کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

مرادعلی پیوند، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفر رئیس جمهور به استان از اساس دروغ است / نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حب و بغض‌های شخصی کنیم / رسانه‌ها فریب برخی افراد را که با اطلاعات و داده‌های غلط شما را دور می‌زنند، نخورند

4 آذر 1402 ساعت 21:16

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد از اساس دروغ است. نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حب و بغض‌های شخصی کنیم.


معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه 30 میلیارد تومانی برای سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد از اساس دروغ است. نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حب و بغض‌های شخصی کنیم.
به گزارش کبنا، مرادعلی پیوند شامگاه امروز (شنبه 4 آذرماه 1402) در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه رسانه جنس پیچیده‌ای دارد، اظهار کرد: کار رسانه‌ای از حساسیت بالایی برخوردار است. رسانه می‌تواند در مسیر حق یا باطل گام بردارد. بنابر این لازم است که رسانه‌ها ضمن نظارت و پایش فعالیت و عملکرد مدیران به نظارت بر امور و کار خود هم بپردازند که خدای نکرده از مسیر حق خارج نشوند.
وی با بیان اینکه من خودم به نقد و تمجید خیلی توجهی ندارم، افزود: نقد از ضروریات جامعه است. استان کهگیلویه و بویراحمد در خیلی از موارد خاص است و در این استان می‌توان از خیلی از افتخارات صحبت کنیم. 
پیوند با بیان اینکه من معلم ریاضی هستم، افزود: بیش از 22 درصد مردم استان ما در جنگ تحمیلی حضور داشتند. نصف جمعیت استان ما خانم‌ها و نصف دیگر هم آقایان هستند. اگر یک چهارم جمعیت ما در جنگ حضور داشته‌اند، نصف مردهای ما در جنگ هشت ساله حضور داشتند. بالغ بر 70 درصد از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که توانایی حضور در جنگ را داشتند، در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و این در دنیا بی‌نظیر است. پس هر چه برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کار کنیم، کم است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما انسان هستیم و دچار عصیان می‌شویم. انسان باید در مسیر الهی حرکت کند و در جامعه امروزی به دلیل مشغله کار گاهی از خداوند متعال و معنویت غافل می‌شویم، لذا هیچ‌گاه نباید از ریسمان الهی دست بکشیم.
پیوند گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد آنقدر کار خوب در حال انجام است که هر چه در باره آنها بگوییم، کم است. اما کمتر به این کارهای خوبی پرداخته شده است که این کم‌کاری مربوط به دولت است. مشکلات زیادی هم در استان هست که باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرند. 
وی در ادامه با بیان اینکه حاشیه‌نگاری در جامعه آفت است، گفت: اخیراً در برخی رسانه‌ها مطالبی درباره هزینه 30 میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور منتشر شده که  از اساس دروغ است. 30 میلیارد تومان برای یک سفر واقعیت ندارد. نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حب و بغض‌‌های شخصی کنیم. سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد یک سفر بی‌نظیر بود و در دوره‌ای که کسی فکر نمی‌کرد از رئیس جمهور استقبال شود، مردم به‌خوبی از رئیس جمهور استقبال کردند و نباید شرینی این سفر  را در ذائقه مردم تلخ کرد.
وی افزود: با بی‌پولی تمام سفر را مدیریت کردیم. بعد می‌گویند سه نفر آنجا نشسته‌ و مشخص نیست که پول‌ها چگونه هزینه شده است.
پیوند در ادامه به رسانه‌ها توصیه کرد، نباید فریب برخی افراد را بخورید که با اطلاعات و داده‌های غلط شما را دور بزنند. فردی که من در یک جایی با او به دلیل تخلفاتش برخورد کردم، اطلاعاتی غلطی را به رسانه‌ای داده بود که علیه من مطلبی را بزند.
بنا بر این گزارش، اخیراً در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها خبری در خصوص هزینه‌کرد سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر کردند و نوشته شده بود که سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد 30 میلیارد تومان هزینه در بر داشت. همچنین در آن مطلب آمده بود که ۸۰ میلیون تومان از مبلغ حدود ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته به هزینه‌های سفر دوم فقط حق العمل تشمال و نوازندگان در سقاوه بوده است! ۱۵۰ میلیون تومان هزینه جرثقیل در استادیوم، حق العمل خبرنگاران همراه و همگام، خرید گلیم و گردو و عسل و سایر سوغاتی‌های خاص استان و هویت افراد تحویل دهنده و تحویل گیرنده و مبلغ فاکتور بر هیچکس هویدا نیست!
همچنین نوشته شده که 135 میلیون تومان برای خرید کلاه نمدی هزینه شد.


کد مطلب: 469699

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469699/مرادعلی-پیوند-معاون-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-هزینه-30-میلیارد-تومانی-سفر-رئیس-جمهور-استان-اساس-دروغ-نباید-منفعت-های-کلان-قربانی-حب-بغض-های-شخصی-کنیم-رسانه-ها-فریب-برخی-افراد-اطلاعات-داده-های-غلط-دور-می-زنند-نخورند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1