تاریخ انتشار
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : ۴۷۰۶۱۷
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تردد اتوبوس در جاده پاتاوه - دهدشت ممنوع شد

۱
۰
تردد اتوبوس در جاده پاتاوه - دهدشت ممنوع شد
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع و اصلاح پنج نقطه حادثه خیز برای سال جاری در نظر گرفته شده است که برای رفع آن‌ها یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
به گزارش کبنا، علی محمد روستا شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از رانندگان‌، راهداران و مجموعه حمل و نقل استان، در یاسوج اظهار کرد: ۸۷۷ نقطه حادثه خیز در کشور مصوب شده است که ۱۳ مورد سهم این استان است و پنج نقطه برای سال جاری در نظر گرفته شده است.
وی افزود: رفع دو نقطه حادثه خیز نیازمند اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و سه نقطه حادثه خیز دیگر (دارای پیشرفت ۱۰ تا ۶۹ درصد) نیازمند اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تخصیص اعتبارات به خوبی دیده می‌شود، گفت: تلاش ما ارتقای کمی و کیفی این حوزه است.
روستا با بیان اینکه برای ایمن‌سازی جاده‌ها هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم، ادامه داد: با توجه به تأثیر‌گذاری آموزش، جایگاه آموزش جامعه در این موضوع بیشتر و بهتر دیده شود و در برنامه مدونی آموزش رانندگان برای کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای در دستور کار قرار گیرد و سهم تقصیر خودرو نیز در تصادفات دیده شود.
وی با اشاره به وضعیت پروژه پاتاوه به دهدشت، گفت: یکی از اساس‌ترین پروژه‌های حوزه عمرانی استان که در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شده محور ملی پاتاوه به دهدشت است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اعلام کرده‌ایم تا زمانی که علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه کافی در این محور نصب نشده و جاده به طور کامل ایمن‌سازی نشده و نظرات فنی پلیس راه تأمین نشود از تردد اتوبوس از این محور جلوگیری شود.
روستا بر تسریع در آسفالت راه‌های روستایی مناطق مختلف استان تأکید کرد و افزود: آسفالت راه‌های روستایی در اولویت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار داشته باشد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها، بیان کرد: جلسات کمیسیون ایمنی راه‌ها تحلیلی شود تا مشکلات راه‌های استان به صورت اساسی حل و فصل شود.
کار راهداران سخت و طاقت‌فرسا است که می‌طلبد در کنار کار سختی که انجام می‌دهند این قشر زحمتکش به لحاظ حقوق و مزایا و همچنین بیمه مورد توجه قرار گیرند.
وی اظهارکرد: در حال فراهم کردن‌مقدمات تفاهم نامه‌ای با سازمان راهداری کشور جهت نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مبلغ حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال برای نوسازی لجستیگ به استان اختصاص هستیم.
روستا عنوان کرد: به محض اینکه اولین پیش پرداخت به استان اختصاص یابد وارد فاز خرید تجهیزات خواهیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
این جاده برا استانهای جنوبیست ربطی به دهدشت ندارد:::: چون از اولین تونل منحرف میشود ::::: اسفالت کردن جاده روستاها فقط یکماه دوام دارند:::: همخوانی پیمانکار و ناظر مساوی کار بی کیفیت:::: که رسانه ها مداوم تذکر مستند داده اند
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1