تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۴۷۰۸۲۷
در جمع تعدادی از مردم منطقه زیلایی مطرح شد

منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اگر نماینده مجلس ساختار و مأموریت‌های اداری را بداند، پشت درب استانداری برای تغییر سرایداری نمی‌نشیند / هنر برخی مدیران این است که بودجه بگیرند، سد بسازند و آبش را در اختیار دیگران قرار دهند / اگر حقآبه استان کهگیلویه و بویراحمد را کامل می‌دادند، استان گلستان می‌شد / توجه به نخبگان و مسائل مختلف زیلایی جزء اولویت‌ها است

۷۶
۶
منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اگر نماینده مجلس ساختار و مأموریت‌های اداری را بداند، پشت درب استانداری برای تغییر سرایداری نمی‌نشیند / هنر برخی مدیران  این است که بودجه بگیرند، سد بسازند و آبش را در اختیار دیگران قرار دهند / اگر حقآبه استان کهگیلویه و بویراحمد را کامل می‌دادند، استان گلستان می‌شد / توجه به نخبگان و مسائل مختلف زیلایی جزء اولویت‌ها است
کبنا ؛فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید اقتدار مجلس حفظ شود، نماینده مجلس اگر ساختار و مأموریت‌های اداری را بداند، لازم نیست که پشت درب استانداری بنشیند تا سرایدار اداره‌ای را تغییر بدهد.
به گزارش کبنا، شامگاه چهارشنبه (6 دی‌ماه 1402) نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی منطقه زیلایی (سردسیری و گرمسیری) با نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.
در این نشست، رضایی از فعالان سیاسی شهرستان بویراحمد به ویژگی‌های آقای منتظریان اشاره و اظهار کرد: اولین ویژگی‌های آقای منتظریان صداقت او است. در طول 30 سال که همکار آقای منتظریان بودم یک بار از او دروغ نشنیدم. 
وی افزود: دومین ویژگی آقای منتظریان این است که نسبت به سایرین دسترسی بیشتری به مرکز دارند.  آقای منتظریان به دلیل مسئولیت‌های متعدد دسترسی به مرکز، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ دارد و لازم نیست که برای مطالبه حق مردم مثل سایرین پشت درب معاون وزیر یا وزرا منتظر بماند.
رضایی گفت: آقای منتظریان وظیفه نظارتی و قانون‌گذاری را خیلی خوب می‌داند. آقای منتظریان به دلیل مسئولیت‌های متعدد که در حوزه نظارت دارد. اشراف کامل بر دستگاه‌ها، قوانین و ادارات دارد و به نحو احسن دو بعد نظارت و قانون‌گذاری را در مجلس انجام خواهد داد. چرا آقای تاجگردون موفق عمل می‌کرد، چونکه شناخت کاملی به قوانین، بودجه و ردیف اعتبارات داشت و به خوبی وظیفه نظارتی خود را انجام می‌داد.
در ادامه اردشیرمقدم از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی ضمن یاد و خاطره شهدا به رشادت‌های مردم منطقه زیلایی در جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: مردم منطقه زیلایی در جنگ عراق علیه ایران پیش قدم بود و اولین سردار شهید مربوط به این منطقه بود. همچنین مردم این منطقه به لحاظ نیروی انسانی سرآمد است.
وی در ادامه از منتظریان خواست که نخبگان منظقه زیلایی را در آینده فراموش نکند.
در ادامه این برنامه نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به سخنرانی پرداخت و اظهارکرد: مردم منظقه زیلایی در هشت سال جنگ تحمیلی رشادت‌ها و ایثارگری‌های زیادی از خودشان نشان دادند و با تقدیم 70 شهید و صدها ایثارگر، آزاده و جانبار وفاداری خود را به نظام نشان دادند.
وی با بیان اینکه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: در گذشته استان ما کمترین امکانات را نداشت و الان به برکت نظام اسلامی تا دل روستاها و مناطق محروم شاهد ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مختلف هستیم و الان هر چه خدمات هست، متعلق به نظام اسلامی است و قبلاً فقط تا پل بشار آسفالت بود.
