تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۴۷۱۰۳۱
در دومین کنگره فرهنگی و هنری «اسطوره مقاومت» مطرح شد؛

مکتب شهید سلیمانی همان راه مبارزه با طاغوت است/ لزوم شناسایی ابعاد شحصیتی سردار دل‌ها و معرفی آن به جوانان

۰
مکتب شهید سلیمانی همان راه مبارزه با طاغوت است
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکتب شهید سلیمانی همان راه مبارزه با طاغوت است.
به گزارش کبنا فرمانده سپاه فتح استان امروز سه‌شنبه(۱۳ دی‌ماه 1402) دی‌ماه در دومین کنگره فرهنگی و هنری «اسطوره مقاومت»، گفت: فرمانده سپاه فتح استان گفت: حضرت آقا فرمودند که «شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناکتر است.» با شهادت‌ایشون دشمنان متوجه شدند که نام شهید سلیمانی در محور مقاومت بسیار خطرنا‌کتر از‌ایشون است؛ نمونه آن سرود، کلیپ و کتاب‌های زیادی که در مورد شهید انجام شده است.
حمید خرمدل خاطرنشان کرد: خداوند با شهادت به بندگانش هدیه می‌دهد شهید سلیمانی سال‌ها در راه دفاع از دین و ارزش‌ها جنگید خداوند نیز شهادت را جایزه او کرد.
وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک مکتب است، افزود: باید مجموعه‌ای بیاید و این مکتب را شناسایی و به جامعه معرفی کند. یکی از توصیه‌های شهید سلیمانی وحدت بود وحدت در کنار دشمن را باید مدنظر داشته باشیم. همه‌ی احزاب و گروه‌های کشور دشمن مشترک دارند و باید در مقابل دشمن وحدت را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان یادآور شد: باید آمادگی و آگاهی را در مقابل با توطئه‌های دشمن و معرفی مکتب شهید سلیمانی داشته باشیم؛ زیرا رمز پیروزی است.
خرمدل به اثرگذاری انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات راه حل مشکلات کشور است باید برای اینکار آماده باشیم هرکس تربیبونی دارد، منبر و رسانه‌ای دارد باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کند.
وی نصریح کرد: باید شور انتخاباتی در میان مردم شکل بگیرد امروز میدان مبارزه با دشمنان در انتخابات است باید با کیفیت و کمیت خوب مسأله انتخابات را پیگری کنیم.
فعالیت خودجوش اصحاب رسانه و هنرمندان در تولید آثار مربوط به سردار دل‌ها
همچنین مدیرکل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این برنامه گفت: اگر ما شهید سلیمانی را از دست داده‌ایم اما مکتب شهید سلیمانی را به دست آورده‌ایم
‌امین درخشان تصریح کرد: در تمام حوزه‌های هنری و فرهنگی شاهد فعالیت خودجوش اصحاب رسانه و هنرمندان در تولید آثار مربوط به شهید سلیمانی هستیم.
دومین کنگره فرهنگی و هنری «اسطوره مقاومت»
وی ادامه داد: شهید سلیمانی هرچند در گذشته فرمانده سپاه در خارج از مرز‌ها بود اما اکنون فرمانده قلب‌هاست پس باید بستر فرهنگی و هنری را در راه شناسایی مکتب شهید سلیمانی به وجود بیاوریم.
درخشان به دومین کنگره اسطوره مقاومت اشاره کرد و گفت: برای دومین سال متوالی با همکاری سپاه فتح برنامه‌ریزی شد تا توجه به سیره شهید سلیمانی که وجه مردمی آن مورد تأکید است و جهادتبیین مقاومت است را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانیم.
مکتب شهید قاسم سلیمانی مبارزه با طاغوت است
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک ولادت حضرت فاطمه و گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد قاسم سلیمانی گفت: هر روز که می‌گذرد ابعاد وجودی و اثرگذار شهید سلیمانی نمایان‌تر می‌شود در شکستن توطئه منافقین و دشمنان استعمار و استکبار نیز باید از‌ایشان درس یاد بگیریم.
آیت‌الله سیدنصیر حسینی اظهار داشت: باید درک کنیم که چگونه انسانی همانند ما به مقامی راه پیدا می‌کند که مؤمنین چنین شیدای او می‌شوند و در فراق او اندوهگین و ناراحت می‌شوند. در تشیع جنازه او عظمتی خلق شد که برای جهانیان بهت‌آور بود.
وی راه ارزشمند را راه قران، اسلام و ولایت فقیه دانست و بیان کرد: اگر راه الهی را در پیش‌بگیریم به سود می‌رسیم خروج از مسیر الهی خسارت تام است.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: حکومت‌های طاغوتی ارزش‌های الهی مانند حیا، نجابت، روزه و نماز را تمسخر می‌گیرند. هراندیشه‌ای، قلمی و مدیریتی که انسان‌ها را از مسیر خدا و ارزش‌های الهی باز بدارد طاغوت است.
امام جمعه یاسوج تصریع کرد: اگر حکومت اسلامی نباشد و حکومت‌های غربی بخواهند جایگزین بشوند راه شهید سلیمانی در دیدگاه جوانان گم می‌شود. باید یاد و خاطره شهیدان را مدام برگزار می‌کنیم؛ زیرا نشان دهنده این است که همواره به یاد از ارزش‌های الهی هستیم.
دومین کنگره فرهنگی و هنری «اسطوره مقاومت»
آیت‌الله حسینی افزود: امروز فرهنگ غربی همه‌ی این ارزش‌ها را مورد حمله قرار داده‌اند، غرب می‌خواهد که جوانان ما غیرت دفاع از سرزمین، ناموس و دین را نداشته باشند. اما در مورد کشور‌های خودشان عملکرد دیگری دارند.
وی یادآور شد: در گذشته که دانش‌آموزان ما مسموم شدند رسانه‌های معاند به آن پرداختند اما نسبت به کشتن مظلومانه ۵ هزار دانش‌آموز شهید و آواره شدن ۲۲میلیون نفر در غزه بی‌تفاوت بودند.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: شهید گرانقدر ما(شهید قاسم سلیمانی) در تمام عمر خود از این سرزمین، کشور و جهبه مقاومت حمایت کرد پس وظیفه ما این است که همانند او در این مسیر گام برداریم و به راهی که او با خون خود ترسیم کرد خیانت نکنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1