کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی مطرح شد

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کرونا

11 فروردين 1399 ساعت 20:07

شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد برای مبارزه با ویروس کرونا در کنار دولت و مردم هست و نوشت: «از دولت محترم انتظار دارد زمینه لازم را برای کمک به اقشار و مشاغل آسیب پذیر و پیش بینی بودجه جهت تأمین معیشت این بخش از جامعه را در برنامه اجرایی خود داشته باشد.»


شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد برای مبارزه با ویروس کرونا در کنار دولت و مردم هست و نوشت: «از دولت محترم انتظار دارد زمینه لازم را برای کمک به اقشار و مشاغل آسیب پذیر و پیش بینی بودجه جهت تأمین معیشت این بخش از جامعه را در برنامه اجرایی خود داشته باشد.»
به گزارش کبنا، متن بیانیه شورای هماهنگی اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد که برای این پایگاه خبری ارسال شده به شرح زیر است؛
پدید آمدن بیماری کوید -۱۹ و گسترش سریع آن چالش بزرگی برای جامعه جهانی در همه زمینه‌ها ایجاد نموده و با همه گیری جهانی جان انسانها را در معرض خطر قرار داده است در همین راستا دولت هاوملل مختلف با هر آیین و ایده و تفکری برای رهایی از ابتلا و مصیبتهای بیشتر به مقابله با آن پرداخته و تمهیداتی اندیشیده‌اند.
کرونا در یک نگاه کلی نشان داد که جوامع بشری علیرغم ادعاهای بزرگ و غرور کاذب؛ برای خطراتی که ممکن است پیش آید فاقد ساماندهی صحیح در نظام اجتماعی و اقتصادی است و در وضعیتی که درمان قطعی برای رهایی از این بیماری نوپدید وجود ندارد؛ علاوه بر هراس از خود بیماری، هراس و دلهره بیشتر از امکان ابتلای بیماری موجب تشویش و اضطراب در جامعه می‌شود و از سویی ناتوانی بخش قابل توجهی از مردم در دسترسی به حداقلهای درمانی نیز می‌تواند خطراتی ببار آورد خاصه آنکه تحریمهای یک جانبه وضدانسانی نیز مزید بر علت است و در تنگنایی که جامعه قرار دارد تأمین کالاهای اساسی و خدمات بهداشتی و درمانی با مشکل روبروست.
از دولت و همه مسئولین ذیربط می‌خواهیم که با مدیریت صحیح و صادقانه و مبتنی بر خرد و بر اساس دستاوردهای علمی و با آمار واقعی بدور از توهمات گروهی خاص و اندک مبتنی بر نگرشهای قرون وسطایی که دانش و منزلت دانشمندان را بر نمی‌تابند و توصیه‌های غیر علمی و توهم توطئه دارند؛ مسیر علم و عقلانیت را برگزیده و از آلام مردم در همه ابعاد بکاهد و در کنترل بیماری طریق علم و توصیه‌های منخصصین امر را عملیاتی نماید.
بی شک در میدان مبارزه با کرونا این پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی است که در خط مقدم فداکاری وازخودگذشتگی حضور دارند و از جان و دانش خود برای تسکین دردهای همنوعان دریغی ندارند، خدمات و جانفشانی. آنان را ارج نهاده و به آنان افتخار می‌کنیم.
لازم است در این شرایط دشوار همه مردم و دولت و مسئولین با وحدت و همدلی به کمک همنوعان برخاسته و محدودیتهایی را که اعمال می‌شود برای حفظ جان و جلوگیری از شیوع بیماری و آینده فرزندان ایران به دقت انجام داده وقرنطینه راباجدیت بیشتر اعمال نمایند، تاپیش از یافتن دارو و درمان بیماری؛ تنها راه قرنطینه خانگی و تعطیلی بخشهایی از جامعه برای شکستن زنجیره گسترش کروناست. لذا لازم است همگان به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا و قرنطینه عمل نمایند.
از دولت محترم انتظار دارد زمینه لازم را برای کمک به اقشار و مشاغل آسیب پذیر و پیش بینی بودجه جهت تأمین معیشت این بخش از جامعه را در برنامه اجرایی خود داشته باشد.
زندانیان آزاد شوند، حصر پایان پذیرد، از ظرفیت‌های علمی متخصصین استفاده شود و جناح‌های سیاسی برای هدایت جامعه در مسیر مبارزه همگانی و فراگیر با ویروس کشنده بکوشند، فضای مجازی نقش بسزایی در آگاهی رساندن به آحاد جامعه دارد و لازم است فیلترها برداشته شود.
شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط دشوار کنونی خود را در کنار دولت و همراه مردم می‌داند و در این مسیر از هیچ کوششی برای تسکین آلام مردم دریغ نمی‌ورزد.
به امید و یاری خداوند تبارک و تعالی و با دانش و زحمات بی وقفه نیروهای درمانی و بهداشتی؛ همراه سایر مردم جهان سلامت و بهروزی و فردای بهتر از راه خواهد رسید.

شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد
 


کد مطلب: 419393

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/419393/بیانیه-شورای-هماهنگی-جبهه-اصلاح-طلبان-کهگیلویه-بویراحمد-رابطه-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1