تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۴۰۱۵۴۴
در خصوص در آوردن چادر از سر یک متقاضی آزمون مطرح شد

پاسخ یک فرهنگی به اظهارات امام جمعه گچساران

۴۲
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخ یک فرهنگی به اظهارات امام جمعه گچساران
کبنا ؛متن ارسالی

به نام خدا
جناب آقای حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه محترم
 بادرود
باید به عرض برسانم که اظهارات  و سخنان جنابعالی در نمازجمعه‌ی گچساران واکنش‌های فراوانی را درفضای عمومی، رسانه‌ای ومجازی درپی داشته است.
نمی‌دانم منبا خبر و گزارش شما چه کسی بوده وآیا به یقین رسیده‌اید که چنین عملی صورت پذیرفته یا خیر؟ قطعاً با وجود دوربین‌های مداربسته و چک کردن انها توسط بازرسی و حراست و مدیر آموزش و پرورش چنین عملی نه تنها صورت نگرفته بلکه از اساس کذب محض بوده و اینکه باز باید به عرض برسانم محل امتحان در یک سالن سرپوشیده با حضور 300 داوطلب خانم و با عوامل اجرایی دوازده نفر خانم و تنها خزانه دار سوالات و ناظر استانی مرد بوده‌اند که باز این عوامل اجرایی شاهد بودندکه چنین عملی صورت نپذیرفته که چادر را به زور از سر داوطلب بردارند.
باید به عرض برسانم که گفته‌اید چادر از سر دانش آموز برداشته‌اند، جهت اطلاع اینها دانش آموز نبودند بلکه دواطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش بودند که همگی دارای مدارک کارشناسی به بالا و سن آنها از 22 سال بالاتر بوده است، چطور شما قانع شدید از تریبون مقدس نمازجمعه مطلبی را مطرح کنید که از اساس کذب محض بوده و تنها یکی دوبار از تریبون توسط عوامل اجرایی ان هم صرفاً جهت رعایت حال داوطلبان اعلام شد که لطفاً چادر خود را از پشت یا دسته‌ی صندلی آویزان نمایید.
آزمونی که خود تحت تدابیر امنیتی شدید برگزار می‌شود و کوچکترین مشکلی صورتجلسه می‌شود و خود آموزش و پرورش نهاد بازرسی و حراست دارد و نیازی به گزارش به شما نیست و یا تخلفی صورت نگرفته که مدیریت استان و یا گچساران عذرخواهی کنند.
چطور آموزش و پرورشی را که یکی از سخت گیرترین ادارات و آموزش دهنده‌ی حجاب و عفاف است به خاطر یک گزارش ناصحیح زیر سوال برده‌اید.
اینهمه خدمت نهاد آموزش وپرورش و همکاران و به ویژه زنان فرهنگی ما و حساسیت آنها در مورد حجاب و عفاف در طول این چند دهه وبویژه خدمات مدیرکل اموزش و پرورش استان جناب زارع پور و رئیس آموزش گچساران جناب پورالحسینی در طول پنج سال گذشته را نادیده می‌گیرید.
لطفاً نیمه‌ی پر لیوان را هم ببینید و این همه خدمات ارزنده را نادیده نگیرید، پورالحسینی سیدی آزاده و با اخلاق انسانی که در سالهای گذشته و در همین هفته موفق به کسب مقام برتر در زمینه‌ی عفاف و حجاب گردیده و جالب اینکه در همان روز جمعه که شما اینچنین سخن می راندید همزمان در سالنی در نزدیکی شما توسط آموزش و پرورش گچساران، همایش عفاف وحجاب داشت برگزار می‌شد و به چهل خانم برگزیده لوح تقدیر و جوایز دادند و تشویق شدند و سخنران و برگزار کننده آن کسی نبود جزء مدیر اموزش وپرورش گچساران و موضوعی را مطرح کردید که مدیرکل و رئیس اموزش و پرورش گچساران خودشان حساسیت ویژه‌ای رویان داشتند.
