تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۵۳۵۶۸
بر اساس رتبه‌بندی جشنواره ملی شهید رجایی؛

استانداری کهگیلویه و بویراحمد در قعر جدول!

۱۸
۰
استانداری کهگیلویه و بویراحمد در قعر جدول!
کبنا ؛
در حالی که بیش از یک ماه از اعلام نتایج هفدهمین جشنواره ملی شهید رجایی می‌گذرد، اما هنوز استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه خود را به صورت شفاف اعلام نکرده است.
به گزازش کبنا، در هفدهمین جشنواره ملی شهید رجایی، استاندار سمنان، استاندار برتر و نمونه کشور معرفی و لوح تقدیر خود را از رئیس‌جمهور دریافت کرد. این در حالی است که بیش از یک ماه از اعلام نتایج این جشنواره می‌گذرد، اما هنوز استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه خود را به صورت شفاف اعلام نکرده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه 22 و یا 23 را کسب کرده است. به دلیل عدم شفافیت، دقیق نمی‌توان گفت رتبه چند بوده است، اما همین حدود است. در حالی که حسین کلانتری استاندار پیشین کهگیلویه و بویراحمد در سال 1398 با اختلاف ناچیزی از استاندار کرمانشاه، رتبه دوم کشوری را کسب کرده بود. چگونه است که یک استان در فاصله تنها دو سال از رتبه دوم کشوری به رتبه 22 و یا 23 نزول می‌کند؟
گفتنی است جشنواره شهید رجایی شامل دو دسته شاخص عمومی و اختصاصی است که هر کدام هزار امتیاز دارند و در مجموع امتیاز این جشنواره دو هزار امتیاز است. در حالی که کلانتری در آن سال، 1828 امتیاز را کسب کرده بود، اطلاعی از امتیاز کسب شده توسط احمدزاده در دست نیست؛ چرا که هنوز این امتیاز را به صورت شفاف منتشر نکرده‌اند، یا اگر در جایی منتشر شده، آنقد بی‌سروصدا بوده که اغلب شهروندان و رسانه‌ها متوجه آن نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:
 
قرار گرفتن استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه برتر کشور ( + سند )

ممکن است استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادعا کند که شاخص‌های مورد نظر را در سامانه ثبت نکرده‌اند به همین خاطر اینچنین در قعر جدول قرار گرفته‌اند. اما چنین ادعایی نه تنها از نارضایتی شهروندان نسبت به این وضعیت نمی‌کاهد، بلکه به مثابه عذر بدتر از گناه است، چرا که یکی از وظایف استانداری ثبت همین عملکردهاست. البته این موضوع تنها متوجه شخص استانداری نمی‌شود، بلکه محمدباقر شریفی مدیرکل عملکرد، بازرسی و حقوقی استانداری نیز در این وضعیت سهیم است. چرا که او باید با حضور در تهران، از عملکرد خود دفاع می‌کرد که چنانچه اشتباهی صورت گرفته بود با رایزنی آن را حل می‌کرد. اما در هر حال علت هر چه بوده باشد، کهگیلویه و بویراحمد چنین رتبه‌ای را کسب کرده است و هیچ عذر و بهانه‌ای نیز این رتبه را تغییر نمی‌دهد.
ناگفته نماند که سید علی احمدزاده- استاندار کهگیلویه و بویراحمد- به اکثر مناطق محروم و دور افتاده استان سفر کرده و در بین مردم حضور داشته است. گمان می‌رود، مدیرکل عملکرد و بازرسی استانداری در این رابطه ضعیف عمل کرده، چرا که حسین کلانتری_ استاندار سابق_ یکی از کارکشته‌ترین مدیران را به عنوان مدیرکل عملکرد و بازرسی خود منصوب کرده بود.
به گزارش کبنا، سامانه ارزیابی عملکرد وزارت کشور به‌روز و بر اساس زمان انتصاب استانداران است. یعنی دقیقاً از آن روزی که احمدزاده استاندار شده تا یک سال بعد از آن، این امتیازها محاسبه می‌شود. بنابراین نمی‌توان این رتبه را به استاندار قبلی نسبت داد. این در حالی است که زمان‌بندی امتیازدهی به دستگاه‌های اجرایی دقیقاً در طول یک سال یعنی از یک فروردین سال 1400 تا 29 اسفند 1400 است.
نام شما

