تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۰۷۶۱۷
یادداشت|

مردم گچساران و باشت اجازه نمی‌دهند، کوتوله‌های سیاسی چراغ آبادانی شهرشان را خاموش کنند

سعید رشیدی
۱۲۱
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مردم گچساران و باشت اجازه نمی‌دهند، کوتوله‌های سیاسی چراغ آبادانی شهرشان را خاموش کنند
کبنا ؛مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد به‌خوبی مسائل این روزهای استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور را به‌خوبی تجزیه‌وتحلیل می‌کنند و خود بزرگ‌ترین تحلیل‌گران‌اند و به‌جرئت می‌توان گفت که باوجود گسترش استفاده از فضای مجازی و ارتباطات، بدون پرده خود به انبوهی از اطلاعات دسترسی دارند و آنچه نیاز دارند را در میان این نقش‌ها و ترفندها، به‌خوبی درمی‌یابند.
استان کهگیلویه و بویراحمد! استانی که حتی نامش، جامع برای استانش نیست و شهرستان گچساران و باشت که حدود یک‌چهارم نفت ایران را تولید می‌کند، نمودی در نام این استان، ندارد. همگان به‌خوبی می‌دانند بعد از انقلاب اسلامی ایران، یکی از نمایندگان توانمند ادوار مجلس شورای اسلامی استان که هم در سطح ملی و هم استانی توانست با عملکردهای درخشان خود نام استان، گچساران و باشت را ارزش بدهد، تاجگردون بوده است چراکه ایشان تنها نماینده استان بوده است که به ریاست یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی یعنی کمیسیون برنامه‌وبودجه و به‌تبع از آن ریاست کمیسیون تلفیق در چند دوره دست‌یافته است. همچنین ایشان به‌عنوان عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی که سران نظام عضو آن هستند حضور می‌یابد و محمدرضا پور ابراهیمی به‌عنوان نماینده‌ای اصولگرا و رئیس فعلی کمیسیون اقتصادی مجلس در جواب سؤالی که از ایشان پرسیده می‌شود گزینه بهتر از شما برای ریاست کمیسیون اقتصادی چه کسی است، نام غلام‌رضا تاجگردون را به‌عنوان یکی از کسانی که شایستگی ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس را دارد، نام می‌برد. این‌ها را ازاین‌جهت گفتم که غلامرضا تاجگردون نماینده‌ای است در تراز ملی و داشتنش برای استان کهگیلویه و بویراحمد یک فرصت و غنیمت است. نماینده‌ای که
معتقد است وظیفه نماینده بجای حضور در مراسمات مهمانی یا سخنرانی در مراسمات فاتحه‌خوانی، باید فکر، زبان، نگاه و قلمش به دنبال کار برای مردم و ارائه برنامه و گرفتن پول و اعتبار برای مردم حوزه انتخابیه‌اش باشد.
و اما در سطح استانی و شهرستانی همگان به‌خوبی می‌دانند که سیاست آقای تاجگردون از ابتدا پیگیری طرح‌های عام‌المنفعه برای عمران و آبادانی استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود بوده است چراکه ایشان قبل از اینکه نماینده مجلس باشد، یک کارشناس حاذق سازمان برنامه‌وبودجه کشور است که به‌خوبی می‌داند برای اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی کشور و منطقه خود چه روندی برای پیشنهاد، تصویب و تخصیص بودجه طرح‌های مورد نظر و نیاز منطقه خود، باید طی شود.
بر این اساس بود که تاجگردون از ابتدای دوره نمایندگی خود پروژه زیرگذر شهر دوگنبدان را که در زمان خود به باطلاقی از ندانم کاری‌ها تبدیل شده بود و حتی بعضی‌ها ایده پر کردن گودال زیرگذر را می‌دادند، به‌عنوان اولین پروژه موفق عمرانی خود حمایت کرد و به سرانجام رساند. پس از آن با پیشنهاد و تصویب و ابلاغ قوانین لازم جهت بهره مندی مردم از تسهیلات بافت فرسوده، تلاش نمود تا بافت پوسیده و فرسوده شهر دوگنبدان را با استفاده از این شرایط بروز کند تا مردم شهر دوگنبدان امکان بهرمندی از یک سرپناه مقاوم و بهداشتی را پیدا نمایند و در راستای آن به‌عنوان اولین شهر استان پیشنهاد ساماندهی خیابان بلادیان را داد که خوشبختانه علارغم همه سنگ اندازی ها این خیابان در نهم اسفند ماه نود و هفت به بهره برداری رسید تا خیابان بلادیان شهر دوگنبدان ضمن برخورداری از معماری اسلامی، خیابانی با شاخص‌ها و استانداردهای روز شهرسازی و در خور شأن مردم، جهت استفاده مردم شهر جلوه و نمای زیبایی در گرمای تابستان و سرمای زمستان، مبدل شود.
 جاده‌های قبل و بعد شهر دوگنبدان چهاربانده شده و کار و تلاش در این زمینه برای وصل شدن به استان‌های مجاور همچنان ادامه دارد. در روزگاری که دیگران پروژه پاتاوه به دهدشت را برای اتصال استان‌های خوزستان و اصفهان به سرانجام می‌رساندند و نامی از گچساران در این پروژه نبود، این تیزبینی غلامرضا تاجگردون بود که با عملیاتی کردن تونل دیل، ایده اتصال چرام به گچساران و بنادر جنوبی را از محل پروژه پاتاوه-دهدشت ارائه داد و عملیاتی نمود. در بحث بهداشت و درمان با بیمارستان‌های جدیدی که در شهرستان‌های گچساران و باشت افتتاح شده و یا در آینده افتتاح خواهند شد، این دو شهرستان تقریباً به خودکفایی زیرساختی در این زمینه‌ها دست پیدا کرده‌اند و تنها دانشگاه علوم پزشکی استان می‌بایست متخصصین لازم، برای بهره برداری بهینه از این بیمارستان‌ها را جذب و مورد استفاده قرار دهند.
آنجا که تاجگردون در سال‌های کم آبی نهایت تلاش خود را برای تأمین آب زمین‌های شهرستان گچساران و باشت می‌نمایند و خطاب به زمین داران و بیکاران منطقه اعلام می‌نماید که الان وقت کارآفرینی است و شما مردم هستید که می‌بایست با طرح‌ها و اایده های خود، زمینه ایجاد ارزش افزوده از این فرصت فراهم شده را بنمایید و در این زمینه خود بیکار نمی‌نشیند و به‌عنوان یک طرح الگویی، کارخانه داروسازی مبتنی بر گیاهان دارویی را در منطقه بیدزرد گچساران از طریق سرمایه گذار شروع به ساخت می‌نماید که این کارخانه به گفته مسئولین آن حداقل می‌بایست 400 هکتار زمین زیر کشت گیاهان دارویی را زیرپوشش داشته باشد که این ارائه و پیشنهاد این طرح یعنی حداقل ایجاد 1000 شغل مفید و دائم در یک زمینه تولیدی.
عمران و آبادانی روستاها در زمینه تأمین آب، برق، گاز، آسفالت، کانال کشی بهداشتی و سنگفرش خیابان‌ها به یک نهضت تبدیل شد و حتی در دور افتاده‌ترین روستاهای شهرستان‌های گچساران و باشت زمین‌ها چمن مصنوعی برای تفریح و نشاط جوانان، راه اندازی شد.
