تعصبات خارج شوید دکتر تاجکردون نشون داده که باید سقف وقد قواره نمایندکی را از قومی وقبیله به عرصه های مملی ارتقاع بدهیم
اهورا
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی شخصی توانمند و دانا در مورد مسایل استانی و مجلسی و کشوری است
زیرا ایشان سالها در مرکز پژوهشها و دیگر سازمانها و وزارت خانه های کشور فعالیت داشته اند
و با همه سازو کارها آشنا هستند
مردم عزیز شهرستان توجه کنند ک فارغ از قومگرایی،شخصی را انتخاب کنند ک واقعا لیاقت شهرشون را داشته باشه
فقط کافی است با سابقه دکتر مسعودی آشنا شوید
اونوقت همه نظرتون در مورد ایشون عوض میشه و میفهمین ک شخصی لایق تر از ایشون برای این استان و ب خصوص این شهر پیدا نمیکنین
و من اله توفیق
مارگون
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای اون دسته از افرادی که هنوز رو دارند بگن ...
آخه ..ع چه گلی بر سر شما زده ؟؟؟؟
جز بی آبرویی برای شهر ما چیزی بر جای نگذاشته
فقط دکتر بهرامی میتونه این ضعف مدیریتی در شهر ما را حل کند دکتربهرامی ان مردی بود که یاسوج را به تمام شناخت انصافا خودتون میدونید که چقدر دریاسوج کار کرد درزمان شهرداری اون از فوتبال اون از یاسوج راپایتخت طبیعت ایران شناخت اون از کارهای عمرانی که دریاسوج انجام داد درشهرداری اینقدر کار کرده انشالله سال دیگر به مجلس راپیدامیکنه ویاسوج اباد میکنه با شان مدیرتی که داره انصافا بروید کارنامه اش رابخونید انوقت قضاوت کنید خداوکیلی کدوم مدیر مثل بهرامی تاحالا کار کرده
عشق بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات حوزه بویراحمد غیرقابل پیش بینیه
حاج علی
Iran, Islamic Republic of
درودبربهرامی
بیکار
Iran, Islamic Republic of
منم واسه مجلس ثبت نام میکنم با شعار (هی ککامی) منتظرحمایت همه اصلاحطلبان هستم. در ضمن آقایان سید باقر موسوی ،دکتر سجاد مندنی پور ، دکتر علی مندنی پور ، غریب پور ازاینجانب اعلام حمایت کردن. د جر نکنید که برنده انتخابات خودمم.
کل بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگر سردار قلبها جواد عظیمی فر وارد صحنه شود طوفان انتخابات سال آینده را خواهید شناخت همه این افرادی که نام بردید خودشان می دانندتنها کسی که اعلام حضورش می تواند آرزوی آنها را بر باد دهد چه کسی خواهد بود حیف که تلاش های یاران سردار هنوز جواب نداده و ایشان همچنان تاکید دارد در لباس سبز پاسداری حافظ مرزهای کشورش باشد اما ما هنوز بر حضور ایشان تاکید داریم صبح پیروزی نزدیک است و سپیدار استوار استان تنها معبر عبور از سختی ها و کج فکری ها افراط گرایی ها مال اندوزی ها و ظاهر گرایی ها خواهد بود '''''''''' یا حسین '''''''
سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
شنیدها حاکیست که جوانی از ایل تامرادی قصد ورود درصحنه انتخابات را دارد اونم امیرضا خوش آیینه
شرمت
Iran, Islamic Republic of
گزینه ها گزینه های خوبی هستند ول حضرت عباسی مردم دلیر بویراحمد و دنا باید این گزینه ها شرایط ذیل را داشته باشند. ۱٫فارسی راروان صحبت کنند ۲٫تخصصشان در مجلس به درد بخور باشد رشته هایی مثل حسابداری .مدیریت.حقوق.