تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۵
کد مطلب : ۴۱۲۶۷۳
در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؛

قفل تاجگردون و صفر هاشمی‌پور

۵۳
۴
فایل مرتبط کبنا ؛علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گویا قرار نیست که روی کار، تلاش و آرامش را ببیند. هر فردی که سکان این دانشگاه را به دست می‌گیرد راه خودش را می‌رود.
تقریباً چند ماهی به رفتن «ایلامی» در اردیبهشت ماه سال‌جاری نمانده بود که «یزدانپناه» که خود را سردسته معترضان و منتقدین به عملکرد ایشان می‌دید و با گروه‌های مخالف درحال رایزنی بود،توانست صندلی ریاست را از ایلامی گرفته، تا شاید در جایگاهی مسئول، خود نیز کار آزمایی و در معرض نقادی‌ها قرار گیرد. اگر چه وی ابتدا با همکاری تئوریسین های کنارش سعی در رفتاری متفاوت از زمان مسئولیتش در معاونت درمان دانشگاه داشت ولی دوام نیاورد و با همان فرمان قبلی در رفتار و کردار تخته گاز رفت. درکنارش شاگرد و مشاورانی بودند که بیشتر آنها نه بهداشتی و نه درمانی و نه آموزشی بودند وبیشتر درتسویه حسابهای شخصی فعال شدند. هیچ برنامه مشخص و مدونی برای ارتقا دانشگاه نداشت و اولویت وی تغییر چندین مدیریت و معاونت بود که آن هم تعامل نداشت و دانشگاه را درگیر حاشیه نمود، تا جایی که سر از مجلس هم درآورد. دانشگاه را به زعم خویش و بدون توجه به توانمندی و شایستگی و دخیل کردن نسبت افراد متعلق به یک شهرستان تقسیم کرد، چیزی که در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و اسمش توازن منطقه‌ای هم نیست.
او و همکارانش اکنون برنامه‌ای برای چالشهای بزرگ دانشگاه ندارند و نه خبری از افتتاح کلینیک‌ها و نه از بیمارستان چرام و سی سخت و نه از اقدامی درجهت تاخیر پرداخت‌های پرسنلی و پزشکان است. تفکرات جناحی و طایفه‌ای و تشکیلاتی در انتصابها مشهود است که باعث حذف برخی نیروها، مدیران و معاونین به مراتب قویتر از فعلی گردید.
«یزدانپناه» بجای اینکه در فکر گره گشایی از مشکلات دانشگاه در تهران و رایزنی بودجه ای باشد فوکوس خود را بر تغییرات خرد دانشگاه معطوف نموده و نزدیک به دوسال تاخیر در پرداختهای بیشتر بیمارستان‌های استان که خود روزی منتقد همین موضوع بود را نادیده انگاشته ودرگیر کلنگ زنی وشروع پروژه های ازقبل ناموفق بیمارستانهای سی سخت وپاتاوه می باشد که یقینا سرنوشتی فراتر از بیمارستان باشت با آنهمه هزینه نخواهند داشت وهمه می دانیم که بیمارستان باشت اکنون خدماتی در اندازه مرکز بهداشت باباکلان ارائه می دهد.
رئیس دانشگاه و معاونین هر روز در محل کار یا مطب خویش در یاسوج هستند و مطب هیچکدام هم به هیچ قیمتی تعطیل نمی‌شود و این درصورتی است که رئیس دانشگاه کارانه ماهیانه قریب به 17 میلیون تومان و معاونین تا 80 درصد مبلغ فوق را دریافت می نمایند. حق مدیریت رئیس دانشگاه بیشتر از 4 میلیون تومان ماهیانه و معاونین تا 80 درصد مبلغ فوق را همراه حقوق دریافت می‌نمایند.
درحالیکه تأخیر در پرداخت کارانه پرسنل بیمارستان‌ها و پزشکان به یک سال و دو سال به ترتیب وجود دارد ولی کارانه رئیس، معاونین،مدیران و پرسنل ستادی تا آخر خرداد پرداخت و اکنون درحال مقدمات پرداخت سه ماهه دوم می‌باشد.

«یزدانپناه» اگر چه خود شاید به فکر ارتقا دانشگاه هم باشد ولی مشاوران و همفکرانش حلقه دید او را تنگ و محصور نموده‌اند وفرصت حضور در میدان رود ر رو را نیافته است و بیشترین دغدغه اش حذف مخالفین است.
