تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۷۲۰۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

نشست مشاوران طراحی سد پراشکفت با فرماندار بویراحمد

۰
نشست مشاوران طراحی سد پراشکفت با فرماندار بویراحمد
کبنا ؛
تعدادی از اعضای فنی و مدیریتی، شرکت مشانیر بزرگترین شرکت مشاور مهندسی ایران در زمینه برق و انرژی، پیرامون آخرین وضعیت پروژه سد پراشکفت با فرماندار بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش کبنا نیوز، فرماندار بویراحمد در این دیدار اظهار کرد: با توجه به احصای مسائل اساسی شهرستان بویراحمد، از روز اول ورودم به شهرستان به دنبال فعال کردن و احیاء کردن پروژه «سد پراشکفت» بودم و الحمدالله با همکاری و پیگیری‌های شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و حمایت‌های بسیار جدی استاندار امروز آخرین مراحل فاز اول مطالعاتی این سد در حال پایان و شروع مرحله بعدی است.

مهدوی مطلق گفت: با توجه به تجربه و شناختی که از هلدینگ نیرو در قرارگاه خاتم‌الانبیاء دارم، ان شاء الله تلاش خواهیم کرد تا در اجرای این پروژه بزرگ از ظرفیت قرارگاه خاتم استفاده شود.
مهندسین مشانیر هم با ارائه گزارشی کوتاه از آخرین اقدامات انجام شده؛ بر مزیت‌ها و ارزش افزود‌های جانبی این سد تاکید کردند که از هفته‌های آتی نقشه‌برداری‌های تخصصی هوایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در این نشست مقرر شد در پایان ماه جاری یک نشست کامل با حضور معاون محترم عمرانی و دستگاه‌های اجرایی، برای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه و مقدمه چینی برای مهیا شدن مقدمات پروژه بحث و تبادل نظر شد.
لازم به ذکر است، شرکت مشانیر که در زمینه ارائه خدمات مشاور مدیریت، مدیریت پروژه، اجرای زیرساخت‌های صنعتی، در زمینه‌های سد، نیروگاه‌های آبی، تولید، انتقال و توزیع برق فعالیت می‌کند بزرگترین شرکت در این زمینه هست.


نام شما

آدرس ايميل شما

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1