اقتصاد. ۳٫دارای تحصیلات عالیه از دانشگاههای معتبر باشند ۴٫روابط گسترد ه ای در سطح کشور داشته باشند ۵٫ سیر ترقی را لاک پشتی و بدون واسطه و صرفا بر اساس شایستگی طی نموده باشند ۵٫برنامه ای یا برنامه هایی که ارایه میدن در صورت قبول شدن توان اجرایی ان را با توجه به وضعیت اقتصادی کشور داشته باشند برای جمع اوری رای وعده سر خرمن ندهند ۶٫طایفه گرایی را که مخرب ترین عامل توسعه و فرهنگ میباشد کلا کنار بگذارند ۷٫در صورت قبولی نیروهایی در استان در پستهای مدیریتی بکار گیرند که دارای تجربه تخصص اگاه به قوانین و مقررات باشند ۸٫تیمی انتخاب کنند فرا جناحی دلسوز که با سفر به بخشهای مختلف مهمترین و اصولی ترین مشکلات را مشخص و سپس جمع بندی و اولویت بندی جهت به مناقصه گذاشتن تعین نمایند ۹٫هر سه ماه یکبار مدیران را از طریق مردم و بالاخص کارمندان بی طرف مورد ارزیابی قرار دهند و بقیه مواردی که بعدا گفته خواهد شد.
جناب من عقده ای
Iran, Islamic Republic of
به جان خودت حداقل حداقل حداقل سه دوردیگه مجلس دست آقای زارعیه...خیالت راحت
سفلی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد سفلی فقط از بیشوا حمایت خواهد کرد
من
Iran, Islamic Republic of
آخه زارع چکار کرده
چه خاکی بر سر استان کرده
اصلا چند درصد جلسات مجلس ایشون تو مجلس تشریف داشتن
یه بار تونست با پول بره مجلس
دیگه تمام

ایشون نه سواد داره
نه بیان داره
نه کار بلده
و نه محبوب

خوش اومدی
بسه دیگه حقارت
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن یک نیروی جوان وباانگیزه مثل اقای مسعودی باتوجه به سابقه ملی ایشان می تواند بهترین انتخاب باشد
كبگيان
Iran, Islamic Republic of
فقط وکیلی
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
هزار صلوات نذرمی کنم دکتر مسعودی بیاد
قلندر
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر افتخاری
یکی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترمسعودی
پ.ی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان بنظرمن اگربخوایم واقع بینانه به شرایط استانمون نگاه کنیم میبینیم استان نیاز به فردی باتجربه و جوان داره تا بتونه مشکلات استانو حل کنه مشکلاتی که متاسفانه اقای زارعی طی این چهارسال نتونستن اوناروحل کنن و کاری از پیش نبردن وبنظرمن جوان ترین و باتجربه ترین فرد دراین جمع کسی نیست جز دکترمسعودی البته بقیه هم قابل احترام هستند باتشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام برای همه کسانی که میخوان وارد این عرصه بشند خدمت شما عرض کنم که تنها کسی که بتونه تمام ویژگیها و معیارهای یک نماینده را داشته باشه کسی نیست جز دکتر خرامین که به فضل الهی میاد و حایز اکثریت آرا نیز خواهد شد
رضایی
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست که حاج عظیمی فر بیاد ولی اگر قصدحضور داشته باشد رقابت با ایشان سخت است
لودابی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج روشنفکر
پرستار تامرادي
Iran, Islamic Republic of
بزرگتریت عیب دکتر مسعودی قرار گرفتن وی در طیف اصول گرایان سنتی و هم چنین حرف شنوی ایشان از حاج حسینی نماینده اسبق و دکتر هدایتخوای سنتی به خاطر رسیدن به جایگاه فعلی با توجه خاص ایشان می باشد ، فردی با این شرایط در بین مردم نمی تواند جایگاهی داشته باشد . البته دکتر مسعودی باید علت خارج شدنش از استان را برای حامیانش توضیح دهد بعد در عرصه انتخابات وارد شود تا خدای ناکرده ضرری متوجه ایشان نگردد
اسلامی
Iran, Islamic Republic of
با کمال احترام براهمه کسانیکه کامنت گذاشتن به اطلاع همه برسانم که خودتون خسته نکنید حاج آقا رجائی .دادستان استان. برنده این ماراتن است ..
