تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۶۴۸۰۴
نامه‌‌ی سرگشاده محمد بهرامی به رئیس جمهور؛

20 سوال یک اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمدی از رئیس جمهور؛ کهگیلویه و بویراحمد محروم نیست، کم برخوردار نیست، فاقد منابع نیست، لطفاً به ندای مردم گوش فرا دهید و خواست واقعی مردم را دریابید

۳۴
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
20 سوال یک اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمدی از رئیس جمهور؛  کهگیلویه و بویراحمد محروم نیست، کم برخوردار نیست، فاقد منابع نیست، لطفاً به ندای مردم گوش فرا دهید و خواست واقعی مردم را دریابید
کبنا ؛محمد بهرامی_ فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد و استاد دانشگاه طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در آستانه سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد نوشت: استان کهگیلویه و بویراحمد محروم نیست، کم برخوردار نیست، فاقد منابع نیست، لطفاً به ندای مردم گوش فرا دهید و خواست واقعی مردم را دریابید.
به گزارش کبنا، این نامه به شرح زیر است.
حضرت آیت الله رئیسی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
در ابتدای سخن من باب تکریم وآیین میزبانی اینجانب به عنوان معلمی از عرصه علم و دانشگاه لازم می‌دانم ورود جنابعالی و هیأت همراه را به استان چهار فصلِ دلاور خیز اما ر‌ها شده کهگیلویه و بویراحمد خیر مقدم عرض نمایم.
جناب آقای رئیسی حتماً مطابق گزارشات تقدیمی به جنابعالی، بر این امر واقفید، استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سطح و جمعیت در تولید و تأمین منابع مورد نیاز کشور نقش کلیدی ایفا می‌کند لیکن علائم، قرائن و برآیند خواست عمومی مردم حاکی از آن است که در کاربست منابع انسانی و مدیریت سایر منابع در حق این استان جفا شده است. گواه بر این مدعا تحلیل پاسخ به مسائلی است که در پی، محضرتان پرسش می‌شود و قضاوت آن را به مردم انقلابی این دیار وا می‌گذاریم.
بر اساس یافته‌های پژوهشی علمی و دانشگاهی شاخص‌های مؤثر در رشد و توسعه در چهار دسته‌ی معنی دار نمود پیدا کرده است. شاخص‌هایی نظیر کسب و کار، کشاورزی، صنعت، منابع طبیعی و معادن.
جناب آقای رئیس جمهور،
۱-رصد و پایش مقیاس برش‌های استانی از اسناد بالا دستی در بخش‌های مختلف در استان انجام گرفته است یا خیر؟
اگر انجام گرفته است نتیجه چه بوده است؟
۲-مقیاس برش استانی از سند چشم انداز بیست ساله نظام و موارد کارآمدی و عدالت محوری مصرح در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چه بوده است؟ آیا محقق شده است؟
۳-در شاخص کسب و کار، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۳۵۲۰ نفر تعهد اشتغال داشته است، طبق گزارش سامانه رصد اشتغال مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۳، استان کهگیلویه و بویراحمد چرا با ۱۸ درصد تحقق از این میزان تعهد حائز رتبه ۲۸ کشور شده است؟
۴-چرا نرخ مشارکت اقتصادی برای جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر علیرغم افزایش میانگین کشوری و افزایش نیروی جوان جویای کار استان از ۳۴/۷(در پاییز ۱۴۰۰) به عدد ۳۲/۷(در پاییز ۱۴۰۱) تنزل پیدا کرده است؟
۵-چرا نسبت اشتغال جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل از ۳۱/۴ به عدد ۳۰ کاهش پیدا کرده است در حالیکه میانگین این نسبت در کل کشور روند افزایشی داشته است؟
۶-چرا استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصاً مرکز استان در استفاده از ظرفیت‌های قانونی موضوع اعتبارات و تسهیلات بانکی اشتغال آفرین تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ رتبه ۳۱ کشور را به خود اختصاص داده است؟
۷- دستاورد انتصابات مدیریتی دولت در استان در بخش تولید، اشتغال و رفع بیکاری با آمار‌های ارائه شده و رضایت مردم چه نسبتی دارد؟
۸- علیرغم ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرشار و برابر گزارشات مرکز آمار ایران چرا استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین نرخ تورم کشور را به خود اختصاص داده است؟