منتظریان در ادامه به ظرفیت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این استان، استان گردشگری است. اگر در این دولت تنها فقط وزیر گردشگری به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌آمد و چند طرح گردشگری بزرگ و مناسبی را تصویب می‌کرد، شاهد دگرگونی اقتصاد در این استان بودیم.
این فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اگر 10 طرح بزرگ گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف، طراحی و اجرا می‌کردند و برای هر طرح هزار میلیارد تومان در نظر گرفته می‌شود، آن موقع شاهد 10 هزار شغل برای جوانان جویای کار این استان بودیم. 
منتظریان افزود: متأسفانه بعضی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌جای اینکه به دنبال کارهای بزرگ باشند، تنها هنرشان این است که جلوی آب‌هایمان را بسته‌اند و در اختیار دیگران قرار داده‌اند. چه بلایی بر سر این استان آورده‌اند. من تعجب می‌کنم، برخی از مدیران می‌گویند، ما رفته‌ایم، بودجه جذب کردیم که «سد» ساخته شود و آب آن در اختیار استان‌های دیگر قرار بگیرد. ما مخالف استفاده از نعمت‌هایمان در سطح ملی نیستیم، ما انتظار می‌رود که حقآبه استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام شرایط لحاظ شود. نباید اینگونه باشد که استان‌های دیگر به‌واسطه آب استان ما گلستان شود و بعد خودم با مشکلات عدیده‌ای مواجه شویم. اگر حقآبه استان به‌طور کامل تخصیص داده می‌شد، کهگیلویه و بویراحمد الان گلستان بود. 270 هزار هکتار زمین کشاورزی در این استان وجود دارد که تنها 85 هزار هکتار این اراضی دارای آب هستند، این در حالی است که 10 درصد آب‌های کشور متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: سد آبریز که منشأ آن در منطقه لوداب است و با احداث این سد می‌تواند زمین‌های کشاورزی حوزه کهگیلویه بزرگ و بخشی از اراضی بویراحمد را سیراب کرد، اما چرا باید مزاحم شوند و اجازه ساخت آن را ندهند، چون پایین دست آن سدهای خوزستان قرار دارد. در کبگیان هم حق نداریم سد بسازیم.
منتظریان در ادامه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت این را دارد که به‌ قطب دامداری تبدیل شود، گفت: در شرایطی بسر می‌بریم که همه امکانات را داریم، اما به لحاظ بیکاری در بالاترین رده قرار داریم.
این فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مقوله فساد و تبعیض در جامعه پرداخت و گفت: در بعضی مواقع شاهد تبعیض و فسادهایی هستیم که با وجود این همه دستگاه‌های نظارتی نگران کننده است. اینجا پای مجلس گیرد است، چرا مجلس نباید قانون را اصلاح کند تا منفذهای فساد بسته شود. تا کی سیستم اداری فساد بشود، قوه قضائیه دستگیر کند و اینگونه به اعتماد مردم خدشه وارد شود.
وی با بیان اینکه  مجلس باید در رأس امور باشد، تاکید کرد: چرا نباید منفذها را ببندیم. بعضی‌ها خودشان پای‌شان گیر است. نورچشمی‌ها در ادارات بکار گرفته می‌شوند و تسهیلات در اختیار افراد خاص قرار می‌گیرد تبعیض بدترین آسیب را به هر مملکتی می‌رساند. 
منتظریان در ادامه وضعیت آموزش و پرورش، درمان و صنعت را در سطح استان نگران کننده دانست و گفت: چرا باید از اول دولت تا الان باید در فلان دستگاه سه مدیر جابجا شود. چرا باید برای مدیرکلی یک دستگاه دولتی 6 نفر را معرفی کنند و بعد هر کس را خودشان بخواهند می‌گذارند و فشارها اجازه نمی‌دهد که شایستگان در جایگاه‌ها قرار بگیرند. چرا همه باید قربانی من‌نوعی شود، این ظلم به نظام است.
