تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۷۱۷۴۹
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

۱۱۹ نفر در کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت شده‌اند

۱
۰
۱۱۹ نفر در کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت شده‌اند
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون و طی اعلام ۲ مرحله اعلام اسامی تأیید صلاحیت شدگان مجلس دوازدهم از سوی شورای نگهبان ۱۱۹ نفر صلاحیتشان تأیید شده است.
به گزارش کبنا به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی چهارشنبه در همایش انتخاباتی در یاسوج، اظهار کرد: تا ۱۹ بهمن ماه فرصت رسیدگی به شکایت افراد رد صلاحیت شده یا عدم احراز صلاحیت شده وجود دارد احتمال اینکه صلاحیت افراد دیگری تأیید و وارد صحنه انتخابات شوند، وجود دارد.
وی افزود: انتخابات ۱۱ اسفند به دلیل تخریب‌هایی که دشمن برای زمین زدن نظام و ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی انجام می‌دهد از اهمیت بالایی برخوردار است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در تشکیل هیأت‌های اجرایی انتخابات تلاش کردیم عدالت رعایت شود و افراد معتمد مردم انتخاب شود، در کنار ستاد انتخابات ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شد و فعل وانفعالات انتخاباتی میان کاندیدا و مسئولان را بررسی و رصد می‌کند.
هاشمی ادامه داد: ستاد امنیت انتخابات برای تأمین امنیت انتخابات مورد تأکید مقام معظم رهبری تشکیل و اطلس انتخاباتی برای رعایت باید و نباید‌های انتخاباتی تهیه شد.
وی با اشاره به اینکه انتخابات در همه استان‌ها نیمه الکترونیک است، گفت: ۸۷۲ شعب اخذ رای در کل استان و مناطق روستایی و عشایری پیش‌بینی شده است و زیرساخت‌ها شامل فیبرنوری این شعب تست شده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بر قانون مدار بودن کاندید‌های انتخاباتی تأکید کرد و ادامه داد: نباید به بهانه مشارکت کار‌های فراقانونی که سبب تحریک جوانان و بر هم خوردن امنیت استان و کشور می‌شود، انجام دهیم.
هاشمی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد و‌امیدواریم با حضور حداکثری مردم شاهد یک انتخابات باشکوه باشیم.
وی بر برگزاری انتخابات اخلاق مدارانه و در چارچوب قانون تأکید کرد و افزود: برخی‌ها به بهانه شور انتخاباتی دنبال کار‌های خلاف قانون هستند که پذیرفتنی نیست.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آنچه مورد انتقاد نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مجلس خبرگان رهبری بود تخریب‌هایی است که برخی داوطلبان انتخابات علیه همدیگر انجام می‌دهند که انتظار می‌رود داوطلبان انتخابات به جای تخریب همدیگر برنامه‌های خود را اعلام کنند و به ترویج هنجار‌های شایسته انتخاباتی بپردازند.
هاشمی با اشاره به اینکه کارآمدی، تقوا و پای‌بندی داوطلبان انتخابات به نظام اسلامی مدنظر مردم است، گفت: دشمن نمی‌خواهد ما در انتخابات حضور داشته باشیم لذا شرکت در انتخابات موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
وی اضافه کرد: انتخابات متعلق به هیچ حزب، گروه و جناح سیاسی نیست بلکه انتخابات متعلق به مردم است و‌امیدوارم مردم در ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی را به ثبت برسانند.
برای انتخابات پیش رو (۱۱ اسفند امسال) ۸۷۲ شعبه اخذ رای در مناطق مختلف استان پیش‌بینی شده است. کهگیلویه و بویراحمد دارای جمعیتی حدود ۷۰۰ هزار نفر، ۹ شهرستان و سه حوزه انتخابیه است که در انتخابات پیشین ( مجلس یازدهم) ۵۴۳ هزار نفر مشمول رای دادن بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
رای نمیدم.
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1