افضلی
Iran, Islamic Republic of
تا افظی و سعیدی هستند بقیه خودشان باید کنار بروند.
جليل بابكان
Iran, Islamic Republic of
خداییش اگه یه نماینده قوی میخواهیم بایدازحاج حبیب الله پیشواوکیل مقتدر واستاددانشگاه باسبقه مسئولیت اجرایی درارگان مهمی مثل جهادکشاورزی رأی بدهیم.
دانشجوي دانشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
اگه حاج پیشوا بیاد خیلی خوبه وگرنه همون آقای حاج زارعی گزینه خوبی هست.
سلبعلی
Iran, Islamic Republic of
همه روولش دکتربهرامیو بچسب....
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
چه خبره !! بابا خیلی شلوغش کردید.به حضور انورتان برسانم آزموده را آزمودن خطاست.مطمناٌ هر که را بویراحمد سفلی حمایت قاطع نماید نماینده اتی مجلس است ولی این بار اگه همت کنند از میان چهره های سیاسی خودشان خواهید دید به اجماع میرسند فرقی نمیکنه چپ باشه یا راست..دیگه گول بازی و زر و زور وتزویرکافیست...اب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم .....ضمنا برای ما بویراحمد سفلی و علیایکی است ولی دوستان نوبتی هم باشه نوبت سفلی است.....
حححح
Iran, Islamic Republic of
چه یک مرد جنگی چه یک دشت مردی خدا قوت حاج زارع
بيراحمد دومن
Iran, Islamic Republic of
یا خرامین شیر هونه تاهمرادی یا مراد پیوند پلنگ هونه شیخل
حسنی از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اما اصول گرایان را (زارعی ) هیچ ندیده است و اینها از هر دو طرف بازنده هستند حتی بعضی از آنها تصمیم دارند به کمک نامزدهای برخی استان های همجوار بروند.
دنانشین
Iran, Islamic Republic of
اگر حاج جواد عظیم فر این انسان شریف وبی تکبر بیاد تکلیف بویر احمد ودنامشخص هست پس واقع بین باشیم ایشان از یادگاران دفاع ۸ساله جنگ کمتر کسی هست ایشان را نشناسند اینشالا شاهد قدومش به عرصه سیاسی هستیم
لودابی
Iran, Islamic Republic of
په تامرادی وکو رهته
حقگو
Iran, Islamic Republic of
تا اقبال شورای نگهبان با کی باشه .
ملاک نظر شورای نگهبانه .
گذشت زمانی که میزان رای ملت بود .
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس بهرامی شایسته نماینگی هست و بامردم اشنا تر واز درد انان با خبر تر است
در جواب شرمت
Iran, Islamic Republic of
من هم با نظر شما موافقم...تمام مشخصات شما در فرد معتدل وخوشفکر یعنی اقای دکتر علی مند نی پور می باشد....دکتر مند نی پور دارای دکترای حقوق وجامعه شناسی از دانشگاه معتبر دنیا سوربن فرانسه ...ریاست کانون وکلای کشور بر اساس لیاقت وتوان علمی....برای ایشان چپ و راست معنی ندارد و اعتقاد ایشان مبنی بر لیاقت فرد می باشد..وطایفه گرایی برای ایشان معنی ندارد...و با توجه به سوابق زندگی این فرد ایشان بسیار خوشنام می باشد...