باری به هر جهت اکنون بیش از 4 ماه است که آن مرد رفته است و رئیس جدید فقط گروه قبلی را متهم می کند که بردند و نکردند و این در حالی است که خود هنوز نه سنگی بر بنای قبلی گذاشته و نه انگیزه و توانی برای ادامه در وی پیش بینی می‌شود. نیروهای فله ای بکار گرفته شده بیمارستان جلیل و دانشگاه علوم پزشکی در هاله‌ای از ابهام، بیمارستان تعطیل باشت همچنان قفل بر درب‌ها، بیمارستان چرام در یادها رفته، تأخیر پرداخت‌های پزشکان و پرسنل بی‌انگیزه در یاد مانده و بر باد رفته و خواجه در بند نقش ایوان است.
بیمارستان‌هایی که با چه هزینه های گزافی بر گرده مردم سنگینی کردند و اکنون تعطیل یا نیمه تعطیلند و رییسی که می‌دانست و اکنون دیگران و تیم ایلامی را مقصر می‌داند. «دانشگاه یاسوج» در رتبه بندی درجهان، دومین دانشگاه ایران در میان چهل دانشگاه برتر ایرانی معرفی شد ولی اینجا حیات خلوت  برخی گردیده است.
غلام رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید که از «ام‌ آر‌ آی» گچساران داشت، قفلی بر درب آن زد و کلیدش را با خود برد و نوشت: «امروز يك كار خلاف قانون و اختياراتم كردم چون ديگه نميدونستم چكار كنم يك مجموعه دولتي خدمات رساني به مردم چند ماهي است مردم را معطل خودشان كرده‌اند. سرزده رفتم( البته به همراه يكي از مسئولين محترم) ديدم نيمه تعطيل با يك نگهبان ساده بيكار و كار و خدمات تعطيل است. در را بستم و قفل را بر در زدم و برگشتم. موضوع را به مسئولين استان و شهرستان هم منتقل كردم ببينم كاري ميشه يا نه. جالب اينه الان كه حدود ده ساعت از موضوع مي‌گذرد كسي سراغ كليد را از من نگرفت.»
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000412/nf00412673-1.jpg
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000412/nf00412673-2.jpg
عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز در دیدار با مردم روستای سادات امامزاده علی(ع) نیز با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: «نمره من به رئیس جدید صفر است.» «من به وزیر بهداشت گفتم علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیمار بود اما با آمدن این مدیر جدید بیمارتر شد.»
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000412/nf00412673-3.jpg
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس قبلی خیلی بهتر و پای کارتر بود و با رفتنش تمامی کارهای عمرانی علوم پزشکی تعطیل شد.
وی گفت: ایشان فقط چسبیده‌اند به عزل و نصب و مراکز درمانی را رها کرده‌اند، بعضی درمانگاه‌های ما فاقد پزشک هستند و فاقد امکانات، این هم تحریم های ترامپ هست؟ نه برادر این از کم کاری شماست که فقط چسبیده اید به عزل و نصب و سیاسی کاری و بهداشت و درمان را رها کرده‌اید.
با این وجود شرایط دانشگاه علوم پزشکی بر روی ریل خودش قرار نگرفته و خواسته همه مردم و دلسوزان این است که دانشگاه علوم پزشکی از مسائل حاشیه‌ای دور شود و بیش از گذشته برای مردم قدم بردارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب نماينده محترم وسائل شخصي من اونجا مونده شما هم قفل زديد و رفتيد من به وسايلم نياز دارم حالا چه كار كنم
کارشناس اموزش
Iran, Islamic Republic of
با وجود انکه سالهاست قانون ارباب ، رعیتی برداشته شده اما یکی از نزدیکان ریاست دانشگاه ، در یکی از دانشکده ها این شیوه را در پیش گرفته و در جلسات خود برای تغییر مدیریت ازاعضای هیات علمی گچساران هیچگونه نظر خواهی نمی کند و تماما تلاشش در تغییر دادن ریاست دانشگاه جذب فامیلهایش بعنوان هیات علمی در رشته های غیر مرتبط می باشد
کارشناس بهداشت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای نمایندگان استان ، لطفا هوشیار باشید که دانشگاه علوم پزشکی ضربه های سنگینی بر پیکر دانشگاه فرود میاورد ایشان روند تبعیض آمیزی هم در جهت انتخاب مدیران و هم در جهت مصرف بودجه در پیش گرفته ، بدلیل استفاده نکردن از نخبگان استان ،نخبه کشی و بکار گیری وابستگان از جمله :برادر ، پسر خاله و دوستان نزدیک و دست نشانده غیر بومی باعث انحطاط دانشگاه از مسیر اصلی خود می شود
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید اگه تاجگردون موافق رییس دانشگاه علوم پزشکی بود عدل هاشمی ام موافقش بود ویا اگه مخالف بو. داینجور حرف نمی زد عدل هاشمی معمولا نگاه به تاجگردون می کنه اگه مخالف بود مخالف می شه واگه موافق بود موافق می شه چون خودش واقعا منفعله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش در رفتن کمی تعقل می کردید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یکی پیدا میشد یه سری هم به اورژانس ۱۱۵ گچساران میزد تا از مشکلات اون با خبر بشه البته این مشکلات انصافا ربطی به سر پرست جدید استان نداره بلکه از قدیم مانده بر جاست و از صد البته از رفاقت دیرینه مسئولین آن. فرض را بر این بگذارید که ما هم MRI هستیم و سری هم به ما بزنید بزرگواران
Iran, Islamic Republic of
قدر دکتر ایلامی را نداستید. حالا همه افسوس می خوریید.
