تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۷۱۷۲۸
در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح شد؛

صدور ۲۲۰ مجوز راه اندازی مراکز مشاوره در کهگیلویه و بویراحمد

۰
صدور ۲۲۰ مجوز راه اندازی مراکز مشاوره در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویر احمد گفت: دلایل افزایش آمار طلاق در استان باید با انجام کارهای تحقیقاتی ریشه یابی و برای کاهش آن برنامه ریزی شود.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید جواد هاشمی روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با تاکید بر اینکه جوانان باید نسبت به وظایف خود در قبال ازدواج توجیه شوند، گفت: مشاوره در امر ازدواج باید جدی گرفته شود و خانواده‌ها نیز باید راهنمای خوبی باشند.
هاشمی به افزایش طلاق هشدار داد و افزود: باید مشاوره‌ها به عدم طلاق جوانان کمک کند و شرایطی فراهم شود که در بحث ازدواج و طلاق جوانان به راحتی بتوانند به مشاوره‌ها دسترسی داشته باشند.
وی با تاکید بر مدیریت و کنترل ریشه ای و اساسی آسیب ها در مرحله تشکیل خانواده خاطرنشان کرد: مسئله اصلاح سبک زندگی با آموزش، ترویج و اقدامات فرهنگی محقق خواهد شد و باید آموزش های این حوزه را الزامی کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری تاکید کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی و پیامدهای آن باید چاره‌اندیشی کرد و راهکار اتخاذ کنیم و از همه ظرفیت‌های موجود بهره گیریم.
هاشمی اظهار داشت: همه دستگاه ها باید پای کار بیایند ودر این مورد همکاری کنند و موضوع را جدی بگیرند و ما باید از جوانان حمایت کنیم.
وی اظهار داشت: دستگاه های متولی در حوزه آسیب های اجتماعی ماموریت های خود در این عرصه را با جدیت دنبال کنند تا با اهداف تعیین شده در این زمینه دست یابیم.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری اظهار داشت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در اختیار ۱۶ دستگاه فرهنگی اجتماعی در حوزه آسیب های اجتماعی داده شده است تا در در این خصوص هزینه شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان هم در این نشست اظهار داشت: این ستاد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اهدای جهیزیه و مشاوره، زمینه ازدواج آسان برای جوانان را فراهم می‌کند.
حجت الاسلام متقی فر با بیان اینکه از ایده‌های خلاقانه برای ترویج ازدواج آسان حمایت می‌کنیم اضافه کرد در سال گذشته ۱۸۰ مجوز مراکز مشاوره صادر و امسال نیز تاکنون ۲۲۰ مجوز برای راه اندازی مراکز مشاوره صادر شده تا به جوانان در زمینه ازدواج مشاوره دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1