کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حرکت بزرگ ایمیدرو در حمایت از سیل زدگان کشور

19 فروردين 1398 ساعت 3:06

بدون اینکه به صورت نمایشی خود را به آب بزنند و دنبال سلفی گرفتن باشند یک حمایت اساسی و قطعاً اثرگذار به مردم سیل زده صورت گرفت تا این حرکت و برنامه یک الگوی واقعی برای همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر باشد. جا دارد این حرکت بزرگ مهندس غریب پور و همکارانشان در ایمیدرو که اگر چه در چهارچوب قانون بوده است ولی نتیجه تدبیر و مدیریت بالای وی است، ارج گذاری شود.


بحران سیل در کشور به یک حاد بحران تبدیل شده است و نه تنها از دامنه آن کاسته نشده است که در حال گسترش و درگیر کردن بخش بزرگی از خوزستان بزرگ نیز است.
عمق بحران به حدی است که تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور را درگیر خود کرده است ولی با این وجود مشکلات عظیم بر روی دست امدادگران و دولت مانده است و مشکلات بزرگتر یعنی مشکلات مربوط به بازگشت به زندگی عادی در انتظار مردم است.
شرایط سخت اقتصادی کشور که ناشی از تحریم‌های آمریکاست به همراه موانعی که در راه حمایت و کمک کشورهای خارجی از سیل زدگان وجود دارد به تشدید بحران انسانی در استان‌های سیل زده منجر شده است.
در چنین وضعیتی است که دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید تمهیداتی را برای عبور از این مرحله در نظر بگیرند که هزینه‌ها به حداقل برسد و با مدیریت فشارها به حل بحران فعلی کمک کنند.
شکی نیست که در این میان همه وظیفه ورسالت دینی بر دوش دارند اما وظایف و انتظارات از برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها بیشتر است که بتوانند علاوه بر وظایف قانونی تعریف شده با تدبیر و هم اندیشی راه حل‌های اثر گذاری را برای کمک به مردم سیل زده در نظر بگیرند.
امروز در اخبار آمده بود که مدیرعامل ایمیدرو و مدیران وابسته به این مجموعه دور هم جمع شدند تا برای کمک به بحران سیل تدبیری بیندیشند و در نهایت اعلام شد که این سازمان مبلغ 100 میلیارد تومان به مناطق سیل زده کمک کرد. یقیناً این مبلغ همه کمک‌ها و برنامه‌های ایمیدرو برای کمک به حل بحران نیست و این سازمان در قالب‌های دیگر نیز حمایت داشته است و حمایت خواهد کرد.
نکته اصلی در مورد این حرکت خداداد غریب پور و سایر مدیران و دست اندرکاران ایمیدرو انجام این حرکت بدور از سروصدا و هیاهوی رسانه‌ای است. بدون اینکه به صورت نمایشی خود را به آب بزنند و دنبال سلفی گرفتن باشند یک حمایت اساسی و قطعاً اثرگذار به مردم سیل زده صورت گرفت تا این حرکت و برنامه یک الگوی واقعی برای همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر باشد.
جا دارد این حرکت بزرگ مهندس غریب پور و همکارانشان در ایمیدرو که اگر چه در چهارچوب قانون بوده است ولی نتیجه تدبیر و مدیریت بالای وی است، ارج گذاری شود.


کد مطلب: 408475

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/408475/حرکت-بزرگ-ایمیدرو-حمایت-سیل-زدگان-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1