عشق فقط دکتر مسعودی شیر مرد بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
عادلی ج
عشق فقط دکتر مسعودی شیر مرد بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
عادلی
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد و دنا نیازمند حضور کاندیداهای واقع گرا که بدون از هرگونه قوم گرایی امثال دکتر مسعودی ها می باشد که راه و چاههای ملی را از هم باز شناسد و توانایی تصمیم گیری موثر در شرایط خاص را داشته باشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان بویراحمد برای اهتمام وخیزش بسوی صندلی مجلس اینبار دکتری جوان با علم وتدبیر مدیری لایق در عرصه خدمت بادیدی باز ونگرشی نو به جوانان شهرمان حامی محرومان وخود از تبار زحمتکشان و فقیران با تجارب سکانداریهای مهم در پایتخت در میان خود داردکه به فضل اللهی به میدان رقابت می فرستد واو کسی نیست جز دکتر ایروان مسعودی خدا یار و مدد کارت ای امید فرداها
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط مسعودی
جمشید عادلی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر تمامی سروران و بزرگان بویراحمد پایین، فکر نمیکنید دیگه وقت آن رسید خودی نشان دهیم و مرد شایسته چون دکتر مسعودی یا هر بویراحمد پایینی را به مجلس بفرستیم و دنبال خواسته های دیگران ندویدم و اگر قرار بر دویدن باشد برای پیشرفت و سربلندی خودمان بدویم درود بر بزرگان ایل بادلانی، تامرادی، ایل سادات و. تمامی عزیزان بویر احمد پایین
علی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات اینده ۹۴ جنباب سید باقر موسوی رد اقای غریب پور رد و اقای زارعی. فقط ۱۰۰درصد دکتر هدایت خواه
علی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که اسم برید ۷۸درصد رد صلا حیت اند دوستان من
علی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات اینده ۹۴ جنباب سید باقر موسوی رد اقای غریب پور رد و اقای زارعی... فقط ۱۰۰درصد دکتر هدایت خواه
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلا م خدمت همه دوستان خودم من بیشتر این افرادی که دوستان نام بردان نمی شناسم اینان از کجا سر دراورداندرجایی مسعود فقط در یک صورت فطرف برنده انتخابات است رای بوراحمد
اريامهر
Iran, Islamic Republic of
بدون شک دکترمسعودی بهترین گزینه برای مردم غیوروهمیشه درصحنه بویراحمدودناهستش
جهانگیرمهرجو
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترمسعودی باتجربه میتواندضعف مدیریتی شهرستان بویراحمدراحل کندانشااله شاهدقدومش درمجلس شورای اسلامی باشیم درودبردکترمسعودی
مهرجوجهانگیر
Iran, Islamic Republic of
شایسته بهترینهاراداردجناب دکترمسعودی درودبرهمچومرددلیروقهرمان بویراحمدمامردم فهیم لوداب به داشتن چنین فرزندی افتخار میکنیم
مهرجو
Iran, Islamic Republic of
شایسته بهترینهاراداردجناب دکترمسعودیدرودبرهمچومرددلیروقهرمان وشجاع بویراحمدی مامردم فهیم لوداب به داشتن چنین فرزندی افتخار میکنیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نباید نا حق قضاوت کرد آقای زارعی با تمام توانش دارد زحمت میکشد چرا باید اینجوری قضاوت کنیم من طرفدار کسی هستم که مردمی باشد تلاش شبانه روزی برای این استان انجام بدهد و کسی را لایقتر از آقای زارعی ندیم و ایشان در انتخابات مجلس ۹۴ برنده است با عملکردهایی که دارد با کارهایی که انجام میدهد. استان ما به حمت و تلاش آقای زارعی استادبوم ۱۵ هزار نفری رو افتتاح کرد. ریل قزار به استان محروم رو میاره
