تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۴۷۳۳۲۱
کبنا گزارش می دهد؛

گزارش‌های مردمی درخصوص کمبود تعرفه / امام جمعه باشت: تعرفه در برخی از شعب کم آمده؛ مردم تجمع نکنند تا تعرفه‌ها در بین شعب توزیع شود/ حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی

۱
۰
فیلم| گزارش‌های مردمی درخصوص کمبود تعرفه / امام جمعه باشت: تعرفه در برخی از شعب کم آمده؛ مردم تجمع نکنند تا تعرفه‌ها در بین شعب توزیع شود
کبنا ؛
شور و نشاط انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد بالا است و مردم مثل ادوار گذشته به شکل گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند. کمبود تعرفه در بعضی از صندوق‌های رأی  مردم را نگران کرده است که امید می‌رود، تدبیر و چاره بهتری برای ثبت مشارکت حداکثری بیندیشند.
    

به گزارش کبنا نیوز، گزارش های مردمی حاکی از آن است که در برخی از شهرستان ها و برخی از شعب اخذ رأی با کمبود تعرفه روبرو شده است و مردم همچنان منتظر توزیع تعرفه هستند تا رأی خود را به صندوق بیاندازند.
همه مسئولان نظام بر روی حضور سرتاسری و گسترده مردم تأکید دارند اما عدم توزیع تعرفه موجب دلسردی مردم و کاهش آمار شرکت در انتخابات می شود.
در باشت مردم به دلیل کمبود تعرفه جلوی فرمانداری باشت تجمع کردند که امام جمعه شهرستان در جمع مردم حضور پیدا کرده و خواستار ایجاد آرامش شد.
حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای، امام جمعه شهرستان باشت در این خصوص گفت: رأی هم حق و هم تکلیف است، بنده از صبح امروز همراه با دادستان محترم از شعب اخذ رأی بازدید کردیم. مواردی هم مشاهده کردیم، آقای دادستان موارد را دیده است، تعرفه در برخی از شعب کم آمده است، اما به من قول داده اند و گفته اند از نظر تعرفه مشکلی نداریم.
وی افزود: خواهش من این است که مردم تجمع نکنند تا تعرفه ها در بین شعب توزیع شود.
به گزارش کبنا، حضور پُرشور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها پای صندوق‌های رأی مثال‌زدنی است و مردم از ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حضور داشته‌اند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی بعد از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شدند و فرمودند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران، روز مبارکی قرار دهد و نتایج تلاش مردم عزیز ما و دستاندرکاران مسائل گوناگون انتخابات، ان‌شاءالله به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.
ایشان افزودند: من دو توصیه عرض می‌کنم و بعداً به پاسخ سوال خبرنگار محترم پاسخ می‌دهم. توصیه اول به مردم عزیز این است که قرآن به ما فرمود؛ در کارهای نیک مسابقه بگذارید و از دیگران پیشی بگیرید.
رهبر انقلاب تاکید کردند: من در انتخابات‌های گذشته نیز گفتم که تاکید می‌کنم هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید و در اولین ساعات ممکن رای خود را در صندوق‌های رای بیندازید.
ایشان افزودند: توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای دهید. مثلاً در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر را احتیاج است که به ۱۶ نفر رای دهید و نه به کمتر؛ یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رای دهید و به ۳۰ نفر رای دهید و به کمتر رای ندهید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: امروز چشم بسیاری از دوستان و بدخواهان ملت ایران به شما مردم است. هم دوستان ما و افرادی که علاقمندان به ملت ایران هستند و هم بدخواهان، از همه طرف چشم‌ها متوسل مسائل کشور ما و متوسل ملت عزیز ماست. به این توجه کنید، دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.
آیت الله خامنه ای افزودند: آخرین حرف من خطاب به مردم این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

باقر
Iran, Islamic Republic of
خدایی این چه انتخابات است حضرت آقا تاکید دارن بر حضور پرشور بعد فرماندار انقلابی بویراحمد بعضی حوزه ها تعرفه نمیفرسته
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
فایل های مرتبط
1