به‌جرئت می‌توان گفت که ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار شهرستان‌های گچساران و باشت به یکی از درخشان‌ترین دوران‌های خود رسید و استفاده از مدیران گچسارانی چه در مرکز استان و چه در بقیه مناطق کشور فزونی یافت هر چند که در این زمینه انتقاداتی بر جناب تاجگردون وارد است که خیلی بیشتر از این که هست، می‌توانست کار کند، اما شاید بعد از تاجگردون، هیچ وقت دیگر این فرصت‌ها برای جوانان و مدیران شهرستان‌هایی که به یک واو در نام استان خود خلاصه شده‌اند، تکرار نشود. حال با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه 98، در سطح شهرستان‌های گچساران و باشت از یک طرف و با طرح استانی شدن انتخابات مجلس در سطح استان از طرف دیگر، عده ای از یک جریان سیاسی که به گفته تاجگردون سر و ته همه این‌ها از سردسیر تا گرمسیر یکی هستند، دست به دست هم داده‌اند و با شروع زودهنگام نشست‌های انتخاباتی و فضاسازی رسانه ای و انگ زدن‌های مداوم به نماینده محبوب و توانمند شهرستان‌های گچساران و باشت، سعی در بزرگ جلوه دادن خود را دارند ولی غافل از اینکه چند صباحی مسئولیت شرکتی، دانشگاهی، شهرداری یا اداره ای را داشتن یا روضه خوان، سردار و سرهنگ بودن، نمی‌تواند شروط لازم و کافی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در آن‌ها ایجاد نماید.
بعضی مدعیان ارزش‌ها که زمزمه استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلای را شنیده بودند از هر فرصتی برای خودنمایی و مطرح کردن خود در دیگر شهرستان‌های استان استفاده کردند یکی به نام گرامیداشت سالگرد شهدای فلان شهرستان و دیگری به بهانه مراسم گرامیداشت‌های دیگر! یکی حاج بهرام شهید زنده انقلاب را ضدانقلاب و ساواکی نامید و دیگری با تحریک احساسات نژادپرستانه سعی در زمین زدن غلام گچساران و باشتی ها را داشتند! انجا که یکی از مدعیان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در اسفند 98 فعالیت‌های عمرانی و سازندگی صورت گرفته در شهرستان گچساران و باشت را غیرضروری عنوان می‌کند و می‌گوید جاده چهاربانده و خیابان قشنگ نیاز مردم فقیر شهر نیست و با دادن آدرس اشتباه به مردم می‌گوید باید برای مردم مشاغل خانگی، روستایی و صنعتی ایجاد کنیم! این طرز تفکر یک مدعی کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی که خود در کلان شهری مثل تهران خوش می‌گذراند باعث تأسف است و چطور باید از چنین افرادی انتظار داشت در فرداهای دوران مسئولیتشان طرح‌های توسعه ای و عام‌المنفعه برای توسعه شهر و دیارمان اجرا کنند! ما شخص پرست نیستیم ولی عاشق تفکرات و دیدگاه‌های توسعه ای هستیم که می‌تواند بعمل تبدیل شود و تنها شعار نیست! امرزو به برکت حضور جناب تاجگردون به‌عنوان نماینده پرتوان مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و به گفته ایشان با کار و تلاش جمعی، گچساران به نقطه ای رسیده است که هر کسی که به گچساران نزدیک شود، متوجه خواهد شد که به شهر امنی وارد شده است و از تمامی جاده‌هایی که روزی فرزندان این دیار کشته‌های زیادی را می‌دادند، با آرامش عبور می‌کنند
یا آنجا که مجری کارشناس سیمای استانی که مثل قهرمان جدویی که پس از یکی دوبار حضور در تلویزیون، ادعای امام زمانی کرد، به واسطه چند بار حضور در سیمای استانی خود را در حد یک منجی برای شهرستان‌های گچساران و باشت می‌بیند که تصور می‌کند تنها ایشان است که بعضی تئوری‌ها و اصطلاحات دهن پر کن اقتصادی را می‌داند و تصور می‌کند که با حرف خالی و بدون پشتوانه، می‌تواند مردم را اغفال کند و چشمشان را بر خدمات ارائه شده توسط تاجگردون برای شهرستان‌های گچساران و باشت، ببندد تا جایی که به خود اجازه می‌دهد با برداشت نادرست از سخنان جناب تاجگردون در مراسم بهره برداری از خیابان بلادیان دوگنبدان، در متنی در سایت کبنا نیوز می‌گوید: یک هفته است افتتاح‌های های تبلیغاتی می‌کنید و هر دوره نمایندگی‌تان ۱۰ تا ۱۱ ماه قبل از انتخابات، این افتتاح هارا شروع می‌کنید و فکر می‌کنید می‌توانید این دفعه هم افکار عمومی را بازی دهید.
اینکارشناس محترم سیمای استان چون ظاهراً در تهران زندگی می‌کنند اگر حداقل سایت‌های استانی را مطالعه کنند پی خواهند برد که از زمانی که غلامرضا تاجگردون به نمایندگی مردم شهرتان های گچساران و باشت انتخاب شده‌اند هر هفته و هر ماه یا کلنگ زنی یا افتتاح یا سفر فلان وزیر یا مسئول کشوری و استانی به گچساران و باشت بوده و اینقدر این افتتاح‌ها زیاد شده که برای مردم دیگه عادی شده است و در همین متن مختصری از طرح‌ها تا اجراهای جناب تاجگردون را ذکر کرده‌ام، قطعاً همگان می‌دانند که فعالیت‌های انجام شده توسط جناب تاجگردون، بالاتر از معدل توانمندی یک نماینده است و بسیاری از این امور، می‌بایست توسط مسئولین اجرایی انجام شوند، ولی مسئولینی که هنرشان برگزاری جلسه همزمان با بهره برداری از یکی از مه‌ترین پروژه‌های شهری است، اگر حمایت‌ها و تلاش‌های تاجگردون نبود، حتی در دادن حقوق و دستمزد کارکنان خود هم عاجز بودند. البته جناب تاجگردون ضمن اتمام حجت با مدیران، گفت: برای کار و تلاش با هیچکس تعارف ندارد و به مردم اطمینان داد که نخواهد گذاشت که هیچکدام از پروژه‌ها در شهرستان گچساران راکد بماند و در این خصوص ابراز امیدواری کرد که مسئولین محترم شهر برای مردم کار کنند!
همچنین این دانش آموخته اقتصاد کشاورزی که خود سال‌ها در گچساران مسئولیت داشته و مردم از دستاوردهای دوران مسئولیتش خیری ندیده‌اند پروژه بهسازی و بازسازی خیابان بلادیان را صرفاً تزئینی برای یک متینگ تبلیغاتی می‌داند و زیرساخت این اثر ارزشمند را صرفاً، آب، برق، گاز و تلفن می‌داند! و با بی ارزش پنداشتن این پروژه ارزشمند شهری و سفسطه، سعی در انحراف افکار عمومی از اهمیت موضوع شده و جناب تاجگردون و و مسئولان را دعوت به کارآفرینی و اشتغالزایی نموده است که این همان چماقی است که هرگاه هر برنامه ای چه فرهنگی چه ورزشی یا غیره توسط جناب تاجگردون انجام شده، توسط این جریان فکری به سرش کوفته شده است.