۹-استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش کشاورزی، نهاده‌های دام و طیور و شیلات که ظرفیت‌های بزرگی دارد با احتساب جنوب استان کرمان به چه دلیل رتبه ۳۲ کشور را به خود اختصاص داده است؟
۱۰-مشکل در کجای مدیریت استان است که در معرفی متقاضیان طرح‌های اشتغال زای بخش کشاورزی به بانک‌های عامل، در سطح ارزیابی استان‌ها، کهگیلویه و بویراحمد برابر گزارش ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ وزارت جهاد کشاورزی حائز رتبه ۳۰ کشور شده است؟
۱۱-در بخش ترابری و خارج نمودن استان از بن بست از طریق تأمین زیرساخت‌های ارتباطی ریلی، زمینی و هوایی، استان در جذب تخصیص و بهره‌مندی از اعتبارات ملی با اتکاء به این مدیریت غیر منسجم و ناکارامد چه جایگاهی دارد؟
۱۲- برابر گزارشات مرکز آمار ایران و برغم مزیت‌های نسبی در استان چرا متوسط درآمد خانوار ایرانی در یک سال ۱۱۲ میلیون تومان است در حالیکه در استان کهگیلویه و بویراحمد این عدد برابر ۱۰۴ میلیون تومان است؟
۱۳-نرخ تورم در دی ماه ۱۴۰۱ در کشور برابر عدد ۴۶ بوده است، چرا این عدد در استان کهگیلویه و بویراحمد برابر ۴۸ و از متوسط کشور نیز بالاتر است؟
۱۴- مطابق گزارش‌های تیرماه مرکز آمار ایران( ۱۲ ماهه کشور) در سال ۱۴۰۱ به کدام دلیل استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین نرخ تورم کشور برابر ۴۷/۶ را به خود اختصاص داده و واژه «بیکارترین استان کشور» را یدک می‌کشد؟
۱۵-با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان، قریب به ۲۵ درصد تولید نفت و گاز کشور، ۱۰ درصد منابع آب و روان آب‌ها و ذخائر کشور، بالغ بر ۲۰۰۰گونه گیاهی و بیش از ۴۵۰ گونه گیاه دارویی و ۹ درصد جنگل‌های کشور و ۲۰ درصد کل زاگرس، پوشش جنگلی قریب به ۵۶ درصد استان، در شهرستان‌های مرکز استان کدامین تولید و سرمایه‌گذاری‌های معنی دار و منجر به اشتغال و مهار تورم و کاهش نرخ بیکاری را سراغ دارید‌؟
۱۶-در بخش معادن بیش از ۱/۵میلیارد تن ذخایر قطعی مواد معدنی شامل مواد اولیه سیمان، سنگ آهک، گچ، فسفات، بوکسیت، گوگرد، سیلیستین در استان وجود دارد برای ایجاد تولید، اشتغال جوانان این دیار مدیران اقتصادی دولت در استان دارای کدام عملکرد قابل دفاع بوده است؟
۱۷- ظرفیت زیرساخت‌های صنعتی استان قریب به ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی با وسعت ۱۵۰۰ هکتار وجود دارد متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و منابع سرشار استان عملکرد بخش اقتصادی در جذب سرمایه و سرمایه‌گذاران خارجی چه بوده است؟
۱۸-نسبت اشتغال در سال ۱۳۹۵ قریب به ۳۸ بوده و درسال ۱۴۰۰ این عدد به ۳۰/۶ تنزل پیدا کرده و استان رتبه ۳۱ کشور را به خود اختصاص داده است. واقعیت موجود مردم را می‌پذیرید یا دفاع از عملکرد مدیران را اولویت می‌دانید؟
۱۹-شاخص محیط کسب و کار در استان طی سال‌های ۱۳۹۵ لغایت ۱۴۰۰ از عدد ۵/۹۴به عدد۵/۹۵ رسیده است. چه تغییر معنی داری را مشاهده می‌کنید؟
۲۰-در بخش ایجاد مشاغل خانگی، تولید و رفع بیکاری، عملکرد مدیران اقتصادی استان در جذب و کاربست منابع و بکارگیری ظرفیت‌های قانونی تسهیلات یارانه‌ای موضوع تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ در مقایسه تطبیقی استان‌های کشور چه بوده است؟
استان کهگیلویه و بویراحمد محروم نیست، کم برخوردار نیست، فاقد منابع نیست، لطفاً به ندای مردم گوش فرا دهید و خواست واقعی مردم را دریابید.
نام شما

آدرس ايميل شما

باغچه جلیل.جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
احسنت بر این دفاع
احسنت بر این دانش
احسنت بر این قلم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درودبراستادبهرامی شجاع که قدرشونمیدونن بیادگچساران تاقاطعانه برن مجلس
Iran, Islamic Republic of
ک نوروز مه ت هم بیکاری؟!؟!!
فشبن
Iran, Islamic Republic of
سلام و ودرود بر دکتر بهرامی و تحلیل علمی شما
United States
آقای رئیسی، سلام!

