تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۷۳۰۸۳
کبنا گزارش می‌دهد

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با محمد بهرامی برگزار شد/ بهرامی: با پیروزی راه‌ روشن‌فردا هیچ‌کس بازنده نیست / اگر در مجموعه ما کسی قومی، جغرافیایی و سیاسی برخورد کرد، یقه مرا بگیرید. / برای بانوان جایگاه‌های مهم را در نظر می‌گیریم/ حاضر به‌مناظره با منتظریان هستم، اگر نیامد جای او گُل می‌گذاریم / همه را حرمت می‌کنیم و به‌‌هیچ‌وجه نگاه منفی‌نگر نداریم / به‌دنبال بزرگتر کردن سفره مردم هستیم

۸
۰
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با محمد بهرامی برگزار شد/ بهرامی: با پیروزی راه‌ روشن‌فردا هیچ‌کس بازنده نیست / اگر در مجموعه ما کسی قومی، جغرافیایی و سیاسی برخورد کرد، یقه مرا بگیرید. / برای بانوان جایگاه‌های مهم را در نظر می‌گیریم/ حاضر به‌مناظره با منتظریان هستم، اگر نیامد جای او گُل می‌گذاریم / همه را حرمت می‌کنیم و به‌‌هیچ‌وجه نگاه منفی‌نگر نداریم / به‌دنبال بزرگتر کردن سفره مردم هستیم
کبنا ؛جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور محمد بهرامی، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه 7 اسفند ماه 1402) جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد برگزار شد. در ابتدا بهرامی صحبت‌هایش را کرد و در ادامه دانشجویان به‌طور شفاف سؤالات خود را بهرامی کردند.
بهرامی در ابتدا سخنرانی و اظهار کرد:
*بسیجیان روزگاری و در جنگ هشت سال دفاع مقدس توانستند با ایثارگری و شهادت خودشان از این وطن پاسداری و حفاظت کنند. یاد آنها را گرامی می‌داریم و امیدواریم بسیجیان امروز نیز پیرو آنها باشند. 
*نه در واقعیت بمانیم و نه در ایده‌آل. دانشجویان باید با واقعیت‌ها آشنا شوند تا به صورت پلکانی به سمت واقعیت حرکت کنیم.
 *اگر روزی این اوضاع دست ما افتاد بساط این تندروها را جمع می‌کنیم. ما آمده‌ایم امانتدار مردم باشیم. اساتید دانشگاه باید بر اساس نیازهای مردم و مقتضات زمان باید در راستای منافع مردم درست تصمیم بگیرند. شخصیت من تابع یک جریان خاص سیاسی نیست. در زمان شهرداری یک نفر پیدا نمی‌شود که در بحث اشتغال، انتصابات، مشکلات مردم و... جغرافیایی و یا قومی رفتار کرده باشم.
*هر جا رقبای ما برای اشتغال جوانان قدم برداشته است از آنها تشکر می‌کنم. ما آمده‌ایم باری از دوش جوانان برداریم.
ما دست به ترکیب استخدام‌هایی صورت گرفته در ادارات نمی‌زنیم و سفره‌ها را کوچک نمی‌کنیم و اتفاقاً به دنبال بزرگتر کردن سفره‌های مردم و جوانان هستیم.
*نگاه ما به دنبال تغییر و تحول است و به‌هیچ وجه نگاه منفی‌نگر نخواهیم داشت و همه را حرمت می‌کنیم از هر طیف و جریان سیاسی هستیم. به‌دنبال قلع و قمع نیستیم.
در ادامه یکی از دانشجویان از بهرامی در خصوص آموزش و پرورش و عدم حضور کاندیداها و مسئولان در دانشگاه و اشتغال جوانان سؤال کرد.
عملکرد هر کسی را باید در دو بعد بررسی کرد، یکی برنامه و دیگری کارنامه. در بحث اشتغال، در زمان مسئولیت من در شهرداری یاسوج هیچ‌کس به‌اندازه من شغل ایجاد نکرد؛ چه مستقیم و چه غیرمستقیم.