البته این دکترای اقتصاد کشاورزی محترم که از دور دستی بر آتش دارد، در این باره هنر خود را مرقوم نفرموده‌اند که در زمینه تخصصی خودش حداقل چه دستاورد و طرحی را برای منطقه خود داشته‌اند و دیگران را به چه مستنداتی حواله داده‌اند! ما کارآفرینانی در همین استان می‌شناسیم که با مدرک دیپلم و صرفاً با تلاش و پشتکار شخصی توانسته‌اند قریب به 680 نفر شغل ایجاد کنند و برای کارآفرینی و اشتغالزایی نیازی نیست حتماً افراد نماینده مجلس شوند تا بتوانند کاری بکنند! لذا از ایشان تمنا داریم بصورت عملی آموخته‌های خودشان را حداقل برای جوانان بیکار منطقه خودشان و بعد هم برای دیگران، بکار گیرند و دلسوزی خود برای مردم را نه تنها در قالب شعار بلکه بصورت عملی، به همگان نشان دهند.
و اما در پایان
ما هم معتقد هستیم که آگاهی مردم این خطه نسبت به همه دوره‌های قبلی متحول شده است، خوب تفاوت خدمت و خیانت را می‌فهمند و تشخیص می‌دهند، به‌خوبی وزن هر کسی را می‌دانند و خط تخریبی که از زمان عزت یافتن مردم گچساران و باشت علیه نماینده محبوب و میرشکار شهرشان توسط عده ای که وسیله ای در دست دیگران هستند و پشت اظهارنظرهای خیرخواهانه به دنبال اهداف و مطامع شخصی، حزبی و باندی خود هستند، شروع شد و تاکنون ادامه داشته است را به‌خوبی می‌شناسند و آنجا که با تمام توان در رقابت با وکیل قدرتمند مردم گچساران و باشت، مغلوب می‌شوند سعی می‌کنند تا با گزارشات و زدن وصله‌ها و اتهامات ناجور به خادم مردم گچساران و باشت، ایشان را از دستگاه‌های نظارتی بترسانند، بدانندکه: سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم!
اگر چه حق بعضی از بچه‌های مستعد گچساران و باشت این نبوده و نیست و نام و نشانشان آنطور که باید و شاید به واسطه آنکه نه سیمایی بوده آنان را مطرح نمایند و نه تشکیلاتی که آنان را حمایت کنند، مطرح نیستند ولی اینطور نیست که برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تنها شما گزینه باشید، ما هستیم برای روزهای نیاز، پشت سر تاجگردون عزیز.
بقول تاجگردون عزیز، با این سیاه نمایی ها، اتهام زنی‌ها و خودنمایی‌ها، این شما نیستید و نخواهید بود که تعیین می‌کنید در آینده سیاسی گچساران و باشت چه کسی فروغ نماید! این مردم فهیم گچساران و باشت هستند که در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باز مثل گذشته علارغم همه سم پاشی‌ها و سیاه نمایی ها، آنچه را به صلاح خود و فرزندانشان است را رقم خواهند زد و اجازه نخواهند داد کوتوله‌های سیاسی، چراغ درخشانی که برای توسعه، عمران و آبادانی شهرشان روشن‌شده را خاموش نمایند.
 
سعید رشیدی
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
کوتوله سیاسی . که بدون هیچ و با واسطه افای تاجگردون شدی رییس در ضمن اگر تو و امثال تو حمایت نکنند کی باید حمایت کنه؟؟؟ من که با مدرک دکتری و با قریب ۴۰ مقاله و داشتن امتیازات و رزومه خوب بیکار باشم اما امثال تو باید پست و مقام بگیری با مدرک . کبنا لطفا چاپ کن چون نظرات منو همیشه حذف میکنی در صورتی که توهین نیست فقط واقعیت هست.
حسن
Iran, Islamic Republic of
اگه دکترا داریو هنوز بیکاری پیس.😉
آسمان
Iran, Islamic Republic of
واقعا ....
امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
هر کسی از نظر خودش بهترینه (باوی)اما وقتی دیگران تورا بهترین بدانند چیز دیگری است .اول فک کن بعدا چرت وپرت بگو...هر کس به هرجا که لیاقت داره میرسه.
جواب اقای رشیدی
Iran, Islamic Republic of
همه محتاج عقلند و عقل محتاج ااااااااددددددب
شماها .....منافع طلبان خودشیرینی هم حد داره...! من تاجگردون قبول ندارم. چون برا اشتغال جوانان هیچ کاری انجام نداده
امیر مهدی
Iran, Islamic Republic of
خطاب به( جواب آقای رشیدی).شایدفکر شما خیلی مسموم باشد که دفاع از حق را خود شیرینی میدانی ..ولی آقای رشیدی که نمی تواند تمام فکرهای مسموم رو عوض کنند..پس هر طور که راحتی فک کن..
United States
اولا ایشون فاقد.که با چنین ادبیاتی کس دیگ خطاب قرار میدهند دوما اینا کسانی همو چون . و منافع ثانیه ایی تغییر میکنند
رها
Iran, Islamic Republic of
جوان اگه عرضه داشته باشه خودش برا خودش یه کازی نی کنه نه اینکه بشینه چشم انتظار نماینده تا کاری براش کنه.مشکل از خودته جان برادر
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب باوی اگر مدرک دکترا بارزومه کاری خوبی داشته باشی ، بجای اینکه بگردی دنبال کار ، کار میامد دنبالت . پس پیامت نشون میده که مالی نبودی .
رها
Iran, Islamic Republic of
همون بهتر که به جایی نرسیدی و گرنه .... خدا خودش بهترین قاضیه .شما بازم مقاله بنویس شاید خدا فرحی کردو......
Iran, Islamic Republic of
جناب رشیدی باتوهین به مخالفین نمیتوانید برای ا. ارزش واحترام بخرید وضمنا ارزش این استان به فرد خاصی متکی نیست واقای شما بعنی تاجگردون هیچ ارزشی برای استان کسب نکرده چون در تهران اصول گرا وهمنشی.. ودر استان هم. شماست
امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
ارزش هر کس از قبل مشخصه کسی با یه مطلب نمیتونه باارزش یا بی ارزش بشه زیاد نگران نباش...
Iran, Islamic Republic of
به به شمس الله
امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
بیچاره....
کامران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
گچساران دوستدار واقعی حاج غلام
Iran, Islamic Republic of
در عالی بودن و شایسته بودن تاجگردون شکی نیست...مشکل تاجگردون امثال تو و خانواده هایی مثل خانواده .د که چنبره زده اید دور تاجگردون و ول کن هم نیستید...دفاع کردن امثال تو به ضرر تاجگردون است...نقطه ضعف تاجگردون افراد هستند که تاجگردون را محاصره کرده اند که .در راس این افراد قرار دارند و به شدت.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به (گچساران دوستدار واقعی حاج غلام)با همین تو وامثال تو هست که یه نماینده انتخاب میشه مسلما درقبال آنها وظیفه ای هم دارد
رها
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که خودتونو دوست آقای تاجگردون خطاب کردید .بعید می دونم با امثال شماها ک اینچنین قضاوت بدی کرده این دوست باشه
بی خیال
Iran, Islamic Republic of
به نظرم آدم کهنه دشمن از خودت نیست شما ها هستید بین مردم استان
مثل خودش شخص جنابعالی.. در شهر یاسوج نون مرکز استان می خورید و ادعای ...... می کنید
Iran, Islamic Republic of
چه راحت گناه دیگران را مشویید(بیخیال) وای به آخرتت
م ف
Iran, Islamic Republic of
ایشون نیمه پر لیوان را دیده مگه چکار کرده
رها
Iran, Islamic Republic of
رفتی بهشت سلام ما رو هم برسون اقای معنوی
از باشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر بیان شیوا و به حقتان جناب آقای رشیدی.
