تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۴۶۹۶۹۹
در جمع خبرنگاران مطرح شد

مرادعلی پیوند، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفر رئیس جمهور به استان از اساس دروغ است / نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حب و بغض‌های شخصی کنیم / رسانه‌ها فریب برخی افراد را که با اطلاعات و داده‌های غلط شما را دور می‌زنند، نخورند

۱۶
۱
مرادعلی پیوند، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفر رئیس جمهور به استان از اساس دروغ است / نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حب و بغض‌های شخصی کنیم /  رسانه‌ها فریب برخی افراد را که با اطلاعات و داده‌های غلط شما را دور می‌زنند، نخورند
کبنا ؛معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد از اساس دروغ است. نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حب و بغض‌های شخصی کنیم.
به گزارش کبنا، مرادعلی پیوند شامگاه امروز (شنبه 4 آذرماه 1402) در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه رسانه جنس پیچیده‌ای دارد، اظهار کرد: کار رسانه‌ای از حساسیت بالایی برخوردار است. رسانه می‌تواند در مسیر حق یا باطل گام بردارد. بنابر این لازم است که رسانه‌ها ضمن نظارت و پایش فعالیت و عملکرد مدیران به نظارت بر امور و کار خود هم بپردازند که خدای نکرده از مسیر حق خارج نشوند.
وی با بیان اینکه من خودم به نقد و تمجید خیلی توجهی ندارم، افزود: نقد از ضروریات جامعه است. استان کهگیلویه و بویراحمد در خیلی از موارد خاص است و در این استان می‌توان از خیلی از افتخارات صحبت کنیم. 
پیوند با بیان اینکه من معلم ریاضی هستم، افزود: بیش از 22 درصد مردم استان ما در جنگ تحمیلی حضور داشتند. نصف جمعیت استان ما خانم‌ها و نصف دیگر هم آقایان هستند. اگر یک چهارم جمعیت ما در جنگ حضور داشته‌اند، نصف مردهای ما در جنگ هشت ساله حضور داشتند. بالغ بر 70 درصد از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که توانایی حضور در جنگ را داشتند، در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و این در دنیا بی‌نظیر است. پس هر چه برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کار کنیم، کم است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما انسان هستیم و دچار عصیان می‌شویم. انسان باید در مسیر الهی حرکت کند و در جامعه امروزی به دلیل مشغله کار گاهی از خداوند متعال و معنویت غافل می‌شویم، لذا هیچ‌گاه نباید از ریسمان الهی دست بکشیم.
پیوند گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد آنقدر کار خوب در حال انجام است که هر چه در باره آنها بگوییم، کم است. اما کمتر به این کارهای خوبی پرداخته شده است که این کم‌کاری مربوط به دولت است. مشکلات زیادی هم در استان هست که باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرند. 
وی در ادامه با بیان اینکه حاشیه‌نگاری در جامعه آفت است، گفت: اخیراً در برخی رسانه‌ها مطالبی درباره هزینه 30 میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور منتشر شده که  از اساس دروغ است. 30 میلیارد تومان برای یک سفر واقعیت ندارد. نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حب و بغض‌‌های شخصی کنیم. سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد یک سفر بی‌نظیر بود و در دوره‌ای که کسی فکر نمی‌کرد از رئیس جمهور استقبال شود، مردم به‌خوبی از رئیس جمهور استقبال کردند و نباید شرینی این سفر  را در ذائقه مردم تلخ کرد.
وی افزود: با بی‌پولی تمام سفر را مدیریت کردیم. بعد می‌گویند سه نفر آنجا نشسته‌ و مشخص نیست که پول‌ها چگونه هزینه شده است.
پیوند در ادامه به رسانه‌ها توصیه کرد، نباید فریب برخی افراد را بخورید که با اطلاعات و داده‌های غلط شما را دور بزنند. فردی که من در یک جایی با او به دلیل تخلفاتش برخورد کردم، اطلاعاتی غلطی را به رسانه‌ای داده بود که علیه من مطلبی را بزند.
