تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۴۶۵۷۷۹
یادداشت؛

کندی و تعلل در تغییر مدیران به ضرر مردم و دولت است

۵۷
۰
کندی و تعلل در تغییر مدیران به ضرر مردم و دولت است
کبنا ؛
گشت ارشاد مدیران وعده‌ای بود که رئیسی در ایام انتخابات به مردم داد که در آخرین مورد از اقدامات دولت در این راستا، تیم نظارتی دولت در کمتر از ۳ ماه گذشته بیش از ۲۰ مدیر ارشد و میانی دولتی را تغییر داده است، با وجود اینکه در کهگیلویه و بویراحمد وعده تغییر مدیران داده شده ولی هنوز این وعده عملی نشده است.
به گزارش کبنا نیوز، حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد و طی این مدت مدیران زیادی از سطوح عالی گرفته تا مدیران میانی و پایین رده در دولت عزل شدند. عزل یا استعفای ۶ نفر از کابینه دولت از جمله استعفای وزرای کار، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، برکناری وزیر جهاد کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه از تغییرات در کابینه ابراهیم رئیسی به شمار ‌می‌روند.
از طرفی در سفر‌های استانی، آیت الله رئیسی به ارزیابی مدیران پرداخته و در مدت گذشته نشان داد که هیچ رودرواسی با مدیران ندارد، برکناری ۱۲ مدیر در بوشهر و قرار گرفتن ۱۵ نفر از مدیران خوزستان در لیست سیاه از جمله اقدامات رئیسی در مقابله با ناکارآمدی بوده است. گشت ارشاد مدیران وعده‌ای بود که رئیسی در ایام انتخابات به مردم داد که در آخرین مورد از اقدامات دولت در این راستا، تیم نظارتی دولت در کمتر از ۳ ماه گذشته بیش از ۲۰ مدیر ارشد و میانی دولتی را تغییر داده است.
در سفر اخیر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد یکی از مطالبات مردمی برکناری مدیران ناکارآمد بوده است. از طرفی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد خبر از برکناری تعدادی از مدیران در استان داده بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین اظهارنظر خود در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: فعلاً منع قانونی برای تغییر مدیران در استان وجود ندارد و ممکن است مدیران و مسئولین انتخاباتی تغییر کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سووالی در خصوص تغییر مدیران در سفر رئیس جمهور نیز گفت: عده‌ای از مدیران استانی که باید تغییر کنند. تشریفات تغییر این مدیران شروع شده است و حتماً مدیرانی تغییر خواهند کرد و این روند استمرار خواهد داشت.
استاندار همچنین با با وجود اینکه مردم بار‌ها به انحاء مختلفی مطالبۀ خود را به گوش مسوولان بالادستی رسانده‌اند، گفت: تغییرات مدیریتی را خواهیم داشت و اینکه تاکنون لیست اعلام نشده، برای حفظ حرمت‌ها بوده است.
با وجود اینکه رئیس جمهور بار‌ها بر عزل مدیران ناکارآمد تأکید داشته است، مدارا با کسانی که پست‌های مدیریتی را اشغال کرده و موجبات نارضایتی مردم را ایجاد کرده‌اند به معنای مسامحه و سهل گرفتن است. چطور در سفر هیئت دولت به خوزستان و بوشهر رئیس جمهور با صراحت از برکناری مدیران سخن گفت. اما در کهگیلویه و بویراحمد با وجود حجم محرومیت‌ها و لزوم تلاش چند برابری و گلایه مردم، هنوز خبری از تغییرات نشده و استاندار از حفظ حرمت سخن می‌گوید. یقیناً این سخن استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روی اخلاق اسلامی است که او به آن آراسته است. اما آیا حفظ حرمت مردم مهم‌تر است یا حفظ حرمت مدیرانی که با ناکارآمدی پست‌های مدیریتی را اشغال کرده‌اند؟ متأسفانه مسامحه و سهل انگاری و رودرواسی کردن یکی از معضلات و چالش‌های این روز‌های دولت است، اما از آن طرف مردم مطالبه زیادی در خصوص تغییر مدیران دارند، چرا مطالبات مردم دیده نمی‌شود!؟
در پایان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود به جهت اینکه امورات مردم سریعتر و بهتر از گذشته انجام بگیرد. هر چه سریعتر مدیران ناکارآمد که حضورشان هیچ نفعی برای مردم ندارد، کنار بگذارد.  