علی
Iran, Islamic Republic of
تو هم سی .
حمید
Iran, Islamic Republic of
آفرین به نویسنده
مهدی
United States
جسارتاشماکلمه باتلاق رادرست بنویس تابعد🙄
امیر مهدی
Iran, Islamic Republic of
چه کوته بینی حتما اشتباه تایپی بوده؟ (مهدی)
Germany
اگر ایشان مسئولیتی دارند چه در دولت و چه در مجلس ، این غلط املایی اشتباه تایپی نیست بلکه یک فاجعه است جان برادر
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !
رها
Iran, Islamic Republic of
عمق مطلب و درک مطلب رو بچسب به اشتباه تایپی گیر دادن هنر نیست ...
یاسوج
Romania
انصافا بیکارتر از گچسارانی ها ندیدم این بیانیه می ده یکی دیگه سریع پاسخ می ده آخه بنده خداها دنبال چی هستید؟؟؟برید به فکر نان باشید
Iran, Islamic Republic of
اها شما جزء هیچ کدام نیستید؟(یاسوج)
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای رشیدی بابیان شیوا ودلنشینتون احسنت
کاش مردم قدر مدیران دلسوزی مانند شما رو میدانستند
شما در کمتر از پنج ماه که سکان دار مدیریت جهاد دانشگاهی بودین 14نفر از بچه های باشت وگچساران را به کار گرفتید که هیچ کدام از آنها حتی از فامیلهای دور شما نبودند.خوشبختانه یکی از نیروهایی که شما دوست عزیز به کار گرفتید الان سکان دار مدیریت جهاد دانشگاهی شده که این موضوع خود جای تقدیر وتشکر فراوان از حضرتعالی رو داره،کوته فکران همیشه وسعت دیدشان نوک بینی خودشان است وشما نشان دادی که دیدی وسیع وباز در امور مدیریتی دارید
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا
جان همون که سنگش رو به سینه میزنی عابرو ریزی نکن!
با این متن پر از اشکال و توهین !
اگه حرف نزنی کسی نمیگه شما نیستی!
بعنوان نصیحت به شما بگم :جان خودت اول مطالعه و فکر کن بعد متن بزن!
اون از جهاد دانشگاهی این هم از نحوه حمایت شما از جناب تاجگردون!
همون ساکت باشی بهتره!
بذار ایشون و روحانی به امورات مملکت برسند! عید نزدیکه و جیب ها خالی!
امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
شما که شیوا نطق میکنید بفرمایید جلو(هم استانی)
عدالت بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت گچساران که همه برایش تصمیم میگیرند
باشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب باوی
توکه مدرک دکتری داری و40مقاله نوشتیه
چطور هنی بیکاری.این همه آزمون. من یکیش قبول وابی بری سرکار
په معلومه مدرکته باید بنی من لی کتابل کتابخونه،البته او کتابخونه ای که هیشکه کتابلشه سیل نیکنن
باشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستدار واقعی حاج غلام
اولا که خانواده این بنده خدا از تاجگردون نفعی که نبردند هیچ،ضرر هم کردند.ثانیا مه کسی دسته گروته تو هم شو وروز بیفت ودین تاجگردون دورش چمبره بزه
ثالثا اوزمان که ای بنده خدا من دانشگاه یاسوج سر حاج بهرام تاجگردون کتک ایخه وبه خاطر دفاع تمام قد از اصلاح طلبان ومردم باشت وگچساران مورد ظلم قرار میگرفت تو امثال تو کجا بودین
Iran, Islamic Republic of
باسلام خسته نباشید به شما عزیزان چرا خون خودتونو کثیف می کنیدوبادرود به شما اقای رشیدی که واقعا حرفهای حق را زدین شاید من خودم یکی از همینای باشم که میگم اقای تاج گردون کاری برام نکرد ولی واقعا ا زته دل به اقای تاج گردون خسته نباشید میگم مگه همه باید کارمندبشن همین که عمران ابادی کرده خودش کلی سپاس دارد وشما عزیزان به جای توهین به همدیگه ببینید اشکال کار خودتان کجاست بعد بگین مقصر تاج گردون هست منم یکی از هواداراشم میگم بمان اقای تاج گردون ودوباره مدیریت کن الحق که مدیر شایسته ای هستی باتشکر هوادار اقای تاج
تقی پور
Iran, Islamic Republic of
آخر قصه اومدی و کوزه خالی موند برایت , صد مقاله بنویس. چیزی تهش نموند برایت
امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
ایسون نیاز به چیزی نداره که تهش واسش بمونه حالا اگه شما نیاز داری بگو...(تقی پور)
رها
Iran, Islamic Republic of
ایشون بی نیازتر از اون چیزیه ک در خیال خام شما می گنجه. ایشون نان ب نرخ روز نمیخورن و نخورده اند.
کر خوب
Singapore
رشیدی تنها نیست
سور
Iran, Islamic Republic of
بخت او جایی و ما خوسیه که جنابعالی تحلیل گر وابیی. جهاد دانشگاهی همش 20 تا کارمند نیاشت تو نترهسی بچرخنیش. اوسو ککات ایتره سی مملکت 80 میلیونی بودجه بریزه.
همکار
Singapore
رشیدی حدود دو سال با اقتدار حتی بدون حمایت تاجگردون مدیریت کرد و تاجگردون هم تنهایش گذاشت بروید بررسی کنید ببینید توانست مدیریت کند یانه دو سال با اقتدار هر کاری خواست کرد و خودش هم کشید کنار چون حامی نداشت
امثال شما مشخصه و داغی رشیدی نهایه دمت که تا ابد جاش خش و انیبوهه سیت خخخخ
امیر مهدی
Iran, Islamic Republic of
خطاب به (سور)از انجا که ادامای حسودی چون شما زیاد بودند وهستند با زیر آب زنی ایشون نتونستند کارشون رو انجام بدن ..حالا که زبون شما زیادی دراز هست بفرما جلو..
Iran, Islamic Republic of
خ..
کارشناسی ارشد حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی تهران
United Kingdom
سلام، مطالب بسیار مفید و سودمندی را نوشتی و بجا بود،حقیقت را باید گفت اگر برای دیگران تلخ باشد ،امیدوارم این مطالب ،و مقاله ها ادامه داشته باشد تازورمداران و یاوه گویان بدانند دیگر زمان شعار گذشته است و عمل لازم است،که عملکرد اقای تاجگردون خود گواه این حقیقت است،متشکرم.
Iran, Islamic Republic of
مرحبا خوب قلم زدین
نادری
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ما حاضریم کت وشلوارش راباطلا بدوزیم ولی بیاید ونماینده شیرازشود
Iran, Islamic Republic of
بیا ببرش ارزونی خودت
Iran, Islamic Republic of
کل استان بدبخت کرد
محمد
Netherlands
آقای مهندس رشیدی درود بر شما
و امید خدا ما پیروزیم
جهاد دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
ملا سعید اگر جوهری داشتی مسئولیتی هم داشتی. تو نتوانستی جهاد دانشگاهی را اداره کنی حتی تاجگردون از تو حمایت نکرد.
