تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۱۴۲۷۸
در نقد یادداشت «حمید محمدی زاده»؛

در دفاع از «غلامرضا پاکدل»؛ از کوزه همان برون تراود که در اوست

محمد مهدی نیکو وصال
۱۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
در دفاع از «غلامرضا پاکدل»؛ از کوزه همان برون تراود که در اوست
کبنا ؛
متن ارسالی: بعد از انتشار مطلب حمید محمدی زاده [کلیک کنیددر نقد مطلب غلامرضا پاکدل در خصوص اظهارات تاجگردون در روستای آرو، یکی از مخاطبان به آن پاسخی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

جناب آقای حمید محمدی زاده! یادداشت شما [کلیک کنید] را (به قول خودتان) در پاسخ به آقای پاکدل خواندم. باور کنید مات و متحیر ماندم و وقتی با چند نفر صحبت کردم و کامنتهای زیر یاداشتتان را هم خواندم متوجه شدم که مردم هم مات و متحیرند ولی جالب آن است که هم آقای پاکدل را خوب شناخته‌اند و هم شما را.
آخر برادر عزیزم اولاً طی دو سال نقدها و یادداشتهای آقای پاکدل در رسانه‌ها در حال انتشارند، آیا علمی‌تر، مستدل‌تر، مستندتر، مؤدبانه‌تر، منصفانه‌تر و منطقی‌تر از آنها یافته‌اید؟ با چه استدلال و منطقی به ایشان اتهام برچسب زنی، غوغا گری، شایعه سازی، بی انصافی، غیر علمی، غرض ورزی و .... زده‌اید؟ مگر قرار است هر چه کلمه در دایره المعارف یافتید را بدون فکر کردن به معانی آنها ردیف کنید؟
ثانیاً کاش می‌دانستید این شما و امثال شمایید که با دادن پست یا گرفتن پست یا دادن نان و گرفتن نان موضعتان تغییر می‌کند و به همین دلیل فکر می‌کنید شاید پاکدل هم اینگونه باشد. به قول معروف کافر همه را به کیش خود پندارد. ولی بدانید اتفاقاً این پاکدل بود که زیر با خواسته‌های بناحق و زیاده خواهیهای آقای تاجگردون نرفت و گرنه اگر خواسته‌هایش را عملی می‌کرد و مانند سایرین بجای مدیر، مرید می‌شد همچنان می‌ماند تا ماشین امضا باشد ولی با افتخار در مسئولیتهای بالاتر خدمت کرد و سیستم ارباب و رعیتی را که امثال شما با آن به نان نوا می‌رسید نپذیرفت.
ثالثاً" برعکس فرمایشات! شما آقای پاکدل سه جمله از آقای تاجگردون را که فرموده بودند: نماینده نباید به مردم دروغ بگوید، من چه خیانتی کرده‌ام، منتقدین اگر حرفی دارند بیایند رودرو بگویند، نقل قول کرده و صریح و شفاف پاسخشان را داده و از ایشان سوالاتی کرده و خواسته‌اند تا اگر پاسخی دارند بدهند، ایشان نه تنها پاسخی نداشتند بلکه یک دروغ بزرگ نُه ملیاردی! را هم بعد از ان تحویل مردم دادند و از شفاف سازی و پاسخگویی هم فراریند. حالا شما چه احباری دارید و به چه قیمت و چه چشمداشتی قلمتان را که در حد و اندازه این بحثها هم نیست فروخته و خواسته‌اید به قول خودتان پاسخ دهید؟
رابعاً: حال که برای خوش رقصی و خوش خدمتی به امید تکه نان یا گوشه چشمی خودتان را فروخته‌اید آیا بهتر نبود قبل از آن کمی آداب و فرهنگ نوشتن را از کسی پرسیده و می‌آموختید؟ آخر برادر عزیز این همه بی ادبی، بی حرمتی، عبارات و کلمات زشت و رکیک نتیجه کدام پرورش است؟ ما که از ایل اصیل بویراحمد انتظارات بیشتری داریم. واقعاً کسی که از یک خانواده اصیل و صاحب نام نیک، شاگرد اول استان، دانش آموخته برتر یکی از بهترین دانشگاههای کشور، رزمنده و ایثارگر، مؤلف کتاب، دارای بیش از بیست و پنج سال سابقه موفق مدیریتی و مدیر عامل بزرگترین شرکت خشکی و مدیر تولید بزرگترین شرکت دریایی و از مدیران ارشد شرکت ملی نفت، دارای چهار فرزند پزشک، صاحب خدمات ارزنده‌ای که خدمات سه ساله ایشان در کسوت مدیر عاملی نفت گچساران با عملکرد هشت ساله نماینده برابری می‌کند، را مردم گچساران و باشت نمی‌شناسند که شما ابتدای مرقومه تان با آن تعبیر زشت بیان می‌کنید که یکی خواست شناخته شود رفت فلان کار زشت را کرد!! به والله خجالت و قباحت دارد. البته از همان جمله ماهیت و وزنتان را مشخص کردید ولی باید قبول کرد، از کوزه همان برون تراود که در اوست.
حالا پارادوکسهای نوشته‌تان جالب است که بی ادبی و بی اخلاقی و بی انصافی و عصبانیت در سراسر متنتان موج می زند و بعد به سعه صدر و ... هم توصیه می‌کنید. البته خنده دار و مضحک است ولی از این منظر می‌تواند مفید باشد که، به قول معروف: ادب از که آموختی از بی ادبان. بدون شک خیلی از کسانی که متن شما و این جوابیه را بخوانند می‌توانند نتیجه بگیرند که انسانیت، آدمیت، حُرّیّت، اصالت، متانت و شهامت ایجاب می‌نماید که نوکر و برده کسی نبوده و نخود هر آشی نشویم و برای دنیا و مافیها خودمان را نفروشیم.