بهرامی گفت: افراد خودشان باید پاسخگو باشند که چرا در دانشگاه حضور پیدا نمی‌کنند؛ اما دانشگاه خانه من است و من همواره پاسخگو دانشجویان و جوانان خواهد بود.
وی افزود: آموزش و پرورش مبدأ تحولات است. بنده در بحث آموزش و پرورش؛ فارغ از مسائل سیاسی، قومی و قبیله‌ای عمل خواهم کرد و مبنا فقط شایسته‌سالاری است.

در ادامه یکی از دانشجویان از بهرامی پرسید؛ ارزیابی شما از وضعیت کنونی آموزش و پرورش چیست؟ اگر پیروز شوید؛ چه واکنشی دارید و اگر نشوید، واکنش‌تان چیست؟ آیا حاضر هستید با آقای منتظریان مناظره کنید؟
این دانشجو اصرار داشت که بهرامی همین الان زمان مشخص کند. بهرامی پاسخ داد: من در زمان مناسب و مکان مناسب حاضر به‌مناظره هستیم؛ اما به‌‍شرطی که پخش شود. همچنین نیم ساعت در اختیار من و آقای منتظریان قرار دهید که از همدیگر سؤال کنیم.
بهرامی گفت: چون توسعه را خوب می‌فهمم، یکی از اولویت‌های من آموزش و پرورش است. اگر شکست خوردم، پیام من به منتخب مردم، تبریک است.
من آمده‌ام هستم که در تمام دانشگاه‌ها حاضر شوم. هر بار دانشگاه‌ها دعوت کردند، حاضر شدیم؛ شاید زمانی وقت من پُر بوده و یا برنامه دیگری داشته باشم.
بهرامی خطاب به این دانشجو گفت: شما زمان مناظره من و آقای منتظریان را مشخص و اعلام کنید. اگر ایشان نیامد، اشکال نداره جای او یک «گُل» می‌گذاریم.

بهرامی در ادامه در پاسخ به یکی از دانشجویان خانم، برنامه‌محوری را لازم پیشرفت و توسعه جامعه دانست و گفت: ابتدا از نجابت این خانم محترم تشکر می‌کنم. خیلی از کشورها بر اساس برنامه‌ها به توسعه رسیده‌اند. حتماً برنامه داریم و برنامه‌های من جاهای مختلف منتشر کردیم. دوست داریم، آقایان که می‌گویند؛ برنامه داریم، بیایند در خصوص برنامه‌هایشان و اجرایی کردن آنها برای مردم صحبت کنم. 
وی افزود: من قول می‌دهم روزی حوزه انتخابیه را بی‌نیاز کنم از منابع دولتی. 
بهرامی در ادامه تاکید کرد: باید از ظرفیت بانوان استفاده کنیم. در این سال‌ها بانوان را مورد بی‌توجهی قرار دادیم. من زمانی شهر یاسوج را با جوانان و بانوان اداره کردیم. خانم صفایی که معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در زمان حسین کلانتری بود، من به او اعتماد به‌نفس دادم و رشد دادم. حتماً در آینده برای بانوان جایگاه‌های مهم را در نظر می‌گیریم.
بهرامی گفت: برای کسانی که می‌خواهند در راستای توسعه و آبادانی استان قدم بردارند، فرش قرمز پهن می‌کنیم.
وی افزود: زمان من در شهرداری یاسوج اقدامات فرهنگی و ورزشی آنقدر بالا بود که سایر دستگاه‌های فرهنگی و ورزشی را به‌حاشیه برد. گذشته من نشان داده که برنامه داریم و برنامه‌محور عمل خواهیم کرد.
وی افزود: از توان نخبگان همیشه استفاده کرده‌ایم. آینده کشور دست دانشجویان است و اگر به اینها توجه نکنیم، به‌‌عنوان سرمایه‌های جامعه به‌همه ماها ظلم می‌شود.
بهرامی در پاسخ به سؤال دانشجویی که برای توسعه دانشگاه‌ها چه برنامه‌ای دارید، گفت: اگر مسئولیت دست من افتاد، کسانی که به‌دنبال کار سیاسی باشند، جایشان در دانشگاه نیست. دانشگاه جای پژوهش، آموزش و مطالبه‌گری است نه کار سیاسی. 
وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه اگر دانشجو بودی از کاندیداها چه مطالبه‌ای دارید، گفت: خواست من از یک کاندید این است که قامتش ملی باشد. فردا در کمیسیون تخصصی نقش آفرین باشد.
این نامزد انتخابات مجلس در ادامه بیان کرد: امید من پیش دانشجویان و جوانان است. چون جریان من یک جریان تحول‌خواه است و باید به سمت جلو بریم. علم و عمل را در راستای منافع مردم و رضایت مردم پیوند خواهیم زد [بهرامی دوست داریم]
دانشجویی در ادامه بهرامی را آریوبرزن زنده خواند.
بهرامی در ادامه به افتخارات مردمان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: آریوبرزن گمنام نبود، اما جوانان این دیار آریوبرزن‌های گمنام زیادی دارد. تیم شهرداری یاسوج را تشکیل دادیم و فرزندان این استان با کمترین تجهیزات و امکانات پیروزی‌های شگفت‌انگیز داشتند.
بهرامی به وضعیت بازنشستگان اشاره کرد و گفت: باید با طرح‌ها و قوانین وضعیت بازنشستگان را بهبود ببخشیم. قبول دارم که حقوق آنها کم است. درآمد یک غرفه در جمعه بازار از درآمد من بیشتر است.
بهرامی در جمع بندی این جلسه گفت: مشکلات خیلی از بی‌عدالتی و فسادها این است که اخلاق ضعیف شده است.  من درخواست داریم از همه هواداران که اخلاق سرلوحه کارمان باشد. عزیزان هم ظرفیت پیروزی را داشته باشند و هم ظرفیت باخت را. اگر ما پیروز این میدان انتخابات بودیم، نماینده همه هستیم. همه را نمایندگی خواهیم کرد. به‌دنبال یک سنگ‌بنای جدید در حوزه فرهنگ، اقتصاد، عمران و آبادانی هستیم. هر چه جلوتر برویم، جامعه را لمس می‌کنیم.
در باب فرهنگی مردم یکی ویژگی دارند که در دنیا بی‌نظیر هستند. این ویژگی‌های که ما داریم، صداقت، محبت، نوع‌دوستی، شجاعت و... در هیچ‌جای دنیا نیست. بر این اساس سنگ بنای ما اخلاق است و بر اساس اخلاق شرایط فرهنگی برای انتخاب‌های بعد سازنده شکل دهیم.
وی افزود: هر جا مسئولیت داشتم، اگر در مجموعه ما کسی قوم، جغرافیایی و سیاسی برخورد کرد، یقه مرا بگیرید.
بهرامی گفت: در پیروزی راه روشن‌فردا هیچ‌کس بازنده نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تیم سرخ جامگان مشهد و بازیکن خارجی به نام باگاری رو میگی جوانان استان
محض رضای خدا بعد باخت آتی دیگه سیاست رو ببوس و رهاش کن که بویراحمد رو به قهقرا بردی
ایل آقا رو نابود کردی
سی سخت رو به آتش کشوندی
بخدا مردم تو رو نمیخوان دیگه
محض دینت ول کن دُم سیاست رو
سفلی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر محمد بهرامی
برادران آباده
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بهرامی زنده باد اصلاحات
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی مرد دوست داشتنی مرد اخلاق مدار مرد بزرگ زنده باد بهرامی زنده باد اصلاحات
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
مرد دوست داشتنی❤️❤️❤️
تامرادی چین
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب دکتر محمد بهرامی یعنی نه به طایفه گرایی نه به روشنفکر و امثال روشنفکر
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هر چند آدم خوبی است اما مرد میدان مجلس نیست و نوع حرف زدنش که برای هر جمله یک ساعت طول میکشه نشان میده که ایشان در صورت ورود به مجلس در همان راند اول توسط نمایندگان گرگ سایر استانها بلعیده خواهد شد بنابراین به درد مجلس نخواهد خورد
United States
دقیقا در تهران نیاز به سرم دارد تا کمی جان بگیرد بعد صحبت کند به درد مجلس نمی‌خورد
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1