تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۷۴۷۸۱
کبنا گزارش می‌دهد

زمان و مکان مراسم اربعین شهید هادی راستگو گنجه اعلام شد

۰
زمان و مکان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌‌ای اعلام شد
کبنا ؛ زمان و مکان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ که با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه برگزار می‌شود، اعلام شد.
 به گزارش کبنا، ستاد مردمی برگزاری یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه، در اطلاعیه‌ای زمان و مکان این یادواره را ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز یکشنبه ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳ در محل گلزار شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام کرده است.
 در این اطلاعیه آمده است: با قدردانی و سپاس بی‌پایان از حضور شکوهمند مسئولین و اقشار و آحاد مختلف در آیین تشییع، بدرقه و خاک‌سپاری شهید مدافع وطن خواجه هادی راستگو گنجه به آگاهی مردم شریف و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رساند در استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد،  یادواره گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ۱۱ شهید گلگون‌کفن روستای گنجه‌ای بزرگ و اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۷  عصر با حضور مقامات و شخصیت‌های لشکری و کشوری و آحاد مختلف مردم در گلزار شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ برگزار می‌شود.

یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌‌ ای
 در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مراسم با سخنرانی حضرت آیت‌الله حسینی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه محترم شهر یاسوج و نوای مداح کشوری، سید محمد ذاکر پور از خوزستان برگزار می‌شود.
 در بخش دیگری از این اطلاعیه این ستاد آمده است: از عموم مردم مجاهد، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می‌شود با حضور یکپارچه و باشکوه در این مراسم عزم و اراده خود برای ادامه راه و آرمان‌های بلند شهیدان انقلاب اسلامی به نمایش گذارند. 
در پایان این اطلاعیه از همکاری سپاه فتح استان، تیپ ۴۸ فتح، ناحیه مقاومت انصار الحسین (ع) شهرستان بویراحمد، فرماندهی انتظامی استان، بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت نفت استان و بنیاد شهید استان برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر به‌عمل‌آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1