تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۶۸۵۹۹
معتمدی‌پور خبر داد

کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست جوجه‌ریزی در کشور / رونق صنعت طیور در دستور کار است

۲
۰
کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست جوجه‌ریزی در کشور
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه نخست کشوری این سازمان در شاخص جوجه‌ریزی و در بین همه استان‌های کشور خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران با عنوان این موضوع که کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول جوجه‌ریزی در کشور را کسب کرده است، گفت: در برش استانی که برای سهمیه جوجه‌ریزی مهر ماه استان‌های کشور در نظر گرفته شده بود، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۰ درصد تحقق عملکردی رتبه نخست کشور را کسب کرده است. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته شهریور و مرداد نیز بالاتر از ۱۰۰ درصد جوجه‌ریزی در ۱۲۵ واحد مرغ گوشتی فعال این استان انجام شده بود.

معتمدی‌پور با اشاره به رشد قابل توجه جوجه‌ریزی در ماه‌های اخیر تصریح کرد: حمایت از صنعت طیور و سرمایه‌گذاری در این زمینه موجب رونق تولید و توسعه آن در استان شده و با شروع به کار دو زنجیره کامل مرغ در استان شاهد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و همچنین افزایش تولید مرغ گوشتی خواهیم بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این موفقیت مهم در صنعت طیور استان با تلاش و همراهی دست‌اندرکاران تولید و همه همکاران به خصوص مجموعه معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان و تلاش‌های شبانه‌روزی تولیدکنندگان بخش طیور در استان حاصل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ریس تو که دم از اولی استان میزنی قیمت گوشت مرغ چنده تو این استان
یا حسین
United States
.شیراز .اذربایجان غربی و شرقی و ...اینها اول هستن .تو اخری . .مرغ در استان ما از همه جا گرانتره .تو از شیراز مرغ میاری .ضعیف ترین هستی
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1