همکار
Singapore
تنها مدیری که توانست با تراز مثبت جهاد دانشگاهی را تحویل دهد مهندس رشیدی بود که اسنادش در مالی واحد موجود است بله شما راست میگید تاجگردون هم از مهندس حمایت نکرد ولی با اقتدار هر کاری خواست کرد و درسی به شما و امثال شما داد که هیچ وقت جاش خش وانیبوهه سیتون
جهادی
Iran, Islamic Republic of
شمس اله اگه مدیر بود برای نمونه یکی از برنامه هاشو عملی می کرد
شمس اله اگه مدیر بود طی 17 ماه حدود 14 نخبه آورد که بعدها خودش به... افتاد
17 ماه سرپرستی ایشان برای 17 سال جهاد را به عقب اوداخت
اتفاقا جهاد دانشگاهی در زمان ایشان عام وخاص بوده گاه اسم از ایشان می آمد قبل از هر صحبتی خنده نمایان بود چه جهاد تهران چه در جلسات استانداری.
در ضمن زیاد عجله نکن اآسیاب به نوبت.
جهادی۲
United States
چون . را رو کرد مدیر خوبی نبود، چون افراد بی خاصیت را از جایگاهاشون برداشت خوب نبود اره شما راست میگید
بچه جون انچه عیان است چه حاجت به بیان است، شما با تمام قوایتان هر کاری کردید نتوانستید رشیدی را زمین بزنید تا با سحر و جاده مریضش
هنوز هم دیر نشده، بیایین در یک جلسه بنشینید ببینید مهندس بهتر و شیواتر و با برنامه تر حرف میزنه یا شما
چون رشیدی امثال تو را نقره داغ کرده این چیزا را میگی
هنوز که هنوز است دو رئیس بعد از خودش آمدند و برنامه های اساسی واحد توسط ایشان داره اجرا میشه
راستی ما هم منتظریم تا نوبت شما بشه یه کارایی هست باید تمام بشه
جهادی۲
United States
فعلا پوشه جمع کن تا بعد خدا کریمه، کت و شلوارهایی که آماده کرده بودید برا ریاست فعلا بذار کمد بمونه تا به موقش اخه خیلی با هم کار داریم
مهقلی
United States
په ایگوم حداقل همو نخبیل رشیدی نه بهتر او یه که نیترین یه سی دی رایت کنن
نیروهای مهندس رشیدی دارن جهاده ایچرخنن و بقیه تر کاسبی خشونن و ول معطلن
سر
حتما بخاطر اینکه یکباری این حرفا را میزنی
نه قبل چی بیت نه الان و نه آینده
همکار مهندس
Singapore
مهندس رشیدی هدفش این بود که کاری کند که آن کارها ماندگار شود نه اینکه به هر قیمتی صندلی مدیریتیش را حفظ کند
تنها مدیری بود که ریال به ریال حقوق اضافه کاری کارت هدیه پاداش و بدهی های واحد را با دست خالی تسویه کرد و متاسفانه امثال تاجگردون هم حمایتش نکردند.
مهندس رشیدی استاد کار تشکیلاتی است و خودش را فدای بچه های استان کرد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگه تاجگردون ازش حمایت نکرد پس برا چی داره از تاجگردون حمایت میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهقلی
United States
و گمونم خودش میخاد کاندید بشه دور آینده
سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعا مرد بود چنین نوشتی
متاسف برای سعید
امیر مهدی
Iran, Islamic Republic of
خطاب به جهاد دانشگاهی.کوته فکری چون شما ها هستند که منتظر منسب و جایگاه هستن.جناب رشیدی راهشان از شماها جداست...
رها
Iran, Islamic Republic of
کسی ک بخواد عدالت و شایسته سالاری رو اجرا کنه چون محیط اطرافش توان و جنبه ی پذیرشش را ندارند او نیز قربانی نفهمی این محیط می شود . کارنامه ی چن ماه مدیریتش گواه روشنی است بر لیاقت و منحصر ب فرد بودنش .ولی افسوس که جامعه ی ما نخبه کش است تا نخبه پرور.حیف آقای رشیدی.....
Iran, Islamic Republic of
درجواب شما همیشه مرد خوب را باید حمایت کرد نه دزدانی که تا می تونن جیب خودشونو پر می کنن تا بخوان مشکل مردمو حل کنن تا دورشو هم تمام شده برو بابا هر که هستی بفکر نان باش که خربزه ابه درود بر شرفت اقای رشیدی هر کسی جای تو بود بی خیال همه چیز میشدوریاست را حفظ می کرد ولی تو به فکر مال وحرام خوری نبودی احسنت بر تو اگر تو مجلس همچین مردهای ماداشتیم این وضعیتمان نبود پس اقای مثلا جو گیر درست حرف بزن🤔🤔🤔
گشین
Iran, Islamic Republic of
لطف کن آقای شمس اله رشیدی از جانب خودت حرف بزن ، بارهای بار به همین تاج گردون دری وری گفتی،لطف کن با جانبداری هایت وجه جناب دکتر و خراب نکن . ایل باوی رو در مرکز استان بردی بگم هم ولایتی من هستی . کبنا تورا به جدت انتشار بده . اندی ایپکم
محسن
Iran, Islamic Republic of
تو‌ اول خودت را مشخص کن، باشه بعد بهش میگم دیگه بخاطر تو سکوت کنه
مهقلی
United States
پر چه درختی هستی
بود و نبودت ودرد چه ایخره
ایشون حرف ایزنه،
ایرونی
France
ای کامنت کار اون هسی که خش دونه کیه، باشتی هم نیسی و همو بدخایل مهندسه که با جا زدن خش و به دروغ داره خشه گشینی نام ایبره سی خرابی، گشین به امثال مهندس رشیدی می نازد و افتخار می کند و فتنه گران نمی تونن ایشان را خراب کنند
باوی
Iran, Islamic Republic of
این چیه به خورد مردم میدی
؟ تاجگردون با دولتش
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مسخره ترین حرف اینه که بگیم گچساران و باشت جایی در نام استان ندارن
خو دنا و چرام وبهمئی و لنده هم ندارن اینا هم باید مدعی بشن؟
مثلا استان بوشهرو اراک و کرمان و یزد و ایلام و اردبیل و ...هم بقیه شهرهاشون اعتراض کنن که چر اسم استان فقط شه شماست
مهران خ
Spain
آدم های. بدخواه ندارن و کامنت های تخریبی علیه مهندس رشیدی نشان می دهد که ایشان در دوران مدیریتش خیلی خوب عمل کرده و دم خیلی ها را سوزانده که اینجور دارن تخریبش می کنن
محمد
Iran, Islamic Republic of
اه اه .به خدا حالم بد شد .بنده خدا تاج باشه یا نباشه خدا روزی رسونه
Iran, Islamic Republic of
رشید ی محترم این اصطلاح که بکار بردید. یک انسان فهیم ودست به قلم می باشد چرا که نه هر رشیدی فهیم ونه هر به اصطلاح شما ---- لذا به خاطر دنیای میر شکال آخرت خودت را خراب نکنید .پس بنابراین در پیشگاه خداوند باید از همه ی کسانی که به آنها توهین کردی باید توبه کنید
رها
Iran, Islamic Republic of
چرا بیان حقیقت را شما توهین می انگارید؟!حقیقت همیشه تلخ بوده و برای لاپوشونی آن رنگ توهین بهش می زنید ک نادیده گرفته بشه!!!!!! زندا باد حقیقت و حقیقت گویان و زنده باد مهندس رشیدی و رنده باد تاجگردون
باشتی
Iran, Islamic Republic of
آقای رشیدی اگر منم یک هزارم شماها از نمایندگی تاجردون استفاده می کردم الان خیلی داغ تر از این میگفتم
بله برادر تاجگردون نماینده ملی است ولی منفعتش به امثال شما ها می رسه و ملی بودن به نام شهر و به کام شماست ...