امیدوارم لحظه‌ای بیندیشید و به خود آیید.
------------------------------------
محمد مهدی نیکو وصال
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من کاری به سیاست ورای و..‌ندارم ولی هرچه باشه متن وقلم محمدی زاده صدبرابرازمتن شما وزین ترومودبانه تربود.شما که هجومی دست به قلم بردیدواگرنبودند این کلمات زشت برانوشتن کم میاوردین
منصف
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمائید به چه دلیلی این قضاوت را میکنید؟ اگر کاری به سیاست دارید با اخلاق و انصاف که بیگانه نیستید. اصلا متن آقای محمدی زاده اینقدر زشت و زننده است که آدم خجالت می کشه اونو بخونه ولی این پاسخ فوق العاده است.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
متن اقای محمد زاده بچگانه و قدری متملقانه بود.
معلم
Iran, Islamic Republic of
آقای نیکو وصال حیف شما نیست که وقتتان را صرف کنید و جواب آقای محمدی زاده با آن ادبیات زشت و قبح را بدهید. هرچند آقای پاکدل از نخبه ها و مدیران موفق استان است و دفاع از ایشان شایسته است ولی واقعا این آقای محمدی زاده ارزش پاسخ دادن ندارد.
آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک فرهنگی از نوشته آقای محمدی زاده شرمنده شدم و از آقای پاکدل عذر خواهی میکنم.
Iran, Islamic Republic of
بشین سر جات تو هم مثل بقیه شون برو ودیگه بیرون نیا
گچساران
Romania
بسیار زیبا. احسنت. زنده باد مهندس پاکدل کاردان
حسن
Romania
واقعا این بحث های نماینده محترم فقط و فقط فرافکنی است و اینکه نمیخواهد پاسخگو باشد غافل از اینکه مردم آگاه هستند
محمد
Romania
دروووود بر آقای نیکووصال و مهندس پاکدل
قشقایی
Romania
ای کاش نماینده محترم مانند پاکدل شفاف بود و روراست.
جمشیدی جلیل
Iran, Islamic Republic of
افرین .بر این قلم....اقای محمدی دنبال پست گرفتن هستی ...برو شما تو این قد اندازها نیستین.دیگران نقد کنی ...همدیگر میشناسینم
فرهنگی‌درجواب‌جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
این‌نوشتار‌از‌مقاله‌محمدی‌زادا،تندتر‌وباعصبانیت‌زیادتری
نوشته‌شده‌است،هرکسی‌می‌تواند‌نقدکند،نقدمخصوص‌
افرادخاصی‌نیست
نادر
Romania
کر بی نمونه مهندس پاکدل.
Iran, Islamic Republic of
اونی که تو ازش حنایت میکنی حتما سهمیه دلشته که بچه هاش رفتند پزشکی .واونی که قراره کاندید شما باشه با سهمیه بچه هاش رفته پزشکی اگر بره مجلس باز برای خودش وخانواده اش در محلس دنبال تصویب امتیاز میگرده مانند هنین نمایندگان فعلی که سهمیه ۵درصد را برای خودشان تصویب کردند .میدانی انسال رتبه ۱۰۷ هزار کشوری با سهنیه ۲۵ درصد رفته پزشکی .شما این را چه نوع عدالتی مینامی که فردا این پزشک بیسواد بخواد درمانت کند .انتیاز بدن اما نه چنین جاهای حساس .ببرن در اداره ای مشغولش کنند ویا صد امتیاز دیگه که بهش تعلق گرفته
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
قلم پاکدل واقعا ناپاک و نابجا چرخید ایشان با ان‌ متنش خودش را خراب‌ کرد‌ چون‌ از‌روی مرض و غرض قلم زد نخبه بودن مجوز هتاکی و توهین به نماینده مردم نیست !!! خیلی ابتدایی حرف می زنید به صرف اینکه فرزندان فلانی‌ در‌ دانشگاه در‌س میخوانند که نباید به وکیل مردم و‌ نماینده نظام جمهوری اسلامی‌ و یک‌ جانباز توهین‌ و فحاشی کرد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
انصافا آقای پاکدل اشتباه کرد شکی نیست که خیلی ناراحت است از اینکه از مدیرعاملی برداشتنش ولی باید دندان رو جگر میگذاشت این دوره زمینه کاندیداتوری برای ایشان با وجود آقای تاج گردون نبود و مشخضه که خیلی ناراحت وعصبانی است ولی خودش را نباید اینطوری خراب می کرد
محسن
Iran, Islamic Republic of
این اقای محمدی زاده از قیافش مشخصه گه حرف بالاتر از درکش
امیرشیخی
Iran, Islamic Republic of
پاکدل حرف نداره.خیلی مستند دست تاجگردون را رومیکنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1