چند روز پیش از شمال به طرف تهران می‌آمدم، رسیدم به منطقه‌ای کوهستانی و صعب‌العبور به نام وِرِسک. پر بود از پل‌های بلند هلالی شکل زیبا و قدیمی که برای مسیر راه آهن کشیده شده بودند. همه از سنگ.
مردم می‌گفتند اینها را رضا شاه ظرف دو سال کشید. می‌گفتند او قیمت هر کیلو شکر را دو ریال افزایش داد و با همان، کل خط‌آهن کشور را کشید.
حتما دروغ می‌گفتند!
یعنی می‌شود با دو ریال اضافه کردن پول شکر این‌همه کار کرد؟ آن‌همه خط آهن کشید، حتما خالی می‌بستند، وگر نه الان که قیمت قند و شکر و روغن و آرد و لبنیات و مرغ و تخم مرغ و همه مایحتاج مردم چند برابر شده و دلار ظرف چند روز ۳۵ درصد گران شده، اینطوری که باید می‌توانستیم کل خاورمیانه و آسیا را خط آهن بکشیم و همه ایران را گلستان کنیم.

آقای رئیسی
سوراپرایزی را که برای مردم آماده کرده‌اید را به اطلاع‌شان برسانید. آخر من خیلی نگرانم.
رضا شاه با آن قلدری‌اش به مردم گفت با دو ریال چه می‌خواهد بکند، شما نمی‌خواهید بگویید با آن‌همه مابه‌التفاوت و ثروتی که با فقیر شدن مردم به خزانه واریز می‌شود چه می‌خواهید بکنید؟
من واقعا می‌ترسم،

آقای رئیسی
این روزها ۲ سال از انتخاب شدن شما می‌گذرد.
امروز بازار بودم برای خریدهای اندکی. ماست و پنیر و شوینده و سس و چند چیز ضروری روزمره.
پانصد هزار تومان همراهم بود. باور کنید پولم نرسید! نیمی از خریدها ماند برای ماه بعد!
مردم همه به تو بد و بیراه می‌گفتند. هر چه گفتم به ایشان مربوط نیست، حرفم را گوش نکردند و تازه به بد و بیراه‌شان اضافه هم شد.
برای‌شان توضیحات شما را دادم که نیمی از مشکلات مال گذشته است و نیمی هم برای اینده برنامه‌ریزی شده که رفع شود، اصلا گوش نکردند. به قبلی‌ها و بعدی‌ها هم بسیار بد گفتند!
خواستم بگویم ایشان بهشتی زمان است، آیت‌الله است، دیدم الان است که هم به شهید بهشتی بد خواهند گفت هم به هر چه آیت‌الله است، من دیگر هیچی نگفتم.

آقای رئیسی
این روزها که در خیابان‌ها خود یا خانواده پرسه‌ای که نزده‌اید؟ کار خوبی کرده‌اید. وضع واقعا خوب نیست. به وزرایتان هم بگویید این کار را نکنند، این روزها اکثر مردم دست نشانده اجانب شده‌اند!
من می‌دانم کار زیادی در دست شما نیست، سیاست‌ها چیده شده‌، افراد انتخاب شده‌، برنامه‌ها معلومند و شما هم مثل ما به روند حاضر احتمالا هزاران نقد داشته و گاه شب‌ها به حال مردم گریه می‌کنید.
لطفا خودتان را ناراحت نکنید، ما خود مقصریم.
آقای رئیسی
مردم فکر می‌کنند گران شدن تخم‌مرغ و مرغ و روغن و آرد و لبنیات و کل مایحتاج‌شان، گران شدن دلار، بن‌بست مذاکرات برجام، گران شدن سکه، خرابی شدید بورس، بدبختی مردم، اوضاع بد اقتصاد و فرهنگ و سیاست و درمان، بازنشسته‌ها و معلمان و کارگران، همه به شما مربوط است. چرا به مردم نمی‌گویید واقعا کاری از دست شما برنمی‌آید تا بارش از دوش‌تان برداشته شود.

آقای رئیسی!
گفته بودید سالی یک میلیون شغل و یک میلیون خانه ایجاد می‌کنید، قاعدتا الان باید ۷۵ درصد از سهمیه سال اول محقق شده باشد، گزارشش را لطفا زودتر به مردم بدهید تا شاید کمی آرام شوند، آنها خیلی عصبانی‌اند، من خودم دیدم!