در ادامه برخی از کامنت‌های مردم را در خصوص تغییر مدیران می‌خوانید؟

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر ملاک تغییر مدیران ارباب رجوع و فعالین حوضه آن اداره باشه یکی از اون مدیران بایستی مدیر میراث باشه
اگر ملاک رضایت وغلام حلقه بگوش بودن بالادست باشه دیگه نمیدونم
Iran, Islamic Republic of
عزیزم یه سری هم اداره امور عشایر بزنید و تابلوش را عوض کنید
علی‌رضا
Iran, Islamic Republic of
عزل عزت خواه و کابینه قوم گرایی و طایفه گرایی خواسته فرهنگیان است
Iran, Islamic Republic of
او باید به دلیل لطمه به اعتماد فرهنگیان و حاکم کردن طایفه گرایی و فامیل بازی بی سابقه بر آموزش و پرورش کل و دیگر ادارات تابعه و لطمه به اعتماد فرهنگیان که غیر مستقیم مسبب بی اعتمادی آنان را به دنبال داشته و غافل ماندن از مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان که در رشته های تجربی و ریاضی آخر کشور شدند و باعث آبروریزی بی سابقه ی جوانان مستعد استان و مردم استان شد باید بدون فوت وقت عزل شود
Iran, Islamic Republic of
آهای علمای اسلام
به فریاد آموزش و پرورش برسید
.آموزش و پرورش تاثیر مستقیم در آینده ی شما و فرزندانتان دارد.
ببینید چه بر سر فرزندان تان آورده اند؟
کجاست آن گشت ارشادی که رئیسی از آن سخن می گفت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بینیاز
Iran, Islamic Republic of
لطفا بساط قومی گری را در ادارت به خصوص امور عشایر جمع کنید واقعا جای تأسف داره با این شیوه مدیریت کردنش
Iran, Islamic Republic of
مگر رئیس آموزش پرورش طرفدار آقای روحانی نبو حالا حالاها هنوز که هنوز است بر مردم حکومت می کند ..
پیشدست
Iran, Islamic Republic of
ما که از این اداره عشایر رفتیم ولی شک نکنید حتی به کنسانتره هم رحم نکرد.
Iran, Islamic Republic of
آقای دلشاد طرفدار روحانی مدیر ریسی
Iran, Islamic Republic of
دلشاد باید برود
Iran, Islamic Republic of
آموزش پرورش را نجات دهید
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مدیرکل انقلابی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اولین نفر خود استاندار دومیش هم مدیرکل ورزش که واقعا ضعیفترین مدیر دوران ورزش استان است
خدارحم
Iran, Islamic Republic of
سومین حتما اداره امور عشایر.
/. برای نماینده ضعیف و ناتوان واقعا تاسف میخورم.
United Arab Emirates
اقای استاندار
دانشگاه علوم پزشکی را اولویت اول قرار بده
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عزت‌ خواه
چون باج نمیده همه دنبالش هستن، به همون استاندار هم باج نداده چه برسه به این کبنانیوز یا به طور صحیح پولینیوز
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چون باج داد خودش رو زیر سوال برد
باشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مدیرکل انقلابی آ.پ
جانم عزت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
عدالت محسوس و پیشرفت ملموس
درود بر حاج عزت خواه مدیکل مردمی و متواضع آموزش وپرورش
باوی
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر مدیر کلی که نه به کنسانتره عشایر رحم کرد و نه حاضر شده به مردم و عشایر پاسخ بده.
اون استانداری که این مدیر ضعیف و کارهاش رو میبیننه و دم نمیزنه
ده برافتاب
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای استانی که مرجع و منبع خبرها و منبع معتبر و مورد استناد جریلن اصولگرا، کبنانیوز معلوم الحال اصلاح طلب است، مدیر اصولگرایی که کبنای اصلاحطلب ازش تعریف کنه، مشکوکه.
کبنایی ک دنبال آموزش و پرورش و حاج عزتخواه است با تیتر های کذب و دروغین، اماره ای است بر صحت و درستی مسیر آموزش و رورش استان.