آدرس ايميل شما

منصوری
Iran, Islamic Republic of
استاندار زیر فشار نماینده دارد تاوان می دهد.
از استاندار انقلابی در دولت تراز انقلاب انتظار داریم که زیر بار نماینده نرود و منافع عمومی و مصالح مردم و قضاوت افکار عمومی را به پای تنگ‌نظری های نماینده ذبح نکند.
حضرت آقا در دیدار اخیر خود نیز بیان کردند که استفاده از جوانان‌و نخبگان‌رسالت شرعی مسولین است.
Iran, Islamic Republic of
استاندار نخبه!!!
یک دیدگاه
United States
ایشان در عزل نخبگان باید رتبه اول را کسب میکردند.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
واقعا این شخص چه خصوصیت یا رزومه ی مثبتی داشت گذاشتنش استاندار
فوق العاده ضعیف،
عباس
Iran, Islamic Republic of
اگر همه استانداران کشور مثل ایشان باشند ...استاندار هنوز معاون پشتیبانی استانداری را پس از یک سال مشخص نکرده ....تعدادی از اصلاح طلبها را مدیر گذاشته ...به نظر استانداری تا کنون به این ضعیفی استان نداشته
خدا رحم کند
آوری
Iran, Islamic Republic of
منتطریم هر چه زودتر نمره استان اعلان بشود
خوب کار نشده تعارف که نداریم ،
یعنی آقایان حاضر نیستند عیب خود را ببینند ،
چه اشکالی داره حالا رتبه ۳۰ باشیم مثلا
بابا بی خیال اعلام کنید ،،
Iran, Islamic Republic of
نمی تواند نتیجه را به استاندار قبل نسبت داد اگر اینطور است چطور استاندار سمنان که منصوب رئیس‌جمهور محترم رییسی است برتر شده
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مدیر بازرسی بعد از آقای... اصلا خوب نتونست جمع کنه و براشون مهم نیست این چیزها فقط هرچه نماینده ها بگن. اخ و بخت عیکر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
قضاوت با مردم هست و نمره ایشون هم مشخصه!
لیز تراس نتونست و محترمانه و صادقانه گفت نمیتونم...
دیدار و جواب در قیامت!!!
Iran, Islamic Republic of
رزومه:
خاموش کردن آتش کوه
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
کسی که مشاورش علی محمد دانشی باشد این هم عملکردش است
پرستار
Iran, Islamic Republic of
والا خیلی بهش لطف کردن این رتبه را دادن
Iran, Islamic Republic of
محتوای خبر صرفا تخریب دو چهره ارزشمند استانی است اگر منطق ندارین لااقل وجودتان رو از کینه و تعصب خالی کنید.به وجدان نداشته تان رجوع کنید که کلانتری در شرایطی که کشور در وضعیت بهتری قرار داشت چه عملکردی مثبتی به جز مجیزگویی معلوم الحالانی امثال شما داشت.
صالحی
Iran, Islamic Republic of
از مدتی که بنده از نزدیک با استاندار کار کرده ام‌ایشان‌را فردی دلسوز و البته غیر مستقل یافتم.
ایشان تا حالا نتوانسته از نیروهای قوی و مقتدر و باسواد استفاده کند فلذا شعار دولت و رهمنودهای در این‌ حوزه بر روی زمین‌مانده است.
بدتر ماجرا اینجاست که پستها تقسیم‌و سهمه بندی شده و این واقعا بدعتی نو می باشد. خوب معلوم‌است که نماینده دنبال منافع شخصی خودش است و دنبال کارکرد مثبت برای مردم نیست.
این استان پر است از نیروهای جوان‌متخصص و انقلابی و البته دلسوز. همه اینها در پستوی سیاست و زدو بندهای روزمره دور زده می شوند و خروجی آن‌می شود نارضایتی و انباشت ناهنجاری ها.
نقش استاندار محترم به عنوان‌نماینده عالی دولت ایجاب می کند که با این کج روی ها مقابله کند و تیمی قوی قدر و کارامد دور خود جمع کند.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
به خدا اون کس که رو این طرح ها و رتبه ها حساب میکنه ..
زکی
Iran, Islamic Republic of
با سلام همیشه همین بوده و خواهد بود انشاالله
ایمان
United States
احسنت تبریک واقعا عالی بود
ایمان
United States
احسنت تبریک واقعا عالی بود ..
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1