گذشت...
امیرمهدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما مثل همیشه رسا.شیوا وگویا انشالله که همیشه موفق باشید...به افراد کوته بین وتنگ نظر اهمیت ندهید. همیشه کسانی بودندوهستند که چشم پیشرفت دیگران رانداشته وبراساس عقده های درونیشان سخن گفته اند......به کوری چشمشان....خدا پشت وپناهتان....
شموشک
United Arab Emirates
تو ایخی خوته آدم سیاسی جا بزنی
منصور اباد
United Arab Emirates
والله پیشرفت کرد
از جهاد دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
اگر طرفداران تاج گردون مثل امثال تو هستند فاتحه شهر واستان وکشور خوانده است.
سایه شوم 17 ماه سرپرستی شما بر کرسی جهاد دانشگاهی نمونه بارز و گواه این سخن است
عیب
Iran, Islamic Republic of
نگاهی بنداز بعد کوتوله بگو
Iran, Islamic Republic of
گشین
جناب رشیدی. فقط یک دور با تاجگردون بوده ولی چنان چانه زن هسیدکه در فامیل شما بیکار پیدا نمی شه . ان را گفت در کنارش هستند بودند ادمهای یک سر و گردن از خودش بالاتر که در این دوازده سراغش را نگرفته و در خانوده اش چهار تحصیل گرده . رای به خودخواهیست...
علی
Iran, Islamic Republic of
چرت وپرت نوشتی کلا
Iran, Islamic Republic of
درود درست فرمودید نخواهیم گذاش گچساران به عقب برگردد
دوست دوران دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
نظراتتون رو خوندم و خیلی متاسف شدم ک به آقای رشیدی برچسب هایی رو زدین ک نبایست و همه از سر حب و بغض قضاوت کردین و نظر دادین با توجه به شناختی که از ایشون دارم ایشان تنها مدیری بودن که در چند ماه مدیریتشون شایسته سالاری رو سر لوحه ی کارشون قرار دادند و زمانی هم ک احساس کردند با خزانه ی خالی و بی پشتوانه ی مالی که کید حسودان و مغرضان و بدخواهان عامل اصلی اش بود نمیتوان امورات این اداره رو پیش برد خودشان پیش قدم استعفا شدند ک این نیز جسارت میخواهد و قطعا هر کسی جای ایشان بود بی خیال این پست و سمت براحتی نمیشد ایشان میخواستن به بهترین نحو خدمت کنند ولی دیدند که یک دست صدا ندارد و امیرکبیر گونه قربانی اقدامات نیک و بحقش شد و اینکه با اسم و شهرت واقعی شان و به عنوان یک اصلاح طلب واقعی قلم زده اند نیز حسارت میخواهد چون محتاطان و ترسوها با اسامی مستعار و با در نظر گرفتن منفعت خصوصی که نان ب نرخ روز می خورن می نویسند و هر فصلی رنگی نو ب خود می گیرند ولی ایشان همیشه با خط مشی اصلاح طلبی قلم زده اند و فارغ از منافع شخصی خویش بوده اند.
تا کسی را بخوبی نشناسیم از دور قضاوتش نکنیم.
من به شخصه و با شناختی که از آقای رشیدی دارم ایشان را به عنوان یکی از نخبگان روزگارمان که قدرت خیلی خوبی در تحلیل و واگویی مسائل روز رو دارند با توجه به اینکه سابقه ی مدیر مسئولی نشریه آوای گچساران رو نیز داشتن و شاید دارند تایید و بابت تمامی برچسب هایی ک مغرضانه به ایشان زده اید و کامنت نوشته اید پوزش می طلبم .پایدار باشید جناب مهندس.
میکائیل
Iran, Islamic Republic of
با توجه به گفته های مهندس عزیز همه مردم فهیم گچساران و باشت میدانند که نماینده عزیز تاجگردون تا الان چه کارهایی برای این شهرستان انجام داده ..باز هم این مردم فهیم پشت او را خالی نمیکنند تا چشم حسودان کور شود
در ضمن شما که از جهاد دانشگاهی و اوضاع و احوال و مشکلات اون زمان که مهندس مدیر بود خبر نداری حرف نزن مهندس وقتی خیانت ها و مشکلات جهاد رو دید استعفا داد تا پایش وارد خیانت های انها نشود
و درباره اقایی که دکترا داره کامنت گذاشته و میگه بیش از ۴۰ مقاله نوشته این دوره مدرک فراوونه اقای عزیز همه میتونن مقاله هم بنویسن باید فهم و درایت داشته باشی .
سعيد
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد شما؟؟
Iran, Islamic Republic of
به خاطر یه پست معلدمه چی نوشتی
گچ
Canada
واسه . خیلی خوب شده از فرش به عرش رسیدین بایدم .
Iran, Islamic Republic of
چقدر گرفتی این متن رو نوشتی...شکلات
Iran, Islamic Republic of
شنفتید میگن ادب از کی اموختین میگن از بی ادبان..کلمه سیاسون کتوله در شان و شخصیت یک انسان نیست بکار برود..در ضمن نویسنده متن اشکال املایی چند مورد داشتین جهت اطلاع..جرئت😂=جرات.....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چقد وام قول بت دادنه؟؟حداقل ۳۰۰ میلیون ۴ درصد از یکی از بانکهای تهرون
رهایی
United States
ده میلیارد تمن وش داینه
وحید
Iran, Islamic Republic of
شنیدن سخن منتقدین نباید اینقدر برایت گران تمام شود و عنوان کوتوله به مردم بزرگ و بافرهنگ گچساران میدهی چونکه خودت و فامیلت از تاجگردون نفع برده ای و کاری به مردم شهرت نداری که چقدر جوان بیکار در خانواده دارند کمی منصف باش و وجدان داشته باش و خدا را در نظر بگیر ودنبال چرب کردن سبیلت نباش . اگر قرار بود برای افتتاح هرطرحی جشنی برگزار میشد باید هرماه درشیراز جشن برگزارشود. بابا برید جمع کنید.
رها
United States
شما تشخیصت و برداشتت اشتباهه، منطور مهندس رشیدی از کوتوله سیاسی، یعنی تازه به دوران رسیده هایی هست که میخان با تنه زدن به امثال تاجگردون خودشون را بزرگ کنن، نه همه کاندیداها
اردلان زینل زاده
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر تاجگردون امیر کبیر دوران مرد خستگی ناپذیر انشالله همیشه سلامت باشن
Iran, Islamic Republic of
سطح درک و شعور این مقاله بی اساس را از همان ابتدای مطلب میتوان تشخیص داد:
آنجا که می نویسد: شهرستانهای گچساران و باشت، که یک چهارم نفت ایران را تولید می کنند، نمودی در نام استان ندارند،!!