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نباید نا حق قضاوت کرد آقای زارعی با تمام توانش دارد زحمت میکشد چرا باید اینجوری قضاوت کنیم من طرفدار کسی هستم که مردمی باشد تلاش شبانه روزی برای این استان انجام بدهد و کسی را لایقتر از آقای زارعی ندیم و ایشان در انتخابات مجلس ۹۴ برنده است با عملکردهایی که دارد با کارهایی که انجام میدهد. استان ما به همت و تلاش آقای زارعی استادبوم ۱۵ هزار نفری رو افتتاح کرد. ریل قطار به استان محروم رو میاره

-نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نباید نا حق قضاوت کرد آقای زارعی با تمام توانش دارد زحمت میکشد چرا باید اینجوری قضاوت کنیم من طرفدار کسی هستم که مردمی باشد تلاش شبانه روزی برای این استان انجام بدهد و کسی را لایقتر از آقای زارعی ندیم و ایشان در انتخابات مجلس ۹۴ برنده است با عملکردهایی که دارد با کارهایی که انجام میدهد. استان ما به همت و تلاش آقای زارعی استادبوم ۱۵ هزار نفری رو افتتاح کرد. ریل قطار به استان محروم رو میاره. گفتنی ها زیاد اما چه بس وقت کم است

-نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟
Iran, Islamic Republic of
نباید نا حق قضاوت کرد آقای زارعی با تمام توانش دارد زحمت میکشد چرا باید اینجوری قضاوت کنیم من طرفدار کسی هستم که مردمی باشد تلاش شبانه روزی برای این استان انجام بدهد و کسی را لایقتر از آقای زارعی ندیدم و ایشان در انتخابات مجلس ۹۴ برنده است با عملکردهایی که دارد با کارهایی که انجام میدهد. استان ما به همت و تلاش آقای زارعی استادبوم ۱۵ هزار نفری رو افتتاح کرد. ریل قطار به استان محروم رو میاره. گفتنی ها زیاد اما چه بس وقت کم است
شهرام
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی برنده میدان است. با کارهایی که برای این استان انجام میدهد. آقای زارعی مثل بعضیا بلوف کاراشو نمیده. اعتباراتی که برای شهرداری یاسوج آورده بود و پیاده روها و جادها رو دارن درست میکنن همش به همت آقای زارعی هست. استادیوم و داشتن راه آهن و بیمارستان و کارهایی که انجام میدهد مثل آوردن اعتبار به استان. آقای زارعی تنها نمایند های است که از لحاظ اعتبار آوردن به استان در رتبه اول قرار دارد. برای کارهای عمرانی و زیر ساختها و گردشگری و کشاورزی و دامداری و راهها
احمد
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی رو قبول داریم.. فقط زارعی
عباس
Iran, Islamic Republic of
مرد میدان فقط زارعی . کسی که این استان را طی این ۳ سال بع اینجا رسانیده فقط زارعی بوده. ما ممنوش هستم. پیروزی انتخابات فقط زارعی هست
Iran, Islamic Republic of
زارعی همچنان حمایتت میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از زارع حمایت نمی کنیم چون حق بویراحمد ودنا راخورده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از زارع حمایت نمی کنیم برای مردم کاری نکرده
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر هجیر تشکری جوان شایسته و امیر کبیر بویراحمد- زنده باد اصلاحات
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
ایو استان را شخصی مثل حاج عظیمیفر سردارسازندگی سپاه میتونه نجات بده حیف که قانع نشده حضور پیدا کنه
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیز قد قواره سردار عظیمی فر بالاتراز همه اینهای است که در صحنه سیاست استان هستن مغزمتفکرمهندسی سپاه پاسداران کشور خدا پشت پناهت باشه
گنجه ای کهنه
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی میتونه بویراحمد را نجات بده
مجید
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم.سپاس ستایش مخصوص خدای عز وجل میباشد .همه ی کانیدای ما برادر هستند فرقی بین انها نیست ما همه باید دست به دست هم دهیم فقط برای هدفی مشخص ان هم پیشرفت استان چون با پیشرفت تمام مشکلات اعم از فقر بی کاری ریشه کن خواهد شد .ئسلام علیکم و رحمه الله
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1