تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۱۸۲۹۸۴

پاسخی به مطلب «پشت پرده وارونه خوانی سخنان سردار»

۲
۰
کبنا ؛رضا دلاور
بعد از انتشار مطلب «پشت پرده وارونه خوانی سخنان سردار» یکی از مخاطبان به آن پاسخ داد که از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد؛
این قسمت از مقاله یکی از نویسندگان عزیز استان را قبل از انتخابات و در موضع پیشنهاد به اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه بخوانید:
«علی ایحال، عملکرد نیک شما(رهبران اصلاحات کهگیلویه)، تنها ضمانت اجرایی بر انتخابات است و قطعاً برای برداشتن هر قدم استواری، باید خطرات را به جان خرید. شما که در گذشته عمل به قانون را برای صیانت از آراء مردم و آرامش خانواده هایی که جز رجز خوانی کاندیداها، منفعتی را که در شأن آنها باشد، ندیده اند، انتظار دارم پیش بینی پس از انتخابات را نیز بکنید. ولی در صورتی که حاج آقای موحد بتواند در گزینش نهایی هیأت نظارت موفق شود، چون به همان باور های پیشین باید عقل و درایت و منطق را کنار گذاشت و رأی داد، همه را توصیه می کنم که به ایشان رأی دهند».
و این قسمت که در جواب نطق انتخاباتی آقای عدل هاشمی پور و با کنایه و در همان زمان با عنوان «عجلوا به اانتخابات» نوشته شده است را مرور بفرمایید:
جناب امیر کبیر؛
«در این سال‌ها، مردم کهگیلویه تاوان ادعاهای نابخردانه خیلی‌ها را پس دادند، ولی امید از خداوند بر نداشتند تا اینکه اراده عادلانه خداوند را به وضوع مشاهده کردند. فعلاً، بیش از این لازم نمی‌دانم ادامه مطلب را تشریح کنم. امیدوارم در روز قیامت، فرشتگان پاداش دهنده الهی بتوانند، امیر کبیر واقعی را شناسایی و به اعلی درجه الهی برسانند»
و حالا این مدیحه سرایی ها را که اخیرا و در مقاله ای با عنوان پر طمطراق پشت پرده وارونه خوانی سخنان سردار توسط همان نویسنده «همه چیز دان» نوشته شده است بخوانید
«در گذشته نیز بدون از تفسیر و تعریف و تمجید های دروغین،(سردار هاشمی) مدیری ملی بود که چون فراتر از اذهان بسته ی برخی از چپ و راست های منفعت طلب خدمت می کرد، امروز این گونه سایت ها، نباید هم بفهمند که چه می گوید».
و بماند مقالات بی شمار دیگری که در ابتدا برای نزدیکی به دولت در حمایت از دولت تدبیر و امید نوشته شد و وقتی سهمی عاید نشد قلم برگشت و دولت نقد شد و یا بماند همراهی با کاندید هم طایفه ای و اصلاح طلب در کهگیلویه و گرفتن عکس یادگاری در سخنرانی آقای هدایت خواه در کبگیان.
انسان نمی تواند باور کند که این اظهارات و رفتارها انهم در حدود سه ماه متعلق به یک نفر باشد ولی متاسفانه وقتی ساحت قلم حفظ نشود و سایت های استان که اتفاقا در قلم آقای نویسنده متهم به دریافت کارت هدیه های دویست هزارتومانی شده اند کنترل و نظارتی بر آن وجود نداشته باشد طبیعی است که آقای نویسنده هر روز موضعش عوض شود و جالب آن که دیگران را به تغییر موضع متهم کند.
شکی نیست که آقای نویسنده می تواند قبل از انتخابات از یک نامزد حمایت کند و حالا به نتیجه رسیده باشد که اتشباه کرده است ولی تجارب قبلی به خوبی نشان می دهد که از این خبرها نیست و هیچ نکته کارشناسی در پشت قضیه وجود ندارد بلکه سوداگری و نگاه های منفعت طلبانه است که در این مواقع به قلم ها جهت می دهند.
آقای نویسنده به جای عذرخواهی از اشتباهاتی که خود حالا به آن معترف است و رای و نظری که پیشتر داشت سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد را متهم می کنند به ندانستن و استقلال خود را فروختن. ایکاش همه ی ما هم کمی به خود می نگریستیم و می دیدیم در این آشفته بازار فروش قیمت خودمان چند ریال است.
متاسفانه در روزهای اخیر به وفور دیده شده است برخی ها برای نزدیکی به عدل هاشمی بی بهانه و با بهانه شروع به دفاع غیر منطقی از ایشان و زدن اتهام به مخالفین و منتقدین می نمایند و طنز قضیه آنجاست که اکثر این عزیزان در گذشته خود از نزدیکان موحد بوده اند و حالا دیگران را متهم به موحدی بودن و نقش در گذشته پر اشکال کهگیلویه می دانند.
طبیعی است وقتی خودبزرگ بینی و توهم نویسندگی به جای فرهنگ نقد بنشیند نتیجه ای جز این نوع مدیحه سرایی ها ندارد. آغوش آقای هاشمی بر روی همه ظاهرا باز است و نیازی به بارها «سردار» «سردار» گفتن هم نیست هر چند بعید است همچون آغوش آقای موحد خیری از آن برای شهرستان بیرون اید. پس کمی حرمت نگه داریم و به سایت هایی که با میدان دادن به همه از خیلی ها «من» ساختن تهمت و افترا نزنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

انصاری
Iran, Islamic Republic of
اغوش موحد برا ی تو خیر داشت باید دفاع کنی اما دیگران چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رشید
Iran, Islamic Republic of
احسن جناب دلاور.واقعا عین واقعیت بود مطالب.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1