وی با بیان اینکه همه طوایف برای ما قابل احترام است، گفت: ما حق نداریم برای منافع شخصی خودمان طوایف را مقابل هم قرار دهیم. ما باید دقت کنیم و به کاندیداهایی اعتماد کنیم که صاحب فکر و اندیشه باشد و این را بدانید که طوایف مکمل فکر و اندیشه است. بعضی از مجموعه‌ها اگر در این رقابت سیاسی موفق شوند، همان آش و همان کاسه است. 
منتظریان در ادامه گفت: باید اقتدار مجلس حفظ شود، نماینده مجلس اگر ساختار و مأموریت‌های اداری را بداند، لازم نیست که پشت درب استانداری بنشیند تا سرایدار اداره‌ای را تغییر بدهد.
این فعال سیاسی در ادامه گفت: اولویت اول برای ما جوانان است. جوانان نقطه قوت و مدیران آینده کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و متأسفانه برخی از جوانان ما به واسطه نداشتن شغل در فساد از بین می‌روند. تا مشکل تولید و سرمایه‌گذاری برطرف نشود، نمی‌توان به آینده امیدوار بود. باید سرمایه‌گذار بدون مانع تراشی و سهم‌خواهی از او به‌راحتی به تولید مشغول شود.
منتظریان در پایان با بیان اینکه توجه به مسائل مختلف زیلایی برای من اولویت دارد و به جد آنها را پیگیری خواهم کرد، گفت: مردم با رأی سالم سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند، توجه به کمبودها و کاستی‌های منطقه زیلایی و تلاش برای رفع آنها و همچنین توجه به نخبگان این منطقه جز برنامه‌ها خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با این سطح دانشی که دارین نماینده بودن برازندتون
زیلایی
Netherlands
منتظرررررررر بمان!
خیلی جمعیت استقبال و جلسه، آدم رو کلافه میکنه!
Iran, Islamic Republic of
نیاز به سیاهی لشکر نداریم بزرگان و سرداران منطقه زیلایی در این جلسه حضور داشتن .
Germany
به والله این که پشت در استانداری که چه عرض کنم
با گزارشات برای وزارت خانه ها با نام جمعی از حزب الله از جوانان این مرز وبوم نگذشته
Germany
طوری صحبت میکنی انگار هیچ وقت مسئولیت نداشتی
چرا زمان شما بودجه برگشت خورد
Germany
جناب منتظریان با حرف نمیشه مردم رو گول زد
در زمان معاونت استانداری بودی اگر میتونستی کاری میکردید
با اوضاع به نسبت بهتر کشور
United States
خدایی حرفه‌ای خوبی زده خدا وکیلی نماینده باشد که مثلا برای یک خدمتگزار خط و نشان بکشد حتی مدیران انتصابی اش نباید اینقدر ضعیف باشند که زهر چشم از خدمتگزار بگیرند آدمهای ضعیف و کوته فکر مدیران کوته فکر انتخاب می کنند انسان قوی آدم قوی انتخاب می کند انسان ضعیف همکار ضعیف دوست ضعیف انتخاب می کند چه خجالت آوراست
تلزالی
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده صحبتهایت همه نکته به نکته اش عالیست درد ما اشتغال آن هم اشتغال پایدار است وظیفه نماینده گرفتن اعتبار آنهم ملی است که دکتر کاملا به مسائل و مشکلات واقف است اینکه دنبال عوض کردن سرایدار باشیم یک خانواده را دلسرد و غم زده و خانواده دیگر را ناراحت میکنیم این کجاش عدالت هست نماینده باید کلی نگر باشد نه جزئی نگر سخنان آقای منتظریان همه حساب شده و علمی است عزیران بحران آینده نه چندان دور جهان آب هست و آقای منتظریان بی ربط صحبت نکرده و نمیکند آب مایه حیات است و بدون آن یعنی ممات اگر کسی علمی صحبت کند قطعا برنامه ها دارد و از سر دلسوزی هست بنابراین خوب باید دید خوب باید شنید خوب باید تجزیه و تحلیل کرد و عالی باید تصمیم گرفت.