آیت‌الله دکتر رئیسی
۲ سال فرصت بسیار کمی برای برآورده شدن اهدافتان بوده، می‌دانیم!
ولی آقای رئیسی مردم اینها را نمی‌فهمند!
من بین مردم هستم. طاقت مردم که بی‌انتها نیست، تا همینجا هم به زور تاب آورده‌اند.
زودتر بیایید و بگویید چه برنامه‌ها در حال انجام است، و چه ورسک‌ها در حال احداث و چه تکنولوژی‌ها در حال آمدن و چه شغل‌ها در حال پدیدار شدن و چه خانه‌ها در حال ساختن است. شاید آرام شوند!
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
می خواد خوابگاه تو شمال تهران باهاش بخره بزنه به اسم خ...
چرام
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این بیان و قلم...بهتر از بیانه 20 بندی بود انصافا
زهررا
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این طرز نگارش
حقیقتی تلخه تلخخخخخخخخ با بیانی شیرین
Bahram
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر آقای بهرامی مشکل انسان کم برخورداری نیست
مشکل انسان نحوه استفاده از منابع انسانی برای بهره برداری از منابع طبیعی و انسانیست (پاکسازی نیروی انسانی تمام نهادها )
این مسولین استانی چرا کنار نماینده ریس جمهور نشستند اگه اینها مشکل مردم حل می کردند که مردم به نماینده وزیر مراجعه نمی کردند نماینده تام الختیار باید اینها را جهت آرامش مراجعه کنندگان اخراج می کرد اینها از ترس برملا شدن چهره واقعی‌شان می ترسند
.مشکل مراجعین مشکل همه مردم استان است
کم برخوردار
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر آقای بهرامی مشکل استان کم برخورداری نیست
مشکل استان نحوه استفاده از منابع انسانی برای بهره برداری از منابع طبیعی و انسانیست (پاکسازی نیروی انسانی تمام نهادها )
این مسولین استانی چرا کنار نماینده ریس جمهور نشستند اگه اینها مشکل مردم حل می کردند که مردم به نماینده وزیر مراجعه نمی کردند نماینده تام الختیار باید اینها را جهت آرامش مراجعه کنندگان اخراج می کرد اینها از ترس برملا شدن چهره واقعی‌شان می ترسند
.مشکل مراجعین مشکل همه مردم استان است
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
به روحانی اینارو میگفتی بهتر بود هم جناهیت بود می‌گفتیم دنبال عدالتی این ها ضعف نمایندگان استانه ازدست این معلم ها نمی‌دونیم کجا بریم که بیشتر دنبال سیاست هستن تا معلمی شون
Iran, Islamic Republic of
ای قربون زبونت و حرف حقت
Iran, Islamic Republic of
اگر به آمارهای ارائه شده بنگریم و مبنای تحلیل مون باشند آنچنان اختلافی وجود ندارد که نیازی به این نامه نگاری کردن ها باشد؛ جناب بهرامی هیچ وقت خودشان را اصلاح طلب معرفی ننموده اند که جناب آقای کمایی تیتر زدن فعال اصلاح طلب!!!
Iran, Islamic Republic of
و من اصلاح‌طلب هم ایشان را اصلاح‌طلب نمیدانم
Iran, Islamic Republic of
معلم عصاره ی کمال یاید باشد قطعا سیاست مال معلم هاست اگر همه ی سیاستمداران معلم بودند وضعیت خوب میشد
سبد
Romania
احسن بر این قلم و فن
پیام
Iran, Islamic Republic of
بشین تا رییس جمهور هم بیاد جوابت بده
جم کن مرد مومن
خودتو کشتی واسه مجلس
بخدا تیت رنگ درب مجلس هم نیبینه
Iran, Islamic Republic of
سوال آخر اینکه دلیل و معیار تعیین استاندار توسط دولت چه بوده که آقای احمدزاده با این همه ضعف و ناکارآمدی شده استاندار و باز اصرار بر ماندن ایشان هست؟!
Iran, Islamic Republic of
به هر که باور دارید اینو کسی دیگر نوشته به اسم محمد بهرامی منتشر میشود
Iran, Islamic Republic of
قطعا این نوشته کار بهرامی نیست
ده شیخ
Iran, Islamic Republic of
انشاالله نماینده دور بعد خودتی باغیرت شجاع
سوخته
Iran, Islamic Republic of
آغا محمد ولمون کن مع تو بیکاری هر که بیا همی آش و همی کاسه .... ایخی کوچنه بگری
