تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۰۶۶۲۹
یادداشت سیاسی |

برای یک دستمال قیصریه‌ای را به آتش می‌کشند

سیده محیا صالحیان‌فرد
۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
برای یک دستمال قیصریه‌ای را به آتش می‌کشند
کبنا ؛متن ارسالی: بازگشت اندیشه به صفا و روشنی است که زیبایی را مضاعف می‌کند و به زندگی روح می‌بخشد و آرزوی آبادانی و بهروزی مردم را دارد و به قول آن شاعر نامی؛ آب را گل نکنیم: شاید این آب روان، می‌رود پای سپیداری، تا فرو شوید اندوه دلی-دست درویشی شاید، نان خشکیده فرو برده در آب.»
نقل شده است «که چند سال قبل دو تن از فعالان سیاسی، یکی از طیف اصولگرایان و دیگری از طیف اصلاح‌طلبان در یک دانشگاهی به مناظره نشسته بودند. فعال اصولگرا محاسن کوتاهی داشت به طوری که از فاصله چند متری بدون ریش به نظر می‌رسید و فعال اصلاح‌طلب محاسن بلندی داشت. در جریان مناظره تعدادی از دانشجویان اصلاح‌طلب که در گوشه‌ای از سالن ایستاده بودند، هر وقت فعال اصلاح‌طلب سخن می‌گفت، با سر و صدا به او اعتراض می‌کردند و نوبت به سخنان فعال اصولگرا که می‌رسید برایش کف و سوت می‌زدند و تشویقش می‌کردند! مدتی نه چندان طولانی از شروع مناظره گذشته بود که فعال اصلاح‌طلب به علت این تشویق‌ها و اعتراض‌ها که به نظرش عجیب می‌رسید پی برد و متوجه شد که آن عده از دانشجویان، ایشان را به خاطر محاسنش اصولگرا تصور کرده و آن آقای کم محاسن را اصلاح‌طلب به‌حساب آورده‌اند! از این روی خطاب به آن گروه از دانشجویان گفت: این آقای فلان که ریش ندارد اصولگراست نه من! من اصلاح‌طلب هستم!... البته باید می‌گفت؛ به سخن توجه کنید نه گوینده آن. که نگفت!»
قبل از هر نکته‌ای باید بگویم که وضعیتمان در همه جا تقریباً این گونه‌ی است، متأسفانه این روزها شاهد هستیم که عده‌ای از دور نشسته‌اند و بدون اطلاع از واقعیت‌های جامعه و مسائل کاری و سازمانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، صدای طبل تخریب و اعتراض‌های غیرمنطقی و غیر اخلاقی‌شان بلند، بی خبر از آنکه واقعیت چیز دیگری است. افرادی که منافع، سلامت و رضایت مردم مدنظرشان نیست و اگر چیزی برای خودشان «ماسید» که هیچ، و اگر نه از روی هوای نفس و ندانم کاری، برای به دست آوردن یک چیز کم بها و بی ارزش دست به کاری می‌زنند، که ضرر و زیان هنگفتی به مردم وارد می‌شود، به قولی «برای یک دستمال قیصریه‌ای را به آتش می‌کشند».
 با یادی از گذشتگان، تیم مدیریتی فعلی علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های زیادی کردند و در این سال‌های کم پولی توانستند بیش از 400 تخت را به تخت‌های بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بیفزایند و برای رهایی مردم از مشکلات درمان قدم‌های اساسی بردارند و الان هم جامعه و این مدیران نیاز دارند که در یک فضای آرام و بدون هیاهیوهای ساختگی برای بهروزی و سلامت مردم تلاش نمایند. و زیرساخت‌های بهداشت و درمان را توسعه دهند. گر چه به هیچ وجه منکر رسالت خبرنگاران در باب نقد و اطلاع رسانی نمی‌شوم، و نقد باعث شکوفایی و اصلاح امور جامعه می‌شود، اما اگر نقدها و بعضاً تخریب‌ها بوی منفعت بدهد، وااسفا از مشکلات مردم.
---------------------------------
سیده محیا صالحیان‌فرد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کرو دست از این نام مستعار بازیها بردارید!
به فکر یک کابینه کارکشته جدید برای علوم پزشکی باشید.
از دوستان روابط عمومی
United States
اگر من را هم با پست درمانگاه لنده از قراردادی به استخدامی تغییر می دادند و مدیر ستادی بودم با همون پست و بعدش انتقالی به تهرانم داشت ردیف می شد و بقیه نزایا و منافع که بماند هر روز چند نامه اینجوری با نام مستعار از عملکرد نداشته ایلامی منتشر می کردم.
Iran, Islamic Republic of
،اين آقا مهندس مواد و ليسانس بازيگري كه هيچ ربطي ب بيمارستان و علوم پزشكي نداره استخدام كرده
پس بايد اخراج بشه
Iran, Islamic Republic of
خوب است که این آقای صالحیان فرد اقرار کرد که دانشجویان اصلاح طلبی را تشویق میکنند نه اصولگرایی را ولی ایشان این مطلب را هم بدانند اصولگرایان آنچنان بد حرف و خودخواه ومواضعشان غیر مردمیست . از دور هم قابل تشخیصند
Iran, Islamic Republic of
شما می خواهی ربطش بدهی به اصول و اصلاح شما؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
سخیف و بی محتوی .
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1