دستگاهی عظیم که همیشه مورد انواع بی مهری‌ها قرار می‌گیرد ولی از آن طرف مجری سیاست‌های حکومت است چه در بحث اموزش دین، مذهب و ایدئولوژی و برگزارکننده‌ی تمامی تظاهرات و راهپیمایی‌ها و انتخابات بوده و سهم عمده‌ی پاسداشت جمهوری اسلامی راهمین اموزش وپرورش به دوش می‌کشد.
آیا مطرح کردن چنین موضوع شائبه‌ی سیاسی بودن آن را در افکار عمومی مطرح نمی‌کند و آیا بیشتر هدف فشار به رئیس جلسه نیست به خاطر تفکر و اندیشه‌اش، آیا می دانید در همین یکی دو روز چه کمپین ها و نامه‌ها و جوابیه هایی از طرف دانش اموزان، معلمان و مردم شهر درحمایت از جناب پورالحسینی در فضای مجازی و واقعی صورت پذیرفته و البته سبب خیر شد.
 اما بعنوان یک فرهنگی به شما توصیه می‌کنم از موضع گیری‌های اینگونه پرهیز کنید زیرا که سخنان و مواضع شماها درمعرض افکار عمومی قرار می‌گیرد و باید مراقبت بیشتری به خرج دهید، اگر قرار بر موعظه هست ما معلمان هم موعظه گران خوبی هستیم در پایان به قول جناب پورالحسینی قضاوت را به مردم می‌سپاریم عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت- که گناه دگران برتو نخواهند نوشت.
 --------------------------------------
بختیار رضوانی
دبیر آموزش و پرورش گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
👏👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
کرو بشین. همه اینا آب در هاون کوبیدنه. راس ایگی به .
Iran, Islamic Republic of
کاسه داغ تر از آش
Iran, Islamic Republic of
بسیار منطقی بود سخنان شما جناب رضوانی
Iran, Islamic Republic of
درووووود بر شما دبیر دلاور قطعا همه فرهنگیان از موضوع و بی احترامی پیش آمده ناراحت شده اند چرا که این سوال پیش میاید امام جمعه محترم میتوناد این شک را در دل مردم ایجاد کند که آیا خانه دوم بچه ها هنوزم کانونی امن برای آنهاست در صورتی که موضوع برای دانش آموز نبوده و داوطلبان آزمون استخدامی بوده اند .
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده امام جمعه محترم هیچ زمان بدون اینکه به یقین نرسد حرفی یا موردی را بیان نمکنند وآقای رضوانی عزیز شما کاسه داغتر از آش نشو مدیر محترم آموزش و پرورش گچساران ومدیر آموزش وپرورش استان نیاز به وکیل ومدافع ندارند
بختیاررضوانی
Romania
بادرود وسپاس از اظهار نظر جنابعالی و سایر دوستان باید به عرض برسانم که درزندگی نه اهل تملق وچاپلوسی بوده ام و نه کاسه ی داغتر از آش و دارم کتاب جامعه شناسی تاریخی تملق را می نویسم ولی به هرحال اینجانب از حوزه ی عمومی و از منظر حقوقی از کل همکاران و حیثیت کلی آموزش وپرورش دفاع کرده ام ،نه طالب مدیریت هستم و بیست وشش سال فقط تدریس نموده ام و هیچگاه هم انتظار وتوقع پست ومقامی نداشته وندارم در چهارسال باقی مانده
Iran, Islamic Republic of
. تریبون یک حزب سیاسی خاص
رهام
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه هم نیاز به وکیل مدافع نداره رضوانی بزرگ از خانواده فرهنگیها واموزش وپرورشه ووکیل مدافع کسی نیست وواقعیتو میگه
موسوی
Iran, Islamic Republic of
باسلام .متن گویایی بود.اما ای کاش اشاره ای هم شده بود به رفتار ناپسند بعضی از به ظاهر دوستان که میخواستند ازین فضا سواستفاده نمایند؟آن هم از چه کسی؟از خانواده اصیل پورالحسینی که تاریخ خود گویاست همین دوستان مدیون این خانواده محترم میباشند چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب.تاریخی که...
Iran, Islamic Republic of
مرحبا
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش داداش پاداش نزد خدا محفوظه اوني كه بايد درمقابل خداجواب پس ده كسي نيس جز كساني كه ن..برا همه مشخص اند
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
احسنت به اين قلم ناطق و شيوا و بحق. جالب اينجاست كه بعضي از بالا دستي ها دنبال گرفتن ماهي از آب گل آلود هستن. يادمان نرود كه خداوند آگاه و بيدار هست.
