تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۶۸۳۴۶
در جمع خبرنگاران مطرح شد

موحد: سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی در قبال جنایت بزرگ صهیونیست‌ها

۰
موحد: سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی در قبال جنایت بزرگ صهیونیست‌ها
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی در قبال اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی قابل تامل است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید محمد موحد_ نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان محکومیت جنایت اخیر رژیم سفاک و خون آشام صهیونیستی و متحدانش به ویژه آمریکای جنایتکار افزود: بدون تردید این جنایات بزرگ برای همیشه همانند لکه ننگی بر پیشانی آمریکای مدعی دروغین حقوق بشر همانند لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان محکومیت سکوت مرگبار نهاد‌های بین‌المللی در این جنایت بزرگ و تاریخی خاطرنشان کرد: آنچه مشهود است سازمان‌های بین‌المللی که مسئولیت حقوقی در این خصوص دارند در این روز‌ها نظاره‌گر فجیع‌ترین جنایات تاریخی عصر معاصر می‌باشند و با سکوت خود بی‌خاصیتی و بی‌مسئولیتی و حتی شریک جرم بودن خود را در این جنایات برای جامعه جهانی به اثبات رسانده‌اند.
وی در ادامه خطاب به آن‌هایی که از زیر بار این نسل کشی‌شانه خالی می‌کنند گفت: آن‌ها نه تنها از زیر بار مسئولیت حقوقی و قانونی و بین‌المللی خود‌شانه خالی کرده بلکه از مسئولیت انسانی خود هم عبور کرده‌اند‌.
موحد در ادامه گفت: آنچه باعث تأسف است این جنایت هولناک بشری و کشتار صد‌ها نفر کودک و زن و مسلمان بی‌گناه به پیشواز سفر رئیس جمهور کشور مدعی دموکراسی و حقوق بشر اتفاق می‌افتاد که این یک افتضاح سیاسی و حیثیتی برای ایالات متحده و رئیس جمهورش خواهد بود.
وی در ادامه افزود: ضرورت دارد همه ما در داخل کشور و میهن اسلامی یک دل و یک صدا و متحدانه این جنایت بزرگ را محکوم و بدون هیچگونه شبهه‌ای که عده‌ای بدون مطالعه و بدون تحلیل که با فضاسازی‌های کاذب معاندان ایجاد می‌کنند محکم و قاطعانه از مظلومیت مسلمانان فلسطین و غزه حمایت کنیم.
موحد تصریح کرد: اکنون موقع آن فرا رسیده که جامعه جهانی تکلیف خود را با این جنایات فجیع و فاجعه بار روشن کند و همانند جمهوری اسلامی ایران موضع خود را شفاف سریع بیان کند و بدون تردید مواضع جمهوری اسلامی در آیندگان به عنوان سند عزت و افتخار به رخ جهانیان خواهند کشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1