Iran, Islamic Republic of
قدر دکتر ایلامی را نداستید. حالا همه افسوس می خوریید.
حقگو
Romania
/زیادی از قبل در حوزه ع/ باقی مانده است که متاسفانه دانشگاه هنوز هم همان راه غلط را می رود. به نظرم همه پروژه هاتعطیل بشن دولت و مردم سود بیشتری برده اند. مدیر فنی چگونه وبا اصرار کدام نماینده وبا کدام معیار انتخاب شده است. بروید لیست پیمانکاران را در بیاورید آنگاه قضاوت در باره نمایندگان فعلی و قبلی راحتتر است .ساختمان هایی که با زد و بند مشخصات مصالحشان با توجه به سود پیمانکارانش تغییر میکند تا پول کثیف بیشتری به جیب آنها بریزد تا حتی در انتخابات هم هزینه شود . ساخت ساختمان ها نا ایمن وبیچاره مردمی که در آینده باید از آنها استفاده کنند . ساختمان انتقال خون، دانشکده دندانپزشکی ، دانشکده پرستاری ، اورژانس دهدشت ، .... هدف نمایندگان فعلی در این چهار سال فقط چگونه راه یافتن مجدد به مجلس با نخبه کشی و نصب مدیران بدون شایسته سالاری بوده است و هر مدیری که همراهشان نبود معزول گشت . هیچ انگیزه خدایی در کارشان وجود ندارد .
Iran, Islamic Republic of
گچساران فراموش شده ترین شهرستان در این دوران
Iran, Islamic Republic of
گچساران فراموش شده ترین شهرستان در این دوران
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم باید یک غیربومی باشد تا پیشرفت کند در غیر این صورت همین اش و همین کاسه است.
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون به خاطرهمین بی مسئولیتی هاست که دیگریاران وفادارحاظربه حمایت شمانیستند وازبرنامه هاومدیرانی که شماانتخاب میکنید ازعملکردشماومدیرانتان دیگراعتمادنمیکنندزمانی که داشتی قفل رامیزدی روی در ام ار ای به خودت نگفتی درگزینش این مدیران کی وچه کسانی دخالت داشته اند جواب رای اعتمادی که مردم به شماداده اند این است
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای دکتر یزدانپناه چه برنامه ای دارند فقط دارند سیاسی کاری می کنند
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی هم که ۲۴ ساعت در حال نمره دادنه . فکر کنم زیادی تو مدرسه صفر میگرفته
Iran, Islamic Republic of
کبنا چقدر گرفتی تا تخریبش کنی ، حسود
دهاتی
Iran, Islamic Republic of
یزدان پناه منتقد نبوده بلکه میخواسته اقوامشو بذاره سرکار که به هدفش رسید حالا شما مسئولین هر چقد میتونین زور بزنین داد بزنین اگه آب از آب تکون خورد،
(تا باد چنین بادا)
Romania
لطفا چندتا از اقوامش رو که گذاشت سر کار نام ببرید؛
کارشناس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که نماینده ها اجازه ی انتصاب مدیران توانمند و فنی را ندهند و افراد ضعیف و سفارشی را به ریاست دانشگاه تحمیل کنند دانشگاه بهتر ازین نمیشود.همین جناب تاجگردون تاحالا چندین بار دربرابر برداشتن دکتر سیدطاهر حسینی رئیس بیمارستان رجایی مقاومت کرده.همه هم میدانند که تمام ضعف و نابودی اون بیمارستان از ضعف مدیریت ایشون هست.با ابزار ضعیف و نادرست نمیشه محصول خوب و باکیفیتی تولید کرد.خدمت رسانی هم همینه.
