تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۷۱۰۰۲
کبنا گزارش می دهد؛

همایش حضور در کهگیلویه

۱
همایش حضور در کهگیلویه
کبنا ؛همایش حماسه حضور در انتخابات با حضور بخشداران، دهیاران، شهرداران، هیئت‌های اجرایی، ریش سفیدان، معتمدین محلات و ایلات و طوایف مختلف که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.  
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این همایش با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت عمار انقلاب آیت‌الله مصباح یزدی گفت: کسانی که در بعدی عملی، نظامی و استراتژیک نقش بسیار مهمی برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت ایفا کردند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات سرنوشت یک کشور را رقم می‌زند، گفت: در کشور ما به واسطه انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات و انتخاب‌های متعدد چرخه دموکراسی درحال چرخیدن است.  
وحدانی فر انتخابات مجلس را ریل‌گذاری برای کشور دانست و افزود: باید تلاش شود که مجلسی مفید را همه ملت ایران برای کشور رقم بزنند.  
وی از حضور حماسی، انقلابی همراه با بصیرت به عنوان اولین مسأله مهم انتخابات نام برد و سخن شهید سلیمانی مبنی بر جمهوری اسلامی حرم است را یادآور شد و گفت: جمهوری اسلامی که امروز می‌بینید در جبهه‌های مختلف دشمن تلاش می‌کند که او را تضعیف کند و موفق نخواهد شد.
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: اینکه امروز در همه تریبون‌های استکبار جهانی حرف از جمهوری اسلامی است نشان دهنده جایگاه ارزشمند ایران اسلامی است.
امام جمعه دهدشت اثر انتخابات را قوی‌تر شدن کشور، ملت و دولت عنوان کرد و گفت: انتخابات پرشور دولت و مجلسی را ایجاد خواهد کرد که چانه زنی بیشتری داشته باشد.
وحدانی فر از زنده شدن آرمان‌ها، مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان دیگر اثر انتخابات در جامعه نام برد و افزود: ما بر اساس اینکه بناست دموکراسی در کشور حاکم شود انقلاب کردیم.  
وی خرسند شدن مؤمنان در سایر کشور‌ها را از دیگر آثار انتخابات در جامعه خواند و گفت: امروز انتخابات جمهوری اسلامی تبدیل به یک مسأله عمومی در جامعه بین‌الملل شده است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه انتخابات نمایش هیبت ملت ایران در مقابل دشمنان برای جلوگیری از فتنه‌انگیزی است، گفت: انتخابات افزایش آبرو و ابهت نظام اسلامی و تضمین آینده کشور است.
وی بیان کرد: اگر انتخابات پرشور برگزار شود و دشمن انگیزه، حضور و پشتوانه حماسی این نظام را ببیند ناچار است که در مقابل این ملت سر تعظیم فرود آورد.
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی نداشته باشد و بین نظام اسلامی و مردم فاصله بیفتد.
وی از تبلیغات وسیع، تلقین دلسردی نسبت به ملت ایران، بی‌رغبت نشان دادن مردم نسبت به انتخابات، ایجاد تردید نسبت به خدمات نظام به عنوان بخشی از فعالیت‌های غرب نام برد.  
وحدانی فر با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات دشمن شکن است، افزود: هر وقت که دشمن بر ما سخت‌تر گرفت مردم ما در همان عرصه بیشتر حضور پیدا کردند و مردم ما خواهند آمد، امروز هم مانند همیشه حضور مستحکمی خواهیم داشت.
وی اولویت انتخابات را حضور حماسی دانست و افزود: انتخابات یک جهاد و وظیفه شرعی وجدانی، عقلانی و ملی ملت ایران است، اگر یک روزی رزمندگان جهاد کردند و جان دادند امروز عرصه جهاد عرصه حضور و تقویت انتخابات است.
از کاندیدا‌های انتخابات خواستار ارائه برنامه‌های خود به مردم شد و گفت: امروز شور انتخاباتی مهم‌ترین مسأله کشور است.




سید حمزه محقق زاده در این همایش با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت هفته مقاومت گفت: شهید سلیمانی جنگ آوری بسیار حماسه ساز بود.
وی انتخابات به عنوان مهم ترین عرصه دخالت مردم در سرنوشت خودشان نام برد و گفت: ما آمادگی کامل جهت برگزاری یک انتخابات پرشور را داریم. 
محقق زاده خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی قطعا مانند گذشته از تمام تلاش هایشان برای کم رنگ کردن صحنه های حضور مردم فروگذار نخواهند کرد. 
وی از زمینه مشارکت مردم و رقابت به عنوان دو اصل مهم از منظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات نام برد.
فرماندار کهگیلویه خطاب به شورای اداری این شهرستان گفت: تذکرات انتخاباتی لازم داده شد، امیدواریم مسئولان پایبندی خود را به اصول هایی که تذکرات لازم را دریافت کردند داشته باشند تا بتوانیم انتخاباتی سالم با حضور پرشور مردم داشته باشیم.

















نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1