همشهري اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
از لحاظ جناح سياسي با آقاي پورالحسيني در يك جناح نيستم و عقايد سياسي ايشان موردپسند بنده نيست. ولي ايمان دارم به مديريت پرتوان و لايق ايشان. البته ديگران كه هم جناحشان هستن از اين فرصت ق.ه از ايشان را داشتن. بدان كه اين سيد دل پاك طرفداران و مريدان زيادي دارد.حاجي موفق باشي
سادات شهرويي
Iran, Islamic Republic of
ما هميشه و همه جا طرفدار و حامي سيدمان هستيم. مدير برحق كارآمد و بروز.كاش بالادستي ها بدانند كه ديگر از آنها حمايتي نخواهد شد. ايل و طايفه بزرگ شهرويي
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرهنگی دلسوز وکارشناس امور اجتماعی جناب رضوانی .شایان ذکر است که از زمانی که ارزش ومنزلت فرهنگیان در این. شده جامعه ماهم رو به تنزل ونابودی سوق داده شده والان . با هر .جازه میده به عزیزترین ومظلوم ترین قشر جامعه. محترم فراموش نکنید که شما دست چپ راستتان را از یکی از همین فرهنگیان یاد گرفتین .پس کمی از سرعت خود کم کنید وبیشتر حرمت بگذارید.
اسدي
Iran, Islamic Republic of
اين سيد بزرگوار از خانواده اي اصيل و بزرگ زاده هستن كه اين وصله ها به اينها نميچسبه. الان بحث آقاي حجازي نيست ديگه. الان . سياست شروع شده توسط دگران.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه ی همکاران گرامی و تمام مسؤلینی که به دور از تملق و طمطراق و ریا کاری برای این نظام تلاش می کنند ، ما متاسفانه عادت کرده ایم به این حرف های. ، درود بر آقای رضوانی عزیز به دلیل تسلط بر موضوع و شفاف کردن آن در فضای مجازی و تمام فرهنگیانی که همه ی ما مدیون آنها هستیم.......
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
تشكر فراوان از همكار گرامي مان آقاي رضواني براي شرح درست و كامل وقايع. و درود و احسنت بر مدير پرتوان گچساران. آموزش و پرورش رو متحول كرده. حاجي ما تمام فرهنگيان پشتتيم.
Iran, Islamic Republic of
عالی👋👋👋👋👋👋
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
متاسفانه مشاوران و کسانی که چنین اخباری را به اطلاع امام جمعه می دهند از یک طیف و گروه سیاسی خاص می باشند و بر اساس غرایض سیاسی هم اطلاع رسانی می کنند
ولی کاش امام جمعه محترم تقوای الهی پیشه می کردند و صبر و حوصله بخرج می دادند و بیشتر تحقیق می کردند و تحت تاثیر چنین ادمایی قرار نمی گرفتند
وای بحال ماها که.
