تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۶۸۶۹۵
کبنا گزارش می‌دهد

طعنه و کنایه‌های بزرگواری به رقبایش؛ کاندیدای مجلس دوازدهم در کهگیلویه از چه سخن گفت؟

۲
۱
طعنه و کنایه‌های بزرگواری به رقبایش؛ کاندیدای مجلس دوازدهم در کهگیلویه از چه سخن گفت؟
کبنا ؛سید علی محمد بزرگواری در روز ثبت نام نهایی خود به عنوان کاندیدای مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ بیانیه‌ای صادر کرد که در آن موضوعات مهمی را به صورت صریح و در برخی موارد در قالب طعنه و کنایه بیان کرد.
به گزارش کبنا، سید علی محمد بزرگواری که رسماً برای کاندیداتوری مجلس دوازدهم در کهگیلویه ثبت نام کرده است بیانیه‌ای صادر و در آن طعنه‌هایی وارد کرد که لازم است دقیقاً روشن کند منظور او از این طعنه و کنایه‌ها چه بوده است.
این کاندیدای انتخابات مجلس آتی در ابتدای بیانیه‌اش دلیل آمدنش را تضمین چیدن میوه از درختی عنوان کرد که به گفته او نهالش را در مجلس هشتم و نهم خود کاشته است.
او بلافاصله گفت که باغبان‌های کارنابلد در این چند سال او را از اینکه درخت کاشته شده میوه دهد سخت نگران کرده‌اند!
حالا او باید توضیح دهد که باغبان‌های کارنابلد چه کسانی بودند؟ یحتمل منظور او نمایندگان بعدی یعنی آقایان موحد و هاشمی‌پور می‌باشند اما خود بزرگواری تنها کسی است که می‌تواند باغبان‌های کارنابلد بیانیه‌اش را معرفی کند.
همینطور بزرگواری باید واضح از درختی که کاشته است برای مردم بگوید که در آن چند سال چه کاری کرده است؟
او بعد از این مطلب بار دیگر قاطعانه دلیل حضورش را بیان کرد و اینکه قبلاً گفته بود دو دوره کافی است و واقعاً هم ثبت نام نکرد، چرا این بار به عرصه انتخابات به عنوان کاندیدا ورود کرده است را حضور چند باره دو رقیب سیاسی یعنی سید محمد موحد و عدل هاشمی‌پور و نداشتن رقیب جدی از میان جوانان و متخصصان برای این دو اعلام کرد.
بعد از این بود که او سرپوشیده از پول‌های کثیف سخن گفت و نوشت که آمده‌ام تا رای پاک شما به نوعی پول‌های کثیف را پس بزند!
و اینجا هم بزرگواری باید دقیقاً بگوید کدام پول‌های کثیف و از سوی چه کسی و چگونه تاکنون رأی‌های مردم کهگیلویه را منحرف کرده است؟
کاندیدای جدی انتخابات مجلس دوازدهم در کهگیلویه در فراز دیگری از بیانیه‌اش، ۲۰۰ نطق مؤثر خود را یادآور شد که فقط حرف خالی نبودند و باعث شدند پروژه‌های اجرا شده در این همه سال همان‌هایی باشند که او هم مجوزشان را گرفت و ردیف اعتباری‌شان را و گفت که بعد از کناره‌گیری او بسیاری از این پروژه‌ها ابتر ماندند که در این قسمت هم باید آقای بزرگواری این پروژه‌ها را نام ببرد و با مردم در میان بگذارد.
اما بزرگترین طعنه بزرگواری به رقبایش فراز پایانی بیانیه‌اش بود، آنجا که نوشت؛ به آقایان گفتم اگر بعد از من فقط نگهبانی روی پروژه‌ها می‌گذاشتید تا همان لوله و تجهیزات را به سرقت نبرند تا خود برمی‌گشتم می‌توانستیم کار‌های بزرگی بکنیم!
پایگاه خبری کبنا نیوز آماده است تا اگر این بیانیه تنها شانتاژ خبری نبوده است توضیحات بزرگواری درباره ابعاد پیدا و پنهان بیانیه سیاسی خود را منتشر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همت
Romania
واقعا دمت گرم سید صادق و دوست داشتنی❤️
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
سید پاک دست ، افشا کن ،کم کاریهایی که دراین مدت انجام شد ، ضعف مدیران ، پخش پول از جانب صاحبان وکاندید سرمایه دار ، افشا کن صاحبان زر ، زور وتزویر را دراین شهرستان ،
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1