جناب دکترتاجگردون لطفا بجای فرافکنی کمی به انتخاب های خودتون در انتصاب مدیران نگاه کنید
حزب‌ الله
Romania
همه میدونن //حتی دررشته تحصیلی خودش فوق‌العاده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
زمانی فاتحه کهگیلویه خوانده شد که شما نماینده شدید.در این شرایط خاص انتظار دارید دولتمردان با شما که استیضاح دولت را امضا کردید و در کاروان مخالفین دولت قرار گرفتید همراهی وهمکاری داشته باشند..هر چند معتقدم نگرانی از یزدانپناه بخاطر این موضوع نیست وبجاطر این است که ایشان خواهرزاده طایفه طاس احمدیست..
جهان بین
Iran, Islamic Republic of
دکتر یزدانپناه خواهرزاده میرزاها(سادات امامزاده علی) هستن نه طاس احمدی
سعيد
Iran, Islamic Republic of
چه فرقي ميكنه، تا وقتي طرز تفكر ما اينجوري باشه وضع همينه كه هست.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
کاملا کذب و خلاف واقع
Romania
دکتر تاجگردون لطفا در دانشگاه رو قفل بزنید با اين اوضاعی که داره پيش میره خدا به داد دانشگاه برسه چوم تسویه حسابای شخصی و خانوادگی مثل آتش به جون دانشگاه افتاده ما نمی دونیم دقیقا //
کارشناس پزشکی
Romania
نمایندگان که خود باعث بدبختی این دانشگاه شده اند باید هرچه سریعتر اشتباهشان را جبران کنند و اجازه ندهند حکم سرپرستی ایشون به ریاست تبدیل بشه چون در اصل /// ب/// هم که برای همه شناخته شده است و فقط داره از دیگران انتقام میگیره و مدیران قوی رو کنار میزاره.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز گرامی چرا گزارشی از وضعیت پرستارای استان تهیه نمیکنید پرستاران بیمارستان دهدشت ۱۹ ماه از مطالبات و اضافه کارشون رو طلب دارند ،پرستارای شرکتی این بیمارستان حدود ۵ ماهه حتی یک ریال حقوق نگرفتن ،زندگیهاشون داره از هم می پاشه تو را خدا کاری کنید حداقل رسانه ای بشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر یزدان پناه اگه واقعا میخوای عدالت ورعایت کنی بدون اجازه نماینده بویراحمد که با حمایت ایشان رسول که اصلا درحد پست معاونت رفاهی پشتیبانی دانشگاه نبوده ونیست برکنارش کن وقاطعیت وعدالت خودت وبر همگان ثابت کن بخدا هرج ومرج بوجود آورده...بیش از ۵۰نفر ازفامیلای خودش ودرحوزه دانشگاه بکارگیری ....
Romania
فعلا دانشگاه کر کدخدا و دوور کیبنوه و هر که‌ دنبال تسویه حساب شخصی برا هیشکی ام مشکلات دانشگاه و کارکنان و پرستار و بیمار مهم نیست از نظر بعضی نزدیکان ایشون فرصتي مناسب برا تسويه حساب فقط همین
یا حق
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد اعمال شما نماینده های مردم است. از خدا بترسید و اعمال و رفتار و گفتارتان را کنترل کنید.