Iran, Islamic Republic of
امامان جمعه پدران معنوی شهرند دغدغه دین دارند ولی متاسفانه عده ای مغرض با اطلاع رسانی غلط . این بزرگواران را فراهم میکنند ای کاش به گزارشات غلط وکسانی که گزارش کذب به آنها میدهند توجه نکنند وبه همه کس اعتماد نکنند اگر هم که صحت دارد به وظیفه دینیش عمل کرده ولی انجایی اشکال دارد . چون که انسان ممکن الخطا است و هدف این خانم بنده خدا کشف حجاب نبوده استرس ودغدغه صحیح وسالم برگزار کردن امتحان باعث چنین تصمیمی شده مطمینا اگر این خانم محترم دغدغه سلامت امتحان را نداشتی چنین اقدامی نمی کرد چون جلسه همه خانم بوده ومثلمآ اگر مسامحه ای تقلبی زیر همین چادرها صورت می گرفت همین گزارشگران دوباره بعرض حاج آقای عزیز می رساندند که آقا امتحان کجا بود امتحان نبود تقلب بود پارتی بازی بود آقا اوتحان سوری برگزار کردند وگرنه همانجا آن خانم محترمی که مخلف گذاشتن چادر روی صندلیذبود میگفت خانم مسول لطفآ مراقب کنارم بگذارید ولی چادر از سرم برندارید ان الاعمال بلنیات خدا ان شاءالله از تقصیرات همه شیعیان مرتضی علی بگذرد وقلم عفوش را بر گناهانمان بکشد واگر خدای ناکرده هدف خانم کشف حجاب بوده خدا به حرمت حضرت زهرا به راه راست هدایتش کند وزبانمان را از نون بری انسانها بازدارد چون که نان بری و بیانش و اقدامش مذموم وناپسند است
علی
Iran, Islamic Republic of
یک عده به ظاهر اصلاح طلب که من میگم منفعت طلب که مدتی است برای منافع سمت اصلاحات را می گیرند و چشم دیدن امام جمعه محترم را ندارند چند روزی است به ظاهر از امام جمعه محترم شهر دفاع می کنند و ریاست محترم اموزش و پرورش را با رفتار خود می کوبند.مطمئن باشید این پیوند احترامی که بین امام جمعه محترم و اقای پورالحسینی هست ناگسستنی است.خانواده اصیل همیشه اصیل است و در این شکی نیست.کسی که وزنی ندارد با این رفتارها که بخواهد نفاقی بین نماینده محترم شهر و ریاست محترم آموزش وپرورش وامام جمعه محترم بیاندازد مطمئنا راهش به ناکجا آباد است.درود بر سیدبزرگوار واصیل ونوه سیدبزرگوار مرحوم حاج سیداسماعیل پورالحسینی که اسم و رسمش در استان به نیکی وعظمت است.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
وقتی در آززمون قراره از لیسانس به بالا سرکت کنه پس دانش آموز نبوده وصحبت های امام جمعه که گفته چادر ازسر دانش آموز درآورده اند .ما دبیران هنگام امتحان دانش آموزان را به رعایت پوشش نصیحت میکنیم واگر دانش آموزی درکلاس ویا جلسه امتحان خواست بدون چادر باشد مختاراست لباس ومانتو مدارس خود یک پوشش کامل است درمدرسه همه چیز رعایت میشود واهستیم که دانش آموز را به حجاب دعوت میکنیم خودت قضاوت کن تو برای دانش آموز دلسوزتری یا معلم
Iran, Islamic Republic of
لطفا در مورد اظهار نظر نماینده هم می نوشتید
فریاد
Netherlands
سی ظهیر ووچنه ک. وس حمایت
آرو
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید ظهرالدین با اصالت و اسوه اخلاق. مرد بزگ هیچ برچسپی به شما نمیچسبد. مهم این است که در قلب همه جا داری چه همکارانت و چه غیر همکار
علی
Iran, Islamic Republic of
مرحبا جناب بختیار
درود بر هر چ بختیاره
United States
اگر ادارات .پس این همه خلاف و اختلاس ولی بندوباری و حق خوری چطور صورت می گیرد؟خودت.حساب کردی؟چه نیازی به برداشتن چادر بود در استخدامی در حالی که نمیشه حساب کرد که سوالات ازکجا می آیند و نمیشه اینطوری،اما در امتحانات. که منبع امتحان مشخص هست و فقط رونویسی می کنند هیچ سخت گیری وجود ندارد؟اگه کارتون درست هست به استادان پیام نور و دانشگاه آزاد برای نمره دادن فشار نیاورید!