United States
این اصلاح طلبها وقتی که از قدرت پیاده میشن دیگه زبان انتقادشون راه میفته وقتی که رای میارن دیگه ساکت میشن! عزیز اصلاح طلبها دیگه رای ندارن این قبری که روش گریه می کنید مرده داخلش نیست اون دوره اتمام شده خود را اپدیت کنید این اصولگراها هم یکی هستن مثل خودتون فرقی ندارید
Iran, Islamic Republic of
آفرین براین سواد وقلم
شهروند
United States
حالا جناب بهرامی ما هم دوسوال از شما داریم
چهار دوره کاندیدای نماینده مجلس بودین و برهنگان آشکار است که بیشترین هزینه‌های مالی برای بدست آوردن صندلی مجلس انجام دادین...
این همه هزینه از کجا اومد؟؟
چرا بعد از شهرداری دیگه جایگاهی نگرفتین؟؟
علی
United Arab Emirates
آقای دکتر بهرامی سلام
این سوالات شما برای مخاطبان استان بسیار گنگ و نامفهوم هست
این جملات فقط عوام فریبی هست
هم خودتان میدانید و هم ما که رییس جمهور بیکار به خواندن اراجیف شما که هیچگونه سند علمی ندارد، نیست
حالا من از شما چند سوال دارم ؟
۱_دلیل ماندن شما در انتخابات چیست ؟
محسن رضایی ۵دوره برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد قبول نشد و الان کوتاه آمد و برای مجلس شرکت کرد قاعدتاً هم شما برای شورا شرکت خواهید کرد
۲_دلیل شرکت کردن شما در دولت ناهمسو چیست؟
به غیر از منفعت شخصی می باشد
و من الله توفیق
کارشناس
United Kingdom
جناب استاد محترم دانشگاه به فرمایش خودتان که هنوز از مدرک و در کدام دانشگاه صاحب کرسی هستید بی خبریم ، لطفا در دولت آقای روحانی آیا موفق به زدن حرف های خود شدید و اگر شدید مورد توجه قرار گرفتند و اگر گرفتند منتظریم نتایج آنها را در زندگی مردم شهر بیان فرمایید .‌
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای رییس جمهور مسعول وبدهکار این اعمال نیستند::::::: یه چند صباحی روی این صندلی عبادت. خدایمنان میکنند:::::::: ایشان قیامتشو نمی فروشد:::::: اما رسانه ها رو باید ازاد بزاره مثل خارجیها:::::: که ازادانه خبر میدهند::::::: و اولین باریه که این همه انتقاد؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
Iran, Islamic Republic of
مسابقه 20 سوالی
Iran, Islamic Republic of
عمق سوالات خیلی را شاید آقای رئیس جمهور درک نمی کند که فی الحال بتواند جواب دهند ولی انشاءالله سرمشق خود قرار دهد و برود روی این سولات تفکر کند و ازکارشناسان توانمند بهره جوید و پاسخ به این سولات مهم را بیابد و اجراکند
حمید
اقای بهرامی چرا اینقدرباارایه آمارقدیمی فرافکنی میکنید.سال 1401سالی بودکه دولت باحداکثرتوان درحال اواربرداری خدمات دولت جنابعالی بود.نرخ بیکاری ومشارکت واشتغال فصل بهار1402منتشرشده چرا به ان مراجعه نمیکنید.نرخ تورم خرداد1402منتشر شده چرابه تابستان سال 1402اشاره میکنید.چرا ادرس غلط به مردم میدید.قراره اگرنماینده بشیدهمینطوربا بازی کردن با امارمردم رو فریب بدید.درتورم ونرخ بیکاری درمیانه ها هستیم.ازیک چهره دانشگاهی اینطورفرافکنی زشت است.به سامانه مرکزامارایران مراجعه کنیدوامارهاتون رو به روزرسانی کنیدwww.amar.org.ir
حمیدرضا
تو برو فوتبال بازی کن.این حرفها به تو نیومده
Iran, Islamic Republic of
هم محروم است هم کم برخوردار.وقتی ۲۵درصد تولید نفت کشور درگچساران است وبالاتربن نرخ بیکاری دارد وبا
یه پتروشیمی سیاست زده که نیروهایش سفارشی انتخاب میشوند دل خوش میکنند این نشانه محرومیت نیست
Iran, Islamic Republic of
یکی بپرسه عواید مسولیت های قهری نماینده چه بوده یادمه معاون فرمانداردهدشت بود نتونست یک حواله آرد به یک پیرزن بده همون موقع همه مایوس بودن
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1