تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : ۴۶۸۶۰۹
امام جمعه بهمئی:

اطرافیان کاندیداهای مجلس را ببینید و بعد رای بدهید

۰
اطرافیان کاندیداهای مجلس را ببینید و بعد رای بدهید
کبنا ؛امام جمعه بهمئی در یک توصیه انتخاباتی گفت: اطرافیان کاندیداهای مجلس را ببینید و بعد رای بدهید.
 به گزارش کبنا به نقل از فارس، نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.
 امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: از موارد و مصادیق تقوا مشورت کردن است امام علی علیه السلام می‌فرمایند بخیل را در مشورت کردن دخالت نده که تو را از نیکوکاری باز می‌دارد و از تنگدستی می‌ترساند ترسو را در مشورت کردن دخالت نده که در انجام کارها روحیه تو را سست می‌کند و حریص را در مشورت کردن دخالت نده که حرص را با ستمکاری در نظرت زینت می‌دهد.
 وی خاطر نشان کرد: ریشه بخل و ترس و حرص بدگمانی به خداوند متعال است خطاب به مالک اشتر می‌فرماید بدترین وزیران و مدیران تو کسانی هستند که پیش از تو وزیر بدکاران و گناهکاران بودند و در گناهان آنان شراکت داشته پس مبادا چنین افرادی محرم راز تو باشند.
 صلواتی بیان داشت: یعنی نباید اهل گناه و معصیت رازدار و مشورت دهنده به مدیران و مسئولان باشند چون این افراد یاوران گنهکاران و یاری دهندگان ستمکارانند افرادی داشته باش که قدرت فکری آنها را داشته باشند اما گناهان و کردار زشت آنها را نداشته باشند.
 وی ادامه داد: این تکلیف مدیران و مسئولان برای انتخاب مدیران است اما مردم عزیز و مومن و متدین شما هم تکلیفی دارید. انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است دو وظیفه مهم و عمده مجلس قانونگذاری و نظارت است برای قانونگذاری حقوقدان لازم است و برای نظارت افراد پاک لازم است.
 امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: لذا حقوقدان و پاک و خداترس و متقی است ببینید اطراف نامزدها چه کسانی و چه افرادی هستند هر نامزدی که اطرافش انسان‌های  عالم آگاه و فاضل و حقوقدان و اساتید مومن دانشگاه و افراد با تقوا و خدا ترس و پاک و مومن و مجاهد و حزب اللهی و ولایی است این نامزد سزاوار شایستگی و صلاحیت نمایندگی از شما مردم را در مجلس شورای اسلامی دارد.
 وی گفت: سالگرد شهید آرمان علی وردی  و روح الله عجمیان است ما یکی از تلخ‌ترین فتنه‌ها را در سال ۱۴۰۱ تجربه کردیم و آن فتنه زن زندگی آزادی بود این دو جوان با بدترین شرایط ناجوانمردانه و زیر شکنجه مظلومانه به شهادت رسیدند که رهبر حکیم انقلاب با بغضی فروخورده فرمودند آن طلبه شهید جوان آرمان عزیز چه گناهی کرده بود متدین مومن متعبد حزب‌اللهی بود.
 صلواتی افزود: حقیقت این است که شهدای امنیت مقدس‌ترین شهدای جامعه هستند این‌ها  فدای تحقق نعمت عظیم امنیت شدند.
 امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به فرا رسیدن یکمین سالگرد شهیدان خوب افزود: سالروز شهادت شهیدان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و شهادت شهیدان خوب از اهل این شهرستا هستند و باعث افتخار و شرف و آبرو شدند.
 وی ادامه داد: حادثه‌ای که قلب همه آزادی خواهان عالم را به درد آورد و توسط داعش محصول آمریکا به وجود آمد رهبر حکیم والی قدر انقلاب نائب امام زمان فرمودند نباید بگذاریم این قضیه فراموش شود بایستی دستگاه‌های فرهنگی ما دستگاه‌های رسانه‌ای ما عناصر هنری ما این قضیه را مثل قضیه عاشورا نگه دارند بزرگ کنند ترسیم کنند آیندگان بفهمند این تکلیف همگان است.
 وی ادامه داد:  لذا باید کار اساسی شود کار ماندگار شود کار تربیتی شود شهیدان  خوب صرفا اسم نهاد نمی‌خواهند راه شهیدان خوب را باید ادامه داد راه شهیدان خوب تربیت نیرو برای نظام اسلامی است.
 صلواتی عنوان کرد: این ایام شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی هم هست دشمن از اسم شهید فهمیده هراس دارد در فضای مجازی سربازان رژیم صهیونیستی علیه این شهید به شدت فعالیت می‌کنند صهیونیست‌ها یک کینه عجیبی از شهید فهمیده به دل دارند چون در لبنان شهید احمد قصیر با الگوپذیری از شهید فهمیده زمینه شکست رژیم صهیونیستی را در لبنان فراهم نمود.
 امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: دشمن به دنبال توقف روند تکرار حسین فهمیده‌هاست و امروز رسالت بسیج دانش آموزی تربیت آرمان  علی وردی‌ها و روح الله عجمیان‌ها و حسین فهمیده‌ها و محسن حججی‌هاست این نیازمند کار تربیتی است خروجی  فعالیت‌های بسیج دانش آموزی باید در مساجد نمایان شود هم خانواده‌ها و هم مدارس و آموزش و پرورش و هم بسیج دانش آموزی و هم نهادهای فرهنگی برای جهاد عظیم این بایستی مجاهدانه وارد میدان شوند.
 وی ادامه داد:  صهیونیست‌ها یک هولوکاست واقعی و حقیقی در منظر چشم‌های همه عالم و نهادهای مدعی حقوق بشری رقم زدند و بیمارستان المعمدانی را با هزار کیلو بمب هدف قرار دادند و صهیونیست‌ها با یک دروغ تاریخی در در ۸۰ سال گذشته این همه قتل کشتار و نسل کشی انجام می‌دهند و مع الاسف نهادهای حقوق بشری یا سکوت می‌کنند یا تشویق می‌کنند و یا حمایت می‌کنند امروز بیمارستان المعمدانی یک تابلوی تمام قد از حقیقت وحشی غرب لوی فروپاشی نظام ارزش‌های اخلاقی و بی آبرویی  برای غربی‌های‌هاست غربی‌ها این جنایت را حمایت می‌کنند.
 صلواتی افزود: این نسل کشی کودکان و زنان را تشویق و تحسین و ترغیب حمایت می‌کنند و بعد هم جنایتکار را به آغوش می‌کشند و همزمان مدعی حقوق بشر هم هستند باید به غربی‌ها گفت؛ اف بر شما و حقوق بشرتان و خجالت بکشید از اینکه دم از حقوق بشر می‌زنید لعنت خدا بر دهان شما و بر این دروغ‌های شما باد شما منافق کامل هستید و منافق از کافر بدتر است و منافق کافر است و کافر دشمن خدا هست شما غربی‌ها دشمنان خدا هستید و در این حادثه بیمارستان المعمدانی شما رسوا شدید و حقیقتاً کاری کردید که شعار مرگ بر آمریکا برازنده و حق شماست.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1