تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۷۳۸۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

کمربندی یاسوج در سایه سهل‌انگاری و سوء مدیریت همچنان جان می‌گیرد؟ / اورژانس: در 24 ساعت 23 کشته و مصدوم / پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد: جان مردم در خطر است، باید فکری کرد

۶
۱
کمربندی یاسوج در سایه سهل‌انگاری و سوء مدیریت همچنان جان می‌گیرد؟ / اورژانس: در 24 ساعت 23 کشته و مصدوم / پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد: جان مردم در خطر است، باید فکری کرد
کبنا ؛ کمربندی ۱۲ کیلومتری چنارستان یاسوج گذرگاهی است که در کنار تعداد کشته‌های زیادی که طی سالیان متوالی بر جای گذاشته، روزانه جان بسیاری از افراد را در معرض خطر قرار داده است.
کمربندی ۱۲ کیلومتری یاسوج، از پلیس راه یاسوج به شیراز تا پلیس راه یاسوج به اصفهان است؛ کمربندی‌ای که چون کمربند انفجاری هر روز خانواده‌ای را داغدار می‌کند.
«سجاد نجفی»، رئیس شورای شهر چنارستان سفلی در خصوص مشکلات روستای چنارستان با جمعیتی بیش از ۳۶۰۰ نفر گفت: عبور خودرو‌های شوتی از این کمربندی که ایمنی لازم را ندارد مشکلات زیادی را برای اهالی این منطقه و خودرو‌های عبوری از آن ایجاد کرده است که از مسئولان انتظار داریم در این رابطه فکری اساسی کنند.
وی با بیان اینکه کمربندی یاسوج به قتلگاهی تبدیل شده است، افزود: بیش از ۳۰ نفر از فوت شدگان قبرستان روستای چنارستان در این کمربندی جان خود را از دست دادند.
نجفی با بیان اینکه با احداث این جاده کمربندی روستای چنارستان را به دو نیمه تقسیم شده است، اظهارکرد: مسئولان و متولیان امر با توجه به اینکه این کمربندی حدود ۱۱ درصد تلفات تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده، هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات آن و ایجاد ایمنی جهت تردد مردم و اهالی این روستا کار جهادی و عملی انجام دهند.
محمدامین نیکویی نژاد، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته طی چهار فقره تصادف در کمربندی چنارستان یاسوج ۲۳ نفر کشته و مجروح شدند.
وی اظهار کرد: در یک تصادف بامداد چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲ به دنبال شاخ به شاخ شدن دو خودروی پراید و پژو ۳ فوتی و ۲ مصدوم، در تصادف دیگر بین دو خودرو پژو ۴۰۵ ساعت ۱۳:۰۴ امروز ۷ مصدوم و یک کشته، یک تصادف سه مصدوم، یک تصادف پژو پارس با پراید نیز ۷ مصدوم برجای گذاشت.
سرهنگ حسن دانایار، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: این کمربندی در محدوده روستای چنارستان نیاز به یک زیرگذر یا تقاطع غیرهمسطح دارد که تا قبل از اجرای این مهم باید بصورت موقت اقداماتی انجام شود.
وی افزود: اهالی این روستا بخصوص ۲۲۲دانش‌آموز برای انجام امور روزمره و تحصیل خود با مشکلات جدی مواجه هستند که با این وضعیت کمربندی جانشان در خطر است و باید فکری اساسی کرد.
دانایار اظهارکرد: حدود ۱۰ کیلومتر جاده کمربندی نباید این تعداد تلفات بدهد و باید اقدام اساسی فوری در این خصوص انجام شود.
ایسنا در پایان این گزارش نوشت: محمد راستا، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۵۰ کیلومتر جاده بابامیدان – یاسوج – سمیرم اولویت راه استان بوده که مهمترین قسمت این محور کمربندی ۱۲کیلومتری یاسوج به اصفهان در محدوده روستای چنارستان است و تاکنون پنج کیلومتر از این کمربندی چهارخطه شده و ۷ کیلومتر مابقی آماده افتتاح است.
وی اظهار کرد: پیمانکار این کمربندی بیش از ۵۰ میلیارد تومان مطالبه دارد و مشکل اصلی این کمربندی که از نقاط حادثه خیز کد دار کشور است، در محدوده روستای پرجمعیت چنارستان بوده که نیاز به تقاطع غیرهمسطح یا زیرگذر دارد و برای اجرای این پروژه حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ وَ بی صحابی این استان .
در جلسات که از بس تعریف و گزارش کار می دهند ، کله آدم بگ ایبو .
بعد از سالها محتاج ۷۰ میلیارد هستند .
راستی جلوی شوتی ها را کی باید بگیرد ؟؟؟؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه مخالف حاج زارع بودم در این دو دوره ولی زمانی که در دوره ایشون طرح کمربندی بخوبی پیش پیشرفت خیلی از همونهایی که حاج زارع بهشون خدمت رسانی کرده بود داد و بیداد راه انداختن که حاج زارع واسه منطقه خودش کار میکنه. افسوس از دستهایی که نمک نداشت
Iran, Islamic Republic of
جون خت و راستا بگو تو که نمی تونی اعتبار بگیری سر چه نشهسی منه اداره کل راه و شهرسازی بی صحاب وابیره و جای تو ایخی مدیرکل نوسازی مدارس یا جهاد کشاورزی را بفرست اعتبار بگیره
سکوت
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی
جناب مهندس راستا
مبلغ کل پروژه ۷۰ میلیارد بوده و بعد از ۳۴ ماه اجرای پروژه هنوز پروژه به بهره برداری نرسیده است
ضمنا با قیر هایی که پیمانکار تحویل گرفته بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان دریافتی داره پروژه هنوز ۷۰ درصد اجرا نشده
شما چطور میفرمایید ۵۰ میلیارد پیمانکار مطالبات دارد
بابا شرم کنید خدا خیرتون بده
Iran, Islamic Republic of
بادرودسپاس ببخشید آیا مسولان این 12کیلومتر تمام نشده حداقل آبروی شهر بیشتر از این نره مسئولان بی لیاقت هنوز بیدار نشدید که جواب خون اینهمه افراد بیگناه بدهید شرم کنید
Iran, Islamic Republic of
بادرودسپاس ببخشید بجای کمربندی بگوید قتلگاه یاسوج نه کمربندی آیا اگه از خانواده مسولان دراین قتلگاه کشته میشد هنوز هم مشکل بود اگه زحمتی نیست لطفا اعلام فرمایید تا با بیل کلنگ مردم شروع به کار کنند بلکه زودتر تمام شود / چقدر راحت می‌گویند چند نفر کشته وزخمی شدن
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1