بنا بر این گزارش، اخیراً در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها خبری در خصوص هزینه‌کرد سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر کردند و نوشته شده بود که سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد 30 میلیارد تومان هزینه در بر داشت. همچنین در آن مطلب آمده بود که ۸۰ میلیون تومان از مبلغ حدود ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته به هزینه‌های سفر دوم فقط حق العمل تشمال و نوازندگان در سقاوه بوده است! ۱۵۰ میلیون تومان هزینه جرثقیل در استادیوم، حق العمل خبرنگاران همراه و همگام، خرید گلیم و گردو و عسل و سایر سوغاتی‌های خاص استان و هویت افراد تحویل دهنده و تحویل گیرنده و مبلغ فاکتور بر هیچکس هویدا نیست!
همچنین نوشته شده که 135 میلیون تومان برای خرید کلاه نمدی هزینه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
آقای پیوند دیگه کسی به حرفهای شما گوش نمی‌کند لطف کنید سند ارائه فرمائید چه ایراد دارد شما فاکتورها و سندها هزینه کرد سفر را بدهید دست رسانه ها تا به مردم نشان دهند .
فرهنگی
Germany
درود،جناب آقای پیوند اگه دروغ هست پس چرا آمار واقعی را جنابعالی نگفتید،نیروهای امنیتی اگه فاکتورها را بررسی کنند معلوم میشه،به امید آن روز
استان
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
لطفا بر روی اقدامات خود سرپوش نگذارید شما به همراه مدیرکل حوزه استاندار و حراست استانداری که بانی این هزینه های میلیاردی بودید باید پاسخ گو باشید و اینکه چرا بخشی از هزینه ها در منازل سازمانی دز منطقه خوش آب و هوای ستارخان (راهنمایی)شده...
Iran, Islamic Republic of
خدا دیه بره من لته نه
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی ما هم باورمون کرد
Iran, Islamic Republic of
خوب بنده خدا دستگاهی که دهها نیرو خلاف قانون جذب کرد رو فکر میکنی دیگه مردم بهش اعتماد میکنن یا فکر میکنی کسی دیگه به حرفهای شما باور داره ۳۰ میلیارد چون شکی نیست بالای این مبلغه
Iran, Islamic Republic of
جناب معاون محترم بحث شد که وسط زمین کجاست ملا نصرالدین میخ را در زمین کوبید گفت این جاست گفتند درست نیست گفت بفرمایید متر کنید ؟
پیوند !!!!
تقریبا 50 تا 70 دستگاه اجرایی، نظامی و قضائی درگیر سفر و هزینه برای سفر بودند.
اگر هر دستگاه از امکانات و هزینه های خود فقط 500 میلیون هزینه کرده باشد که قطعا این مبلغ بیشتر است. بطور متوسط 25 تا 35 میلیارد تومان هزینه سفر شده است.
چرا با مردم رو راست نیستید؟!
Iran, Islamic Republic of
دکتر
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا جناب معاون روشنگری نکردند ک چه مبلغ دقیقی صرف هزینه سفر
بیشتر در لفافه و دو پهلو صحبت کردند
Iran, Islamic Republic of
پول 29 ملیارد 900 بوده ایشان هم راست میگه//
لاکچری
Iran, Islamic Republic of
کر خوب فقط دکتر پیوند
با علم » با اخلاق، با سیاست
انقلابی و جهادی
پورذاکر
Iran, Islamic Republic of
از جمله همین رسانه های مغرض که مداوم اخبار جعلی و دروغ به نیت تخریب نخبگان بویراحمد منتشر میکنه متاسفانه همین رسانه کبناست که باعث تشدید بدبینی و تفرقه در جامعه استان شده. این رسانه هم اخبار فیک منتشر میکنه و هم پیامهارو گزینشی به نمایش میزاره متاسفانه
آفرین
United States
درود خدا بر دکتر پیوند مرد عمل مغز متفکر پاک دست پای کار این استان واقعا حق دکتر بالاتر از این پست هاست باید وزیر باشند نه معاون استاندار
آفرین
United States
درود خدا بر دکتر پیوند مرد عمل مغز متفکر پاک دست پای کار این استان واقعا حق دکتر بالاتر از این پست هاست باید وزیر باشند نه معاون استاندار
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1