Germany
شما امتحان خود رو پس دادید هر گلی که میخواین به سر مردم بزنید قبلا چرا انجام ندادید مردم دیگه گول امثال شما رو نمیخورن
Germany
مردم زیلایی از شماها خیلی آگاه تر به مسائل هستن
با این اونا رو چی فرض کردی
Germany
اگر پای شما به مجلس باز بشه میش یه مافیا تشکیل میدی
چون هنری همینه
Germany
یکی پیدا شده از جنس مردم
پاک دست
با صداقت
زیرک و سیاستمدار
نه حیله گر وپر از ریا وتزویر مردم همچنان پای عهد خود با روشنفکر هستن
Germany
دست بردار
نه بین فامیل واقارب خود مفبولیتی داری
نه بین اصول گراها اخیرا سعی کردیاز اصلاح‌طلبان رو به خیال خودت دور بزنی به نفع خودت
Germany
خدایا خودت به این مردم رحم کن
اگر رای بیاری
که نمیاری
Germany
خاطر جمع باشید اینان گروهی هستن که ۱۶ سال دارن حسرت میخورن اگز راه پیدا کنن حسرت ۱۶ساله شان رو به شما ها که تازه به اینان پیوستند نمیدن
Germany
به چه رویی آین حرفا رو می‌زنید
چرا دوره مدیریتت انجام ندادی شما امتحان خود رو پس دادی
Germany
به چه رویی آین حرفا رو می‌زنید
چرا دوره مدیریتت انجام ندادی شما امتحان خود رو پس دادی
Germany
مگه کسی نون گندم نخورده باشه به تو رای بده
Germany
مگه کسی نون گندم نخورده باشه به تو رای بده
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اولا یه روز سابقه جنگ و جبهه ندارد خودش که ندارد در خانواده ایشون هیچ کدومشون سابقه جبهه وجنگ ندارند وبعد پشت تریبون از جنگ وشهادت میزند
دوم از فساد صحبت می‌کند از تسهیلات بانکی صحبت می‌کند زمانی که معاون استاندار در دولت احمدی نژاد بود /تسهیلات با کارمزد ۴ درصد جهت هتل واپارتمان گرفت ولی هیچ وقت هتلی ساخته نشد و همون وام در یاسوج ساختمان بلند مرتبه ساخته شد و واحدهای اون به مردم بیچاره یاسوج اجاره داده شد
چطور ما باور کنیم اگه ایشون نماینده شد فردا از همین رانت‌ها جهت خود و خانواده واطرفیان استفاده نشود
واقعا این ظلم به مردم ماست که فردی مانند سید باقر موسوی که هم جانباز وبرادر شهید و هم سابقه ایشون همه میدونند رد صلاحیت میشه وبعد انتظار دارن مردم بهشون رای بدن
والا عامه مردم اینا رو قبول ندارند بفهمید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم سایت لطفا نظراتو منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
جان خودت برو کنار
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی تخصصت چیه
Germany
استاندار درجلسه بادانشجویان اشاره کرد
که بعضی جاها فشار مییارن
درمورد نماینده بویر احمد هم گفتن که دخالتی نداره
این شمایید که از هر اهرمی استفاده میکنید برا ضربه زدن به
جوانان فقط برا اینکه بگی در این دوره کاری نشده
Germany
اگر امثال شما نباشه بویراحمد گلستان میشه
Germany
اگر امثال شما نباشه بویراحمد گلستان میشه
Germany
کاش مغازه های سی متری رضایی رو بررسی میکردین
Germany
کاش مغازه های سی متری رضایی رو بررسی میکردین
Germany
دقیقا چرا ول کن ادارات نیستی
چرا یه عده جوون قرار بود برن سر کار
عده ای از اونا حتی طرفدار خودت بودن
فقط اونا رو زدی که بگی روشنفکر ناتوان است
Germany
خدا ازت نگذره دو روز رفته بودم سر کار
دوماه تهران دوندگی کردم با نامه پزشک پیش وزیر یه کار پیدا کردم
بعد به وسیله ته مانده های دوران مدیریتت مانع شدی
من چه گناهی داشتم تو با روشنفکر دشمن هستی
اگه یه ذره وجدان داشتی به چند جوون بیکار ضربه نمیزدی
Germany
مردم به هوش باشید
ایشون در دوران هدایت‌خواه که کل مناصب استان
استاندار حسینی
خودش معاون
آموزش وپرو
ومناسب دیگه همه هماهنگ بودن هیچ کاری نکرد
حالا خودتون وجدانتان رو بزارید وسط
الان حاضر نیس یه مدیر کل به اسم روشنفکر باشه
مرتب میگه نماینده چه کار باید کنه
اگر سنگ اندازی این آغا نبود قطعا مدیر های توانمندی داشتیم
منتی
Iran, Islamic Republic of
منتظریان مرد عمل
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
منتظریان مردی ازجنس مردم
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان:
جاده های زیلایی در روزگاری که این منطقه، در ایران محرومترین مکان بود توسط سید باقر موسوی جهان آباد ساخته شد!!!
