تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۷۱۰۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت ویژه بزرگداشت چهارمین سالگرد سردار سلیمانی

۱
کبنا ؛کنگره فرهنگی و هنری «اسطوره مقاومت» ویژه بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی برگزار و از تولید فرهنگی و هنری در حاشیه این مراسم رونمایی شد.
   
۲۰۰ اثر فاخر با رویکرد جایگاه مردمی شهید سلیمانی تولید شد

به گزارش کبنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت در چهارمین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۲۰۰ اثر فاخر هنری با رویکرد جایگاه مردمی شهید سلیمانی در سطح استان تولید شد.
امین درخشان گفت: برگزاری دومین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره‌ی مقاومت همزمان با بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در شهر یاسوج یک افتخار بزرگ برای تببین مکتب سیلمانی و آگاهی بخشی نوجوانان و جوانان دارد.
امین درخشان تصریح کرد: این آثار فاخر با رویکرد جایگاه مردمی شهید سلیمانی در بخش‌های موسیقی، فیلم‌های کوتاه مردمی، هماهنگ، سرود هنر‌های تجسمی و نمایشگاه عکس تولید شد.
وی اظهارداشت: امروز شهید قاسم سلیمانی به عنوان شخصیتی فراگیر در تمام اقشارجامعه به خصوص جوانان محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای دارد.
درخشان ادامه داد: با برنامه‌ریزی از این ظرفیت‌ها به نحو احسن برای جهاد تبیین و انتقال ارزش‌های معنوی مکتب سلیمانی استفاده خواهد شد.
ارزش‌های مکتب سلیمانی توسعه و گسترش یابد
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این مراسم مقام و جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جنگ را بسیار ارزشمند و والا دانست و گفت: شهادت مقامی بود که خداوند برای حاج قاسم سلیمانی انتخاب کرد.
آیت الله سید نصیر حسینی تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا یاد همه ارزش‌های الهی است و نیاز است که ارزش‌های مکتب سلیمانی توسعه و گسترش داده شود.
وی اضافه کرد: امروز جهان غرب، فرهنگ دینی و اسلامی را مورد حمله قرار داده و ثابت شده که از این جنایتکاران هیچ‌وقت صدای حق شنیده نخواهد شد.
حسینی اظهارکرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز دیگری هم داشت که مکتب حاج قاسم بود و این نقطه آغازین پایانی نخواهد داشت.
وی افزود: حاج قاسم به عنوان سردار مقاومت با رشادت طلبی خود راه مقاومت و ایثار را برای جوانان به بهترین شکل ممکن طراحی کرده و امروز با شکل‌گیری مکتب سلیمانی این راه همچنان ادامه خواهد داشت.
تبیین ارزش‌های سلیمانی ادامه دار باشد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دومین کنگره اسطوره مقاومت در سطح استان را بسیار فاخر و ارزشمند دانست و گفت: امروزه نام و مکتب شهید سلیمایی در سراسر ایران و حتی کشور‌های حوزه خلیج فارس به یک نماد و الگویی خوب بررای جوانان محسوب می‌شود.
سردار حمید خرمدل ادامه داد: مجاهدت ۴۰ ساله سردار دل‌ها در دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی را بسیار مهم و تاریخی است و شهادت هدیه خداوند به حاج قاسم در این راه بوده است.
وی بر برنامه‌ریزی نهاد‌ها در ادامه روند تبیین ارزش‌ها و مکتب حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد و افزود: آگاهی و آمادگی همه نهاد‌ها در این زمینه ضروری است.
خرمدل تصریح کرد: آمادگی و آگاهی همه مسئولان و متولیان در حوزه‌های مختلف با توجه به نقش‌های شوم دشمنان برگ برنده نظام جمهوری اسلامی است.

وی بر حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات تأکید کرد و گفت: همه موظف هستند با ایجاد شور و شوق انتخاباتی در بین مردم با سلطه گری‌های جهان غرب مقابله کنند.

خرمدل اضافه کرد: امروز میدان مبارزه با دشمنان حضور پرشور و انقلابی در صحنه انتخابات است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1