تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۱۹۳۹۳
با ارسال متنی مطرح شد

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کرونا

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کرونا
کبنا ؛شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد برای مبارزه با ویروس کرونا در کنار دولت و مردم هست و نوشت: «از دولت محترم انتظار دارد زمینه لازم را برای کمک به اقشار و مشاغل آسیب پذیر و پیش بینی بودجه جهت تأمین معیشت این بخش از جامعه را در برنامه اجرایی خود داشته باشد.»
به گزارش کبنا، متن بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد که برای این پایگاه خبری ارسال شده به شرح زیر است؛
پدید آمدن بیماری کوید -۱۹ و گسترش سریع آن چالش بزرگی برای جامعه جهانی در همه زمینه‌ها ایجاد نموده و با همه گیری جهانی جان انسانها را در معرض خطر قرار داده است در همین راستا دولت هاوملل مختلف با هر آیین و ایده و تفکری برای رهایی از ابتلا و مصیبتهای بیشتر به مقابله با آن پرداخته و تمهیداتی اندیشیده‌اند.
کرونا در یک نگاه کلی نشان داد که جوامع بشری علیرغم ادعاهای بزرگ و غرور کاذب؛ برای خطراتی که ممکن است پیش آید فاقد ساماندهی صحیح در نظام اجتماعی و اقتصادی است و در وضعیتی که درمان قطعی برای رهایی از این بیماری نوپدید وجود ندارد؛ علاوه بر هراس از خود بیماری، هراس و دلهره بیشتر از امکان ابتلای بیماری موجب تشویش و اضطراب در جامعه می‌شود و از سویی ناتوانی بخش قابل توجهی از مردم در دسترسی به حداقلهای درمانی نیز می‌تواند خطراتی ببار آورد خاصه آنکه تحریمهای یک جانبه وضدانسانی نیز مزید بر علت است و در تنگنایی که جامعه قرار دارد تأمین کالاهای اساسی و خدمات بهداشتی و درمانی با مشکل روبروست.
از دولت و همه مسئولین ذیربط می‌خواهیم که با مدیریت صحیح و صادقانه و مبتنی بر خرد و بر اساس دستاوردهای علمی و با آمار واقعی بدور از توهمات گروهی خاص و اندک مبتنی بر نگرشهای قرون وسطایی که دانش و منزلت دانشمندان را بر نمی‌تابند و توصیه‌های غیر علمی و توهم توطئه دارند؛ مسیر علم و عقلانیت را برگزیده و از آلام مردم در همه ابعاد بکاهد و در کنترل بیماری طریق علم و توصیه‌های منخصصین امر را عملیاتی نماید.
بی شک در میدان مبارزه با کرونا این پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی است که در خط مقدم فداکاری وازخودگذشتگی حضور دارند و از جان و دانش خود برای تسکین دردهای همنوعان دریغی ندارند، خدمات و جانفشانی. آنان را ارج نهاده و به آنان افتخار می‌کنیم.
لازم است در این شرایط دشوار همه مردم و دولت و مسئولین با وحدت و همدلی به کمک همنوعان برخاسته و محدودیتهایی را که اعمال می‌شود برای حفظ جان و جلوگیری از شیوع بیماری و آینده فرزندان ایران به دقت انجام داده وقرنطینه راباجدیت بیشتر اعمال نمایند، تاپیش از یافتن دارو و درمان بیماری؛ تنها راه قرنطینه خانگی و تعطیلی بخشهایی از جامعه برای شکستن زنجیره گسترش کروناست. لذا لازم است همگان به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا و قرنطینه عمل نمایند.
از دولت محترم انتظار دارد زمینه لازم را برای کمک به اقشار و مشاغل آسیب پذیر و پیش بینی بودجه جهت تأمین معیشت این بخش از جامعه را در برنامه اجرایی خود داشته باشد.
زندانیان آزاد شوند، حصر پایان پذیرد، از ظرفیت‌های علمی متخصصین استفاده شود و جناح‌های سیاسی برای هدایت جامعه در مسیر مبارزه همگانی و فراگیر با ویروس کشنده بکوشند، فضای مجازی نقش بسزایی در آگاهی رساندن به آحاد جامعه دارد و لازم است فیلترها برداشته شود.
شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط دشوار کنونی خود را در کنار دولت و همراه مردم می‌داند و در این مسیر از هیچ کوششی برای تسکین آلام مردم دریغ نمی‌ورزد.
به امید و یاری خداوند تبارک و تعالی و با دانش و زحمات بی وقفه نیروهای درمانی و بهداشتی؛ همراه سایر مردم جهان سلامت و بهروزی و فردای بهتر از راه خواهد رسید.

شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یک سوال خدایی کجا بودید الآن پیداتون شد چرا به میدان نمییایید نگاه به این بچه بسیجیها بکنید چکار میکنند برای مردم شما چه کردید فقط حرف
کود
Iran, Islamic Republic of
خوبه این هم برا خنده خوب بود
110
Iran, Islamic Republic of
مگه هنوز هستین
سید حسن موسوی
Iran, Islamic Republic of
شورای اصلاح طلبان این حرفا برا خودتون خوبه شماها دیگه اصلاح طلب و اصولگرایی وجود ندارد برید بفکر خودتون باشید
44444444
Iran, Islamic Republic of
جبهه اصلاحات چیکاره س مگه؟خنده داره واقعا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1