حالا تولید نفت، چه ربطی به نام استان دارد، خدا می داند.
برای جلب رضایت وی، باید نام استان شود: کهگیلویه و گچساران و باشت وبویراحمد و سی سخت و سایر بخشها.!!
رقبا را هم به (کوتوله های سیاسی)نامیدن، دور از ادب و شخصیت است.
یک فرهنگی بازنشسته
مهقلی
United States
برو چند بار متن را بخون و سعی کن ارتباط ذهنی ایجاد کنی انشااله که ارتباطش را پیدا کنی
من که گرفتم چی گفته
شما که ادب بلدی بگو چه برداشتی از کوتوله سیاسی کردی
فامیل
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت جناب آقای رشیدی .خدمتتان عرض کنم مردم خودشون واقعیت رو میبینن بعضی از حرف های شما واقعیت است ولی اینقدر دیگه جانبدار انه وتعصبی از کسی که این همه نیست تعریف کرد ه ای که اون واقعیت ها هم رو زیر سوال میبره .بابا آقای تاج گردون خودش هم تعجب میکنه از این همه وصف های که در خودش نمیبینه .
عرفان
Iran, Islamic Republic of
...
محمود
ای بنازمت مرد گرون
خدایی چه و بعضیل کردی یی که سختنه
مه داغشو کردیی
ماشک شور
United States
استاد نقش
هر چه رشیدی را با تلفنهات به تهران و آدم وادار کردن برای.، خراب کردی فقط به این علت بود که رشیدی دله.رو کرده بود و با وجود اون دیگه نمیتونستی. بیرون اداره باشی ولی جبران میکنیم برات در اینده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ادم خوب دشمن و حسود زیاد داره
مخصوصا اگر زیربار نرو هم باشی
درود بر شما که نشان دادید با شجاعت حقایق را بازگو میکنید
علوم سیاسیا
Iran, Islamic Republic of
برای بعضی از کامنتها و صاحبان کامنتها متاسفم که اینجور قضاوت کرده این و نظر داده این و این نشان می دهد که افق دید شما تا نوک دماغتان بیش نیست و از کسانی ک اینگونه قضاوتهایی کرده اند جز این نیز انتظار نمی رود .
آقای رشیدی طرفدار حقیقت و بیان آن هستند حتی اگر به مذاق من و شما خوش نیاید .چون زمانی رسالت یک نشریه رو بر عهده داشتنه اند انتظاری جز این هم نباید از ایشون داشت چون وظیفه ی یک رسانه بیان حقیقت و آگاهی بخشی جامعه است.
و شماهایی ک معنی و مفهوم اصطلاحات و کنایات سیاسی رو درک نمی کنین نمی دونم چرا تئوری و نظر میدین و ب قول شاعر هر کسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من.
با علم ب مسائل نظر بدهیم و تفسیر ب رای نکنیم.
آقای رشیدی اهل تملق و چاپلوسی و ریا نبوده و نیستند شما یه عکس نشون بدین ک ایشون در کنار دکتر تاجگردون بوده باشه و یقینا چاپلوسان کسانی اند که همیشه در تصویرها ما اونا ملاحظه می کنیم ولی ایشان غرورشان رو بهر قیمتی نمیذارن زیر پا و خودشان مستحق بهترینها هستند.
اگر به اقای رشیدی و یا تاجگردون انتقاد نمی کردین در خوب بودنشان شک می کردم پس انتقاهادهای شما هر چند مخرب مهر تاییدی است بر صلاحیت ها و شایستگی های این دو ....توان تایپ بیشتر از این ندارم ولی برا شماهایی ک از سر عقده ی حقارت و حسادت کامنت گذاشته امثال شماها باعث شده ک وضع کشور الان اینجوری به هم ریخته باشه چون تا کسی میاد و حقایق رو بیان می کنه در برابرش جبهه میگیرن ولی دوستدار دروغ و پسرفت ووووووو هستین.
ولی این رو بدونین صدای حقیقت تنها نیست .مهندس رشیدی تنها نیست و تاجگردون تنها نیست.
اهدنا الصراط المستقیم.
خدمت نویسنده عزیز یه پست چقدر میرزه که توهین کنی ئاصلا معتوم نیست چه نوشتی
آقای رشیدی نوشتی اگر حمایت‌ها و تلاش‌های تاجگردون نبود، حتی در دادن حقوق و دستمزد کارکنان خود هم عاجز بودند الان کارگران سد چمشیر 12 ماه حقوق نگرفتن
خلیفه رشیدی
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودت گشین نام گذاشتی شما گشین نیستی اگر راست می گویی خودت را معرفی کن اقای رشیدی با لقمه حلال بزرگ شده و اهل حرام خوری و چاپلوسی نیست ما همیشه در طول دوران زندگی مرد و رشید و شجاع بوده ایم و طرفدارحق هستیم و مثل بعضی از این افراد که بی نام و نشان پیام می نویسند خیانتکار و منافق هم نیستیم حاضریم در هر بحثی و مناظره ای از دکتر تاجگردون که مرد عمل است و اهل شعار نیست حمایت کنیم پس ای ابله هان اگر منطق دارید توهین نکنید و مرد باشید و با صداقت صحبت کنید که توهین در قانون قابل پی گیری است. کارشناس ارشد حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبابی۰
علوم سیاسی
Iran, Islamic Republic of
برای بعضی از کامنتها و صاحبان کامنتها متاسفم که اینجور قضاوت کرده این و نظر داده این و این نشان می دهد که افق دید شما تا نوک دماغتان بیش نیست و از کسانی ک اینگونه قضاوتهایی کرده اند جز این نیز انتظار نمی رود .
آقای رشیدی طرفدار حقیقت و بیان آن هستند حتی اگر به مذاق من و شما خوش نیاید .چون زمانی رسالت یک نشریه رو بر عهده داشتنه اند انتظاری جز این هم نباید از ایشون داشت چون وظیفه ی یک رسانه بیان حقیقت و آگاهی بخشی جامعه است.
و شماهایی ک معنی و مفهوم اصطلاحات و کنایات سیاسی رو درک نمی کنین نمی دونم چرا تئوری و نظر میدین و ب قول شاعر هر کسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من.
با علم ب مسائل نظر بدهیم و تفسیر ب رای نکنیم.
آقای رشیدی اهل تملق و چاپلوسی و ریا نبوده و نیستند شما یه عکس نشون بدین ک ایشون در کنار دکتر تاجگردون بوده باشه و یقینا چاپلوسان کسانی اند که همیشه در تصویرها ما اونا ملاحظه می کنیم ولی ایشان غرورشان رو بهر قیمتی نمیذارن زیر پا و خودشان مستحق بهترینها هستند.
اگر به اقای رشیدی و یا تاجگردون انتقاد نمی کردین در خوب بودنشان شک می کردم پس انتقاهادهای شما هر چند مخرب مهر تاییدی است بر صلاحیت ها و شایستگی های این دو ....توان تایپ بیشتر از این ندارم ولی برا شماهایی ک از سر عقده ی حقارت و حسادت کامنت گذاشته امثال شماها باعث شده ک وضع کشور الان اینجوری به هم ریخته باشه چون تا کسی میاد و حقایق رو بیان می کنه در برابرش جبهه میگیرن ولی دوستدار دروغ و پسرفت ووووووو هستین.
ولی این رو بدونین صدای حقیقت تنها نیست .مهندس رشیدی تنها نیست و تاجگردون تنها نیست.
