کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص در آوردن چادر از سر یک متقاضی آزمون مطرح شد

پاسخ یک فرهنگی به اظهارات امام جمعه گچساران

25 تير 1397 ساعت 22:41

لطفاً نیمه‌ی پر لیوان را هم ببینید و این همه خدمات ارزنده را نادیده نگیرید، پورالحسینی سیدی آزاده و با اخلاق انسانی که در سالهای گذشته و در همین هفته موفق به کسب مقام برتر در زمینه‌ی عفاف و حجاب گردیده است


متن ارسالی

به نام خدا
جناب آقای حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه محترم
 بادرود
باید به عرض برسانم که اظهارات  و سخنان جنابعالی در نمازجمعه‌ی گچساران واکنش‌های فراوانی را درفضای عمومی، رسانه‌ای ومجازی درپی داشته است.
نمی‌دانم منبا خبر و گزارش شما چه کسی بوده وآیا به یقین رسیده‌اید که چنین عملی صورت پذیرفته یا خیر؟ قطعاً با وجود دوربین‌های مداربسته و چک کردن انها توسط بازرسی و حراست و مدیر آموزش و پرورش چنین عملی نه تنها صورت نگرفته بلکه از اساس کذب محض بوده و اینکه باز باید به عرض برسانم محل امتحان در یک سالن سرپوشیده با حضور 300 داوطلب خانم و با عوامل اجرایی دوازده نفر خانم و تنها خزانه دار سوالات و ناظر استانی مرد بوده‌اند که باز این عوامل اجرایی شاهد بودندکه چنین عملی صورت نپذیرفته که چادر را به زور از سر داوطلب بردارند.
باید به عرض برسانم که گفته‌اید چادر از سر دانش آموز برداشته‌اند، جهت اطلاع اینها دانش آموز نبودند بلکه دواطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش بودند که همگی دارای مدارک کارشناسی به بالا و سن آنها از 22 سال بالاتر بوده است، چطور شما قانع شدید از تریبون مقدس نمازجمعه مطلبی را مطرح کنید که از اساس کذب محض بوده و تنها یکی دوبار از تریبون توسط عوامل اجرایی ان هم صرفاً جهت رعایت حال داوطلبان اعلام شد که لطفاً چادر خود را از پشت یا دسته‌ی صندلی آویزان نمایید.
آزمونی که خود تحت تدابیر امنیتی شدید برگزار می‌شود و کوچکترین مشکلی صورتجلسه می‌شود و خود آموزش و پرورش نهاد بازرسی و حراست دارد و نیازی به گزارش به شما نیست و یا تخلفی صورت نگرفته که مدیریت استان و یا گچساران عذرخواهی کنند.
چطور آموزش و پرورشی را که یکی از سخت گیرترین ادارات و آموزش دهنده‌ی حجاب و عفاف است به خاطر یک گزارش ناصحیح زیر سوال برده‌اید.
اینهمه خدمت نهاد آموزش وپرورش و همکاران و به ویژه زنان فرهنگی ما و حساسیت آنها در مورد حجاب و عفاف در طول این چند دهه وبویژه خدمات مدیرکل اموزش و پرورش استان جناب زارع پور و رئیس آموزش گچساران جناب پورالحسینی در طول پنج سال گذشته را نادیده می‌گیرید.
لطفاً نیمه‌ی پر لیوان را هم ببینید و این همه خدمات ارزنده را نادیده نگیرید، پورالحسینی سیدی آزاده و با اخلاق انسانی که در سالهای گذشته و در همین هفته موفق به کسب مقام برتر در زمینه‌ی عفاف و حجاب گردیده و جالب اینکه در همان روز جمعه که شما اینچنین سخن می راندید همزمان در سالنی در نزدیکی شما توسط آموزش و پرورش گچساران، همایش عفاف وحجاب داشت برگزار می‌شد و به چهل خانم برگزیده لوح تقدیر و جوایز دادند و تشویق شدند و سخنران و برگزار کننده آن کسی نبود جزء مدیر اموزش وپرورش گچساران و موضوعی را مطرح کردید که مدیرکل و رئیس اموزش و پرورش گچساران خودشان حساسیت ویژه‌ای رویان داشتند.
دستگاهی عظیم که همیشه مورد انواع بی مهری‌ها قرار می‌گیرد ولی از آن طرف مجری سیاست‌های حکومت است چه در بحث اموزش دین، مذهب و ایدئولوژی و برگزارکننده‌ی تمامی تظاهرات و راهپیمایی‌ها و انتخابات بوده و سهم عمده‌ی پاسداشت جمهوری اسلامی راهمین اموزش وپرورش به دوش می‌کشد.
آیا مطرح کردن چنین موضوع شائبه‌ی سیاسی بودن آن را در افکار عمومی مطرح نمی‌کند و آیا بیشتر هدف فشار به رئیس جلسه نیست به خاطر تفکر و اندیشه‌اش، آیا می دانید در همین یکی دو روز چه کمپین ها و نامه‌ها و جوابیه هایی از طرف دانش اموزان، معلمان و مردم شهر درحمایت از جناب پورالحسینی در فضای مجازی و واقعی صورت پذیرفته و البته سبب خیر شد.
 اما بعنوان یک فرهنگی به شما توصیه می‌کنم از موضع گیری‌های اینگونه پرهیز کنید زیرا که سخنان و مواضع شماها درمعرض افکار عمومی قرار می‌گیرد و باید مراقبت بیشتری به خرج دهید، اگر قرار بر موعظه هست ما معلمان هم موعظه گران خوبی هستیم در پایان به قول جناب پورالحسینی قضاوت را به مردم می‌سپاریم عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت- که گناه دگران برتو نخواهند نوشت.
 --------------------------------------
بختیار رضوانی
دبیر آموزش و پرورش گچساران


کد مطلب: 401544

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401544/پاسخ-یک-فرهنگی-اظهارات-امام-جمعه-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1