Iran, Islamic Republic of
اگر قفل و کلید داری یکی هم سی بی حکیمه اماده کن
حق زبان
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا که تمام واقعیات دانشگاه رو مینویسه من به شخص ، کبنا رو مردمی می دانم ؛ وقتی پرسنل دانشگاه تحت//قرار می گیرد این شما هستید که حقایق رو می نویسید
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسف داره که هاشمی نماینده کهگیلویه از چی حرف میزنه، ایشان در انتصاب حتی 1 مدیر تاثیرگذار نیست و فقط نظاره گر اوضاع است تا با تقلید از دیگران عمل کند
حزب الله
Romania
متأسفانه انتخاب اشتباه همین عوارض را دارد. ایشان که متاسفانه هیچگونه //که در حال انتقام گیری هستند متاسفم برای نماینده بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی ب// هست مضاف بر این گیر دادن به بهترین معاون و سالمترین آنها کم دکتر حسینی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره بیکسال از ازمون استخدام بهورزی که 87 نفر نیرو میخواست جذب کنه میگذره هنوز نتیجه اعلام نشد اول شهریور97 آگهی زدند-26 بهمن 97 ازمون کتبی-1/5/98 مصاحبه- امتحان کنکور سراسری تیرماه برگزار شد با دو میلیون نفر متقاضی نتیجه اش اعلام شد ولی خبری از ازمون مذکور نیست و هیچ مسئولی هم در استان جوابگو نیست
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره بیکسال از ازمون استخدام بهورزی که 87 نفر نیرو میخواست جذب کنه میگذره هنوز نتیجه اعلام نشد اول شهریور97 آگهی زدند-26 بهمن 97 ازمون کتبی-1/5/98 مصاحبه- امتحان کنکور سراسری تیرماه برگزار شد با دو میلیون نفر متقاضی نتیجه اش اعلام شد ولی خبری از ازمون مذکور نیست و هیچ مسئولی هم در استان جوابگو نیست
شکرالهی
Iran, Islamic Republic of
وقتی که نماینده ها مدیران لایق را تحمل نکنند و دنبال مدیران ضعیف تسلیم خودشون باشن چه انتظاری از پیشرفت در علوم پزشکی دارین.
چوب خدا ما مردم را هم زده که به این نماینده ها اعتماد کردیم.
Iran, Islamic Republic of
کاش یکی پیدا می شد قفل می زد سر دفتر نماینده ها تا همه از شرشون خلاص می شدن.
Romania
همین الان یه فراخوان برا جذب هیات علمی زدن و در سایت علوم پزشکی یاسوج قابل مشاهده است...که کاملا /و کلیه افرادی که میخان جذب کنن مشخصه..دیگه شورشو دراورده..خودش رو راه اندازی کلینیک مفتح به ایلامی میتاخت الان خودش تو افتتاحش گیر کرده
Iran, Islamic Republic of
پس بخشدار بی،تجربه دولت روحانی چرا آنجا نشسته وفقط به صحبت های عدل هاشمی گوش می گیرد؟ مردمی که قبلا به اصلاح طلبان رای دادند دیگر هیچ کدام به آنها رای نمی دهند
ت
Romania
آقای کمابی بخاطر این تهمت و افترا زدنتون با شما برخورد خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
برای حق گفتم نیازی به تهدید نیست این نشان دهنده ضعف شماست
شهرون
Romania
جناب آقای تاجگردون شما و دولت منتخبتان با کلید آمدید که مشکل گشا باشید اما حالا اشتباهات خود را با اشتباه دیگری تکرار می کنید فکر می کنید با این کارها درستش می کنید سرس بر کارخانه ماشین سازی بزنید و قفلی را که سالهای سال است بر میلیارهای سرمایه بیت المال زده اید پی گیری کنید .با قفل زدن کار خود را خرابتر نکنید
شهروند
Romania
جناب دکتر تاجگردون یه سری به بیمارستان بی بی حکیمه خاتون( س )گچساران بزنید لطفا، واقعا مدیریت ضعیف است خودتون زحمت بکشید از نزدیک اوضاع ببینید متوجه میشید
شبکه
Iran, Islamic Republic of
کسی کاربه کلید نداره قفل شکندند
Iran, Islamic Republic of
رئیس قبلی فقط به دستور جنابعالی کار میکرد
امین
Iran, Islamic Republic of
نظرات را که می خوانم ظاهرا برخی دوستان قبلا یه منافعی داشته اند الان به خطر افتاده!!!!
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
نماینده دلسوز و زحمتکش شهرستانهای باشت و گچساران واقعا فکری به حال مدیریت بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران کنید .
سعيد
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر عدل هاشمي رو بيامرزه، حرف كاملا بجايي زد.
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی !! اطلاعات جامعی از پرداخت های دانشگاه دارید !! مگر می شود جاسوسی در حسابداری درمان یا دانشگاه یا دریافت و پرداخت ها داشته باشید ؟؟
مهدیس
Iran, Islamic Republic of
توروخدا کلیدو ول کنید فقط یه قفل بردارید بزنین رو در بیمارستان ب//..اونجا هم ازنظر مدیریتی و هم مسئولین اداری بسیار بسیار ضعیف و بسیاربددهن هستن.خواهشا پیگیری کنید
محمد رضا
Romania
سردار عدل شما خودتون مدرکتون از کجا گرفتین کدوم نمره رو خودتون آوردین حاضرم قسم بخورم رو نمیتونید حل کنید چندتا نیرو رو باید به شبکه بهداشت بهمئی بدون امتحان بیاری سر کار با اون رئیس شبکه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1