تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۶۸۳۶۴
کبنا گزارش می دهد؛

درخشش تیم بانوان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ورزشی کشوری

۰
درخشش تیم بانوان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ورزشی کشوری
کبنا ؛تیم سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان سراسر کشور که همزمان با آغاز هفته ورزش و تربیت بدنی در اصفهان برگزار شد، خوش درخشید.
به گزارش کبنا، سرپرست تیم ورزشی بانوان استان اظهار داشت: در این رقابت ها ۳۷ تیم با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از سراسر کشور به رقابت پرداختند.
فاطمه ظریف منش با اشاره به مقام های کسب شده توسط تیم اعزامی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در رشته تپانچه بادی مریم عوض پور با اقتدار تمام به مدال طلا و در رشته آمادگی جسمانی سیده لیلا موسوی اصل به مدال برنز دست یافتند.
وی ضمن قدردانی از حمایتهای رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، مدیریت پشتیبانی و تمامی کسانی که شرایط لازم برای اعزام این تیم را فراهم نموده و در موفقیت آن سهیم بودند افزود: انجام این گونه اقدامات موجب افزایش نشاط و به دنبال آن ارتقا بهره وری بین بانوان خواهد شد و با ادامه حمایتها شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی بین همکاران خواهیم بود.
فاطمه تقوی، شیوا مجذوب، مریم عوض پور‌ سیده لیلا موسوی اصل. زینب جعفری و فاطمه ظریف منش کادر ورزشی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.
بر پایه این گزارش، جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در ماه های اخیر موفقیت های زیادی بدست آورده و درخشش پرسنل ورزشکار این سازمان دراصفهان تداوم موفقیت های انها میباشد.



نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1