خستنه نباشید خدمت حاج عزت خواه ومجموعه همکارانشان در آ.پ استان
Iran, Islamic Republic of
صد در صد ده برآفتاب مخالف مدیر کل فعلی آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش بویراحمدند بی خودی به اسم ده برآفتاب کامنت نگذارید
Iran, Islamic Republic of
هر ثانیه تاخیر در عزل مدیران آموزش و پرورش و به طور ویژه آموزش و پرورش بویراحمد و معاونانش به معنای تحصن فرهنگیان در جلوی استانداری و عدم شرکت در سازماندهی و کلاس های درس و مواجه شدن شهر با مشکل امنیتی است. تا دیر نشده باید ترکیب فامیل باز و قومگرای حاکم برآموزش و پرورش وسیاست نادیده گرفتن نخبگان و قاطبه ی فرهنگیان باید دچار تغییر اساسی شود
Iran, Islamic Republic of
برای برگزاری انتخابات سالم و در امنیت کامل فرمانداران دنا و مارگون و معاون سیاسی فرماندار بویراحمد اولویت تغییرند.استاندار نباید در این موضوع تعلل کند زیرا این افراد تهدیدی برای انتخاباتی بی طرفانه با معیارهای مورد نظر رهبری تلقی می شوند
م ج
Ireland
شرکت گاز استان : استخدام های فله ای ، انتصابات و نقل و انتقالات طایفه ای ، واگذاری پیمانها به خواص و... همه سایت ها می دونن استانداری. هنوز متوجه نشده
حسینی
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهادر در عمل قیاس قرار ندهید اینا خانواده ای نیستند که تبعیض قائل شوند
باشت
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندارتاریخ
حسن
Iran, Islamic Republic of
استاندار ودبیر شورای هماهنگی نمایندگان
علی
United States
تغییر مدیران فورا انجام بشه
علی بابا
United States
سلامت انتخابات .
مدیران فامیلی .
نارضایتی .
انتصابات رایی .
وووو
کمک کن که مدیران زود برن
علی کرم
United States
مدیران رو زود برکنار کن استاندار انقلابی
عزل استاندار مهمترین خواسته مردم استان
Iran, Islamic Republic of
اولا اون کامنتهایی که عکس اونهارو در ذیل متن گذاشتید که ملاک نیست ضمن اینکه رد کامنتها یا بیشتر از تایید اون و یا برابر است تازه اگر قرار باشه که ملاک تغییرات قرار بگیره. کبنا نمیدونم چرا اینقدر به روغن سوزی افتادی که برای تغییر مدیران به التماس افتادی و شات کامنتهایی میزاری که بعضا بیشتر از شش یا هفت تیک تایید و رد تایید بیشتر نخورده بعد اینارو ملاک عقل کم خودت برای یک تغییر کلان استانی میدونی؟! مطمئنی که سرت بحایی نخورده یا پول گرفتی تا کسانی رو تخریب کنی و امیدواری کسانی که سر کیسه رو از بیت المال خیلی خوب بلدند شُل کنند به راس کار بیان بلکه کیسه ات رو پر کنی؟
باعث تاسفه و باعث شرمساری برای یک رسانه ضد بویراحمد که نان بویراحمد میخوری و.... برای باشت... میکنی.. خجالت داره کمایی..
اگر قرار بر تغییر باشه شخص استاندار بعنوان ضعیفترین مدیر تاریخ استان مطالبه قاطبه مردم استان هست.. اگر ذره ای مردانگی در وجود رسانه ای شما هست برای تغییر استاندار یک متن در این رسانه بگذار و بدون سانسور کامنتهارو نمایش بده.. جرات اینکارو نداری چون بیطرف نیستی چون میدونی اکثریت مردم استان از مدیران ضعیف، حسود، بیسواد و تمامیت خواه باشت بیزار و متنفر هستند و عزل اونهارو خواستارند..
من که میدونم اونقدر شهامت ندارید که همین کامنت رو هم نمایش بدید اما حقیقت که با شعارهای مسخره کبنا تغییر نمیکنه
حیف نون
Iran, Islamic Republic of
خیلی توجیه بیحائیست که بخاطر حفظ حرمت مدیران لیست اعلام نشد.یعنی در استان های دیگه که لیست اعلام شد آن مدیران حرمت نداشتند.