موسوی جهان آباد برای فرزندان راستین و سربلند زیلایی مدرسه و شبکه بهداشت هم ساخت
امروز شما به عنوان کاندیدای مجلس به زیلایی رفتید

کاش روزی شما و همفکران حضرتعالی به مردم می گفتند چرا سید باقر موسوی را بی رحمانه رد صلاحیت کردند

همفکران حضرتعالی ابن کار را کردند
تاریخ در قضاوت های خود بی رحم است
فرزندان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زیلایی را که می بینم یاد اسطوره ی محرومیت زدایی و خدمت جناب مهندس سید باقر موسوی میفتم

موسوی.......

افسوس و صد افسوس
Iran, Islamic Republic of
موج و شور و رویش بسمت اقای منتظریان قابل وصف نیست فکر کنم این علاقه مردم نسبت به ایشون نتیجه یک بررسی همه جانبه است
جعفر
Iran, Islamic Republic of
بی شک در بویراحمد منتظریان ودر گچساران وباشت جعفری ودرکهگیلویه موحد پیروز انتخابات است
Romania
توفقط شعار بده کارت نباش به جان خودت تو به گرد پای اونایی که دارن بودجه بری استان میگیرن نمیرسی مردم شعارهای این آقا یادتون باش و ببینید که اگه خودش قبول شد به نگهبان رحم میکنه یا نه فقط یادتون باش و معلوم میشه
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان $$44444$کنی سومی هستی
دنا
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا همت مردم شهرستان سه گانه دکتر خرامین برنده انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر خرامین دکتر خرامین دکتر خرامین وسلام
Iran, Islamic Republic of
طوری سخنرانی وحرف می زند انگار اگه قبول شد می تواند رئیس مجلس شود ، وکل وزیران فقط به دستور ایشان انتخاب می شوند ، بودجه کشور واستان با اشاره انگشت ایشان تصویب می شود ، سدها وراهها با دستور وی به دولت داده می شود ، فکر میکنه علی آباد هم شهریه . آخه یا خودت ساده ای یا ما مردم استان ک ب ، ساده لو هستیم ، بنده خدا مملکت حساب وکتاب دارد . ۳ نماینده درمجلس دارد که وزرا ودولت اصلاً وقتی به آنها نمی دهند . دولت ها درمقام اجرا برنامه دارند . سد آبریز را تو که هیچ به اندازه انگشتات هم نماینده داشته باشیم محال است اجرا شود چون کارشناسان و نمایندگان ، ودولت به دلایل خشکسالی و.... مخالفند . مردم را هالو فرض نکنید ، احساسات آنها را به نفع شخصی جهت رای خدشه دار نکنید . استفاده از راه‌های پو پو لیستی برای رای وقبول شدن گذرا است وبعداً چنان در سد عقل ومنطق گیر می افتی که راهی جز قبول حقیقت نداری ، بهتر از با مردم رو راست صحبت کنی وحرف های غیر کارشناسی نزنی .
