تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۷۴۶۳۵
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد: سال 1402 دو هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و برای 1035 نفر شغل ایجاد شد / 19 طرح تولیدی با 538 میلیارد ریال به چرخه تولید برگشت

۳
۴
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد: سال 1402 دو هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و برای 1035 نفر شغل ایجاد شد / 19 طرح تولیدی با 538 میلیارد ریال به چرخه تولید برگشت
کبنا ؛همت الله ناصری مدیرعامل جوان صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد که بارها در سطح کشور به دلیل عملکردش مورد تقدیر قرار گرفت. کبنا نیوز با این مدیر در خصوص اقدامات او در سال 1402 گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه آن را می‌خوانید.
ناصری، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو و عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1402 خدمات قابل‌توجهی به مردم این استان ارائه داده است. 
وی افزود: صندوق در این سال 863 فقره تسهیلات یعنی حدود 2 هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.
ناصری گفت: از این تعداد 396 فقره یعنی حدود 91 میلیارد تومان در بخش خدمات، 130 فقره بالغ بر 37 میلیارد تومان در بخش صنعت و 187 فقره یعنی حدود 65 میلیارد تومان در بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت شده که در مجموع برای هزار و 35 نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صندوق بازوی اشتغال و یک مؤسسه مالی، حمایتی و نهاد حاکمیتی است، اظهار کرد: در بحث پرداخت تسهیلات تبصره 18 در بین بانک‌های عامل استان صندوق کارآفرینی امید رتبه نخست را کسب که وزیر اقتصاد با لوح تقدیر از این صندوق قدردانی کرد.
ناصری افزود: یکی از کارهای خوب و شایسته صندوق کارآفرینی امید احیا و بازگشت واحدهای تولید راکد و غیرفعال به چرخه تولید بود که این صندوق با پرداخت تسهیلات و نظارت دقیق توانست 19 طرح کشاورزی، خدماتی، صنعتی را به چرخه تولید برگرداند. 
وی اضافه کرد: 538 میلیارد ریال به این 19 واحد تولیدی پرداخت شد که در مجموع برای 200 نفر اشتغال‌زایی شده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1402 با پرداخت 116 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات روستایی و عشایری هفت باشگاه ورزشی راه‌اندازی شد.
ناصری گفت: 150 فقره تسهیلات ضروری بالغ بر 46 میلیارد ریال در سال 1402 پرداخت شده است.
وی بیان کرد: در سفر دوم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد 6 طرح با اعتبار 420 میلیارد ریال به این صندوق معرفی شد که صندوق کارآفرینی امید این تسهیلات را طی سه سال به آنها پرداخت می‌کند.
وی افزود: صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های دولتی و خصوصی را دارد. شرکت‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌توانند با صندوق کارآفرینی امید تفاهم‌نامه منعقد کند و بر اساس آن به کارکنان خود تسهیلات ضروری پرداخت کنند و یا در اشتغال‌زایی جوانان سهیم باشند.
ناصری ضمن گلایه از برخی مسئولان گفت: عموماً استان‌ها به سمت انعقاد تفاهم‌نامه‌ها رفته‌اند. مثلاً شرکت نفت گچساران یا کارخانه سیمان مارگون می‌توانند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، اعتباری را نزد صندوق کارآفرینی امید بگذارند و صندوق هم دوبرابر آن را می‌گذارد و به معرفی‌شدگان از سوی این شرکت‌ها تسهیلات اشتغال‌زایی یا ضروری پرداخت می‌شود. این مسئله علاوه بر جلوگیری از خیلی از آسیب‌ها می‌تواند به اقتصاد خانواده آن فرد کمک شایانی کند.
وی تأکید کرد: صندوق کارآفرینی امید باتوجه‌به اینکه تنها نهادی است که قوانین دست‌وپاگیر بانکی را ندارد و در پرداخت تسهیلات سهولت دارد و در راستای حمایت کسب‌وکارهای خرد و بنگاه‌های اقتصادی زودبازده تشکیل شده است؛ بنابراین لازم است که دستگاه‌های صادرکننده مجوزها پای‌کار باشند و برای همکاری هر چه بیشتر تفاهم‌نامه انعقاد کنند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد به طرح روستای نوفن اشاره کرد و گفت: منظور از این طرح انتقال فناوری به روستاها بود، یعنی ما از کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را ببریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع.ستار
Iran, Islamic Republic of
خودتون هم میدونید این تسهیلات را کیا میگیرن و صرف چی میشه؟
کی به آدم بیکار وام میده؟ به اسم جوانان بیچاره میگرن خرج ماشین و خونه و زمین و.... می کنند.
سید
Iran, Islamic Republic of
والا بقران.همش اماره .کسی هم گیرنمیاد مارتون رو دربیاره.
اون وامهایی هم که دادین فقط به اقوام دادین.
بودم که میگم از خودم درنیاوردم
شهروند بدون سفارش
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای همتی برای نامه های رئیس جمهوری چکار کردید؟ ظاهرا راهی سطل زباله شدند
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1