حق
ط حرمت مردم چی.مردم حرمت ندارند که مطالبه کردند ولی مدیران ضعیف شما حرمت دارند.
راستش رابه مردم بگوئید ازبس لیست بالا بلند بود روتون نشد اعلام کند از بالا تا پایین رود
حافظ
Iran, Islamic Republic of
ناآگاهی ناآشنایی اقای احمد زاده از استان ن ونداشتن مشاوران دلسوز و همچنین تسلیم محض نمایندگان بویژه دوست همیشگی ایشان موحدجان بزرگترین ضربه را به استان زد که اثرات تا سالها جبران نمیشه
محقلی
Iran, Islamic Republic of
راست از یک حرفی که تا الان بدید حرفی بود که ریسمون بدید.
اینجا همه چیز نیست
همیار
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست نابود شده.فکری به حالش کنید.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
خیلی زشته اینهمه پست مدیرکلی در استانداری و دستگاههای اجرایی صوری دادید به افراد ولی درعمل هیچ اختیاری ندارند وکل تصمیمات را موحد،قدرت حسینی،روشنفکر میگیره
همت
Iran, Islamic Republic of
شوربختانه جناب اقای احمد زاده را بعنوان استاندار بومی ولی بی اطلاع تر از هرغیربومی به استان فر ستادند و همین موضوع سبب سو استفاده بیش از حد نمایندگان شد .شد آنچه نباید میشد.
عنایی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزهرچه ابرو،ایمان وتقواو اعتبار در سالیان گذشته جمع کردید همه را اینجا به حراج گذاشتید.وابن حق شما نبود کا اینطور اغفالت کنند ودر باتلاق فضای مسموم سیاسی استان قرار دهند.
هرچه زودتر تصمیم عالمانه بگیرید.برادرانه عرض کردم.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
به والله ضعیف ترین فرهنگیان در استان سکان مدیریتی در آموزش و پرورش استان و حتی شهرستان ها و مناطق را در دست گرفتند از جمله شخص مدیرکل ،معاونت مالی و پشتیبانی ،معاونت آموزش متوسطه و معاون پرورشی رییس اداره مارگون، لوداب و عشایر
خدا شاهد هستش که بدون غرض دارم میگم و بروید از خود فرهنگیان و حتی مردم سوال کنید و ببینید حقیقت دارد یا نه؟
فرهنگی
United States
بودن عزت خواه در این جایگاه یعنی یادمان شدن خون شهدا و نارضایتی فرهنگیان از نظام و افت تحصیلی آموزشی و پرورشی و تعطیلی آموزش در مدارس
پارس
Romania
من یه فرهنگی با ۳۲ سال خدمت تاکنون مدیری انقلابی ،جهادی ، ارزشی و پای کارتر از آقای عزت خواه ندیدم در طول این همه خدمت تاکنون یک مدیر کل جواب گوشی را نداد بجز آقای عزت خواه که نشان از مردمی بودن اوست تورا خدا کبنا دست از سر عزت‌ خواه بردار من هم فکر ایشون نیستم ولی چون مردمی و از جنس مردم است حتی شنیدم خونه اش حاشیه شهر است از ایشون دفاع کنید
محمود
Iran, Islamic Republic of
اول ازهمه مدیرکل آموزش پرورش که ضعیف وقومگراست بعدروسای مارگون ویاسوج آ پ
United Kingdom
شنیده ها از استانداری استان و محافل سیاسی حکایت از آن دارد مدیران استانی زیر بزودی تغییر میکنند هر چند مسولان محترم ریاست جمهوری مثل سفرهای استانی به خوزستان و بوشهر بایستی جهت احترام به مردم اسامی را اعلام می نمود و شعار خود رییس جمهور گشت مدیران بوده بزودی مدیران استانی زیر تغییر می کنند
۱.مدیر کل آموزش و پرورش استان، عزت خواه
۲.مدیر کل اداره محیط زیست استان ، جاودان خرد
۳.مدیرعامل شرکت گاز ، بهادر
۴.مدیر امور شعب بانک ملی در استان ، دانش آموز
۵.مدیرعامل شرکت مخابرات استان
خپا
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهادر توانا و کاردان
Romania
جناب استاندار انصافا مدیران ناکارآمد و اغراق کننده در آمارهای را مجال ندید و سریعتر عمل کنید تا بیشتر از این مردم آسیب نبینند ازجمله مدیر کل کار ،جهاد کشاورزی که ازهمه ضعیفتر هست آموزش و پروش که سیستم آموزشی را خدشه دار کرده، صنعت و معدن وتجارت که بازار را وبران ساخته و...
