تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۶
کد مطلب : ۴۰۸۴۷۵
کبنا گزارش می‌دهد

حرکت بزرگ ایمیدرو در حمایت از سیل زدگان کشور

۲
۰
حرکت بزرگ ایمیدرو در حمایت از سیل زدگان کشور
کبنا ؛بحران سیل در کشور به یک حاد بحران تبدیل شده است و نه تنها از دامنه آن کاسته نشده است که در حال گسترش و درگیر کردن بخش بزرگی از خوزستان بزرگ نیز است.
عمق بحران به حدی است که تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور را درگیر خود کرده است ولی با این وجود مشکلات عظیم بر روی دست امدادگران و دولت مانده است و مشکلات بزرگتر یعنی مشکلات مربوط به بازگشت به زندگی عادی در انتظار مردم است.
شرایط سخت اقتصادی کشور که ناشی از تحریم‌های آمریکاست به همراه موانعی که در راه حمایت و کمک کشورهای خارجی از سیل زدگان وجود دارد به تشدید بحران انسانی در استان‌های سیل زده منجر شده است.
در چنین وضعیتی است که دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید تمهیداتی را برای عبور از این مرحله در نظر بگیرند که هزینه‌ها به حداقل برسد و با مدیریت فشارها به حل بحران فعلی کمک کنند.
شکی نیست که در این میان همه وظیفه ورسالت دینی بر دوش دارند اما وظایف و انتظارات از برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها بیشتر است که بتوانند علاوه بر وظایف قانونی تعریف شده با تدبیر و هم اندیشی راه حل‌های اثر گذاری را برای کمک به مردم سیل زده در نظر بگیرند.
امروز در اخبار آمده بود که مدیرعامل ایمیدرو و مدیران وابسته به این مجموعه دور هم جمع شدند تا برای کمک به بحران سیل تدبیری بیندیشند و در نهایت اعلام شد که این سازمان مبلغ 100 میلیارد تومان به مناطق سیل زده کمک کرد. یقیناً این مبلغ همه کمک‌ها و برنامه‌های ایمیدرو برای کمک به حل بحران نیست و این سازمان در قالب‌های دیگر نیز حمایت داشته است و حمایت خواهد کرد.
نکته اصلی در مورد این حرکت خداداد غریب پور و سایر مدیران و دست اندرکاران ایمیدرو انجام این حرکت بدور از سروصدا و هیاهوی رسانه‌ای است. بدون اینکه به صورت نمایشی خود را به آب بزنند و دنبال سلفی گرفتن باشند یک حمایت اساسی و قطعاً اثرگذار به مردم سیل زده صورت گرفت تا این حرکت و برنامه یک الگوی واقعی برای همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر باشد.
جا دارد این حرکت بزرگ مهندس غریب پور و همکارانشان در ایمیدرو که اگر چه در چهارچوب قانون بوده است ولی نتیجه تدبیر و مدیریت بالای وی است، ارج گذاری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یه جوری تبلیغ کرده انگار از جیب باباش داده.
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا اینقد مردم. میکنید؟ این خودش عین . مگه از خودش داده؟ بیچاره مردم. هر کس وظیفه شو انجام میده رو مردم منت میذاره. هر کسی مسیول باشه می تونه از کیسه خلیفه ببخشه. از خودش کمکی هم‌کرده؟ حاتم‌بخشی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1