تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۴۶۳۷۴۰
کبنا گزارش می‌دهد

برگزاری مسابقات کودک و نوجوان جشنواره رضوی در کتابخانه‌ی مرکزی یاسوج

۲
برگزاری مسابقات کودک و نوجوان جشنواره رضوی در کتابخانه‌ی مرکزی یاسوج
کبنا ؛گزارش ارسالی؛ به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) کتابخانه‌ی مرکزی آیت اله ملک حسینی یاسوج با همکاری آستان قدس رضوی اقدام شایسته‌ای به برگزاری مسابقه برای کودکان و نوجوانان کرد که در این مسابقه با محوریت آشنایی با امام رئوف، امام مهربانی‌ها امام رضا (ع) جهت آشنایی با مفاهیم و ارزش‌های اخلاقی دینی کاری بزرگ را انجام دادند.
به گزارش کبنا، این جشنواره با سرپرستی خانم پریسا خرمی نیا برگزار شد و شامل بخش‌های نقاشی، کاردستی، روزنامه دیواری، ویدیوی معرفی کتاب توسط نوجوانان خلاق و خواندن داستان‌های آئینی بود.
اخیراً همکاری و همراهی و پشتیبانی مدیریت و کارکنان کتابخانه مرکزی یاسوج و مدیر کتابخانه‌های عمومی استان موجب شده بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی یاسوج به محفل فعالیت‌های فرهنگی از قبیل کتاب خوانی و آموزش مفاهیم تربیتی تبدیل شده و باعث جذب کودکان و نوجوانان شده و هم اکنون کتابخانه رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است.

در این روز‌های دلچسپ پایانی بهار و در آستانه‌ی روز‌های بلند تابستان فضای کتابخانه بیش از پیش پذیرای حضور دوستدارن کتاب شده است. همراهی و اخلاق خوب و پسندیده‌ی کتابداران بخش کودک و نوجوان سبب شده است که بخش کودک و نوجوان سرشار از حال خوب برای اعضا باشد و همراهی این عوامل در انجام فعالیت‌های فرهنگی ستودنی است. البته قابل ذکر است که به کارگیری چنین نیرو‌های خلاق، فعال و پویایی نتیجه‌ی کاردانی و روشنفکری مدیریت پر تلاش این کتابخانه جناب آقای جبار نژاد است.
قطعاً دوستی با کتاب و قرار گرفتن کودکان و نوجوانان در چنین مکان‌ها و شرکت در چنین کلاس‌های ارزشمندی مسیر تربیتی را برای والدین هموارتر و چالش‌های پیش رو را کمتر خواهد کرد و‌امید است که این روند در این مکان به صورت دائم و همیشگی و مستمر ادامه یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1