United States
سوالات امتحان استخدامی که معلوم نیست از کجا میایند الکی سخت گیری می کنید اما در امتحان پیام نور ودانشگاه آزاد که رونویسی می کنند و حتی استادان بیچاره برای نمره دادن اختیاری ندارند
عنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر بختیار عزیز. اندیشمندی دلسوز و راستگو
اقای امام جمعه شما که برای برداشتن یا برنداشتن یکساعته چادر انهم در یک مکان کاملا تفکیک شده.. اینقدر . نگرانید آیا برای برداشتن فشارهای اقتصادی ناشی از گرانی و اختلاس و دزدی و رانت چهل ساله اینطور ناراحت شده ای؟؟ برایتان مهم بوده؟؟ چند بار صحبت کردین که چرا مردم پول ندارند مایحتاج اولیه زندگیشون را بخرند؟؟ این حرفا..... وسلام
دنا
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم تو هم یک خواسته ای حالا از پورحسینی داری
علی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم کسی. از تریبونی حرفی را که مطمین نیست بگه حتما کسی شکایتی کرده و گزارش داده که ایشان ناراحت شده، شما هم خودتون زیاد ناراحت کنید
Iran, Islamic Republic of
رئيس مجتمع آموزش فنون برگزیده جایزه جهانی (IPC )  شد

دكتر سعيد غلامي رئيس مجتمع آموزش فنون شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب برگزیده جایزه جهانی (IPC )  شد.

به گزارش روابط عمومي، مجمع بین المللی اعتبارسنجی سوئیس(BAF ) يكي از مجامع بین المللی برای ممیزی، پایش و رتبه بندی مدیران در جهان است كه برای مدیران گواهینامه رتبه بندی با عنوان   INTERNATIONAL PERSONNEL CERTIFICATION (IPC) صادر می‌کند.

تمامی مدیراني که صلاحیت شان درBAF  تایید شود و موفق به اخذ جایزه IPC  شوند مدیران در تراز جهانی محسوب مي شوند. برگزیدگان این جایزه جهانی (IPC ) طی مراسمی در 14 تیرماه 1397 در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با حضور نماینده BAF معرفی شدند.

در اين مراسم دكتر غلامي موفق به دريافت تندیس طلا، عضویت در بنیاد اروپایی مدیریت IPCو دریافت کارت عضویت، دریافت سکه طلای IPC ،دریافت گزارش رسمی BAF و اعلام نتیجه ارزیابی و عضویت در انجمن مدیریت ایران گرديد.

 
Iran, Islamic Republic of
قطعا که شما در ازای کاری ;برای پورالحسینی این مطلب را نوشته اید . ولی خدا ناظر به اعمال و کردار ماست . اینقد.یه فرهنگی بعید هستش
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
چه کاری این خاندان همیشه کارهای همه کسو راه انداختند همیشه برخلاف جریان کرده اند اگر نامه ای که در تقدیر از پدربزرگش نخست وزیر وقت دکتر مصدق نوشته دست امثال شما بود الان ستون های صنعت ونفت قرق کرده بودین قضاوت . وبی جهت بدست نمی آید وجناب بختیار خان نمونه ای از انسانهای صادقه که کم پیدا میشن
دانش اموز
Iran, Islamic Republic of
درود بر تمامی معلمان ازاده ی اموزش وپرورش
رهام
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد سخن رضوانی بزرگ ودرجواب اونهایی که میگن کاسه ذاغ تر از آش اقای رضوانی بزرگ عضوی از خانواده اداره فرهنگه معلومه وحقشه که باید دفاع کنه جایی که به یه فرهنگی تهمتی زده شه وبیخود این شیرین کاریها را کنار بزارید و صادقاته قضاوت کنید
مدرسه ی صنعت نفت
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر معلم ازاد اندیش و قهرمان ،استاد رضوانی ،ایشون معلم تارزخ ومطالعات من بود و واقلا از ته دل دوستش دارم ،و قلم زیبایش را می ستایم ،اقای پورالحسینی و اموزش وپرورش باید به ازن معلمان افتخار کنند و بها دهند
دانش اموز صنعت نفت
Iran, Islamic Republic of
درود بر معلم ازاده و اگاه وروشنگر تاریخ ،استاد رضوانی
معلم آگاه
United States
باسلام ،واقعا باید از زحمات پورالحسینی تشکر کرد و امام جمعه باید با سند حرف بزند با سپاس از روشنگری کبنا و معلم خلاق و آزاد اندیشمان جناب رضوانی عزیز
آزیتا
Iran, Islamic Republic of
درود وسپاس از بزرگمرد فرهیخته ایلمون جناب رضوانی کسی نمیتونه آقای رضوانی به جانب داری متهم کنه اقای رضوانی همیشه قضاوتهاش بر اساس وپابه عدالت میباشد باتوجه به شناختی که از ایشون وتبارش دارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1