اهدنا الصراط المستقیم.
بلال
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
برای کوته بینان نوشته ام اینو
Iran, Islamic Republic of
جالبه که بعضی ها تو کامنتها ب اسم قبلی آقای رشیدی اشاره کرده اند ک قصد سخره گرفتن ایشون رو داشته اند ولی زهی خیال باطل چون تعریف اسم ها سلیقه ای است و ما به شخصه چون پدر و مادرامون از کوچکی اسممان را انتخاب می کنند دلیل نمیشه ک تا پایان عمر هویتمان را با اون اسم یدک بکشیم مثل تحمیل عقاید دینی و سنتی مان ب کودکان از جانب پدر و مادر در دوران بچگی شان ک کاری کاملا اشتباه است و هر کس بر طبق آگاهی و علم خودش باید دین و مذهبش را قبول کند نه از روی اجبار و تقلید و تحمیل.
و قطعا هر زمان ک مستقل شدیم می توانیم به طبع و سلیقه ی خودمان تغییر اسم بدهیم.
و اقای رشیدی هم فک نکنم تغییر اسمشان گناه کبیره ای بوده باشه که همه تان روش زوم کرده این .
این طرز فکر و اندیشه و منش انسانی مان هست ک باید زیبا باشد و گرنه اسامی و القاب هیچی نیستند .
پس شما هم به جا گیر دادن ب ظواهر امر سعی کنید کنه مطلب رو و بیان حقیقت را بستایین و یا نقد کنید نه خود شخص رو .
و این طرز خطاب و گفتارتان نشان از کوته فکری و کوته بینی شما جماعت ظاهر پیشه است.
و بدانید ک شخصیت نخبه ی ایشان با بد خطاب کردن شما افراد حقیر خدشه ای بهش وارد نخواهد شد و افراد بزرگ منش همیشه ب بزرگ باقی خواهند ماند. وسلام
مطلع
Iran, Islamic Republic of
مهندس رشیدی چون طرفدار مدرنیته هستند آنچه را تشخیص بدهند درست است عمل می کنند، ایشان با افتخار نام خود را از شمس اله به سعید تغییر دادند و هر دو نام ایشان برای ایشان به یک اندازه دارای ارزش است و نام شمس اله نامی بود که چهل سال باهاش زندگی کرد، دلیل اصلی تغییر نام ایشان این بود که با جادو و اون کارهایی که در شأن مخالفان مهندس رشیدی . بهمین خاطر، یکی از روش های درمانی برای ایشان تغییر نام بود.
اون کسانی که با نیت خودشان همان نام قبلی را بیان می کنند همان کسانی هستند . و چون خود آدم کوچک و ضعیفی هستند، شاید اینطور تصور کنند که دارند.د ولی بدانند که الان در خانواده با افتخار همان نام قبلی مهندس رشیدی برای ایشان بکار برده می شود.
غیرت و شجاعت و رک گویی مهندس رشیدی سبب شده تا چه دوست چه دشمن نتواند از ایشان سوء استفاده نماید به همین خاطر، آدمی که می خواهد سالم زندگی کند و باج به کسی ندهد اینطور دشمن دارد. ولی این روش و مشی زندگی ایشان است شماها هر چه می خواهید تصور کنید.
مهندس رشیدی قربانی مبارزه با فساد در سیستم شد و به هیچ کسی باج نداد و با هیچ خطاکاری کنار نیامد
باشتی
France
خب مشخصه اینطور خطاب کردن مهندس رشیدی کار اونی کسی یا کسانی هستند که عقده های فروخورده دارند آخه رشیدی از صندلی های قدرتشون اونها را پایین انداخته بیچاره ها اینطوری بقول خودشون میخام زهرشون را بریزن
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کسی اسم قبلی آقای رشیدی را به سخره نگرفته است مگر شمس الله اسم بدی است که کسی آن را مسخره کند البته ظاهرا از نظر شما اسم جالبی نیست و نیاز بوده عوض شود. صدا زدن آقای رشیدی به اسم قبلی تلنگری به آقای رشیدی است که بداند زمانی که شمس الله بود و همه او را به این اسم میشناختند و هیچ وقت ممتاز نبود ولی به یکباره رییس جهاد دانشگاهی شد. شمس الله (سعید) رشیدی مورد بحث نیست بلکه تفکر رشیدی که تفکر اکثریت طرفداران تاجگردون هست مورد نقد هست که بدون هیچ گونه سابقه درخشان رشیدیها و امثالهم در سایه تاجگردون پست میگیرند و افراد بهتر به حاشیه میروند.این تفکر روزی باید جوابگوی بی عدالتی و تضییع حقوق دیگران باشند و بدانند مردم تعریف و تمجید از نماینده را صرفا به منزله استحکام جایگاه خود در حلقه افراد اطراف نماینده میدانند که طلبکار مردم و جامعه هم هستند.
جهادی۳
Iran, Islamic Republic of
خب یکبار به شماها که ادعا داشتید فرصت دادند .ه پیکره جهاد، چهل نفر در جهاد یاسیج هستند بیایید رزومه ارائه دهید و این گوی و این میدان، ببینید شما ممتاز هستید یا رشیدی؟ با حرف ها نمی توانید خودتان را ممتاز جلوه دهید، رشیدی اگه رشد کرده به واسطه توانموندی های خودش بوده و تاجگردون و امثالهم منتی برش ندارن، چند سال شما .حالا که به جایگاه واقعی خودتون که مستحقش بوده و هستید، سوزتان گرفته؟؟ ما بیصبرانه منتظر آن روزها هستیم...
جهادی
Iran, Islamic Republic of
ایشون یکی از کسانی هست که رشیدی نگذاشته بیش از انچه استعداد داره بره بالاتر، به این خاطر سوز داره
منصف
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مدیران تاجگردون که فقط چسپیدن به صندلی ها را بلندند این همت را هم داشتند از دکتر تاجگردون حمایت کنند ولی روز با تاجگردون هستند و شب با کاندیداهای دیگه برای فرداهای خودشان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب رشیدی مطالبت خوب بود اما اشاره به کارهایی که در بعد کشاورزی وهزینه های میلیاردی صورت گرفته نکرده اید دراینبخش سرمایه گذاری های خوبی انجام‌شده .بخش زیادی از زمینهای دشت امامزاده جعفر،دست لیشتر،دشت باشت،دشت خشاب و........از جمله آنها است
خلیفه رشیدی
Iran, Islamic Republic of
سلام در جواب سابقه های در خشان اولا شما خود تان را معرفی کنید تا ببینیم شما سابقه درخشانی دارید یا رشیدیها متاسفم برای شما که از روی حسادت حرف می زنی.......
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اخه کدوم چراغ ابادانی؟
یک مثال بزن کجا اشتغال برای اینده گچساران راه افتاده
منظور این نیست که فرد دیگری بجای تاجگردون بیاد وضع از این بهترمیشه. نه
ولی بکش کنار بجای طرفداری محض بذار خود دکتر جوابیه بده البته اگر جوابی داشته باشه
لیست اماده شده از باندبازی های تاجگردون در پروژه ها که مردم بشنوند(که بعضیهاشو میدونن) تا عمر دارند به چنین شخصی رای نمیدهند.
باوی
Iran, Islamic Republic of
سلام
برادر عزیز ایشون داره وظیفشو انجام میده، خشخشان شما به سر خواهد آمد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1