تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۷۳۵۲۹
مدیرکل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان:

طرح نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد ویژه نوروز و ماه رمضان آغاز شد

۰
طرح نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کبنا ؛مدیر کل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی از امروز در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیر کل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: 15 گروه بازرسی در مناطق مختلف استان در قالب گروه‌های بازرسی متشکل از بازرسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و بازرسان سایر سازمان‌ها، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار را در سطح عرضه و عملکرد صنوف به صورت ویژه و شبانه‌روزی رصد می‌کنند.
موسویان با اشاره به اینکه مردم  هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نرخ‌نامه و صادر نشدن صورت‌حساب  می‌توانند به روش های مختلف پیگیری کنند افزود: تلفن ۱۲۴، سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت معدن و تجارت به نشانی www.124.ir و مراجعه حضوری به اتاق اصناف از جمله راههای ارائه شکایات و پیگیری تخلفات صنفی است.
وی ادامه داد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا، پایش وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا، جلوگیری از تخلفات احتمالی و نظارت بر مراکز نگهداری عمده کالا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح نظارتی است.
مدیر کل اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: گشت های مشترک بازار استان با همکاری پلیس امنبت اقتصادی، پلیس اماکن نیروی انتظامی، بارزسی، اصناف، جهاد کشاورزی، اداره استاندارد،  دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشکری و اداره حمل و نقل و پایانه های استان در این مدت کار نظارت و پایش بازار را انجام می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
1