صنعتگر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مدیرکل صمت یکی از بهترین مدیران دولت ریسی هست چون دروغ نمی تواند بگوید مثل بقیه مدیران
برزکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر انقلابی جناب آقای روزبهان
براتی پور
Iran, Islamic Republic of
من یک بار به دفتر مدیرکل صمت استان مراجعه کردم خود شخص مدیرکل پیگیری کرد تا موضوع حل شد درود بر ایشان
بازار
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر کل انقلابی صمت خدایی بهترین مدیر هست از نظر اخلاق
United Kingdom
شنیده ها از استانداری استان و محافل سیاسی حکایت از آن دارد مدیران استانی زیر بزودی تغییر میکنند هر چند مسولان محترم ریاست جمهوری مثل سفرهای استانی به خوزستان و بوشهر بایستی جهت احترام به مردم اسامی را اعلام می نمود و شعار خود رییس جمهور گشت مدیران بوده بزودی مدیران استانی زیر تغییر می کنند
۱.مدیر کل آموزش و پرورش استان، عزت خواه
۲.مدیر کل اداره محیط زیست استان ، جاودان خرد
۳.مدیرعامل شرکت گاز ، بهادر
۴.مدیر امور شعب بانک ملی در استان ، دانش آموز
۵.مدیرعامل شرکت مخابرات استان
6. رییس دنشگاه فنی و حرفه ای ، دانش پایه
۷.دانشگاه پیام نور استان ، بی نیاز
۸.مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان
پارس
Iran, Islamic Republic of
طبق شنیده های شما نیروهای دکتر روشنفکر تعییر می‌کنند که همون جمله ((شتر در خواب بیند پنبه دانه)) یکیشون تغییر نمیکنه هر کدوم را کبنا گفت بدان جایش تا ۵ سال قطعی است همه ترفندهای کبنای اصلاح طلب را میدونه
United Kingdom
شنیده ها از استانداری استان و محافل سیاسی حکایت از آن دارد مدیران استانی زیر بزودی تغییر میکنند هر چند مسولان محترم ریاست جمهوری مثل سفرهای استانی به خوزستان و بوشهر بایستی جهت احترام به مردم اسامی را اعلام می نمود و شعار خود رییس جمهور گشت مدیران بوده بزودی مدیران استانی زیر تغییر می کنند
۱.مدیر کل آموزش و پرورش استان، عزت خواه
۲.مدیر کل اداره محیط زیست استان ، جاودان خرد
۳.مدیرعامل شرکت گاز ، بهادر
۴.مدیر امور شعب بانک ملی در استان ، دانش آموز
۵.مدیرعامل شرکت مخابرات استان ، امیری
6. رییس دنشگاه فنی و حرفه ای ، دانش پایه
۷.دانشگاه پیام نور استان ، بی نیاز
۸.مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ،واعظی زاده
Iran, Islamic Republic of
تمام مدیران انقلابی و جهادی و تایید شده هستن چون راه مدیر شدن را در ریاکاری و تملق و جناح میدانن و دلیل فساد سیستمی و اختلاسگری شده چون شایستگی و تخصص ممعنی ندارد و این عزل ونصب ها سرگرمی و چون جابجا میشن از این صندلی به میز دیگر
فرهنگی گچساران
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پروش گچساران را از بی برنامگی، بی سوادی و رانت نجات دهید
باشت
Iran, Islamic Republic of
بدترین دوران مدیریتی را داریم طی میکنیم.
زمین خواری بیداد میکند
ملاحظه کاری
Iran, Islamic Republic of
تمام کسانی که از آقای استاندار حمایت کردند تا بماند مدیون خون شهدا هستند
ضعیف ترین مدیران استانی در طول دوران انقلاب اسلامی ایران
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1