رضوان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای منتظریان خودت چند سال مدیریت ارشد استان بودید چرا انجام ندادی مگه فکر می کنی مردم نمی فهمند شما آزمون خودتون پس دادید کازمودن را دوباره آزمودن خطاست.حالا برو قضیه زمین های قزوین را درست کن مردم خودشون می دانند چیکار انجام دهند.جنگ در پوله برای شما ودوستانتان بود چرا یک بار وساطتت ننمودی حالا اموز قیافه حق به جانب می گیری .
Iran, Islamic Republic of
مردانگی و انسانیت این هست که پرونده سازی برای کسی نکنی
تلخدان زیلایی
Iran, Islamic Republic of
زیلایی فقط و فقط منتطریان
درود بر ستون ایلم کربلایی اردشیر مرعشی
ورود بر برادر مخلص و بسیجی حاج عطا اردشیر مقدم
دو وزنه ی بسیار بزرگ از زیلایی در کنار حاج نادر منتظریان نتیجه انتخابات را مشخص کردند
به امید پیروزی جریان مردمی بویراحمد واحد و حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم زیلایی که این بار یک پارچه به سمت منتظریان آمده اند و به آقای منتظریان هم باید به جهت وحدت آفرینی تبریک گفت
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نماینده ی تاریخ بویراحمد همین آقای معروف به ب.است مردم از او هم گذر کرده اند
Iran, Islamic Republic of
این جمله طلایی که در طول سی سال دروغی از منتظریان نشنیدم شعار نیست حقیقت امر این یکی از دهها ویژگی بارز آقای حاج منتظریان است که همه به صداقت ایشان اذعان دارند
Iran, Islamic Republic of
جمعی از مردم زیلایی از اصلاح طلب و اصول گرا و از تاج امیری و امیرگپی و سید و نویی و در کل همه ی زیلایی یک پارچه طرفدار منتظریان هستن$
Iran, Islamic Republic of
منتظریان برخلاف دیگرانی که منافع خود را در چند دستگی در زیلایی می دیدند رمز موفقیت را در یکپارچگی مردم زیلایی می داند و این مقیاسی برای بویراحمد بزرگ واحد مورد نظر منتظریان است
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان
مگه اینکه اشخاصی مثل ایشان بتوانند تغییر اساسی در استان ایجاد کنند
ماهان
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا و بجا بیان نموده اند
قطعا حاج منتظریان مدیریتی توانمند است
Iran, Islamic Republic of
پیروزی نزدیک است
درود بر حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
منتظر تغییر و تحول در سیستم اداری استان هستیم به یاری خداوند
و دستان توانمندی چون حاج منتظریان
ناهید
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان
ایشان مدیری توانمند انسانی مردم دار
قدرت بیان بسیار بالا
زهرا
Iran, Islamic Republic of
ما باید انسان های چون منتظریان رو به مجلس بفرستیم
که در آرزوی قدرت و ثروت نیست و نبوده
ایشان با قدرت مدیریتی بالا و ارتباطات قوی
قطعا می‌توانند تحول ایجاد کنند
ما هیچ کدام از این وضعیت که در استان به وجود آمده راضی نیستیم
نوا
Iran, Islamic Republic of
حرف دل همه ی مردم بویراحمد
اکثریت ما چ به واسطه سببی چ واسطه ی نسبی
ارتباط با هم داریم
الان اینقدر در بویراحمد دارند مرز بندی می‌کنند که بین افراد یک خانواده هم اختلاف ایجاد می‌شود
هیچگاه اینقدر تبعیض در بویراحمد وجود نداشته
مگه اینکه افرادی چون حاج منتظریان که توانایی ایجاد شایسته سالاری را در استان دارند بتوانند تحول ایجاد کنند
Russian Federation
به فضل الهی منتظریان پیروز انتخابات است
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
اگر دسترسی داره مگه حتماً باید نماینده باشه کار کنه این نشون از دشمنی دیرینه داره
Iran, Islamic Republic of
منتظریان در یک فضای بسته مسئولیت داشت ............ و قطعا با اقبال مردم هم مواجه نخواهند بود
Iran, Islamic Republic of
ایخری
Iran, Islamic Republic of
درود بر زیلایی
Russian Federation
درود بر مردم زیلایی بزرک که امسال مانوری از اتحاد و همدلی در مشارکت سیاسی برای پیشبرد آبادانی منطقه را در پیش گرفته اند
......
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتظریان
100000000000000000000000000000000000000%
Romania
که حالو تو خودت %%%%%%%%%%
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما زمانی ^^سولیت داشتید %%% شما بگو که حقوق یه کارمند چقدر هست که شما برای خود بهترین خانه ها را احداث کردید..............
دکتر روشنفکر همه می دانند چون در مناطقی مثل زیلایی بزرگ شده درد مردم را خوب می فهمند و بیشترین خدمات را هم به حوزه زیلایی داشته است شما که کاخ نشین هستید از درد مردم چه می دانی که الان دم از انقلاب و انقلابی و محرومیت می زنید. جمع کن بساطت را
سیسخت
Romania
رییس جمهوررییسی هم گپل قشنگ قشنگ مهلی زه وکلیپلشه ببینید...ایسو سی وضعیت مملکت وگپل روزل اولی کنیت...خیلی ساده ومحسوس ودردسترس🤔
صفایی از طایفه سلمانی دشتروم
Iran, Islamic Republic of
ها شما درست میگوید شماکه هنوزکه هنوز مردم راداری طایفه‌ای می بینید خیلی بین حرف تاعملتون فاصله هست
Russian Federation
آیا واقعا وظیفه ی نماینده عوض کردن سرایه دار است؟
جایگاه نمایندگی متزلزل شده است و این کارها دون شان نماینده است اگر نماینده ای این گونه عمل می کند باید فاتحه ی سیستم نظارتی خوانده شود
Ukraine
خاک توی سر اصلاح طلبی که بخواهد از ایشان حمایت کند
تاریخ
Iran, Islamic Republic of
رأی اصلاح طلبان دکتر محمد بهرامی
ایل من...
Iran, Islamic Republic of
اگه ساختار ووزن وجایگاه هر دستگاه واداره ای را می‌دانست که الآن آموزش وپرورش استان ما بین ۳۱ استان در امتحانات نهایی که بقول خودشون تنها معیار وشاخص ترین کننده است از آخر اول نبود ...عجیب اینه که متاسفانه ککشان هم نمی‌گزد و در مقابل فریادهای واکمکا ..و وامددی.. قول میدن درصورت قبولی درست بشه درست مثل اینه که کامیونی در حال آتش گرفتن باشه و آتش نشانی بعد از درخواست بگه بذار بسوزه بعدی ها را یه کاریش میکنیم .
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای منتطریان خیلی از کاندیداها قبل از مجلس این حرف ها رو میزنن ولی بعدش می بینن که واقعیت چیز دیگری هست ، اگر امنیت و آسایش مردم کشور ایجاب بکنه آب هر قسمتی از ایران می تونه به استان دیگه ای منتقل بشه، این تصمیمات کشوری هست و هیئت های زیادی تصمیم گیرنده هستند نه فقط یک نماینده
United States
کهگیلویه بزرگ؟؟؟ کل استان ما اندازه یه نخوده، اصطلاح کهگیلویه بزرگ بیشتر جنبه انتخاباتی دارد برای نماینده ها و کاندیداهای آن منطقه. کاندیدای بویراحمد خیلی بزرگ!!!!! هست ایشون.
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله ایشون نشون خواهد که مرد عمل هستش نه اینکه حتی به سرایه دار رحم نکردن و عوضش کردن دوستان خیلی از زیرساخت‌ها زیلایی در زمان هدایت خواه و سید باقر موسوی درست شدن.دورد برکلانتر ایلمون کربلایی اردشیر مرعشی .
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
درود برکلانتر ایلم کربلایی اردشیر مرعشی فرد.ان شاء الله اگه خدا بخواد منتظران پیروزه.نه مثل عده ای دیگه که خونه به خونه و آدم به آدم به آدم دارن دنبال رای میکردم.
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1